Raskaaksi 2019

Aaa. Eiks monesti tuu kysta jos ei ole ovuloinut? Tai jostakin munarakkulasta voi muodostua kysta
Jotain sellasta, mä olin myls siinä uskossa että kun se puhkee niin siitä tulee jotain eritettä.. mutta mulla se on vuotannu (vatsaonteloon?) Ja sen takia sitä mun luulemaa verta tai jotain ei tullu... menee liian lääketieteelliseksi jos vaikki lukee netistä :couchpotato:

Mielestäni tärkeintä ettei ovis vielä ole ollut. Itse olin joskus kp13. Toki riippuu milloin ovuloit, jotkut jo kp10..
Todennäköisesti siis tuo on aivan sopiva ajankohta, koska kierto ollut aina pitkä ja tällä hetkellä en ovuloi luomuna ollenkaan. Tuskin siis ainakaan ennen tuota. Kiitos vastauksesta!

Jotain sellasta, mä olin myls siinä uskossa että kun se puhkee niin siitä tulee jotain eritettä.. mutta mulla se on vuotannu (vatsaonteloon?) Ja sen takia sitä mun luulemaa verta tai jotain ei tullu... menee liian lääketieteelliseksi jos vaikki lukee netistä :couchpotato:

En oo kuullu et niistä tulis nestettä ainakaan niin et huomais. Vatsaonteloon vissiin useinkin menee nesteitä.. ties mistä syystä. Mullakin on vissiin pari kertaa puhjennut kysta tai ainakin kerran.

En oo kuullu et niistä tulis nestettä ainakaan niin et huomais. Vatsaonteloon vissiin useinkin menee nesteitä.. ties mistä syystä. Mullakin on vissiin pari kertaa puhjennut kysta tai ainakin kerran.
Ne nesteet tulee varmaan mun päästä :banghead::banghead::excited001:excited001

Mulla on nyt jotenkin semmonen olo että en kestä yhtään kuulla vauva/raskaus aiheita kavereilta tai perheenjäseniltä. Jos vaan pystyis niin sulkisin korvat ja silmät, oma olo olisi helpompi. Näin unta että miehen kanssa olimme ryhtyneet sijaisperheeksi, kun emme olleet saaneet omia. Sit äsken kaveri soitti ja selitti ekasta neuvolakäynnistään, huoh. Tuli yhtäkkiä niin epäonnistunut ja surullinen olo, varmaan osittain toi uni vielä painaa. :banghead:

Mulla on nyt jotenkin semmonen olo että en kestä yhtään kuulla vauva/raskaus aiheita kavereilta tai perheenjäseniltä. Jos vaan pystyis niin sulkisin korvat ja silmät, oma olo olisi helpompi. Näin unta että miehen kanssa olimme ryhtyneet sijaisperheeksi, kun emme olleet saaneet omia. Sit äsken kaveri soitti ja selitti ekasta neuvolakäynnistään, huoh. Tuli yhtäkkiä niin epäonnistunut ja surullinen olo, varmaan osittain toi uni vielä painaa. :banghead:

Samoin..just laitoin samaan aikaan ton mun purkautumisen :hilarious: ja tyhmä luen välillä noita raskautuneiden keskusteluja.. ja en pysty kyl menee tohon Raskaaksi 2020 ku siel tulee plussia ku sieniä sateella.. tähän ollaan tultu, katkeraksi lapsettomaksi...

Samoin..just laitoin samaan aikaan ton mun purkautumisen :hilarious: ja tyhmä luen välillä noita raskautuneiden keskusteluja.. ja en pysty kyl menee tohon Raskaaksi 2020 ku siel tulee plussia ku sieniä sateella.. tähän ollaan tultu, katkeraksi lapsettomaksi...

