Raskaaksi 2019

Mä puolestani ihmettelen, miten tätä valkovuotoa voi tulla näin reippaasti. Eikö vuodon pitäisi nimenomaan vähentyä menkkoja kohti? Kokoajan luulen, että nyt ne menkat alkaa (kp27/27-29) kun pikkarit menee märäksi, mutta onkin vaan valkovuotoa. Ja tietysti se testi piti jo kahteen kertaan tonkia roskiksesta. Eka olevinaan näin jonkun viivan paikan kuivumisen jälkeen, ja sit ei taas mitään. Huoh! Onneksi pääsen ens viikolla töihin, arki pitää ajatukset pois näistä vauvajutuista.

Pahoitteluni negoista ja kp1. Mulla kyl tulee paljon vv ennen menkkoja o_O toivon aina et ois raskaus mut ei... minä tääl arvon et minä päivinä pitäis harrastella :hilarious: ei taida tulla kovin intohimoista tallettelua.
Noi on kyl harmi kun mies ei jaksa Watti :sorry: haluaako se lapsen varmasti?

Dimou, tsemppiä polikäyntiin!

Koirankorva ja MrsCherry, toivotaan viivoille vahvistumista. :Heartred

NewMoonilla onkin kohta leffaviivat.:happy:

Pahoittelut negoista ja uusista kierroista.

Mullakin nega ihan odotetusti. Saapa illalla vetää skumppaa kaksin käsin. :finger:

Mullakin tulee vetistä valkovuotoa ennen menkkoja niin, että luulen joka kerta kusevani housuun.

Smoothie ja nipanderi, ei kai jonotus enää tuossa vaiheessa lähtisi nollasta jos plussaisi? Kun on jo lähete ja nipanderilla aikakin tiedossa? Eihän hoidoissa tullut km myöskään aiheuta sitä että hoidot keskeytetään vuodeksi, voisin kuvitella että tässä vaiheessa hoitopolkua sovellettaisiin samaa käytäntöä.

Niin ihana lukea teidän plussailujuttuja :Heartred

Täällä ei plussailla, täällä jännitetään, ollaanko yöllä päivystyksessä, vai joudunko vain heräämään kukonlaulun aikaan labraan, jolla TOIVOTTAVASTI todennetaan, ettei ole alkava kohtutulehdus... :arghh:

Mä alan ymmärtää niitä, jotka km:n jälkeen heittävät pyyhkeen kehään yrittämisen suhteen :sad015

Toivottavasti ei kohtutulehdusta. Mullahan oli just uudelleen alkavia vihlaisuja ja kipuja, ja tuli pientä hyytymää vuodon mukana, tk lääkäri sano että lievän kohtutulehduksen merkkejä että antibioottikuurille, mutta gyne kumos sen täysin, tulehdusarvot oli vaan 6,ja ei kuumetta sanoi että kivut johtuu siitä kun kohtu supistelee niitä viimeisiä hyytymiä ulos, niin mulla kohtu oli jäänyt tavallaan koko ajan supistavaksi ja tästä johtuen kivut olikin erilaisia, eikä enää menkkamaiset. Kipuja jatkui monta päivää viimeisen hyytymän jälkeen, varmaan lihaskipujakin osin. Ja varmaan ne cytotecin aiheuttamat kivut venytti vielä. Sain silti varuuksi sen antibiootinkin kun mua pelotti se kohtutulehduksen mahdollisuus, siinä vuodossa oli hyvin vähän jotain mahd. Tulehduksen merkkiä jollain testillä tehtynä. Ja hyytymäinen vuoto oli kestänyt jo niin kauan sillon. Tai sen n. 2vk.
Mut mä halusin sen antibiootitkin sit syödä varuuksi.(joo ei ehkällääketieteellisesti järkevää, mut oli mulla vähän tuntemuksia poskiontelotulehduksesta nii eipähän sekään päässyt päälle, kun toinen antibiootti oli myös hengitystieifektioihin ym. Oon sitö syönyt nimenomaan poskiontelotulehdukseen) Kun ei ne ees pistänyt mahaa kipeäksi tai mitään, oli aika harmiton kuuri. Tosin sekin varmaan riippuu ihmisestä. Kohtutulehdus kuitenkin voi aiheuttaa niin pahaa kohtuun tulevien raskauksien kannalta, etten halunnut riskiä.
Toivottavasti sullakaan ei oo kohtutulehdusta :Heartred
On tää vaan kamala kun keskenmeno pitkittyy kaikin tavoin, muutenkin tarpeeksi rankkaa, nii sit vielä lisää tulee :(

