Te joilla nännit tissit reagoi niin onko nänni tummunut teillä siis toi ihan nänninipukka? Mulla se on ihan melkii mustat ihan ku olis mustelmat. On ne tummunut aiemmin mut ei noin paljon.
Sit hiki ja kaikki hajut on tosi voimakkaasti esillä ja oon ärtynyt mikä ei oo mulle ominaista yhtään. Tykkään tehdä puolesta mut tänään en kestä mitään ja sit semmonen outo kiiltävä naama ja silmät kiiluu mikä jatkunut tosta ku luulin et ovis oli viikko sitten mut kaks päivää sitten tuli limat ja oireet ja näin oletin et oli vasta ovis ku hymykin eli en tiedä mitä hemmetin oireita nämä on. Liekö reuma. Tosi metallin makua suussa ja semmonen outo olo. Hiki puskee mikä ei oo mulle ominaista yhtään
Sit hiki ja kaikki hajut on tosi voimakkaasti esillä ja oon ärtynyt mikä ei oo mulle ominaista yhtään. Tykkään tehdä puolesta mut tänään en kestä mitään ja sit semmonen outo kiiltävä naama ja silmät kiiluu mikä jatkunut tosta ku luulin et ovis oli viikko sitten mut kaks päivää sitten tuli limat ja oireet ja näin oletin et oli vasta ovis ku hymykin eli en tiedä mitä hemmetin oireita nämä on. Liekö reuma. Tosi metallin makua suussa ja semmonen outo olo. Hiki puskee mikä ei oo mulle ominaista yhtään

mutta ymmärrän, aina ei pysty olee rakentava. Ärsyynnyn harvoin, mutta kun suutun, niin vati on aina myös totaalisen nurin, niin jotenkin osaan kuvitella meidät tohon samaan tilanteeseen jostain muusta asiasta
Olispa se yhtä suurella innolla ostamassa meille etupihaan kivilaattoja:banghead:

Mun kehossa ei tunnu toimivan mikään, ei oo vauvaa, mut ei oo terveyttäkään. Ei oo mitään.
eli korkkasitteko tänään? Ja onko varma et tänään dpo1?