Raskaaksi 2019

Äiti1977 näyttää aloittaneen tämän jo keväällä 2018. Tarkoituksena saada vauva tänä vuonna.

Tsempit kp1 ja tullaanpa raskaaksi 2020!!!
:wav

Meinaan itsekin herkutella ja juoda tänään. Jospa sais ens vuonna vähennettyä alkoholia ja kenties kokonaan lopetettua myös tupakan :)

Juu, vaikka on ovispäivä nyt niin kyllä täälläkin tulee tänään syötyä ja juotua (ja naitua)! :grin

Mä aloin vielä tiirailla elokuisen plussani valokuvia. Oon saanut herkkään testiin haamujen haamun kp30 (selkeä plussa vasta kp35 herkällä) jolloin menkat on siis jo olleet myöhässä. Ai mitennii yritän uskotella itselleni että vielä on mahdollisuus plussata :hilarious::hilarious::hilarious:

Tässä mun elokuun plussat kp29 (normitesti) ja kp30 (herkkä).

Liitteet

• 20191231_135450.jpg
    20191231_135450.jpg
    12.9 KB · Katsottu: 191
  • 20191231_135521.jpg
    20191231_135521.jpg
    10.6 KB · Katsottu: 193
Juu, vaikka on ovispäivä nyt niin kyllä täälläkin tulee tänään syötyä ja juotua (ja naitua)! :grin

Täälläkin ohjelmisto sisältää syömistä ja naimista (jos vaikka tässä onkin joku virhe ja ovulaatio onkin vasta tulossa. Arkistoissa tälle vuoteen löytyy myös yksi härä kierto, jossa oli joku parin pv:n vuoto ennen ovista). Juomista ei harrasteta, tai ostin mä kotiin meille tollaisen 0,33 prosecon:hilarious: saahan siitä kahteen pekkaan lasilliset. Muuten juhlitaan lasten kesken. Nähdään tänään uusin pikkutulokas:Heartred ompelin sille pikkuisia vauvantumppuja tänään:Heartred

Nyt on lähete vetämässä KYS:iin. Ei onneksi mitään ongelmaa sen suhteen. Jonosta ei kyllä osannut sanoa mitään, joten nyt sit vaan odotellaan.

Muuten käynti jäi vähän pettymykseksi. Ei oikein ottanut kantaa mihinkään mun kiertojen ja oireiden kummallisuuksiin, enkä sitten niitä niin kysellytkään kun huomasin ettei tule vastakaikua. Ultrasi huiman puolen minuutin ajan, totesi vain että joo tämmöstä polykystisyyttä täällä on ja homma oli sillä selvä. Omaan silmään rakkuloita oli paljon enemmän kuin ennen. Mulle ei ole PCO-diagnoosia ennen annettu, on vain ollut "PCO-tyyppisyyttä", mutta nyt oli tosiaan ihan huolella folleja. Oviksesta lääkäri ei maininnut mitään, enkä kysynyt, kun sen verta minäkin tajuan, ettei tuollaisilla pingispalloja täyteen tungetuilla munasarjoilla paljon ovuloida. Omat oireetkin täsmäsivät sen kanssa, että ovuloimaton kierto jälleen.

Oli sama lääkäri, kuin silloin neljä vuotta sitten. Ihan asiallinen ja varmaan omalla tavalla empaattinenkin, mutta ei hänellä kyllä mitään suuria ihmissuhdetaitoja ole. Vähän semmoinen outo töksäyttelijä.

Menen nyt vielä verikokeisiin loppuviikosta. Otetaan pvk, kilpparit ja amh. Muille ei lääkärin mielestä tarvetta. Sanoi myös, ettei kilppariarvojen kanssa enää nykyään ole väliä mihin aikaan päivästä ne ottaa, onko tosiaan näin?

Pahottelut negoista :bored::bored:

Ja tsemppiä km jälkipuinteihin :Heartpink

Onnea newmoon kauniista viivasta :hello2

Ja jesbelle nyt peukut pystyssä! Samoin mrscherrylle!

