Sharmander
Asioista perillä oleva
@Turvonnut mille ne sun tikut näytti? Ovis vai millä teit tänää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ovistikulla tänään ettei kaikki rtestit oo taas heti käytetty. nyt kirkui täysin punaisena, eilinen rtesti ilman pidätystä luetaan jo plussaks. aamulla voin kuvata tänne taas.@Turvonnut mille ne sun tikut näytti? Ovis vai millä teit tänää?
Kuulostaa hyvälle!! Onnea jo etukäteen!!ovistikulla tänään ettei kaikki rtestit oo taas heti käytetty. nyt kirkui täysin punaisena, eilinen rtesti ilman pidätystä luetaan jo plussaks. aamulla voin kuvata tänne taas.
mikäs tilanne sun kierrossa on?
Mutta täällä kuikuillaan vielä ja tikkuja uitellaaan 
onneksi on tullut tuommoinen pian 2v imetettäväkin sopan keskelläKuulostaa hyvälle!! Onnea jo etukäteen!!
No mulla ei oikein oo. Kp 21 menossa, ovistikut tummia kuten joku kuva tuolla näyttää. Limis tosiaan oli kp18 ihan viivamainen nolla ja munasarjat tyhjää täys. Mut mä olenkin kalkkiviivoilla tässä lisääntymisessä, toistakymmentä vuotta jo hangattu enemmän tai vähemmän vaikeasti näitä lapsia. Että testejä on tullu tehtyä varmaan 10tonnin edestäMutta täällä kuikuillaan vielä ja tikkuja uitellaaan
Muok. Mulla siis pian 2v imetettäväkin viel tässä sopassa :angelic:
samaa muistelin et sinä vastailit silloinkin aktiivisesti mun viesteihin.Ainii @Turvonnut mehän oltiin syksyllä tuolla imetyskerjussa. En muistanukaan. Onnea tosiaan ja toivon et pysyy nyt mukana! Vaikuttiko raskaus imetykseen mitenkään?
Kyllä ne on. Hoidot on koluttu vuosia sitte. Mun piti olla lisääntymiskyvytön mutta niin vaan tuo 2018 sai alkunsa. Nyt tilanne on hiipunu aika huonoksi, gynen mukaan. Että lähinnä roikun täällä syystä ”en tiedä”.. en enää ihmeisiin oikein usko. Mut ehkäistä ei, ”viimeiseen munaan”- niinku palstakaveri sanoo <3onneksi on tullut tuommoinen pian 2v imetettäväkin sopan keskellä
kuulostat kyllä todella kokeneelta näissä. itekin on tullu pyörittyä useampi vuos täällä palstalla, mut ei oo tullu varmaan koskaan kysyttyä sun tilannetta tarkemmin. tosi valitettavaa ettei tärppää millään, ihanaa että jaksatte vielä noin pitkän taipaleen jälkeen yrittää
onko kaikki keinot käytetty?
Joo en mä täällä kirjotellu raskaana enkä silloin muutenkaan. Imettäessä eksyin imettävien ryhmään ja siitä tuonne ”ikäneitoihin”. Kesäkuussa tulee.samaa muistelin et sinä vastailit silloinkin aktiivisesti mun viesteihin.
sain tosiaan sen kkm varmaan jo lokakuussa mut todettiin joulukuussa (lääkkeillä tuli vasta vuoto) ni lopetin imetyksen 1.1.20.
pääkoppani varmaan ajatteli, että imetys olisi aiheuttanut oman osansa kkm, koska kohtu supistelee jonkunverran (tuskin teki oikeasti mitään keskenmenoa) ja imetys pilasi yöunet minulta ja taaperolta ni oli oikea hetki lopettaa.
milloin teillä tulee 2v täyteen? mietin et eihän oltu toukokuisten -ryhmässä yhtäaikaa?
