Raskaaksi 2019

Näättekö tossa viivaa? En oo varma et sainko kuvaan sitä näkyviin. Pakko oli avata toi ku ei siin näkyny mitään mut sit ku avasin niin näin siin haamuviiva. Iltapissasta tehty n.3-4h pidätyksellä. Perjantaina teen varmaan uuden testin ellei siihen mennes oo menkat alkanu. Huomen pitäis alkaa jos kierto on 28 päivää tosin kolme viimesintä kiertoo on ollu yli 30 päiväsii
näkyy vaikka silmät ihan hiekassa (kuivasilmäisyys). aamupissaa suosittelen myös. toivottavasti vahvistuu.
 
Näättekö tossa viivaa? En oo varma et sainko kuvaan sitä näkyviin. Pakko oli avata toi ku ei siin näkyny mitään mut sit ku avasin niin näin siin haamuviiva. Iltapissasta tehty n.3-4h pidätyksellä. Perjantaina teen varmaan uuden testin ellei siihen mennes oo menkat alkanu. Huomen pitäis alkaa jos kierto on 28 päivää tosin kolme viimesintä kiertoo on ollu yli 30 päiväsii

Ihan kun siellä vois viiva pilkistää, aamulla uutta testiä:happy:
 
Toivottavasti olis oikee viiva eikä vaan mikään viivanpaikka. Vielä en uskalla iloita uskon vast sit ku nään digis et raskaana
 
Wusti, näen viivan! Toivotaan että vahvistuu:smiley-angelic001

Oon miettinyt et onkohan ihan "normaalia" kun aina tälleen n. viikko oviksesta munasarjaa kolottaa samalla lailla kun oviksen aikaan. Kai se on se keltarauhanen mikä kolottaa sit. Ja aina sekin kipu vasemmalla, tunnen aina ovis kivutkin selvästi vaan vasemmalta puolelta. En melkeen koskaan oikealta. Sit tää tissi kipu, voi jösses. Sattuu ees kävely ja pienetkin hipaisut. Mies aina luulee että nyt on tärpännyt mut eheeii, tää on aina oviksen jälkeen riesana ja menkkojen alkamis aamuna hiipuu..
 
Tiinu mä muistelinki et joku tiputti testin pyttyyn, vissiin muutama..

Wusti näkyy viiva, olisipa nyt raskaus :Heartred

Täällä on dpo15 luget lopetettu toissapäivänä ja menkkoja ei vielä kuulu. Ihana jäätävä huimaus tuli ja luulin että kuolen. Nojoo, meni ohi kuitenkin.. verenpaine heitti. Ja juu, mullon nyt ekaa kertaa lugeista tullu sitä mönjää mist puhuttu ku mul on vaan sen pillerin riekaleita tullu ja vetinen vv, nyt oli sitä lugepaakkua jos voi paakuksi sanoo mut outo koostis. Rinnat ei kipeet, oikealla siinä poltekohdas (tuntu polttava kipu hetken mikä on ainut kipuilu tässä kierrossa) tuntu kivulias pisto tänään ku istuin ummetus kakkosel (liikaa infoo, I know mut anyway)

Tulis vaan menkat niin pääsee uuteen kiertoon. Joku outo tunne päässä on et kaikki ei oo ookoo mut raskauteen en usko kyllä
 
Näättekö tossa viivaa? En oo varma et sainko kuvaan sitä näkyviin. Pakko oli avata toi ku ei siin näkyny mitään mut sit ku avasin niin näin siin haamuviiva. Iltapissasta tehty n.3-4h pidätyksellä. Perjantaina teen varmaan uuden testin ellei siihen mennes oo menkat alkanu. Huomen pitäis alkaa jos kierto on 28 päivää tosin kolme viimesintä kiertoo on ollu yli 30 päiväsii

Selvä haamu näkyy! :) toivottavasti vahvistuu :love7
 
Se olis taas tää aika kuukaudesta:hilarious: On kyllä outoa että tää kierto on (teoriassa) ihan normaali. Ovis jälleen kp15 ja uusi kierto alkaa varmasti siinä kp28-29 paikkeilla, näistä kaikista vuotamisista huolimatta. 5 päivän päästä ensikäynti. En aloita lugeja tähän kiertoon.
 

