Raskaaksi 2019

En edes oo varma onko ovis ollut vai tulossa vai tuleeko sitä ollenkaan, kun digitesti yhä vaan vilkkuhymyilee ja liuska on välillä tummempaa välillä vaaleampaa... Mut lasketaanko se vielä kiinnittymispunkuksi, jos juo puol pulloa tosi hyvää punkkua? :hilarious:

Sori pakko vähän keventää välillä tätä omaa foorumi-paasausta :hilarious::dance008

Ois pitäny itekki varmaan hakee punkkupullo niiku iha varmuuden vuoks vaa :hilarious:
joo ilman huumorii ei tulis kyl mitään
 
Täällä kp20, dpo4.

Mun lapsuuden aikainen paras kaveri on kyllä sinnikäs nainen. Sai esikoisen 2008, puoli vuotta ennen mua. Siinä vaiheessa vasta kuulin, että hänellä oli ollut melkein 10 keskenmenoa ennen sitä. Hänen miehensä halusi neljä lasta, mutta ei se noin vain toteutunut. Kaverillani on epilepsia ja keliakia. Lääkäri oli sanonut, että takaraja viimeisen lapsen saamiselle olisi 35 v terveydentilan vuoksi. No, yrittivät ja keskenmenoja tuli kymmenkunta. Vihdoin 2016 syntyi toinen ja kaverini ehti täyttää 36 just ennen tytön syntymää. Aivan ihanat muksut heillä :) Mä en varmaan jaksaisi olla yhtään noin sitkeä. Pää hajoais jo alkumetreillä..
 
Ois pitäny itekki varmaan hakee punkkupullo niiku iha varmuuden vuoks vaa :hilarious:
joo ilman huumorii ei tulis kyl mitään

Samaa mieltä! On tää kyllä välillä jos asiaa oikein alkaa miettimään niin sen verran syvältä, että ei pää pysyisi kasassa, jos ei edes välillä olis pikkiriikkisen jotain huumoriakin... Voimia naiset, muistetaan kaikki myös nauttia elämästä edes välillä :Heartred
 
Mä lähdin viihteelle ku mun pää ei kestä kaikkia oireita. Ilmeisesti mä nyt oon jotenkin herkkä ja tunnen ovisoireet kymmenen päivää ennen varsinaista hiton ovista mut molemmin puolin muniksii juilii. Enempi vasempi nyt
 
Heräsin taas yöllä kolmelta syystä x ja otin rautatabun niinkuin monena muunakin yönä. Ne on alkanut aiheuttamaan mulle nyt pahoinvointia, jos otan täysin tyhjään mahaan. Niin nytkin ja viideltä heräsin kuvottavaan oloon. Mielessä kummitteli myös, että onkohan tiputtelu alkanut ja tekiskö taas testin. Kuudelta oli pakko nousta ylös kun mietin vaan eikä uni tullut. :grin

Ei tiputtelua ja tein Rfsu:n herkän puikkotestin ja hetken mielijohteesta heti perään vielä onestepin herkän. Molemmat näytti negaa. :meh: Söin sit vähän banaania, niin etova olo hellitti sen verran, että sain vielä hetken torkuttua sohvalla. Äsken menin sit vessaan ja onesteppiin olikin ilmestynyt jotain! :wideyed: Olin jo eilen näkevinäni jotain, mut musta tuo viiva oli omituisen kaukana, niin ajattelin sen olevan jotain muuta, mut tonne melko kauashan nytkin näytti väriä tulleen.

Onko nää onestepit näyttänyt paljon vääriä plussia? Jännä nähdä miten tää homma tästä nyt etenee. :nailbiting: Nyt siis yk5 ja tänään kp 25/23-26.
 

Liitteet

  • 20200229_080415.jpg
    20200229_080415.jpg
    15.6 KB · Katsottu: 191
Heräsin taas yöllä kolmelta syystä x ja otin rautatabun niinkuin monena muunakin yönä. Ne on alkanut aiheuttamaan mulle nyt pahoinvointia, jos otan täysin tyhjään mahaan. Niin nytkin ja viideltä heräsin kuvottavaan oloon. Mielessä kummitteli myös, että onkohan tiputtelu alkanut ja tekiskö taas testin. Kuudelta oli pakko nousta ylös kun mietin vaan eikä uni tullut. :grin

Ei tiputtelua ja tein Rfsu:n herkän puikkotestin ja hetken mielijohteesta heti perään vielä onestepin herkän. Molemmat näytti negaa. :meh: Söin sit vähän banaania, niin etova olo hellitti sen verran, että sain vielä hetken torkuttua sohvalla. Äsken menin sit vessaan ja onesteppiin olikin ilmestynyt jotain! :wideyed: Olin jo eilen näkevinäni jotain, mut musta tuo viiva oli omituisen kaukana, niin ajattelin sen olevan jotain muuta, mut tonne melko kauashan nytkin näytti väriä tulleen.

