Raskaaksi 2019

Sammie, viittaatko siihen aiempaan hyytymään ja jatkuneisiin kipuihin? Onpa ihan perseestä :inpain:

Mä näin eilen sen raskautuneen ystäväni. Kävi ilmi, että hän raskautui _yhdestä kerrasta_ ilman yritystä. Kiva.. mä siinä sitten itku silmässä yritin sopertaa, miten pahalta oma keskenmeno tuntui ystävän todetessa, että ei keskenmenolle mitään voi. Joo, ei voi ei. Ei se sitä kipua pois vie.

Mä tein jo suunnitelman huomisen negan varalle (oon karjunut lapsille ihan raivopäänä kun PMS-oireet "vihdoin" iski) - vien tytöt paikalliseen sushibuffettiin syömään loman kunniaksi :angelic:

Niihinpä juuri. Ja siihen, että tänään on taas ollut tuikkimista ym. kipuja, jotka loppuivat jo monta päivää sitten. Heijastelevat kylkiin ja vähän koko keskikroppaan.

Turhauttaa oma tilanne vaikka toisaalta toiveikkain mielin
Yritys tauolla nyt pidempään mitä ajattelin, 21.2 vasta keskustelu tulevaa leikkausta varten ja ties millon se leikkaus sitten itsessään, toivottavasti mahdollisimman pian keskustelujen jälkeen missä käydään läpi kaikki, siihen littyvä.

Ihana lukea taustalla silti teidän kaikkien tilanteita :angelic: jos nyt keskittyisi seuraavat 2-3kk pitämään itsestä hyvää huolta on lipsunut ja pahasti ruokailut ja urheilut yms. jo pidempään:oops: ei ainakaan tekisi kuin hyvää jos saisi kiloja pois.

Omaa tilannetta sen verran että menkat olleet tosi runsaat ja vieläkin tiputtelee, kp12-13?keskenmeno sekoitti entisestään tätä kroppaa nyt.

Hyvää uutta vuotta kaikille jo, niin iso toivo ja tsemppi että kaikki saataisiin ensi vuonna plussat:love7

EDIT: Jääkö kovin moni tänne ryhmään, asiaa puitiin hetki sitten mutta mennyt vähän sumussa tää joulu ja kaikki

Muokattu viimeksi:
Täällä on monta liikkujaa ja kilojen tiputtelijaa. Olisiko kiinnostusta kirjoitella ja tsempata omassa ryhmässään? Joko uudessa tai sitten tuolla kovin passiivisessa "laiduttamalla kohti plussaa" tms.? :)

Turhauttaa oma tilanne vaikka toisaalta toiveikkain mielin
Yritys tauolla nyt pidempään mitä ajattelin, 21.2 vasta keskustelu tulevaa leikkausta varten ja ties millon se leikkaus sitten itsessään, toivottavasti mahdollisimman pian keskustelujen jälkeen missä käydään läpi kaikki, siihen littyvä.

Ihana lukea taustalla silti teidän kaikkien tilanteita :angelic: jos nyt keskittyisi seuraavat 2-3kk pitämään itsestä hyvää huolta on lipsunut ja pahasti ruokailut ja urheilut yms. jo pidempään:oops: ei ainakaan tekisi kuin hyvää jos saisi kiloja pois.

Omaa tilannetta sen verran että menkat olleet tosi runsaat ja vieläkin tiputtelee, kp12-13?keskenmeno sekoitti entisestään tätä kroppaa nyt.

Hyvää uutta vuotta kaikille jo, niin iso toivo ja tsemppi että kaikki saataisiin ensi vuonna plussat:love7

EDIT: Jääkö kovin moni tänne ryhmään, asiaa puitiin hetki sitten mutta mennyt vähän sumussa tää joulu ja kaikki
Mä ainakin jään, tuttu porukka ja kun oma tilanne junnaa paikallaan niin en viitti tonne seuraavan vuoden ryhmäänkään mennä. :rolleyes:

Todellakin jään. Pitäiskö sit uusia listaa? Tehdään vaik viikon parin päästä ihan uus lista aktiivisista? Voidaan toikin pitää :)

Minäkin jään. Saatan kurkkia myös toisessa, mutta kovin olette jo tutuiksi tulleet :)

