Raskaaksi 2019


On se silti aina inhottavaa kun pistelee itseensä lääkkeitä ja ravaa ultrissa, ja sitten jonkun tuollaisen virheen takia ei onnistukaan hoidon toteutus. Onko nyt mitään muita suunnitelmia tiedossa, kuin taukoa kesän ajan? Aiotteko jatkaa IVF:ään jossain vaiheessa?
 
Voi helvetti meitä limakalvovammaisia:banghead: kylläpä alkoi taas ahdistamaan tämä asia! Pitää varmaan raahautua ihan vaan muuten vaan yksityiselle gynelle ovulaation jälkeen hakemaan mielipidettä tähän limakalvoasiaan:banghead:

Varasin nyt ahdistuspäissäni ultran kp21:hilarious: meen taas kivasti synkassa kalenterin kanssa:grin
 
On se silti aina inhottavaa kun pistelee itseensä lääkkeitä ja ravaa ultrissa, ja sitten jonkun tuollaisen virheen takia ei onnistukaan hoidon toteutus. Onko nyt mitään muita suunnitelmia tiedossa, kuin taukoa kesän ajan? Aiotteko jatkaa IVF:ään jossain vaiheessa?
On hemmetin turhauttavaa :sour: Ei sitä ihan turhanpäite viitsisi pistellä itseään, ja tottakai mieluummin menisi mahdollisimman pitkälle mahdollisimman vähillä lääkkeillä. Mutta nyt meni näin eikä voi mitään :meh:
Mies kiikutti juuri postilaatikosta KYS:in lähettämän kirjeen, Naisten klinikalle ehdottavat viikolle 43 aikaa.. liekö siis kyse jo punktioviikosta.. joka tapauksessa pyysivät silloin viime käynnin yhteydessä ilmoittamaan tänne poliklinikalle kun KYS:ltä tulee kirje. Olen siis maanantaina sinne yhteydessä. En tainnut muistaa siis kertoakaan, että pyysin lähetettä jo :wideyed:
Niin ja odotellessa oli puhe tehdä vielä loppuja inseminaatioita, kunhan poli aukeaa, kaksi olisi vielä jäljellä.
 
ylempi eilen illalla.
alempi tänään aamupäivällä/päivällä

kuvat muuttui tosi kellertäviksi?

räikeetä plussaa odotellessa vaikka kaikki ei vissiin sellaista edes saa, nyt kp16
 

Liitteet

  • 393B0BA7-82FD-4EAA-A5B0-0ABF6D96504E.jpeg
    393B0BA7-82FD-4EAA-A5B0-0ABF6D96504E.jpeg
    14.5 KB · Katsottu: 91
  • D64AEDBE-C929-43EE-9845-5EBEEE3C9792.jpeg
    D64AEDBE-C929-43EE-9845-5EBEEE3C9792.jpeg
    14.5 KB · Katsottu: 88
Nyt on kyl jännää, koska tää voi olla the juttu!! Että tärppää. Ja jos ei nyt niin seuraavassa hoidossa, jos ainut "vika" miehessä, niin inssi voi olla vastaus. Et siis muista/tiedä limakalvon paksuutta tai follin/follien kokoa? Ne aina kiinnostaa :p

En tajunnut kysyä limakalvon paksuutta, olin niin täpinöissäni. Sanoi vaan että "tosi nätti limakalvo" :confused005 Folli tais olla 20 millinen jos en nyt ihan väärin muista. Ärsyttää kun mies ei päässyt mukaan inssiin, oon nyt aina siltä kysellyt jälki käteen mitä lääkäri on puhunut kun mulla ei jää päähän noissa tilanteissa. Oon yks hönö:woot:
 
En tajunnut kysyä limakalvon paksuutta, olin niin täpinöissäni. Sanoi vaan että "tosi nätti limakalvo" :confused005 Folli tais olla 20 millinen jos en nyt ihan väärin muista. Ärsyttää kun mies ei päässyt mukaan inssiin, oon nyt aina siltä kysellyt jälki käteen mitä lääkäri on puhunut kun mulla ei jää päähän noissa tilanteissa. Oon yks hönö:woot:

Iik täydelliset speksit! Nyt herranhaltuun!
 
Mutta tää voi olla just se mitä tarvitaan plussaan! On niitäkin kenellä onnistuu ekasta inssistä! Kaikki tsemppi sinne! Meinaatko odottaa sen pari viikkoa vai teetkö kuten minä ja testaat vähän aiemmin :hilarious:
Mikä irrotuspiikki sulle muuten laitettiin?

