Raskaaksi 2019

Kystahan se siellä oli puhjennu, toinen on vielä jäljellä muuten paikat näyttää siistiltä, alapäällä tänään hintaa 240€ kiitos hei... :banghead: onneks on vakuutus...

Jee mulla alkoi vihdoin menkat!
Ja jos kierto jatkuu tästä samana mitä ollut, nii menkat pitäs mennä just täydellisesti kesälläki, nii että ulkomaan reissussa olis ovulaatio, mutta ei menkkoja :) ei tarvis sit mitenkään siirrellä ja sekottaa luonnollista kiertoa :) toivottavasti menis tää puol vuotta nii hyvin :)

Mun lämmöt on edelleen koholla ja ummettaa. Vuoto antaa kyllä odottaa itseään nyt. Huimausta, outoa atooppinen ihottuma tyylistä tuli iholle pariin kohtaan ja sitten on outo intuitio et kaikki ei oo ihan hyvin.. huih, ihan kuin estrogeeni ja progesteroni molemmat olis paikalla edelleen. Toki lugeja otin niin ei oo heti näköjään poistunut kehosta, mut tässä vaiheessa oon jo merkinnyt ylös et noniin tuhru oli se sitten minkä värinen mut nyt vaan tulee vv kuin hanasta mut just tahmeaa loppukierron koostumusta mut ei menkkoi vielä. Hassu sinällään et mul on ollu nyt tuplasti eli 200mg per päivä ja aiemmin ollut 100mg ja tullut läpi yleensä tosta ja nyt ei tahdo menkat alkaa ees . Noh joo, onhan se kivempi vkloppu olla rätti housuissa kuin töissä. Mä monta kertaa luulin et alko menkat mut eihän sittenkään. Nyt olis niinkuin 13 päivää niiden lugejen aloituksesta, eli dpo15/16.. taidan varuiksi testata tyylipuhtaasti negan niin ehkä se avaa hanat!

NewMoon musta tuntuu et täällä on kaikki itketty vähän onnesta sun puolesta, ootte niin ansainnut tämän! <3

Täällä edelleen vaan vv paljon. Huomenna jos ei ala ees tuhruilla niin ylihuomenna testaan ja sit jos nega niin lääkäriin

Pitäs mennä ihan terveysvakuutukseen (en mä tiiä millä nimellä se oikeen on) toivottavasti ainakin, se ennakkoilmotus tehtiin gynegologisena alavatsakipuna

Mites muuten eiks sul ollut jo dpo päivät? Tuliko jutuksi, että näkyikö keltarauhanen, entä limis ja kaikki ok kiertoon nähden? Kiinnostaa siis kun oma lehmä ojassa näissä:hilarious:

NewMoon :Heartred:Heartred:Heartred

Nää on niin näitä aamuja. Kuopuksella nousi jo illalla kuume. Hän herätti isänsä kolmen aikaan yöllä, että on kuume ja tarvii lääkettä. Siirtyivät sohvalle ja puoli neljän aikaan havahduin, kun kuopus oksentaa vessassa :puke_r no, lääkkeestä huolimatta (liekö ehtinyt vaikuttaa) 38,6 kuumetta ja tyttö on siis ennenkin oksentanut kuumeen noustessa voimakkaasti. Uus lääke naamaan ja tunnin verran yritettiin nukkua mutta ei tullut mitään. Ylös 4.30 ja netflix pyörimään. Toinen huonosti nukuttu yö ja tänään olisi yks kiireellinen sijoitus tehtävänä. Isänsä jää siis kotiin lapsen kanssa. Hohhoijaa..

Dpo 9 eikä edelleen oireita mihinkään suuntaan. Mikä sinällään ihmetyttää, koska edellisissä kierrossa PMS-oireita on riittänyt ihan laidasta laitaan.