Aivan. Onneksi on se yksi ihme siunaantunut vaikka varmasti harmittaa kovasti, mutta jos alkujaankin on tuommoinen diagnoosi tullu ni on varmasti kasvanut siihen. vaikea luopua yrityksestä.Kyllä ne on. Hoidot on koluttu vuosia sitte. Mun piti olla lisääntymiskyvytön mutta niin vaan tuo 2018 sai alkunsa. Nyt tilanne on hiipunu aika huonoksi, gynen mukaan. Että lähinnä roikun täällä syystä ”en tiedä”.. en enää ihmeisiin oikein usko. Mut ehkäistä ei, ”viimeiseen munaan”- niinku palstakaveri sanoo![]()
Näinhän se on. Aina yhtä vaikeaa tilanteesta riippumatta <3Aivan. Onneksi on se yksi ihme siunaantunut vaikka varmasti harmittaa kovasti, mutta jos alkujaankin on tuommoinen diagnoosi tullu ni on varmasti kasvanut siihen. vaikea luopua yrityksestä.
tuntuu et ainakin nyt imetyksen loputtua rinnat ei oikein reagoinu mitenkään oviksiin eikä muuhunkaan.Joo en mä täällä kirjotellu raskaana enkä silloin muutenkaan. Imettäessä eksyin imettävien ryhmään ja siitä tuonne ”ikäneitoihin”. Kesäkuussa tulee.
Miten sulla muute rinnar reagoi oviksiim ja raskauteen? Huomasitko eroa?
Ja pahoittelut kmvielä näin jälkikäteen
Mites sillon km kun viel imetit? Tuntuiko tai vaikuttiko esim herumiseen tai nännien arkuuteen?tuntuu et ainakin nyt imetyksen loputtua rinnat ei oikein reagoinu mitenkään oviksiin eikä muuhunkaan.
nyt imetyksen lopetuksesta tuli se 3kk (jolloin rinnat ”palautunut”) ja nyt tämä hedelmöittyminen ni tuli se maidonnousuntunne muuten niin elottomiin rintoihin
imetyksen lopetus tekee rinnat jotenkin ns. elottomiksi kunnes kudos lisääntyy rinnoissa ni ehkä sitten jotain pientä voi tuntua.
esikoista odottaessa rintani ei oireillu mitenkään muuten kuin nännipihat tummui.
vielä ihanempaa! eli on ollut hoidoista apua kuitenkin. jokainen saa tuntea asiat omalla tavallaan joten voin uskoa hyvin et silti vielä voi olla aiheetta murehtimiseen.Mites sillon km kun viel imetit? Tuntuiko tai vaikuttiko esim herumiseen tai nännien arkuuteen?
Muok ja siis niin joo, on mulla kaks isompaa lasta hoidoilla aikoinaan. Että sikäli varmasri maailman mittapuulla ”turhaa” enää valitan kohtaloani. Mut joo, vaikeaa se silti on sanokoon kuka mitä tahansa.

View attachment 87769 Jesbe voimia suruun
turotus mulla alkaa oviskivut n.päivää ennen plussatestiä
on se vahvistunut, mutta ei hirveesti.
tosin mullahan on tänään vasta oletettu menkkapäivä. onko tämä nyt ok? noi ovistestin viivat vaan näyttää liian hyviltä tuossa rinnalla
edit: lh kirkuu tänäänkin ilman pidätystä ja paljon juoneena
Viivan vahvuutta lienee muuten turha katsoa tai verrata toisiin, kun se vain itsellä on vahvistunut :) Joulukuinenko hän jo on?Viivan vahvuus ei aina kerro lopputulemaa tai sitä onko se ”liian haalea tai liian tumma”. Eikä sekään välttämättä mikä ”päivä” on menossa. Paljon riippuu mm kiinnittymishetkestä. Seuraavat päivät varmasti kertoo enemmän nyt sitä suuntaa. Joskus alku saattaa lähee tahmeammin ja sit nousu tapahtuu ns oikeaoppisesti.View attachment 87769 Jesbe voimia suruun
turotus mulla alkaa oviskivut n.päivää ennen plussatestiä
on se vahvistunut, mutta ei hirveesti.
tosin mullahan on tänään vasta oletettu menkkapäivä. onko tämä nyt ok? noi ovistestin viivat vaan näyttää liian hyviltä tuossa rinnalla
edit: lh kirkuu tänäänkin ilman pidätystä ja paljon juoneena