Raskaaksi 2019

Onnea turvonnut :)

Mulla testissä tänään ihan hailura haamulainen. Jopa mies myönsi että testissä saattaisi näkyä jotain! :smiley-bounce016

Ei hajuakaan mikä dpo ja koitan olla liikaa vielä innostumatta, mut oireita olis jo!
 
Onnea turvonnut :)

Mulla testissä tänään ihan hailura haamulainen. Jopa mies myönsi että testissä saattaisi näkyä jotain! :smiley-bounce016

Ei hajuakaan mikä dpo ja koitan olla liikaa vielä innostumatta, mut oireita olis jo!

Mitä oireita? Toivotaan vahvistumista!

Turvonnut onnea!
 
Mikähän on, kun oviskivut vaan jatkuu. Eilen illasta oli jo kovia, aattelin et onneks on aamuun Mennessä ohi, mutta ei ollutkaan. Ihan samanlaisina, jos ei vähän voimakkaampia. Ja taas molemmin puolin. Enempi oikealla kipua mut selkeästi myös vasemmalla tuikkii. Eilen ei jaksanut talletella, tänää ehkä sit jos onnistaa :) ei enää jaksa ottaa nii stressiä talletteluistakaan. :D
 
Mitä oireita? Toivotaan vahvistumista!

Turvonnut onnea!

Menkkamaista jomottelua, mutta vain vatsan puolella. Aamuisin oon ollut ihan perseeseen ammuttu karhu ja olo kuin olis nukkunut tyyliin 4h, eli sydän hakkaa ja outo huono olo. Eilen ravasin vessassa koko ajan (voi toki johtua rautakuurista). Ja siis ylipäätään semmonen selittämätön outo fiilis kropassa koko ajan. Nää samat alkoi edellisessä (kesken mennessä) raskaudessa menkkajomoja lukuunottamatta vasta kun olin saanut kunnon plussan. Esikoisen raskaudessa oireet tuli sitäkin myöhemmin, olin varsin oireeton alussa.
 
siska testistä kuvaa...

Kiitos kaikille onnitteluista :Heartred
menee näin kkm jälkeen varmaan aika kauan ennen kuin uskallan tähän raskauteen luottaa täysillä.
 
siska testistä kuvaa...

Kiitos kaikille onnitteluista :Heartred
menee näin kkm jälkeen varmaan aika kauan ennen kuin uskallan tähän raskauteen luottaa täysillä.

Itse luotan varmaan sitten, kun on elävä vauva sylissä, muuten pelot on kovin vahvasti läsnä. Sitkeyttä ja onnen pilkahduksia toivon silti sinnekin :Heartred
 
Aamun ekasta niin hailura että ei näy kuvassa ja huonosti muutenkin, mutta nyt ns tokasta pissasta (n.3,5h pidätyksellä) jo sellanen minkä jo näkee. Mieskin myönsi. hirveän vaikea saada kun kamera ei tarkenna siihen suoraan. Ylihuomenna uusi testi :) Varovaisen innoissani olen.
 

Liitteet

  • IMG_20200405_121248.jpg
    IMG_20200405_121248.jpg
    41 KB · Katsottu: 168
Mitä oireita? Toivotaan vahvistumista!

Turvonnut onnea!
unohtui tähän vastata: oireita vatsan jatkuva turvotus, ummetus, jomotukset/tuikkimiset, palelu ja voisin syödä kokoaika. äsken söin piilossa (mieheltä) sängyssä sipsiä :laughing002 me ei olla mitään hirveitä herkuttelijoita ni kyllä mä nyt oon mättäny kaiken mitä kaapeista löytyy.

siska vahvistumisia sinne :gen014
 
Onnea plussista ja tarrasukkia:Heartred

Missäs kierron vaiheissa ihmiset menee?

