Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikä vakuutus kattaa tämmösiä?Kystahan se siellä oli puhjennu, toinen on vielä jäljellä muuten paikat näyttää siistiltä, alapäällä tänään hintaa 240€ kiitos hei... :banghead: onneks on vakuutus...
Kiitos kaikille onnitteluista!
Oli kyllä niin ihana nähdä siellä eloa ja syke!

Pitäs mennä ihan terveysvakuutukseen (en mä tiiä millä nimellä se oikeen on) toivottavasti ainakin, se ennakkoilmotus tehtiin gynegologisena alavatsakipunaMikä vakuutus kattaa tämmösiä?
Kiitos kaikille onnitteluista!
Oli kyllä niin ihana nähdä siellä eloa ja syke!

Pitäs mennä ihan terveysvakuutukseen (en mä tiiä millä nimellä se oikeen on) toivottavasti ainakin, se ennakkoilmotus tehtiin gynegologisena alavatsakipuna

Dbo7 on tänään keltarauhasesta ei ollu mitään puhetta, tai en tajunnu kysyyMites muuten eiks sul ollut jo dpo päivät? Tuliko jutuksi, että näkyikö keltarauhanen, entä limis ja kaikki ok kiertoon nähden? Kiinnostaa siis kun oma lehmä ojassa näissä![]()
mut limis oli 6.5 mulla ei oo noista mitään käryy hän sano että se on kiertoon nähden hyvä... (ilmeisesti kiinnityymiseen tarvitaan joku tietty paksuus mutta mikä?) nyt vähä harmittaa toi keltarauhanen!! No mä sain lähetteen sairaalalle kontrolliin toivotaan että se aikanaan osuu vaikka oviksen aikoihin 
Dbo7 on tänään keltarauhasesta ei ollu mitään puhetta, tai en tajunnu kysyymut limis oli 6.5 mulla ei oo noista mitään käryy hän sano että se on kiertoon nähden hyvä... (ilmeisesti kiinnityymiseen tarvitaan joku tietty paksuus mutta mikä?) nyt vähä harmittaa toi keltarauhanen!! No mä sain lähetteen sairaalalle kontrolliin toivotaan että se aikanaan osuu vaikka oviksen aikoihin
![]()
Onnea Newmoon!❤
Täällä vihdoin kp1 ja soittelin aikaa kontrolliultraan kp10. Eipä sitten ollutkaan niin helppoa, kun aikoja ei ole ennen kp12. Eli letrozol menee 2.-6. Onko kokemusta, meneekö liian myöhäiseksi tuo aika? Tarkoitus siis mahdollisesti vielä varmistella irtoaminen piikillä eli sen suhteen liian myöhään.
Multa puhkes kystä eilen aamulla (mulla ei siis koskaan oo aikasemmin ollu ja se kipu oli jotain sairasta) kävin siitä gynellä ja se ultras kp 25 ja dpo7... en mä tiiä olisko siitä keltarauhasesta voinnu kysyä jotain?Mul menny ihan ohi tää. Miksi olit? Mikä kp? 6,5 on hyvä jos oli siis ennen ovista. Kiinnittymiseen tarvitaan vähintään 7mm. Mitä keltarauhasesta piti kysyä?
ja itse asiassa se limis oli 6 kun luin äsken sen potilaskertomuksenMulta puhkes kystä eilen aamulla (mulla ei siis koskaan oo aikasemmin ollu ja se kipu oli jotain sairasta) kävin siitä gynellä ja se ultras kp 25 ja dpo7... en mä tiiä olisko siitä keltarauhasesta voinnu kysyä jotain?ja itse asiassa se limis oli 6 kun luin äsken sen potilaskertomuksen