Raskaaksi 2019

Oi, mahtavaa NewMoon!!!:love7 Onnea!

Tulipa itsellekin tosi hyvä mieli näistä uutisista.:)

Mulla on dpo7. Eilen tuntui hetkellinen nippasu vatsassa. Nyt taas oireetonta. Pitkä on tämä piina...:nailbiting:

Mulla ei vieläkään menkat alkanut :sad001 finnejä tulee ja menee, enää ei mitään menkkakipujakaan oo ollut. Tää on ärsyttävää ku ei tiedä koska ne alkaa. Ei voi ennakoida yhtään menojakaan :hungover:

Sain kaiken lisäksi flunssankin riesaksi. Onneks kuumetta ei oo ollu.

Tänää on tarpeeksi lähelle 5 viikkoa vikasta ultrasta, joten tein sairaalan antaman testin, ja kuten olettaa saattoi, se oli nega. Tän herkkyydestä ei hajuakaan, missään ei ollut mainintaa.
Ja mun rinnat on vihdoin tajunnut ette imetän ja ettei oo vauvaa :grin onneks ei mennyt sitä 3-4 vuotta tällä kertaa  :grin voi ku ne menkatkin vielä alkais pian :rolleyes: pääsis kärryille omasta kierrosta.
Tällä hetkellä on taas se olo että odotellaan rauhassa kesään ennen ku aletaan yrittää taas kunnolla. Ei tietysti haittaa jos tulisin raskaaksi mut ei mitenkään yritetä.

Liitteet

• IMG_20200123_115400.jpg
    IMG_20200123_115400.jpg
    17.6 KB · Katsottu: 193
Tänää on tarpeeksi lähelle 5 viikkoa vikasta ultrasta, joten tein sairaalan antaman testin, ja kuten olettaa saattoi, se oli nega. Tän herkkyydestä ei hajuakaan, missään ei ollut mainintaa.
Ja mun rinnat on vihdoin tajunnut ette imetän ja ettei oo vauvaa :grin onneks ei mennyt sitä 3-4 vuotta tällä kertaa  :grin voi ku ne menkatkin vielä alkais pian :rolleyes: pääsis kärryille omasta kierrosta.
Tällä hetkellä on taas se olo että odotellaan rauhassa kesään ennen ku aletaan yrittää taas kunnolla. Ei tietysti haittaa jos tulisin raskaaksi mut ei mitenkään yritetä.

Oho, on täällä markkinoilla sit vaan surkeita(kin) testejä tarjolla kun antaa niin selviä haamujakin :shifty: tai välillä ihan hyviksikin havaitut näyttää. toivottavasti uusi kierto starttaa kuitenkin pian!

Takaisin