Raskaaksi 2019

Sama edellisten kanssa, mun eka viesti on tyyliin sivulla 3 tai jotain:hilarious: jos mä täältä johonkin lähden, niin johonkin hoitoketjuun sitten:happy: olen mä tota 2020 ketjua käynyt välillä vilkuilemassa, mut ei tunnu jotenkin vielä omalta jutulta. Voi kai se mieli muuttuakin:hilarious: on siellä vissiin muutamia vähän kauemmin yrittäneitäkin. Aina on meitä jotain epäonnisia kenellä kuukaudesta toiseen on tää sama lopputulos:finger:

Mistä päästäänkiin omaan napaan. Pitkästä virsi kaunis. On muuten sitten tiputellut niin vähän, että pitääkö ihan olla huolissaan? Nyt oikeestaan jo vähän kaduttaa, ettei tullut testattua sitä ovista. Onkohan taas ovuloimaton. Oli kyllä eilen niin kovat kivut, että teki ihan fyysisestikin pahaa, mut ne ei oikeen paikantunut kummallekaan puolelle, vaan keskelle. Mietiskelinkin et nyt viimeistään iski se endo:bag:

Ajatelkaapa mitä universumin mustaa pilaa olis tehdä parin viikon päästä joku positiivinen tuulimuna testi, kun ensikäynti olis just tulossa. Miettikää, voisikohan siitä tulla toinenkin menkkojen täyttämä vuosi odotusta?? Oikeesti jos joku maailman sadasviideskymmeneskahdes ihme tapahtuis, että tälläinen 3/4 viikkoa menkkamonsteri raskautuisi, niin mähän oikeesti menisin kyl varmaan sinne ensikäynnille ja pakottaisi ne ultraamaan ja jos siellä ei olis mitään mainittavaa ni rukoilisin niitä niin kauan, että ne ottais mut hoitoon:hilarious:

Mutta täysin turhaa spekulaatiota. Parin viikon päästä testi on ihan yhtä tyhjä kun aina ennenkin ja se siitä:hilarious:

Sama edellisten kanssa, mun eka viesti on tyyliin sivulla 3 tai jotain:hilarious: jos mä täältä johonkin lähden, niin johonkin hoitoketjuun sitten:happy: olen mä tota 2020 ketjua käynyt välillä vilkuilemassa, mut ei tunnu jotenkin vielä omalta jutulta. Voi kai se mieli muuttuakin:hilarious: on siellä vissiin muutamia vähän kauemmin yrittäneitäkin. Aina on meitä jotain epäonnisia kenellä kuukaudesta toiseen on tää sama lopputulos:finger:

Mistä päästäänkiin omaan napaan. Pitkästä virsi kaunis. On muuten sitten tiputellut niin vähän, että pitääkö ihan olla huolissaan? Nyt oikeestaan jo vähän kaduttaa, ettei tullut testattua sitä ovista. Onkohan taas ovuloimaton. Oli kyllä eilen niin kovat kivut, että teki ihan fyysisestikin pahaa, mut ne ei oikeen paikantunut kummallekaan puolelle, vaan keskelle. Mietiskelinkin et nyt viimeistään iski se endo:bag:

Ajatelkaapa mitä universumin mustaa pilaa olis tehdä parin viikon päästä joku positiivinen tuulimuna testi, kun ensikäynti olis just tulossa. Miettikää, voisikohan siitä tulla toinenkin menkkojen täyttämä vuosi odotusta?? Oikeesti jos joku maailman sadasviideskymmeneskahdes ihme tapahtuis, että tälläinen 3/4 viikkoa menkkamonsteri raskautuisi, niin mähän oikeesti menisin kyl varmaan sinne ensikäynnille ja pakottaisi ne ultraamaan ja jos siellä ei olis mitään mainittavaa ni rukoilisin niitä niin kauan, että ne ottais mut hoitoon:hilarious:

Mutta täysin turhaa spekulaatiota. Parin viikon päästä testi on ihan yhtä tyhjä kun aina ennenkin ja se siitä:hilarious:

