Raskaaksi 2019

Dimou, meilläkin on vaikuttanut positiivisesti seksielämään, vaikken tiedä miksi. Ehkä on uutisista iskostunut päähän, että nyt on pantava ku viimistä päivää. :hilarious: Ottaa päästä, jos ovis nyt menee sivu suun. Voin kyllä valvoa siihen, että mies pääsee töistä, mutta monesti mies ei sitten jaksakaan.
 
Dimou komppaan et seksii paljon enemmän.

Jotenkin on tekemistä muun ohella ja osaa nauttia niistä hetkistä toisen sylissä ja kun on hyvä seksielämä niin miksei nauttia kun pystyy..
 
Dimou, meilläkin on vaikuttanut positiivisesti seksielämään, vaikken tiedä miksi. Ehkä on uutisista iskostunut päähän, että nyt on pantava ku viimistä päivää. :hilarious: Ottaa päästä, jos ovis nyt menee sivu suun. Voin kyllä valvoa siihen, että mies pääsee töistä, mutta monesti mies ei sitten jaksakaan.

Täytyy vaan koittaa yrittää vikitellä se ukko, tai sit aamulla ennen ku meet duuniin:grin

Meillä ei oo tää vaikuttanut mitenkään. Mulla vaihtui työnkuva, oon ihan puhki. Mieskin on töissä normaalisti. Eli ei mitään ylimääräistä yhteistä aikaa, oikeastaan päin vastoin.
 
Ai nii, ja se vehnänalkoiöljy maistuu kyl just niin kamalalta kun kuulostaakin:wtf: oon nyt käyttänyt 3 päivää ja oon ihan valmis siihen. Kyl mä ton pullon tosta vetäsen kun kerta ostinkin, mut jääköön ekaksi ja vikaksi pulloksi:wtf:
 
Täällä menossa kp 23, toivon että ovis suvaitsee saapua ensi viikolla, mutta vähän epäilen :meh: Mutta hyvällä tuurilla jannn päästään samaan aikaan jännäilemään :rolleyes:
 
Ai nii, ja se vehnänalkoiöljy maistuu kyl just niin kamalalta kun kuulostaakin:wtf: oon nyt käyttänyt 3 päivää ja oon ihan valmis siihen. Kyl mä ton pullon tosta vetäsen kun kerta ostinkin, mut jääköön ekaksi ja vikaksi pulloksi:wtf:
Kaikkee sitä onkin valmis popsimaan tän takia, mäkin vetelin esikoisen yritysaikana yhen paketin macaa, ei ikinä kyllä enää, oli niin järkyttävän makusta ja hajusta tavaraa :wtf:
 
Dimou, pendelöinti??

Seksiä samoin kuin normaalisti, ois enemmän ollu ku oli lomakin mut ei mul viel ainakaa himoja. Toivotaan et ens viikolla tulis himot ja limat.

Omenaviinietikka on pahaa myös :wtf: mut en oo talven jälkeen sitä vedelly
 
Dimou, pendelöinti??

Seksiä samoin kuin normaalisti, ois enemmän ollu ku oli lomakin mut ei mul viel ainakaa himoja. Toivotaan et ens viikolla tulis himot ja limat.

Omenaviinietikka on pahaa myös :wtf: mut en oo talven jälkeen sitä vedelly

Pendelöinti on työmatkan tekoa, kun asuinpaikkakunta on eri kuin missä työpaikka on. Alunperin käsittääkseni kuvannut pelkästään junalla tehtäviä matkoja, mutta mä käytän sitä koska en varsinaisesti tee työmatkoja. Opiskelen toisella paikkakunnalla, joten tuntuu väärältä puhua 'työ'matkasta, mutta sitten tuntuu myös tosi hankalalta puhua jostain 'opiskelumatkasta' tai selittää pitkän kaavan kautta että käyn opiskelemassa toisella paikkakunnalla. Pendelöinnin käyttäminen on siis yksinkertaisempaa. Olettaen että vastapuolikin on joskus kuullut sanan :hilarious:

Ei oo aina helppoa olla lingvisti :angelic:
 
Pendelöinti on helpoin sana kyllä käyttää. Ite en joudu ku suoraa kaistaa kävellä niin ei oo pitkä matka. Koneeni rakas otti ja hajosi, wau mikä kp4. Vielä eilisillan vuotobuusti ku mun menkat päätti haluta jatkaa vielä pari extrapäivää hyvin hyvin kauhealla lisävuodolla joten tampax + yöside juttu ei toimi. Tulee läpi.
Olihan toi odotettavissa..

Mulla on koko ajan ihan järkky olo, tekis mieli hypätä sänkyyn ja nukkua viikko pois kalenterista kun ei näissä oloissa huvita mitään touhuta...

Toivottavasti tämä kierto olisi nyt järkevän mittainen niin että ei tarvitse arpoa oliko ovis vaiko eikö vai miten kävi. Nojoo plussaa ovikseen ja raskauteen kiitos :Heartred
 
Täällä kp23, ja kohta 3 viikkoa synarelan lopetuksesta eikä edelleenkään ovisplussaa. Välillä viiva ollu vähän tummempi ei kuitenkaan lähelläkään plussaa ja välillä haalea. Vv oli kuitenki lauantaina ekan kerran kirkasta ja eilenkin valkeaa ja kirkasta mut kovin paljoa sitä ei ole. Selvää halujen nousua ei oo. Et tiedä sitten..
 
Pendelöinti on helpoin sana kyllä käyttää. Ite en joudu ku suoraa kaistaa kävellä niin ei oo pitkä matka. Koneeni rakas otti ja hajosi, wau mikä kp4. Vielä eilisillan vuotobuusti ku mun menkat päätti haluta jatkaa vielä pari extrapäivää hyvin hyvin kauhealla lisävuodolla joten tampax + yöside juttu ei toimi. Tulee läpi.
Olihan toi odotettavissa..