Neiti "testaan ylihuomenna" oli pakko tehä vielä tommonen työ etu-testi uudestaan. Hitto vie jos nää antaa vaan turhaa toivoa ja menkat alkaa. Okei, tosin se ois ihan hyväkin koska loppukesästä taloprojektin rankin osuus niin ehkä ei paras hetki olla maha isona, jos hyvin kävis :smiley-ashamed008

Ei siinä testissä mitään uutta näkynyt, edelleen tuo joka voi hyvin olla valheellinen viiva.

Kyllä näkyy viiva, selkeämmin vielä kun eilen :woot:
Toivottavasti vahvistuu! :happy:

Ai mut hei. Se piti vielä sanoa, että kysyin nyt että mites kun me toivottaisiin enemmän kuin kaksi lasta, että onko tosiaan niin ettei enempää hoitoja tehdä ja mitä sitten jos käy niin onnekkaasti, että saadaan pakkaseen alkiota. Lääkäri sanoi ettei täällä ole mitään rajoituksia, auttavat kyllä kaikkia jotka lapsia haluavat :happy:

Susirajalla asumisessa on siis jotain etuja.

Ai mut hei. Se piti vielä sanoa, että kysyin nyt että mites kun me toivottaisiin enemmän kuin kaksi lasta, että onko tosiaan niin ettei enempää hoitoja tehdä ja mitä sitten jos käy niin onnekkaasti, että saadaan pakkaseen alkiota. Lääkäri sanoi ettei täällä ole mitään rajoituksia, auttavat kyllä kaikkia jotka lapsia haluavat :happy:

Susirajalla asumisessa on siis jotain etuja.

Oho! Olin luulossa että se kaksi on jokin valtakunnallinen linjaus o_O mutta hyvä jos ei oo! :woot: sit vaa siis kyssiin lähete joskus jos tässä omassa tilanteessa kävisikin niin hyvin ja kolmaskin tahdottais:hilarious:

Ja mulle on kyllä ohjeistettu et jos kilpparit niin tiettynä aikana pitää mennä mut en sit tiiä. Hyvä juttu et saitte heti lähetteen vetämään:smug: luulis ettei siel kysis ois nii jonoja:rolleyes:

Nyt on lähete vetämässä KYS:iin. Ei onneksi mitään ongelmaa sen suhteen. Jonosta ei kyllä osannut sanoa mitään, joten nyt sit vaan odotellaan.

Muuten käynti jäi vähän pettymykseksi. Ei oikein ottanut kantaa mihinkään mun kiertojen ja oireiden kummallisuuksiin, enkä sitten niitä niin kysellytkään kun huomasin ettei tule vastakaikua. Ultrasi huiman puolen minuutin ajan, totesi vain että joo tämmöstä polykystisyyttä täällä on ja homma oli sillä selvä. Omaan silmään rakkuloita oli paljon enemmän kuin ennen. Mulle ei ole PCO-diagnoosia ennen annettu, on vain ollut "PCO-tyyppisyyttä", mutta nyt oli tosiaan ihan huolella folleja. Oviksesta lääkäri ei maininnut mitään, enkä kysynyt, kun sen verta minäkin tajuan, ettei tuollaisilla pingispalloja täyteen tungetuilla munasarjoilla paljon ovuloida. Omat oireetkin täsmäsivät sen kanssa, että ovuloimaton kierto jälleen.

Oli sama lääkäri, kuin silloin neljä vuotta sitten. Ihan asiallinen ja varmaan omalla tavalla empaattinenkin, mutta ei hänellä kyllä mitään suuria ihmissuhdetaitoja ole. Vähän semmoinen outo töksäyttelijä.

Menen nyt vielä verikokeisiin loppuviikosta. Otetaan pvk, kilpparit ja amh. Muille ei lääkärin mielestä tarvetta. Sanoi myös, ettei kilppariarvojen kanssa enää nykyään ole väliä mihin aikaan päivästä ne ottaa, onko tosiaan näin?

Kilppariarvot kyllä ohjataan ennen klo 14, mutta silti oon kuullut ja ohjaa yleensä kaikki menemään kuitenki aamupäivästä.

Toivotaan, että asiat lähtee hyvin rullaamaan!

