Raskaaksi 2019

Se olis sitten Dpo8, parin kolmen päivän sisään pitäis alkaa vuodon kun ei oo luget käytössä. Toivottavasti nyt sit alkais ajallaan!

Kattelin taas flota ja se on kyllä niin siinä ja tässä että saadaanko inssi onnistumaan. Jos kuun ja tähtien asento ei oo täydellinen ni menee kyllä ohi. Ajattelin kyllä kokeilla kepillä jäätä ja rukoilla letroultrassa irroituspiikkiä. Julkinen on vissiin vähän nihkeä näissä, mutta eihän se anna jos ei yritä. Mut on nyt niin useasti ultrattu alkukierrossa ja siellä on ja varhain iso folli, vaikka plussa tulee tikkuun vasta kp15-18

Itseä aina testit kiinnosti, niin kerrottakoon, että RFSU herkkä antoi tänään (dpo12) samankaltaisen viivan kuin PC 2-3 päivää sitten (jolloin RFSU nega). Toisilla tuntuu toimivan tämä nopeasti, toisilla hitaammin :rolleyes: Toki on vielä kuvassa heikompi.
IMG_20200228_065654.jpg

Itseä aina testit kiinnosti, niin kerrottakoon, että RFSU herkkä antoi tänään (dpo12) samankaltaisen viivan kuin PC 2-3 päivää sitten (jolloin RFSU nega). Toisilla tuntuu toimivan tämä nopeasti, toisilla hitaammin :rolleyes: Toki on vielä kuvassa heikompi.
View attachment 86702
Sori kun huutelen sivusta! Ensiksikin onnea <3 pitkä taival teilläkin! Mut mua kans kiinnostaa nämä aina, teitkö ton kans PCn myös? Osa sanoo et ne on muuttuneet siitä ku itse joskus tein?! :wideyed::sour: Liekö näin?

Se olis sitten Dpo8, parin kolmen päivän sisään pitäis alkaa vuodon kun ei oo luget käytössä. Toivottavasti nyt sit alkais ajallaan!

Kattelin taas flota ja se on kyllä niin siinä ja tässä että saadaanko inssi onnistumaan. Jos kuun ja tähtien asento ei oo täydellinen ni menee kyllä ohi. Ajattelin kyllä kokeilla kepillä jäätä ja rukoilla letroultrassa irroituspiikkiä. Julkinen on vissiin vähän nihkeä näissä, mutta eihän se anna jos ei yritä. Mut on nyt niin useasti ultrattu alkukierrossa ja siellä on ja varhain iso folli, vaikka plussa tulee tikkuun vasta kp15-18
Voi jännää ! Mä niin pidän täällä toisaalla peukkuja sulle <3 ja vähintään siihen inssiin jos ei nyt nappaa!

Sammie, näkyypä selkeästi jo! :) Jännä, jos pc antanut jo pari päivää sitten noin selkeän viivan, kun eikös sen herkkyys oo 25? Mulla olis pc:itä kans kaapissa, mut testasin äsken herkällä onestepillä negan (dpo9). Huomenna uus yritys... Ellei sit tiputtelu ala. Flo menkkojen alkavan sunnuntaina.

Mä ainakin sain pc:hen haaleempaa plussaa kun vertasi rfsu:n punaiseen. Tein kyllä tommosen herkän dpo 9 milloin ei pc:ssä näkynyt juuri mitään ja siihen tuli tosi haalea viiva.
No tämä just! Mä muistan et sain aikakaan justs aina tosi aikaisin selkeet viivat PCn kun RFSU perus ei juur ihantanutkaan. Ja sit vasta jossain kohtaa se napsahti punaiselle niinku PCkin. Nyt ilmeisesti toisinpäin. Erikoista!

Voi jännää ! Mä niin pidän täällä toisaalla peukkuja sulle :Heartred ja vähintään siihen inssiin jos ei nyt nappaa!

Voi ihana, kiitos:Heartred pakko myöntää että itsekin käyn aina vilkuilemassa pulinaketjua, jos sais vaikka joku kaunis kerta onnitella:wink

NewMoon, ei tosiaan oo vuotanut. Siks vähän jännittääkin että mikä mahtaa olla luteliaalin pituus:nailbiting: toivottavasti lyhyt, muuten menee vaikki persiilleen:banghead: ja kiitos vaan, mutta täältä ei tarvitse kyllä kaksiviivaista odotella. Mulla ei voisi oikeastaan vähemmän raskaana oleva olo olla, pms ärsytyskin löysi eilen perille:hilarious:

siis miten voikaan olla näin vähän raskaanaoleva tunne. en taida tässä kierrossa edes testiä tehdä kun vasta sitten jos menkat tosissaan myöhässä.
no tässä on kaikkee muuta jännitettävää.
tänään vihdoin kaulan ultraäänitutkimus.
toivon niin ettei ole mitään vakavaa.
ihanaa että meidän työterveyslääkäri otti asiakseen ilman mitään mutinoita.
reumalääkäri ja työterveyshoitaja ”yleensä ne on turvonneita imusolmukkeita”. niiiiin, kyllähän yleensä on mutta kuitenkin mahdollisuus muuhunkin ja ne pitää aina poissulkea.
lähtee kyllä semmoiset palautteet tolle reumatologille (muutenkin turha vastaanottokäynti oli) jos tuo ei olekaan mikään hyvänlaatuinen.

jos jotain positiivista tässä ettei oo tärpänny ni päästään miehen kanssa setäni 60v bailuihin jotka pidetään oikein eri kaupungissa.

no nyt oli omanapailua kerrakseen.

Nipanderille tsempit ja mitähän kaikkea täällä palstalla olikaan meneillääm.