Mulla on koko ajan ihan järkky olo, tekis mieli hypätä sänkyyn ja nukkua viikko pois kalenterista kun ei näissä oloissa huvita mitään touhuta...

Toivottavasti tämä kierto olisi nyt järkevän mittainen niin että ei tarvitse arpoa oliko ovis vaiko eikö vai miten kävi. Nojoo plussaa ovikseen ja raskauteen kiitos :Heartred
Neljättä päivää valutellaan täälläkin. Tavallaan saan jo kolmantena vuotopäivänä vaihtaa pikkuhousunsuojaan, vaan ei onnistunu vielä tänä aamunakaan. Voikohan anovulatorinen kierto pitkittää vuotopäiviä ja/tai lisätä vuotoa, siis jos tämä minun tämänkertainen kierto oli sellainen :think005
 
Tännehän oli sadellut taas huimasti viestejä :grin
Onnittelut plussanneille! :love017

Mulla kp 24 ja piinailut jatkuu :hilarious:
Öisin ja päivisin ravaan vessassa, haistan kummallisia hajuja, mun mielestä joka paikassa haisee kuselle, mies haisee ja mä haisen :laughing002
Sit vv tulee, kohdun napukka on siirtynyt ylös ja on kova, väsyttää, jalat ja kädet palelee sekä hikoilen koko ajan :grin lämmöt koholla 36.7 jatkuvasti, iltaisin lähemmäs 37.
Mä nään huimia unia, joissa usein käärmeitä, näin niitä viime raskaudessakin :oops:
Vatsa myös vähän väliä sekaisin. Toisaalta mulla on vielä näitä allergian jälkioireita ja urtikaria on mulla selvästi pahentunut. Että jos olisinkin raskaana, niin ilman allergialääkkeitä tuskin pärjäisin, koska en saisi henkeä ja mietin kyllä sitäkin, että nyt ne allergiat varmaan pahenisi.
Mun kierto yleensä 32 päivää ja nyt mä yritän malttaa olla testaamatta ennen kun menkat myöhässä :shy: en jaksa katsoa tyhjiä tikkuja :grin
 
Soitin polille ja sain soittoajan hoitajalle. Laitto meidät jonoon, syksyllä(?) tulee aika käynnille, jossa käydään läpi IVF-hoitoja ja sitten lähtee lähete OYS:iin. Siellä kuulemma normaalisti on jonot 4kk luokkaa, mutta nyt korona tietysti pidentää. Eli ei tuumatakkaan päästä tänä vuonna jatkamaan. Itkettää ja vituttaa vaikka olihan tämä tiedossa.
 
Aamulla rfun testiin hento haamulainen taas vaikka vasta huomenna piti testata uusiksi. Nyt kuitenkin iltapäivällä verestävää vuotoa pyyhkiessä :sorry: Katotaan nyt miten etenee...
 
Soitin polille ja sain soittoajan hoitajalle. Laitto meidät jonoon, syksyllä(?) tulee aika käynnille, jossa käydään läpi IVF-hoitoja ja sitten lähtee lähete OYS:iin. Siellä kuulemma normaalisti on jonot 4kk luokkaa, mutta nyt korona tietysti pidentää. Eli ei tuumatakkaan päästä tänä vuonna jatkamaan. Itkettää ja vituttaa vaikka olihan tämä tiedossa.

Tehtäisköhän kumminkin muutama inssi siinä odotellessa? Teilhän ei oo viel tehty vai? Kuulostaa kyllä niin valtavan pitkältä ajalta odottaa ja odottaa, että jotain tapahtuisi! Viikot suorastaan MATELEE!
 
Tehtäisköhän kumminkin muutama inssi siinä odotellessa? Teilhän ei oo viel tehty vai? Kuulostaa kyllä niin valtavan pitkältä ajalta odottaa ja odottaa, että jotain tapahtuisi! Viikot suorastaan MATELEE!

Kysyin inseminaatiosta niin sanoi, että meille ei tehdä, kun siittiöiden liikkuvuus on normaali. Kysyin myös oisko jotain muita tukilääkkeitä ku terolut, niin ei kuulemma tähän tarkotukseen oo. Emätipuikkoja (luget?) on olemassa, mutta ei nekään tähän tiputteluhomaan oikein sovi(?!?!?!). Konsultoi vielä ens viikon tiistaina lääkäriä asiasta ja soittaa. Perusmeininki.
 
Kysyin inseminaatiosta niin sanoi, että meille ei tehdä, kun siittiöiden liikkuvuus on normaali. Kysyin myös oisko jotain muita tukilääkkeitä ku terolut, niin ei kuulemma tähän tarkotukseen oo. Emätipuikkoja (luget?) on olemassa, mutta ei nekään tähän tiputteluhomaan oikein sovi(?!?!?!). Konsultoi vielä ens viikon tiistaina lääkäriä asiasta ja soittaa. Perusmeininki.

Hmm ompas siellä omat linjaukset :chicken: musta tuntuu et selittämättömissäkin lähes kaikissa paikoissa annetaan ne letrot ja tehään pari inssiä. Toisaalta jos suoraan ivf niin hyvä et pääsee "hyvän onnistumisprosentin" hoitoon heti. Tota en kyl ymmärrä miks luget ei muka tiputteluun sopisi. Monellakin poistaa sen mutta se on sit eri asia auttaako se yhtään sen paremmin raskautumaan.
 
Mäki haluun suoraan ivf :woot: pääsispä edes sinne ensikäynnille, ni selviäis vähä enemmän..:inpain:
 
Takaisin
Top