Sitä paitsi näissä km-kivuissa on helppo iloita teidän plussien puolesta, mutta niin katkera ihminen olen, että just nyt ilo ekasta kierrosta raskautuneen, täysin tuntemattoman puolesta olisi vaikeampaa :bag: Te ette tuntemattomilta tunnu :joyful:

Jotain sille listalle vois tehä, tuskin uusia enää tulee kun tää vous alkaa olee taputeltu... eiköhän ne mee sinne 2020 ryhmään, toisaalra jos täällä ollaan aktiivisempia niin :confused005

Minäkin jään. Saatan kurkkia myös toisessa, mutta kovin olette jo tutuiksi tulleet :)

Sitä paitsi näissä km-kivuissa on helppo iloita teidän plussien puolesta, mutta niin katkera ihminen olen, että just nyt ilo ekasta kierrosta raskautuneen, täysin tuntemattoman puolesta olisi vaikeampaa :bag: Te ette tuntemattomilta tunnu :joyful:
Oot ihan oikeessa, en mäkään osais yk1 juurikaan iloita me ollaan tallattu yhessä pitkään!!

Mä jatkan kans täällä :)

Oiskohan täällä kp22. Viikko oviksesta. Ei niin minkäänlaisia oireita, fiiliksiä tai mitään. Nada. Pyh.

Mihin sitä täältä lähtis. Piti oikein tarkistaa, että 30.12.18 oon liittynyt foorumille ja tähän ryhmään. Sivulta 11 löyty ensimmäinen viesti. :grin

Edit. Sehän on vuosipäivä tänään!

Muokattu viimeksi:
Mäkin jään tänne, huomenna luultavasti ulisen teille miten menkat alko ja kaikki vituttaa. Pahoittelut valmiiks:excited001

Vois kyllä huomenna päivittää listaa?

Minä jatkan täällä myös!

Huomenna poli, jännittää ihan hitokseen. Vaikka valitettavan tuttua kauraa onkin. Pelkään vain, että löytyy jotain uusia outouksia. Tai että lähettävät kotiin odottamaan.

Tsemppiä!
Mikä käynti sulla siis on? Ensikäynti vai.. (ei muista)

Eipä sillä kai mitään virallisempaa termiä ole. Ensimmäistä kertaa tämän yrityksen puitteissa menen polille, lähetteen tehneen gynen puheista ymmärsin että laittaisivat eteenpäin ivf:ään (tehdään eri sairaalassa). Toki polin ihmisillä voi olla hyvin erilaiset suunnitelmat siitä, mikä on järkevää. En kuitenkaan usko että mitään suurempia tutkimuksia tehdään, ne kun on kertaalleen käyty läpi.

Minä jatkan täällä myös!

Huomenna poli, jännittää ihan hitokseen. Vaikka valitettavan tuttua kauraa onkin. Pelkään vain, että löytyy jotain uusia outouksia. Tai että lähettävät kotiin odottamaan.

Tsemppiä! Toisaalta jos ootte jo "vanhoja tuttuja" niin miksi oisivat ottaneet käynnille jos sit kuitenki lähettäisivät viel kotiin luomuilemaano_O toiv siis hommat lähtee eteneen!

Ootko testannu vielä? Tai oireita? Toivottavasti plussa kuitenkin tulis!

En oo testannu, ehkä huomenna illalla jos ei oo alkanu. Tissit edelleen kipeet ja vihlasuja välillä munasarjan kohdalla mut noi on mulla aina ennen menkkoja. Olis kyllä ihan huippu lopetus vuodelle jos plussa tulis mutta en jotenki usko :shy:

Tsemppiä! Toisaalta jos ootte jo "vanhoja tuttuja" niin miksi oisivat ottaneet käynnille jos sit kuitenki lähettäisivät viel kotiin luomuilemaano_O toiv siis hommat lähtee eteneen!

Meidän sairaanhoitopiirillä ei taida olla mitään kirjallista ohjeistusta siitä, miten näissä tilanteissa pitäisi toimia. Tk:n gynen mukaan on siis jo aika päästä hoitoihin, mutta polin lääkäreiden mukaan ei välttämättä. Riippuu varmaan myös siitä, minkälaista jonoa on ym.

Takaisin