Sori kun huutelen sivusta! Ensiksikin onnea :Heartred pitkä taival teilläkin! Mut mua kans kiinnostaa nämä aina, teitkö ton kans PCn myös? Osa sanoo et ne on muuttuneet siitä ku itse joskus tein?! :wideyed::sour: Liekö näin?

Kiitos :Heartred En tämä aamuna tehnyt, kun loppuivat :hilarious: Huomenna kyllä meinasin. Mielenkiintoista seurata, miten nopeasti vahvistuu. Nyt en siitä ole edes hermoillu , vaan aidosti mielenkiinnolla :hilarious: PC mulla selvästi tarkempi/herkenpi viimeksikin. Mitä tarkoitat, et miten ois muuttuneet?

Sammie, näkyypä selkeästi jo! :) Jännä, jos pc antanut jo pari päivää sitten noin selkeän viivan, kun eikös sen herkkyys oo 25? Mulla olis pc:itä kans kaapissa, mut testasin äsken herkällä onestepillä negan (dpo9). Huomenna uus yritys... Ellei sit tiputtelu ala. Flo menkkojen alkavan sunnuntaina.

On joo, mut kkm jälkeen oli hcg mitattuna 19 ja PC:ssa selkeä viiva silti... :confused005

Kiitos :Heartred En tämä aamuna tehnyt, kun loppuivat :hilarious: Huomenna kyllä meinasin. Mielenkiintoista seurata, miten nopeasti vahvistuu. Nyt en siitä ole edes hermoillu , vaan aidosti mielenkiinnolla :hilarious: PC mulla selvästi tarkempi/herkenpi viimeksikin. Mitä tarkoitat, et miten ois muuttuneet?
Siis silleen että ennen ne Pct oli ainahi mun luottotestejä. Sain viivan ajoissa ja ystäväkin sai viivan vaikka kaks pv siitä hcg oli vasta joku 23. Eli about 10 arvolla. Sit taas rfsu haukuttiin aina ennen pystyyn, näytti vääriä viivoja mut sit asian kohdalla ei meinannu näyttää mitään :hilarious: et jos nyt siis on toisinpäin että rfsu näyttää aiemmin ja herkemmin mitä joku muukin sanoi toisaalla

Siis silleen että ennen ne Pct oli ainahi mun luottotestejä. Sain viivan ajoissa ja ystäväkin sai viivan vaikka kaks pv siitä hcg oli vasta joku 23. Eli about 10 arvolla. Sit taas rfsu haukuttiin aina ennen pystyyn, näytti vääriä viivoja mut sit asian kohdalla ei meinannu näyttää mitään :hilarious: et jos nyt siis on toisinpäin että rfsu näyttää aiemmin ja herkemmin mitä joku muukin sanoi toisaalla

Jänniä nämä kyllä... Mulla RFSU näytti aikanaan vääriä viivoja ja jäi siksi käytöstä. Mut ei se nytkään itsellä herkempi ollut. PC vahvenee tasaisesti :love017

Mulla rfsu antoi viivaa joka vahvistui ja sit heikkeni. Muut testit ei reagoinut mitenkään ja toi oli varmaan joku kemiallinen tms. Et mulla ei kyllä oo rfsu tullu mitään viivanpaikkaa ikään. Kai. Jos ei just silloin.

Tiinu mitä on rintatulehduksen oireet? Mul on tosi kipeet rinnat ja koskee ja ihme olo.

Tää luteaali homma menkkojen jälkeen, siis unettaa, lämmöt on edelleen koholla. Toki mul ollu tulehdustilassa keho mut tämän mukaan oon seurannutkin sitä ja se vaan pysyy ylhäällä. Tulispa nopee se gyne aika. Kärsimätön oon mut näillä perusteilla ja kun heidän testi nega (eivät kotitestejä pidä arvossa) niin ei akuuttiin ota. Ja outo sinällään kun eikö oo kumminkin vakava jos kierto on mitä sattuu. Mun kaveri sano että se joka kk aina sano et noni nyt tärppää ja just päivää ennen mä sanoin että vuoto tulee. Nyt olin vähän hämillään kun vuoto alkoi ja omasta mielestä väärässä kohtaa vaik kierto onki optimaalinen mut silti olis pitäny alkaa myöhemmin ku oviskin kerta myöhemmin. Ja edelleen nippailee muniksii enemmän oikeaan mut myös vasenta

Verta, vih-doin-kin! Seitsemän päivää kuurin jälkeen. Eilen tuli myös vähän kupin pohjalle, ehkä joku ruokalusikallisen verran, mutta vissiin "sääntöjen" mukaan vasta tänään kp 1, koska eilinen ei vielä ollut kunnon vuotoa.

Piikit pitäisi aloittaa kp 2, niin soitan kyllä tänään lääkärille ja kysyn mielipidettä laskutavasta. Ja panikoin sitä osastoviikkoa :facepalm:

Jos tänään aloittaisi piikit, olisi 14 päivää aikaa kasvatella folleja ennen kuin punktio voi myöhäisimmillään olla. Edellisellä kerralla stimulaatio kesti 12 päivää, mutta silloin 3/4 solusta ei ollut vielä kypsiä. Ärsyttävästi tää viikonloppukin tuli tähän, jos tänään aloittaa ja kaksi viikkoa ei riitä kasvatteluun, punktio menee maanantaille ja se on jo 17 päivää stimulaatiota, mikä kuulostaa taas tosi pitkältä.

Pitääkin aina ylianalysoida kaikkea :banghead: eihän sitä oikeasti voi tietää miten keho reagoi, kun on eri lääkkeet käytössä. Ja muutenkin neljä vuotta välissä. Kun nyt joitain soluja tulisi ja esikoinen pääsisi tutkimuksiinsa :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Kyllä muuten stressaa ihan jonnin verran.

Takaisin