Oliko sulla siinä edellises mahdollisesti ovuloimattomassa kierrossa kipuja, haluja jne? Toivottavasti ois kuitenki ovis ollu, luulis et ne ovisoireet vois siitä kertoa, ja nyt vaan vuotaa vähemmän. Ehkä tää onki se teidän kierto eli klassinen just ennen hoitoja:rolleyes: :woot:

Mäkin oon miettiny tota et haluunkohan ees enää et plussaisin ennen hoitoja kun jos meniski kesken ja joutus vuoden odottamaan ja sit taas vuoden päästä kuukausien hoitojonoon:dead: tai no tottakai ois maailman parasta plussata luomusti mut sit sais luvan pysyä kyydissä! :smiley-angelic002

Oliko sulla siinä edellises mahdollisesti ovuloimattomassa kierrossa kipuja, haluja jne? Toivottavasti ois kuitenki ovis ollu, luulis et ne ovisoireet vois siitä kertoa, ja nyt vaan vuotaa vähemmän. Ehkä tää onki se teidän kierto eli klassinen just ennen hoitoja:rolleyes: :woot:

Mäkin oon miettiny tota et haluunkohan ees enää et plussaisin ennen hoitoja kun jos meniski kesken ja joutus vuoden odottamaan ja sit taas vuoden päästä kuukausien hoitojonoon:dead: tai no tottakai ois maailman parasta plussata luomusti mut sit sais luvan pysyä kyydissä! :smiley-angelic002

Joo, olispa:happy: mut toi mun skenaario kuulostaisi enemmän mun elämältä, valitettavasti:hilarious::bag: oli mulla siis siinäkin vähän ovulaation viittaavia oloja, mut ei sit kumminkaan tullut ovis kipuja, en mä tiedä. Ei jaksa alkaa elättelemään mitään turhia toiveita, oon aika henkisesti luovuttanut näiden ikuisuusmenkkojen kanssa:bag:

Voi kumpa kaikki plussattais nyt ja lopullisesti. Sithän oltais raskauduttu 2019 puolella :angelic:
Mul vähän nippailee muniksii tasasesti, kasvaiskohan siel jotain o_O

Mulla on loppu koko vuoto eli oli vain yksi tuhru vv seassa ja sillon krampit. Nyt ei mitään koko päivän aikana ku vähän menkkajomot mut erilaisia. Nyt sormet ristissä toivon että nyt ei sitte tuu menkat

Joo, olispa:happy: mut toi mun skenaario kuulostaisi enemmän mun elämältä, valitettavasti:hilarious::bag: oli mulla siis siinäkin vähän ovulaation viittaavia oloja, mut ei sit kumminkaan tullut ovis kipuja, en mä tiedä. Ei jaksa alkaa elättelemään mitään turhia toiveita, oon aika henkisesti luovuttanut näiden ikuisuusmenkkojen kanssa:bag:

Jep, tiiän kyllä mistä puhut:blackeye:

Todella vaikea saada kuvaan. Kahen min kohdalla kurkkasin nooee, en nähnyt mitään. Menin käyttää koirat 10min pissalenkillä niin sitten siinä oli tommonen haalea. Ylhäällä ja alhaalla viivaa oli punaista, keskemmältä harmaa.

En usko, että se eilinen testi olis voinu mihinkään oikeesti reagoida, nimittiän jos raskaana oon, on hcg taso vielä todella matala (niinku toki kuuluukin). Voisin testata vasta ylihuomenna seuraavan kerran :happy:

Liitteet

• IMG_20191231_062705__01.jpg
    IMG_20191231_062705__01.jpg
    31 KB · Katsottu: 253
Tein testiä tänä aamuna ja 3min jälkeen oli aika blankko testi kyllä, en jäänyt tuijottaa sitä sen kummempaa! Miehellekin kerroin eilen että tänään testaan varmuuden vuoksi, ja kerroin aamulla ettei ollut mitään raportoitavaa :) katsotaan onko ovis ollut eri ajankohtana kuin luulin vai alkaako uusi vuosi menkoilla

Täällä kans vuoden vikan päivän kunniaksi tyylipuhdas nega pc:llä dpo13. Eilen taisin jo tehdä surutyön kun ei edes itketä. Harvinaisen pahantuntuinen nega tämä, oli eka kunnon kierto km jälkeen ja tallettelut osui kohdilleen eikä silti mitään..

