Toivottavasti ei kohtutulehdusta. Mullahan oli just uudelleen alkavia vihlaisuja ja kipuja, ja tuli pientä hyytymää vuodon mukana, tk lääkäri sano että lievän kohtutulehduksen merkkejä että antibioottikuurille, mutta gyne kumos sen täysin, tulehdusarvot oli vaan 6,ja ei kuumetta sanoi että kivut johtuu siitä kun kohtu supistelee niitä viimeisiä hyytymiä ulos, niin mulla kohtu oli jäänyt tavallaan koko ajan supistavaksi ja tästä johtuen kivut olikin erilaisia, eikä enää menkkamaiset. Kipuja jatkui monta päivää viimeisen hyytymän jälkeen, varmaan lihaskipujakin osin. Ja varmaan ne cytotecin aiheuttamat kivut venytti vielä. Sain silti varuuksi sen antibiootinkin kun mua pelotti se kohtutulehduksen mahdollisuus, siinä vuodossa oli hyvin vähän jotain mahd. Tulehduksen merkkiä jollain testillä tehtynä. Ja hyytymäinen vuoto oli kestänyt jo niin kauan sillon. Tai sen n. 2vk.
Mut mä halusin sen antibiootitkin sit syödä varuuksi.(joo ei ehkällääketieteellisesti järkevää, mut oli mulla vähän tuntemuksia poskiontelotulehduksesta nii eipähän sekään päässyt päälle, kun toinen antibiootti oli myös hengitystieifektioihin ym. Oon sitö syönyt nimenomaan poskiontelotulehdukseen) Kun ei ne ees pistänyt mahaa kipeäksi tai mitään, oli aika harmiton kuuri. Tosin sekin varmaan riippuu ihmisestä. Kohtutulehdus kuitenkin voi aiheuttaa niin pahaa kohtuun tulevien raskauksien kannalta, etten halunnut riskiä.
Toivottavasti sullakaan ei oo kohtutulehdusta

On tää vaan kamala kun keskenmeno pitkittyy kaikin tavoin, muutenkin tarpeeksi rankkaa, nii sit vielä lisää tulee