Smoothie ja nipanderi, ei kai jonotus enää tuossa vaiheessa lähtisi nollasta jos plussaisi? Kun on jo lähete ja nipanderilla aikakin tiedossa? Eihän hoidoissa tullut km myöskään aiheuta sitä että hoidot keskeytetään vuodeksi, voisin kuvitella että tässä vaiheessa hoitopolkua sovellettaisiin samaa käytäntöä.

Hmm ehkä oot oikeassa! Luomuplussia tänne siis kiitos!!

Mä kans jatkan tällä palstalla :smiley-angelic003.

Itellä nyt eka vuodoton kierto km jälkeen ja oireiden perusteella oli ovis 29.12:gen014, nyt odotellaan ja jännitellään, et tuottiko ukon kaato mitään tuloksia. :smiley-angelic006

Pahottelut negoista :bored::bored:

Ja tsemppiä km jälkipuinteihin :Heartpink

Onnea newmoon kauniista viivasta :hello2

Ja jesbelle nyt peukut pystyssä! Samoin mrscherrylle!

Neiti "testaan ylihuomenna" oli pakko tehä vielä tommonen työ etu-testi uudestaan. Hitto vie jos nää antaa vaan turhaa toivoa ja menkat alkaa. Okei, tosin se ois ihan hyväkin koska loppukesästä taloprojektin rankin osuus niin ehkä ei paras hetki olla maha isona, jos hyvin kävis :smiley-ashamed008

Ei siinä testissä mitään uutta näkynyt, edelleen tuo joka voi hyvin olla valheellinen viiva.

Liitteet

• IMG_20191231_101832__01__01.jpg
    IMG_20191231_101832__01__01.jpg
    15.7 KB · Katsottu: 247
  • IMG_20191231_103340__01.jpg
    IMG_20191231_103340__01.jpg
    10.1 KB · Katsottu: 257
Pahottelut negoista :bored::bored:

Ja tsemppiä km jälkipuinteihin :Heartpink

Onnea newmoon kauniista viivasta :hello2

Ja jesbelle nyt peukut pystyssä! Samoin mrscherrylle!

Neiti "testaan ylihuomenna" oli pakko tehä vielä tommonen työ etu-testi uudestaan. Hitto vie jos nää antaa vaan turhaa toivoa ja menkat alkaa. Okei, tosin se ois ihan hyväkin koska loppukesästä taloprojektin rankin osuus niin ehkä ei paras hetki olla maha isona, jos hyvin kävis :smiley-ashamed008

Ei siinä testissä mitään uutta näkynyt, edelleen tuo joka voi hyvin olla valheellinen viiva.

Nojuu noista ei kannata vielä neuvolaa varata :/ toivotaan että vahvistuu! Minkä merkkinen? Onko ennen antanut väärää?

Toivottavasti ei kohtutulehdusta. Mullahan oli just uudelleen alkavia vihlaisuja ja kipuja, ja tuli pientä hyytymää vuodon mukana, tk lääkäri sano että lievän kohtutulehduksen merkkejä että antibioottikuurille, mutta gyne kumos sen täysin, tulehdusarvot oli vaan 6,ja ei kuumetta sanoi että kivut johtuu siitä kun kohtu supistelee niitä viimeisiä hyytymiä ulos, niin mulla kohtu oli jäänyt tavallaan koko ajan supistavaksi ja tästä johtuen kivut olikin erilaisia, eikä enää menkkamaiset. Kipuja jatkui monta päivää viimeisen hyytymän jälkeen, varmaan lihaskipujakin osin. Ja varmaan ne cytotecin aiheuttamat kivut venytti vielä. Sain silti varuuksi sen antibiootinkin kun mua pelotti se kohtutulehduksen mahdollisuus, siinä vuodossa oli hyvin vähän jotain mahd. Tulehduksen merkkiä jollain testillä tehtynä. Ja hyytymäinen vuoto oli kestänyt jo niin kauan sillon. Tai sen n. 2vk.
Mut mä halusin sen antibiootitkin sit syödä varuuksi.(joo ei ehkällääketieteellisesti järkevää, mut oli mulla vähän tuntemuksia poskiontelotulehduksesta nii eipähän sekään päässyt päälle, kun toinen antibiootti oli myös hengitystieifektioihin ym. Oon sitö syönyt nimenomaan poskiontelotulehdukseen) Kun ei ne ees pistänyt mahaa kipeäksi tai mitään, oli aika harmiton kuuri. Tosin sekin varmaan riippuu ihmisestä. Kohtutulehdus kuitenkin voi aiheuttaa niin pahaa kohtuun tulevien raskauksien kannalta, etten halunnut riskiä.
Toivottavasti sullakaan ei oo kohtutulehdusta :Heartred
On tää vaan kamala kun keskenmeno pitkittyy kaikin tavoin, muutenkin tarpeeksi rankkaa, nii sit vielä lisää tulee :sad001