Mites muuten eiks sul ollut jo dpo päivät? Tuliko jutuksi, että näkyikö keltarauhanen, entä limis ja kaikki ok kiertoon nähden? Kiinnostaa siis kun oma lehmä ojassa näissä:hilarious:
Dbo7 on tänään keltarauhasesta ei ollu mitään puhetta, tai en tajunnu kysyy :smiley-ashamed008 mut limis oli 6.5 mulla ei oo noista mitään käryy hän sano että se on kiertoon nähden hyvä... (ilmeisesti kiinnityymiseen tarvitaan joku tietty paksuus mutta mikä?) nyt vähä harmittaa toi keltarauhanen!! No mä sain lähetteen sairaalalle kontrolliin toivotaan että se aikanaan osuu vaikka oviksen aikoihin :happy:

Dbo7 on tänään keltarauhasesta ei ollu mitään puhetta, tai en tajunnu kysyy :smiley-ashamed008 mut limis oli 6.5 mulla ei oo noista mitään käryy hän sano että se on kiertoon nähden hyvä... (ilmeisesti kiinnityymiseen tarvitaan joku tietty paksuus mutta mikä?) nyt vähä harmittaa toi keltarauhanen!! No mä sain lähetteen sairaalalle kontrolliin toivotaan että se aikanaan osuu vaikka oviksen aikoihin :happy:

Mul menny ihan ohi tää. Miksi olit? Mikä kp? 6,5 on hyvä jos oli siis ennen ovista. Kiinnittymiseen tarvitaan vähintään 7mm. Mitä keltarauhasesta piti kysyä?

Oviksen aikoihin ois hyvä olla kai vähintään 7mm mutta ohuemmillakin on kai raskauksia tullut. Tosin oon kuullut et limis vähän ohentuu/tiivistyy luteaalissa mutta nyt en oo varma onko totta, tietääkö joku? Mullahan oli esim toisessa inssikierrossa limis ohentunut oviksesta dpo11 jonku 2,5mm ja lääkäri ei sanonu mitään asiaan (luin kannasta) että tiedä sit onko normaalia mut tää oli se kerta kun laitto meidät ivf-jonoon.

Onnea Newmoon!❤

Täällä vihdoin kp1 ja soittelin aikaa kontrolliultraan kp10. Eipä sitten ollutkaan niin helppoa, kun aikoja ei ole ennen kp12. Eli letrozol menee 2.-6. Onko kokemusta, meneekö liian myöhäiseksi tuo aika? Tarkoitus siis mahdollisesti vielä varmistella irtoaminen piikillä eli sen suhteen liian myöhään.

Onnea Newmoon!❤

Täällä vihdoin kp1 ja soittelin aikaa kontrolliultraan kp10. Eipä sitten ollutkaan niin helppoa, kun aikoja ei ole ennen kp12. Eli letrozol menee 2.-6. Onko kokemusta, meneekö liian myöhäiseksi tuo aika? Tarkoitus siis mahdollisesti vielä varmistella irtoaminen piikillä eli sen suhteen liian myöhään.

Mielestäni tärkeintä ettei ovis vielä ole ollut. Itse olin joskus kp13. Toki riippuu milloin ovuloit, jotkut jo kp10..

Mul menny ihan ohi tää. Miksi olit? Mikä kp? 6,5 on hyvä jos oli siis ennen ovista. Kiinnittymiseen tarvitaan vähintään 7mm. Mitä keltarauhasesta piti kysyä?
Multa puhkes kystä eilen aamulla (mulla ei siis koskaan oo aikasemmin ollu ja se kipu oli jotain sairasta) kävin siitä gynellä ja se ultras kp 25 ja dpo7... en mä tiiä olisko siitä keltarauhasesta voinnu kysyä jotain? :bookworm: ja itse asiassa se limis oli 6 kun luin äsken sen potilaskertomuksen

Multa puhkes kystä eilen aamulla (mulla ei siis koskaan oo aikasemmin ollu ja se kipu oli jotain sairasta) kävin siitä gynellä ja se ultras kp 25 ja dpo7... en mä tiiä olisko siitä keltarauhasesta voinnu kysyä jotain? :bookworm: ja itse asiassa se limis oli 6 kun luin äsken sen potilaskertomuksen

Aaa. Eiks monesti tuu kysta jos ei ole ovuloinut? Tai jostakin munarakkulasta voi muodostua kysta

Takaisin