Onko nää onestepit näyttänyt paljon vääriä plussia? Jännä nähdä miten tää homma tästä nyt etenee. :nailbiting: Nyt siis yk5 ja tänään kp 25/23-26.

Kyllä minäkin haamun näen. En tiedä Onestepeista antavatko roskishaamuja... Roskishaamuunhan sinällään ei pidä liikoja luottaa.Tiedätkö, mikä dpo? Entä jos kokeilet vielä vaikka sen Pregcheckin? :wink Toivotaan plussaa!
 
Kyllä minäkin haamun näen. En tiedä Onestepeista antavatko roskishaamuja... Roskishaamuunhan sinällään ei pidä liikoja luottaa.Tiedätkö, mikä dpo? Entä jos kokeilet vielä vaikka sen Pregcheckin? :wink Toivotaan plussaa!
Varmaankin vasta dpo10 nyt. Heitin jo pissit menemään. Täytyy kattoa saisko päivän aikana sen verran väkevämpää pissiä, että viittis pc:tä tehdä vai odottelenko huomisaamuun. :nailbiting:
 
Sporttis: Mulla on noita one stepejä kertynyt kaappiin, ja oon niitä välillä hetken mielijohteesta ”huvikseen” tehnyt, vaikka ei olisi ollut varsinaisesti aihettakaan, mutta oon ajatellut että näistä mun epämääräisistä kierroista ei voi niin tietää... Mutta siis anyway - ne on olleet ihan tosi puhtaita negoja mulla, eli niihin verrattuna ainakin tuo näyttää ihan selkeältä haamulaiselta. Pidetään peukkuja että olisi tärppi! :thumleft
 
Dpo9, aamulla alkoi tuhruttelu. Pitäkääs mulle nyt peukut ja varpaat pystyssä, että huominen kääntyis jo kp1 ja maanantaina pääsis ilmoittamaan meidät inssiin:happy:
 
Heräsin taas yöllä kolmelta syystä x ja otin rautatabun niinkuin monena muunakin yönä. Ne on alkanut aiheuttamaan mulle nyt pahoinvointia, jos otan täysin tyhjään mahaan. Niin nytkin ja viideltä heräsin kuvottavaan oloon. Mielessä kummitteli myös, että onkohan tiputtelu alkanut ja tekiskö taas testin. Kuudelta oli pakko nousta ylös kun mietin vaan eikä uni tullut. :grin

Ei tiputtelua ja tein Rfsu:n herkän puikkotestin ja hetken mielijohteesta heti perään vielä onestepin herkän. Molemmat näytti negaa. :meh: Söin sit vähän banaania, niin etova olo hellitti sen verran, että sain vielä hetken torkuttua sohvalla. Äsken menin sit vessaan ja onesteppiin olikin ilmestynyt jotain! :wideyed: Olin jo eilen näkevinäni jotain, mut musta tuo viiva oli omituisen kaukana, niin ajattelin sen olevan jotain muuta, mut tonne melko kauashan nytkin näytti väriä tulleen.

Onko nää onestepit näyttänyt paljon vääriä plussia? Jännä nähdä miten tää homma tästä nyt etenee. :nailbiting: Nyt siis yk5 ja tänään kp 25/23-26.

Mulla on tullut paljon one steppeihin noita viivoja :sad001 mut toivotaan et sulla tulis oikee plus!
 
Mä en oo nyt kovin jaksanut kommentoida ja toki ollut vähän tässä kiirettäkin mutta tuntuu et oon taas niin syvällä suossa tän oman tilanteen kanssa :sad001 tänään alko tuhrukin dpo4.

Jannn ihanaa että lähete hyväksyttiin! Pääset ootteleen aikaa:)

Ja aiemmin mulle noi one stepit oli kans täysin negaa mut muutama kk sit niihin on lähes aina tullut jonkinlainen haamu noin 5 min päästä testauksesta ja en kyllä mitenkään usko et ovat tarkoittaneet mulla mitään.
 
Mä en oo nyt kovin jaksanut kommentoida ja toki ollut vähän tässä kiirettäkin mutta tuntuu et oon taas niin syvällä suossa tän oman tilanteen kanssa :sad001 tänään alko tuhrukin dpo4.

Jannn ihanaa että lähete hyväksyttiin! Pääset ootteleen aikaa:)

Ja aiemmin mulle noi one stepit oli kans täysin negaa mut muutama kk sit niihin on lähes aina tullut jonkinlainen haamu noin 5 min päästä testauksesta ja en kyllä mitenkään usko et ovat tarkoittaneet mulla mitään.

Koht pääset ivf hommiin?:Heartred
 
Takaisin
Top