Täällä kp5 ja kolmas letro huitastu naamariin. Oon selvinnyt yllättävän vähällä päänsäryllä mitä viimeksi. Eilen kyllä särki töissä puoli päivää, mutta johtui varmaan enemmän siitä, että pidettiin virtuaaliset afterworkit parin kaverin kanssa. Hups, lasillisen sijaan menikin puolet viinipullosta:facepalm: olipas hyvää. Ei oo mitään tullut juotua sitten helmikuun alun, kun kaikki paukut pistettiin alkaviin hoitoihin. Turhaan:dead:
 
Täällä kp10 ja nivusessa tuntunut pari kertaa ihme äkillinen kipu. Ties mistä johtuu. Ovis vasta viikon päästä oletettavasti. Lomalla tullu tissuteltua melkein joka päivä :hilarious: ens viikko sit kuivin suin. Tai ehkä parikin viikkoa. Ainakin kuivemmin.

Onko kellään muulla ovis ens viikonloppuna? Pääsis yhdessä "jännäämään". Tosi jännää kun tietää tuloksen :hilarious:
 
Täällä kp3, koko viikonloppu menny makoillessa ja valutellessa, plääh :sour:

Huomenna soitan klinikalle ja kysyn miten edetään. Ajattelin kp8 aloittaa testailun taas noilla lopuilla OnesStepin liuskoilla, viimeistä kertaa kunnes syksyllä jatkuu hoidot. Katson saanko lh-piikin kiinni ja sen mukaan käytän tai oon käyttämättä tällä erää vikat lutkat. Reseptillä niitä vielä olisi, mutta ajattelin pitäytyä hoidon jatkumiseen asti siinä linjassa, etten käytä progetukea enkä myöskään tilaa lisää testejä. Tilaan vain ravintolisiä ja käyn apteekista rautaa tarpeen mukaan. Säästyypähän edes nuo rahat :joyful:

Onnet plussista :Heartred
Tsemppiä kaikille! :Heartred
 
Aamun ekasta niin hailura että ei näy kuvassa ja huonosti muutenkin, mutta nyt ns tokasta pissasta (n.3,5h pidätyksellä) jo sellanen minkä jo näkee. Mieskin myönsi. hirveän vaikea saada kun kamera ei tarkenna siihen suoraan. Ylihuomenna uusi testi :) Varovaisen innoissani olen.
Peukut pystyssä että lähtee vahvistumaan :smiley-bounce013
 
Kp11 menossa. Ovista testailen, mutten tiiä saanko kiinni ku en oo aikasemmin käyttäny rfsu:n liuskoja. Ei oo välikskään kun en aijo ottaa teroluteja enää, turvottavat niin perkeleesti. Pitää huomenna soitella polille ja kysyä miten jatketaan.

Edit. Jaa mulla onkin tosiaan ens viikolla aamuvuoroja ja miehellä iltavuoroja niin ei taida ovis tulla hyödynnettyä. :shifty:
 
Muokattu viimeksi:
Kp3.

Onnea plussasta :Heartred vauvaliimaa kovasti

Kauhu menkat kyl käynnissä nytte. Oksettaa vain. Itku surusta kyllä, kiitos ku ootte täällä
 
Kp 23. Eilen tuli jo tosi tumma viiva ovistikkuun, mutta ei vieläkään musta yhtä tumma kuin kontrolli, saati tummempi. En tehnyt digiä, koska ajattelin että plussa tulisi tänään. Ei tullut, viiva on hitusen haaleampi kuin eilen. En nyt millään jaksa kävellä viittä metriä vessaan ottamaan niistä kuvia :hilarious: huvikseni mä näitä tikkuja nyt muutenkin teen, en hampaat irvessä yritä saada sitä plussaa kiinni. Ajattelin pyytää sitten joskus kun siirtoon päästään, että tehtäisiin heti lääkkeelliseen, ettei tarvitse enää yhtään enempää mun megakiertojen takia odottaa.

pientä jomotusta ja limailua oli aamulla, josko se ovis sieltä alkuviikosta suvaitsisi saapua.

Toisaalla täällä foorumilla oli keskustelua siitä, miten korona on vaikuttanut seksielämään. Onko teillä muilla ollut mitään selkeää muutosta? Meillä on lisääntynyt ihan huomattavasti, energiaa riittää nyt paljon enemmän kun ei tarvitse käyttää aikaa pendelöintiin (johon mulla normisti menee yli kolme tuntia päivässä). Ollaan myös vihdoinkin saatu esikoinen taas nukahtamaan omaan sänkyynsä joka ilta.
 
Takaisin
Top