Oho! Olin luulossa että se kaksi on jokin valtakunnallinen linjaus o_O mutta hyvä jos ei oo! :woot: sit vaa siis kyssiin lähete joskus jos tässä omassa tilanteessa kävisikin niin hyvin ja kolmaskin tahdottais:hilarious:

Ja mulle on kyllä ohjeistettu et jos kilpparit niin tiettynä aikana pitää mennä mut en sit tiiä. Hyvä juttu et saitte heti lähetteen vetämään:smug: luulis ettei siel kysis ois nii jonoja:rolleyes:

Valtakunnalliseksi linjaukseksi mäkin oon luullut, ja oon ihmeissäni selannut nettiä, että miksi missään ei kerrota mitä niille mahdollisesti "ylimääräisille" alkioille tapahtuu...

Veikkaan myös että Kuopiossa vähän pienempiä jonoja kuin naikkarilla, mutta näkee sitten ensi vuosikymmenellä.

Mä kävin viime kuussa kilpparikokeissa ja sillon ainakin piti ottaa arvot aamupäivällä ennen klo 12.

Valtakunnalliseksi linjaukseksi mäkin oon luullut, ja oon ihmeissäni selannut nettiä, että miksi missään ei kerrota mitä niille mahdollisesti "ylimääräisille" alkioille tapahtuu...

Veikkaan myös että Kuopiossa vähän pienempiä jonoja kuin naikkarilla, mutta näkee sitten ensi vuosikymmenellä.

Niinjoo jos on pakkasessa alkioita.. Siinä kohdin muistelen joskus jostain lukeneeni et ne saa käyttää mut et uutta ivf:ää tai muita hoitoja ei tehtäis jos on jo 2 yhteistä lasta.
Oliko teillä siis pakkasessa alkioita, joita pääsette siirtämään? :)

Niinjoo jos on pakkasessa alkioita.. Siinä kohdin muistelen joskus jostain lukeneeni et ne saa käyttää mut et uutta ivf:ää tai muita hoitoja ei tehtäis jos on jo 2 yhteistä lasta.
Oliko teillä siis pakkasessa alkioita, joita pääsette siirtämään? :)

Ei oo. Viimeksi saatiin tasan yksi alkio, joten aikamoinen munkki kävi kun siitä raskaus alkoi :Heartred

Pahoitteluni negoista ja kp1. Mulla kyl tulee paljon vv ennen menkkoja o_O toivon aina et ois raskaus mut ei... minä tääl arvon et minä päivinä pitäis harrastella :hilarious: ei taida tulla kovin intohimoista tallettelua.
Noi on kyl harmi kun mies ei jaksa Watti :sorry: haluaako se lapsen varmasti?

Juu kyllä se tahtoo :Heartred ei se tajua naisten asioita paljookaan vaikka oon sitä yrittäny valistaa :smiley-ashamed005 se tais oikeesti siis olla eilen vaan niin väsyny ettei jaksanu oikeesti. :sorry:

Kaikki alkiot ovat kyllä käytössä vaikka olisikin se 2 yhteistä lasta. Ja jos esim. 3. Ivf tuo tuloksen ekan kohdalla, on toisen kanssa samat 3 vielä käytössä. Ja kaikki alkiot saa siirtää. Mut sit käsittääkseni ei enempiä ivf tehdä.

Okei! Tätä oonkin miettinyt et jos ekan saa vasta vaikka sillä 3. Ivf:llä et onko toiseen sit käytettävissä yhtään ivf:ää jos pakkanen tyhjä.

Mulla on loppu vuoto mut eilen vielä tuli hitusen ruskeaa vv mutta se loppui ja väsyneempi ja rintoja kiristävä olo jatkuu. Oli tarkoitus kirjoitella et vuoto ohitse ja tarkoitus oli jopa testata mutta ton vuotelun takia sovittu että testaan viikon lopulla vasta sit et katsotaan miten menee..

Mulla on loppu vuoto mut eilen vielä tuli hitusen ruskeaa vv mutta se loppui ja väsyneempi ja rintoja kiristävä olo jatkuu. Oli tarkoitus kirjoitella et vuoto ohitse ja tarkoitus oli jopa testata mutta ton vuotelun takia sovittu että testaan viikon lopulla vasta sit et katsotaan miten menee..

Jos se ei lähe tummenee ni oisko toi kysta joka tekee positiivista testiin?

Takaisin