Liitteet

  • IMG_20200123_071632.jpg
    IMG_20200123_071632.jpg
    16 KB · Katsottu: 99
On joo! Kiitos. Olen niin jännittynyt et itku on herkässä..
Sun ultraa odottaa moni muukin kuin sinä, ollaan niiiin hengessä mukana!!:Heartred Monelta meet?


on: kp20 dpo4 ja aamun ekalla vessareissulla tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista vv. Toki toivon et liittyis jotenkin mahdolliseen yrityksen kiinnittyä, mutta on ehkä liian aikaista ollakseen sitä. Normaalista kierrosta poikkeavaa kyllä on, joten pieni toivonkipinä kuitenkin, että olisi pieni vihje jostain positiivisesta :)
Eilen jomotteli tosi epämukavasti mahaa. En oikein ees tienny et oliko menkkamaista, vai mitä. Mut tänäänkin näemmä jomottaa.
Voihan piinaviikot.

Ainiin, täytyy vielä lisätä et eilen nukkumaankäydessä paleli niin sairaan paljon, meni siis sellasia vilunväreitä vaan koko ajan että nukahdin vasta kun olin ottanu toisenkin peiton päälleni :wideyed:
 
Muokattu viimeksi:
Kp 50. "Jei."

Jotta vtutus maximus olisi täydellinen, yksi opettaja haluaa heittää minut ulos kurssiltaan, koska minulle tulee liikaa poissaoloja. Meidän laitoksella on tosi tiukat läsnäolovaatimukset, mutta olen kyllä aina ennen saanut rikkoa niitä, kunhan sitten korvaan poissaoloni (toki kivat opettajat eivät vaadi edes sitä). Mulla kuitenkin on ihan validit syyt olla pois, enkä jää kotiin tyyliin krapulan takia tai siksi etten jaksanut laittaa Netflixiä pauselle. Tarkoituksena olis tosiaan valmistua tänä kesänä, joten ois aika tärkeää saada tuokin kurssi suoritettua. Ärsytys on kyllä niin suuri että tekis mieli sanoa että pidä tunkkis ja lähteä lätkimään itse koko kurssilta. Fiksuna aikuisena pitää varmaa kuitenkin vaan purra hammasta ja mennä sinne tänään istumaan. Pahimmassa tapauksessa myös mennä ylemmille tahoille valittamaan ja perustelemaan miksi minun on pakko saada jatkaa.

Ei ole aina kivaa olla fiksu aikuinen.
 
Se olis taas tää aika kuukaudesta:hilarious: On kyllä outoa että tää kierto on (teoriassa) ihan normaali. Ovis jälleen kp15 ja uusi kierto alkaa varmasti siinä kp28-29 paikkeilla, näistä kaikista vuotamisista huolimatta. 5 päivän päästä ensikäynti. En aloita lugeja tähän kiertoon.

Nyt on kyllä nappiajoitus tolle käynnille ja maholliselle vuodolle!
 
Niin jännitän teidän puolesta! Plussille vahvistumista ja NewMoonille paljon tsemppiä matkaan! :Heartred Ja lisää plussia! :wav


Mulla on tänään hyvä päivä. Kierrosta ei hajuakaan, mutta kystan aiheuttamat kivut loppuivat viimein JA bmi tänä aamuna alle 35 :dance011 Matka toki jatkuu edelleen :happy:
 
Dpo 7 mä oon mainunnu pariin otteeseen täälläkin että heti oviksen jälkeen tuli paineen tunnetta (tai jitakin juilintaa) vasemmalle ala vatsaan lähelle nuvusta oletan siellä olevan jossain myös munasarjat. Aamulla mies sitte ennen töihin lähtöä oli valmiina hommiin, ihan normaalia aamu seksiä ei mitään älytöntä jyystöö. Hän lähti töihin ja mä nousin vessaan niin sit se alko aivan JÄÄTÄVÄ kipu kauttaaltaan alavatsassa ei pystyny suoristaa itteensä kokonaan, enkä mä yleensä ääntele kivusta mutta nyt oli pakko!! Välillä makasin sängyllä sikiö asennossa välillä wc pötöllä (jonne ei siis kyllä tullu mitään) heikotti, paras asento oli sit loppupeleissä nelinkontin perse pystyssä... sitä kesni noin 30 min.. nyt olo on normaali samalla lailla toi vesen puoli tuntuu "kipeeltä" kun ennenkin tätä... pitäs ehkä kattoo jotain lääkäriaikaa onko siellä jotain jossain
 
Takaisin
Top