Raskaaksi 2019

Mä mietin pitkään et miksi mun lihakset kipeet ja rinnat mulla kipeytyi hitusen tänään mutta se johtui siitä että mä siivosin ja kun odoteltiin ruoan valmistumista me tehtiin kunnon aerobic treeni kolmen biisin tahtiin ja kuului myös askel kyykyjä sun muita hyppyjä niin että tissit hyppi itsensä kipeiksi. Muuten ihan täysin oireeton päivä. Janokin johtui jumpasta ja myös metallin maku suussa.. olisipa näin selkeä erottaa miksi kaikki oireet tuntuu tulevan kerralla piinapäivinä ku sillon jokainen asia oli ihan varmasti raskausoire ja ehkä tää pidempi tauko tekee hyvää keholle nyt

Meillekin saa tulla siivoomaan :smiley-chores004

Oli kyllä niin muhkeat suunnitelmat tän koronan alussa että kyllä minä juu hammasharjalla käyn läpi kylppärin laattojen saumat ja ties mitä. Niimpä, niimpä :happy118

No tämä. Meilläkin roina ja p*ska vaihtaa vaan paikkaa, mut ei katoa tontilta:hilarious:

Siis apua, KYS on ilmoittanut että on aloittamassa taas muut hoidot paitsi uudet ivf-hoidot! Ainakin siis dimou sulle hyviä uutisia! :woot:

Mitäääääh!!! Just masistelin et nyt kun uus kierto alkaa niin sen piti olla mein pas-kierto.
Apua jos oikeesti onkin :confused2:excited001

"Tiedote 24.4.2020
Koronaepidemian tilanne alueellamme sallii tällä hetkellä joidenkin hoitojen käynnistämisen. Aloitamme toistaiseksi KYSissä lapsettomuushoidoista ovulaatioinduktiot, inseminaatiot ja pakastealkion siirrot. Ota ystävällisesti yhteyttä IVF-hoitajaan. IVF-stimulaatioiden suhteen tilanne on toistaiseksi harkinnassa. Koronaepidemian kehittymisen perusteella joudumme jatkossakin valitettavasti muuttamaan toimintaamme hyvinkin nopeasti."

Totta se on :smiley-bounce013

Ihana kun sanoit smoothie, en olisi itse tajunnut mennä katsomaan. Maanantaina sit puhelin laulamaan. Toivottavasti vielä alkaa menkatkin sopivasti tässä viikonloppuna.

Nyt toivottavasti aletaan tekeen kaikkia hoitoja kaikkialla sitten! :woot:
Peukut pystyyn!

Omanapa: menkkoja ei näy vieläkään, oisko sittenkin ovuloimaton kierto :sorry: Alottaisko Terot nyt sit vaan. Tiedättekö sen tunteen kun aamulla heräätte ja mietitte ensimmäisenä vaan näitä lapsi ajatuksia, tekis mieli vaan huutaa yksin jossain autiolla saarella :troll: oon siis ihan varma että mun kroppa on ihan sekasin vieläkin sen keskenmenon jälkeen. Tänään dpo15. Mieskin kysy eilen että alkoko jo väri viikot, vastasin että ei mutta en oo raskaanakaan:angelic: katsoi mua ja sanoi että niin oot senkin jo testannut.. Sanoin että nojoo.. Olin rakentamassa jotain lausetta minkä piti perustua siihen että keksisin muuta ajateltavaa ja sain sanottua vaan "ehkä pitäis ettiä jotain positiivista" ja si musta tuli tuppisuu. Mies vastasi vain "ehkä joo ois hyvä, vois auttaa siihenkin asiaan, ja katsoi mun mahaa" :banghead: helppohan se on sanoo ettei mieti tai tikuttele, mulla ainakin jos en tikuta ovista niin tulee vähän sellanen olo etten yritä tarpeeksi :laughing001

Hmm. Pitäis saada ajatuksia muualle tästä vauvakuumeesta. Uutisointi opettajista uuvuttaa mut ihan ja työ imee kuiviin, mutta toimii hyvin vauvakuumeen unohtamiseen. Etäopetus sopii mulle, nyt kun sain sen kunnolla käyntiin ja pelkään koulujen avaamista keväällä, kun perheessä on riskiryhmäläinen. Omia lapsia en laita enää kouluun.

Pitkä lenkki heitetty miehen kanssa aamulla ja nyt alan kans raivo siivoomaan tätä huushollia ennen iltavuoroon menoa. Pakko saada ajatuksia muualle tästä yrittämisestä ja hoidoista. Aloin yöllä (millos muulloinkaan) miettimään taas eri skenaarioita et jos noi inssit ei tepsi, eikä lopulta ivf niin mitä helvettiä sitten. Vaikka tiedän että onnistumis prossat on hyviä ja on turha etukäteen murehtia ja varsinkin kun on näin alussa hoitoja, mutta silti ne ajatukset vaan aina välillä hiipii mieleen:bored::bored:

Tsemppiä kp1 kohdanneille.:Heartred

Pitkä lenkki heitetty miehen kanssa aamulla ja nyt alan kans raivo siivoomaan tätä huushollia ennen iltavuoroon menoa. Pakko saada ajatuksia muualle tästä yrittämisestä ja hoidoista. Aloin yöllä (millos muulloinkaan) miettimään taas eri skenaarioita et jos noi inssit ei tepsi, eikä lopulta ivf niin mitä helvettiä sitten. Vaikka tiedän että onnistumis prossat on hyviä ja on turha etukäteen murehtia ja varsinkin kun on näin alussa hoitoja, mutta silti ne ajatukset vaan aina välillä hiipii mieleen:bored::bored:

Tsemppiä kp1 kohdanneille.:Heartred

Kyl me viel saadaan vauvat joskus :Heartred Pakko uskoa, vaik välil iteki lipsun pohtimaan noita ajatuksia..

Mulla iski kunnon raivo ku mies herätti ku oli makeat unet niin ihan turhilla asioilla ja sit oli ihan raivokahvit, maha sekaisin ja v*tutus. Welcome PMS !

Toivottavasti teillä menee hoidot hyvin jne. Voi ku olis itsekin hoidoissa jo... Ainakin nyt niissä reumahoidoissa mutta ei. Kuinka kauan tää karanteenis olo kestää!

Mulla on nyt joku masispäivä sori. Mä haluun niin kovin paljon että nyt olisi vauva tai raskaana.

Uni oli ihan kummallinen, mä olin jossain ihme paikassa jossa oli mulla lapsi ja hukas ja sit löysin hänet ja sit piti keksiä joku keino päästä omaan maailmaan ja uni keskeytyi tässä kohti ..

Takaisin