Tässä ryhmässä ei kyl tota pelkoa oo:hilarious:

Multa puhkes kystä eilen aamulla (mulla ei siis koskaan oo aikasemmin ollu ja se kipu oli jotain sairasta) kävin siitä gynellä ja se ultras kp 25 ja dpo7... en mä tiiä olisko siitä keltarauhasesta voinnu kysyä jotain? :bookworm: ja itse asiassa se limis oli 6 kun luin äsken sen potilaskertomuksen

Korjatkaa viisaammat, mä oon ajatellut että siitä pystyis päätellä että onko ovuloinut ja miltä puolen. Kun eikö siitä puhjenneesta munarakkulasta kehity se keltarauhanen, joka sitten surkastuu pois mikäli raskaus ei ala ja tästä surkastumisen seurauksena sitten alkaa kuukautiset?

Ollaan yhdessä katkeria paskoja:laughing002

En oo varma heräsinkö yöllä kun taas nippaili munasarjan kohdalta, vai oliko se jotenkin osa tota reppanaa unta :bored: mitä nyt oon googlaillut niin se luultavasti on se keltarauhanen mikä jomottelee oviksen jälkeen

Mäkin välillä kiusaan itteeni lukemalla noita odottajien ketjuja, ei kyllä kannattais :banghead:

Jokos kohta nähtäis vuoden eka plus? Koirankorva? Aida?

Omaan kiertoon ei viitti edes panostaa, dpo0. Talleteltu on, niin kuin aina. Hohhoijaa:hilarious:

Jokos kohta nähtäis vuoden eka plus? Koirankorva? Aida?

Omaan kiertoon ei viitti edes panostaa, dpo0. Talleteltu on, niin kuin aina. Hohhoijaa:hilarious:

Yritän, katotaan viikon päästä. Ellei tää kamala stressi tapa kaikkea mahdollista elämää mun sisältä :bookworm:

Dpo 5, negaa näyttää. En kyllä halua testata nyt enää ollenkaan, enkä edes tiedä millon oikeesti pitäs. Ei mulla ole kauheemmin oireitakaan. Tunne että en mä nytkään tainnut tulla raskaaksi. Pitää vaan laihduttaa niin että painoindeksi menee normaaliin niin kai se sitten vaikuttaisi raskautumiseen.

Menkkamainen olotila tällä hetkellä.

Korjatkaa viisaammat, mä oon ajatellut että siitä pystyis päätellä että onko ovuloinut ja miltä puolen. Kun eikö siitä puhjenneesta munarakkulasta kehity se keltarauhanen, joka sitten surkastuu pois mikäli raskaus ei ala ja tästä surkastumisen seurauksena sitten alkaa kuukautiset?
Jotenki noin se meni, en tosta oviksesta tiiä

Ja sit jos ei ovuloi niin siitä tulee kysta? Ainakin joskus o_O vai tuleeko aina keltarauhanen..

Nyytti lupaavalta kuulostaa!!

Juu Tiarella vielä ei voi tietää..menkkamainen olokin vois olla raskausoire.

Kun heräsin niin makustelin uutta nimivaihtoehtoa :sorry: saisipa joskus vauvan..

Pitäiskö tota listaa päivitellä (pois osa) vai antaa vaan olla eikä enää päivitellä?

Ja sit jos ei ovuloi niin siitä tulee kysta? Ainakin joskus o_O vai tuleeko aina keltarauhanen..

Nyytti lupaavalta kuulostaa!!

Juu Tiarella vielä ei voi tietää..menkkamainen olokin vois olla raskausoire.

Kun heräsin niin makustelin uutta nimivaihtoehtoa :sorry: saisipa joskus vauvan..

Pitäiskö tota listaa päivitellä (pois osa) vai antaa vaan olla eikä enää päivitellä?
Mä sain tikkuun ainakin oviksen, mutta sainko oikeesti?! jossain ehkä luki että niitä rakkuloita on useempi munasolun ympärillä ja yksi niistä kehittyy ja toiseen voi tulla sitä nestettä eli siis se kysta.... mä en oo enää yhtään varma mistä mä puhun :excited001

Takaisin