Siis ihan sama juttu, tulehdusarvoa myöten! Ei oo kukaan ollut yhteydessä vielä, et mitä tehdään... Ja tuosta sun viestin lopusta oon niin samaa mieltä! :sad001

Niin, ehkä ei:hilarious: tuntuisi se ainakin melko kohtuuttomalta. Mutta maailmassa tapahtuu hullumpiakin asioita:bag:

Nojuu noista ei kannata vielä neuvolaa varata :/ toivotaan että vahvistuu! Minkä merkkinen? Onko ennen antanut väärää?

Nuo on semmosia ammattikäyttöön. Oon saanu noilla ihan blancoa mutta ajoittan jotain epämäärästä. Eli en luota ennen ku tulee selkeä. Tosin dpo9 vielä voi olettaakkaan. Tiiä miks ees vielä testaan :joyful:

Nuo on semmosia ammattikäyttöön. Oon saanu noilla ihan blancoa mutta ajoittan jotain epämäärästä. Eli en luota ennen ku tulee selkeä. Tosin dpo9 vielä voi olettaakkaan. Tiiä miks ees vielä testaan :joyful:

Ehkä parin päivän päästä näkyy kunnolla :)

Aion jäädä minäkin tähän ketjuun, en osaisi vaihtaa toiseen tässä vaiheessa, kuitenkin tullut toisten tilanteet tutuiksi täällä, enkä jaksaisi aloittaa tilanteeni päivittelyä alusta.
Sitäpaitsi täällä on hyvä henki ja ihanasti kannustusta :happy::Heartred

Mitenkäs jos nimeäsi ketjun jotenkin siihen suuntaan, että se kertoisi täällä olevan enemmän kauemmin yrittäneitä, ehkä niin uusiakin ja samankaltaisia kokemuksia jakavat uskaltautuisi mukaan?

Näinpä päätti täti tulla kylään yön aikana :facepalm: no ilmeisesti mun kierto nyt normaalissa, saa nähdä kauan nää kestää kun aiempi kesti vaan 3pv. No uutta yritystä vaan putkeen. :angelic:

Aion jäädä minäkin tähän ketjuun, en osaisi vaihtaa toiseen tässä vaiheessa, kuitenkin tullut toisten tilanteet tutuiksi täällä, enkä jaksaisi aloittaa tilanteeni päivittelyä alusta.
Sitäpaitsi täällä on hyvä henki ja ihanasti kannustusta :happy::Heartred

Mitenkäs jos nimeäsi ketjun jotenkin siihen suuntaan, että se kertoisi täällä olevan enemmän kauemmin yrittäneitä, ehkä niin uusiakin ja samankaltaisia kokemuksia jakavat uskaltautuisi mukaan?

Mut onkohan se vaan ketjun aloittaja joka voi muuttaa nimeä? Ja toisaalta onhan täällä jo 850 sivua ihan tavanyrittäjienkin viestejä:grin

Nyt on illaksi haettu parit siiderit kylmään, vielä iltavuoro edessä mutta sen jälkeen hörppään parit siiderit ja mussutan herkkuja. Huomenna onkin sitten tasan 9kk vapusta ja siitä kun alettiin yrittämään. Yritän vain rauhoitella itseäni että ollaan vielä "normaalin ajan" sisällä, vaikkakin tuntuu tuskaisen pitkälle tämä odotus.

Hyvää uutta vuotta kaikille! :Heartred Ens vuos tulee olemaan meidän kaikkien vuosi!

Takaisin