En oikeen tiiä et testailenko aiemmin, oon niin kyrsiintynyt näkemään aina vaan niitä blancoja testejä et luultavasti oottelen alkaako menkat. Pregnyl (kirjotetaanko noin) laitettiin eilen. Kiitos tsempeistä:Heartred
 
En oikeen tiiä et testailenko aiemmin, oon niin kyrsiintynyt näkemään aina vaan niitä blancoja testejä et luultavasti oottelen alkaako menkat. Pregnyl (kirjotetaanko noin) laitettiin eilen. Kiitos tsempeistä:Heartred

Ellei rupee tulee selkeitä oireita :nailbiting: mut joo ei kande ennen dpo10 ainakaa. Siis mies oli mukana ultrassa mutta ei inssissä?
 
Ellei rupee tulee selkeitä oireita :nailbiting: mut joo ei kande ennen dpo10 ainakaa. Siis mies oli mukana ultrassa mutta ei inssissä?

Joo, se halusi eilen tulla ultraan mukaan kun jänskäilin niin paljon että onko se ovis tapahtumassa oikeelta puolelta. Tänään aamulla se sit kävi töistä äkkiä antamassa näytteensä mut ei töiden puolesta päässyt inssiin joka oli 2h päästä siitä
 
On hemmetin turhauttavaa :sour: Ei sitä ihan turhanpäite viitsisi pistellä itseään, ja tottakai mieluummin menisi mahdollisimman pitkälle mahdollisimman vähillä lääkkeillä. Mutta nyt meni näin eikä voi mitään :meh:
Mies kiikutti juuri postilaatikosta KYS:in lähettämän kirjeen, Naisten klinikalle ehdottavat viikolle 43 aikaa.. liekö siis kyse jo punktioviikosta.. joka tapauksessa pyysivät silloin viime käynnin yhteydessä ilmoittamaan tänne poliklinikalle kun KYS:ltä tulee kirje. Olen siis maanantaina sinne yhteydessä. En tainnut muistaa siis kertoakaan, että pyysin lähetettä jo :wideyed:
Niin ja odotellessa oli puhe tehdä vielä loppuja inseminaatioita, kunhan poli aukeaa, kaksi olisi vielä jäljellä.

Todennäköisemmin tuo on hoidon suunnitteluaika, kuin punktio. Pitkällehän se menee :sour:
 
Tässä toki ihmettelen ilmaisua koska luget on keltarauhasta ja muuttaa limiksen yhtäkaikki niinkuin oma keltarauhanen. Voiko olla etä limis on ollu sitten jotenkin Ohut tms niinkuin alkukierrossa? Mullakin lääkäri kysyi toissapv onko mulla alkukierto koska limis oli viivamainen. Olisko lääkäri tarkottanu sitä? Vai muistatko yhtään paksuutta?

No yhdessä kierrossa oli inssi eli olin pistellyt gonalia ja ultrassa nähty folli, joka sitten inssissä oli just puhjennu ja limis vähä alle 9mm, sit luget 200mg ja dpo11 ultrassa limiksen rakenne alkukierron kaltainen ja 6mm, ei selvää keltarauhasta näkyvissä. Irrotuspiikkiä ei täs ollu. Seuraavassa lähes luomukierto ja tuli ovisplus eli ei ultria ja luget taas 200mg, dpo15 limis taas se joku 6mm ja alkukierron näkönen, eikä keltarauhasta näkyvissä. Seuraava täysin luomukierto ja dpo10 ultra ja sama homma taas. Ja kolme lääkäriä ei osaa sanoa mitään mistä johtuu tai voiko varmuudella korjata.

En oo missään ikinä törmänny muuhun jolla ois tätä samaa ja tää homma pelottaa niin paljon et välillä oksettaa, koska jos tätä ei voi korjata niin lahjasolutkin on yhtä tyhjän kanssa:sad010voispa vaan unohtaa tän kaiken paskan.
 
Tässä on mun kirjo Ovis huipuista eri kierrossa, niitä ei oo enempää koska poistin melkein kaikki kun raskauduin. Nuo missä vahvimmat viivat on se joulukuu, ainut kierto missä raskauduin. Selvästi kunnon Ovis tapahtuu joskus ja jouluna :banghead:
 

Liitteet

  • IMG_20200401_173230.jpg
    IMG_20200401_173230.jpg
    20.9 KB · Katsottu: 87
  • IMG_20200401_173230.jpg
    IMG_20200401_173230.jpg
    20.9 KB · Katsottu: 75
  • IMG_20200306_094729.jpg
    IMG_20200306_094729.jpg
    8.9 KB · Katsottu: 79
  • IMG_20191216_191845.jpg
    IMG_20191216_191845.jpg
    16.5 KB · Katsottu: 90
Takaisin
Top