Täällä edelleen vuotaa eli menkat ne taitaa olla. Teen testin, kun vuoto loppuu vielä. Melkolailla on masentunut fiilis, mutta nyt vaan pitää ottaa itseä niskasta kiinni ja nokka kohti plussaa. Tammikuu alkaa sokerittomalla ja elämäntapojen korjaamisella. Toivottavasti tämä auttaa myös tähän projektiin. Vuoden alusta myös yksityiselle perustutkimuksiin.

Minä jäisin mielellään myös vielä tänne ketjuun pyörimään, kun kuitenkin yritys aloitettu jo 2018. En ole itseäni osannut tuonne listaan vielä laittaa.

Valtavasti onnea newmoon ja jesbe :Heartred

Sammie mulla meni 25pv ennenku oli nega testi km jälkeen.

Minä meen nyt kp 10 ja ovis oli joko eilen tai on tänää. Kiukuttaa kun äijän kuvatus ei yhtään innostunu, vinkuu vaan kun ei jaksa :shifty: raivostuttavaa :banghead: :sorry: tosin oon huomannu olevani melkonen tuuliviiri mielialojen suhteen km jälkeen :angelic: Toivottavasti se ois paremmalla päällä illalla jos kerkiäis vielä tähän kiertoon :smiley-angelic001

Mä tein kans nyt ihan vaan varmuudeksi testin tänään aamulla saadakseni hyvillä mielin juoda illalla vähän shampanjaa, mutta sepä ei ollutkaan täysnega!

Eipä kyllä plussakaan. Haalean haalea haamu, tai pelkkä viivanpaikka. Tein clear bluen herkän testin, ja niissä ei kyl mulla oo aiemmin näkynyt viivanpaikkaa ollenkaan, eli sinänsä... Olo ei kuitenkaan ole kovin innostunut, koska näillä dpo:illa (dpo 15-17, riippuen tarkoittiko gynen ”muutamaa päivää aiemmin ollut ovulaatio” 2 vai 4 päivää) pitäisi mun tietääkseni olla herkällä testillä (”tulos 5 päivää ennen kuukautisia”) selkeä plussa jos on plussatakseen... Mutta ehkä se tarkoittaa, että siellä on jotain yrittänyt edes tapahtua, mikä sekin antaa edes hitusen toivoa tulevasta :smiley-angelic001

Olojen puolesta oon jo kaksi viikkoa ollut varma, että joko oon raskaana tai alkaa valtavat nigaramenkat, mutta testit negaa ja vuotoa ei näy, joten oon ehkä vaan tullut hulluksi ja kuvittelen kaiken. Vatsassa on ollu sellanen vähän menkkajomo-olo nyt jo 1,5 viikkoa, välillä kramppaa oikein kunnolla. Mut ei mitään merkkiä vuodosta, pelkästään normia runsaammin valkkaria. Ja pahoinvointi menee aalloittain, välillä ihan sama olo kuin sen keskenmenneen raskauden alussa (silloin kun kaikki oli vielä hyvin)... Ja nyt sit vielä tuollainen haamujen haamu, joka ei ainakaan rauhoittanut mun oloa mihinkään suuntaan. Jotenkin kun saisi tän pään rauhoittumaan, ja voisi vaikka edes päivän olla miettimättä plussia ja negoja :banghead:

Täällä testattu tyylipuhdas nega dpo 11. Testinä oli rfsu. No voipahan ainakin ottaa illalla lasin kuohuvaa hyvillä mielin jos ei muuta.

Mulle tuli myös viesti omapolulta, että hoitoonpääsy voi viivästyä tammi-helmikuussa. Olin niin odottanut, että ensi kierrossa päästään aloittamaan, mutta eipä siitäkään nyt sit mitään varmuutta:(.

tsemppiä ja sympatiaa muille negan testanneille!

Takaisin