Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
harmittaa kun en ehtinyt sinne verikokeisiin millään mistä ois nähny onko ovulaatioo tapahtunut. Voinkohan sit seuraavassa kierrossa mennä, tietääkö joku montako päivää Ovis plussasta pitäis mennä sinne :angelic: yritän nyt malttaa vaan että kierto käynnistyy enkä koskis teroihin
Mulla on kyllä vähän sellanen fiilis että mitäs jos munasolu ei vaan oo irronnutharmittaa kun en ehtinyt sinne verikokeisiin millään mistä ois nähny onko ovulaatioo tapahtunut. Voinkohan sit seuraavassa kierrossa mennä, tietääkö joku montako päivää Ovis plussasta pitäis mennä sinne :angelic: yritän nyt malttaa vaan että kierto käynnistyy enkä koskis teroihin
![]()

Mä kyl niin oon varma et plussa olis nyt mahdollinen ja jännitän sun puolesta tosissaan, varmasti enemmän kuin itse. Huoh mä oon kans ihan turvonnut ja nauroin et hitto mä oon kuusi kk raskaana.. nyt on kyl maha sekaisin mut mulla taisi myös käydä niin että ovis tulikin eilen eli kp21 ku luulin et se oli jo viikko sitten....Kiitos plussatoiveista
Ummettaa eli turvottaa ihan helevaatisti ja sattui koko alavatsaa kun yritin pinnistellä...
no jos ei plussaa tuu niin sentään näytän raskaana olevalta

Helenan tilannetta seurannut viestiketjussa ja itse en tiedä miten päin olisin enää kasassa samassa tilanteessa matkan varrella! Todellinen supernainenVoimia tähän tilanteeseen myös.
Eilen sain siihen cb dualiin aamulla errorin ja iltapäivällä pysyvän hymynJa tässä kierrossa tein kiltisti ohjeen mukaan ja silti puuttui vilkkunaamat... No, sit joskus ostan niitä ihan perustestejä kun mun tapauksessa dualista ei oo mitään hyötyä.
Oon nyt koittanut miehen kanssa kovin rakentavasti keskustella ja varotella, että mitään ei välttämättä tapahdu sillä siunaamalla. Varsinkin jos harrastaa seksiä tyyliin kp 30 35 päiväisessä kierrossa. Tietotaito on siis tällä tasolla hällä. Loppujen lopuks keskustelu saattoi ehkä mennä siihen suuntaan, että kiljuin kurkku suorana miten hän sit maksaa joka piiiiipin pennin hoidoista. Ups.
Meni vati niin nurin, että saatoin jopa luvata varaavani ensi viikolle gynen hormonikierukan laittoa varten... Siinähän sitten saa ihmetellä seuraavat 5 vuotta mitä haluaa.

mutta ymmärrän, aina ei pysty olee rakentava. Ärsyynnyn harvoin, mutta kun suutun, niin vati on aina myös totaalisen nurin, niin jotenkin osaan kuvitella meidät tohon samaan tilanteeseen jostain muusta asiasta
voi vitalis tätä materialismionnellisuutta
Olispa se yhtä suurella innolla ostamassa meille etupihaan kivilaattoja:banghead:
Voi eimutta ymmärrän, aina ei pysty olee rakentava. Ärsyynnyn harvoin, mutta kun suutun, niin vati on aina myös totaalisen nurin, niin jotenkin osaan kuvitella meidät tohon samaan tilanteeseen jostain muusta asiasta
Esim. Mun ukko osti eilen yhtäkkiä veneen:banghead: olin ihan et no mitäs piippiä. Kaikilla se kalakavereilla on vene, että hän ei todella olis tarvinnut sellaista kun kumminkaan eivät jokainen kalasta omasta veneestä. Kunnon pälli! Mut kun "halvalla" saivoi vitalis tätä materialismionnellisuutta
Olispa se yhtä suurella innolla ostamassa meille etupihaan kivilaattoja:banghead:
Aasinsiltana oon meille ei ikinä tuu vauvaa raivolla kaivanut 10 neliön alueen maata tosta pihalta, et sais uutta maata ja laattaa tohon. Ei tarvii taas salilla käydä![]()

Voi eimutta ymmärrän, aina ei pysty olee rakentava. Ärsyynnyn harvoin, mutta kun suutun, niin vati on aina myös totaalisen nurin, niin jotenkin osaan kuvitella meidät tohon samaan tilanteeseen jostain muusta asiasta
Esim. Mun ukko osti eilen yhtäkkiä veneen:banghead: olin ihan et no mitäs piippiä. Kaikilla se kalakavereilla on vene, että hän ei todella olis tarvinnut sellaista kun kumminkaan eivät jokainen kalasta omasta veneestä. Kunnon pälli! Mut kun "halvalla" saivoi vitalis tätä materialismionnellisuutta
Aasinsiltana oon meille ei ikinä tuu vauvaa raivolla kaivanut 10 neliön alueen maata tosta pihalta, et sais uutta maata ja laattaa tohon. Ei tarvii taas salilla käydä![]()

Mä pesin toissapäivänä. Huoh, nyt kaikki siivoaa täs ryhmässäTäällä aasinraivolla pesty ikkunoita. Ja marmatettu miehelle että vois alottaa jotain vitamiineja popsiin ja tupakan lopetus ois nyt viimestään ajankohtaista![]()
Just silleen "Nyt keskustelen tosi rakentavasti ja aikuismaisesti" ja kymmenen minuuttia myöhemmin naama punasena, silmät poraamisesta kiinni turvonneena ja räkäänsä tukehtumassa täytyy vaan taputtaa itteään olalle ja sanoa et täähän meni vallan mainiosti
Ja nyt kun oon pitkittäny tätä töistä himaan menoa, niin kai se on pakko. Ja seuraavat kaksi viikkoa kotitoimistolla saman pöydän ääressä. Ah mitä auvoa![]()
mut joo, tiedän ton voittajafiiliksen kun kaikki meni just nii kun ei pitänyt mennä
tsempit siitä.
Täällä aasinraivolla pesty ikkunoita. Ja marmatettu miehelle että vois alottaa jotain vitamiineja popsiin ja tupakan lopetus ois nyt viimestään ajankohtaista![]()
Sainpa sitten sen ferritiinin tuloksen. 16ug/l.. Ei naurata ei. Paljonkohan sen pitäis nyt sit raskautta ajatellen optimaalisesti olla![]()
Hei täähän kuulostaa tutulle! Tupakkaa se ei polta mutta viikonlopun saunakaljoista oon marmattanut ja raukalla on aamuisin jäätävä vitamiini satsi pöydällä aina odottamassa:angelic:
Sainpa sitten sen ferritiinin tuloksen. 16ug/l.. Ei naurata ei. Paljonkohan sen pitäis nyt sit raskautta ajatellen optimaalisesti olla![]()
mulla oli joku n. 33 joulukuussa ja nyt oon jonkin aikaa syöny joka toinen päivä rautatablettia et jos se siitä vähän nousis vaikka tuskin se meillä mitään ratkaisee mut.Mä pesin toissapäivänä. Huoh, nyt kaikki siivoaa täs ryhmässä