Raskaaksi 2019

Hmm, kysta?
Nii mietin kanssa voisko olla. Ajattelin myös jos olisi ollut kohtutulehdus. Jää kyllä nähtäväksi. Ensviikolla teen testin ja jos on negatiivinen niin pitänee varata aika gynekologille tarkastukseen. Mulla on ollu munasarja kysta joskus mikä leikattiin pois.

Meillä ajallisesti tais osua pupuilut nappiin, kun tässä mietin, että mahtaako alavatsan jomotus olla merkki siitä jostain. :angelic:
Eikös se niin ole, että ovulaatio on ohitse,kun limoja ei näy maillahalmeilla? Pistin eilen päivällä merkille, että kuivaa on. Edellisiltana, kun tehtiin "viimiset tallettelut", niin ovisplussan tikutuksesta oli kulunut noin 10tuntia. Puhumattakaan niistä talletteluista, jotka tehtiin ennen kunnon ovisplussaa.

Toivotaan, et tähdet jne olis nyt optimaalisessa asennossa ja plussat pärähtäis kaikille yrittäjille!

:smiley-bounce016:sign17
:sign19

Noniim. Nyt lopetan jauhannan ja siirryn vaikka piinaviikkoilijoihin piinailemaan :D

Mä odotan taas huomisaamua, että pääsen katselemaan vahvistunutta viivaa. Toivottavasti vahvistunutta. Just sanoin miehelle, että miksi mä en oo janoinen, väsynyt tai itke hölmöistä asioista. On tää tällaista itsensä jatkuvaa tarkkailua :rolleyes: Täytyypä vilkaista, että mitä ne aiempien raskauksien ensioireet olivatkaan...

Hei, tulin vaan kertomaan, että hiljenen palstalla. Kolmas km oli kova isku. Myös tietynlaista kriisiä koen ajatuksesta, että alkaa lapsettomuustutkimukset. Päätettiinkin, että pidetään pieni tauko. En jaksa neljättä keskenmenoa vuoden sisään. Puolen vuoden päästä on ehkä tutkimuksia saatu tehtyä ja samalla nyt voi vaan keskittyä taloprojektiin. Eli puoli vuotta ois tarkotus pitää taukoa.

Hillis, olipa ikävä lääkäri. :sour: Luulisi lapsettomuutta hoitavan lääkärin olevan vähän empaattisempi. Tsemppiä!

Mulla dpo5 ja alavatsassa sellaisia tuikkaisuja. Voiko näin aikaisin kiinnittyä, josko hyvällä tuurilla ois siitä. Tai sitten on vaan ilmaa suolenmutkassa tai jotain vikaa. :rolleyes: Sovittiin miehen kanssa että hän koittaa päästä spermatestiin. Mitään ei ole kuitenkaan tehnyt asian eteen. :shifty: Ärsyttävää, kun ei tee mitä sovitaan näin tärkeässä asiassa.

Hillis, olipa ikävä lääkäri. :sour: Luulisi lapsettomuutta hoitavan lääkärin olevan vähän empaattisempi. Tsemppiä!

Mulla dpo5 ja alavatsassa sellaisia tuikkaisuja. Voiko näin aikaisin kiinnittyä, josko hyvällä tuurilla ois siitä. Tai sitten on vaan ilmaa suolenmutkassa tai jotain vikaa. :rolleyes: Sovittiin miehen kanssa että hän koittaa päästä spermatestiin. Mitään ei ole kuitenkaan tehnyt asian eteen. :shifty: Ärsyttävää, kun ei tee mitä sovitaan näin tärkeässä asiassa.
Mulla tuli mahdollisesta oletetusta hedelmöittymisen ajankohdasta viiden päivän päästä ne kamalat 15 h kestäneet menkkajomot. Kiinnittyminen taitaa olla max viikon päästä hedelmöittymisestä, et kai toi sulla vois sitä tarkoittaa o_O Mulla siis negaa oli, et ehkä taas kuvittelin kaiken :confused:

Siis mulla on ollut kyllä välillä niin outo tunne mahassa. Äskön nippas nivusesta. Finnit jo lähtemäisillään. Ei oikein muuta oiretta. Kai siellä on joku pieru :angelic:

Ai niin, unohdin kertoa, et se farmaseutti sano mulle myös, että et sitten missään nimessä mene roskiksesta kaivamaan käytettyjä rtestejä. Enhän mä nyt ikinä niin tekisi :wideyed::hilarious:

Siis mulla on ollut kyllä välillä niin outo tunne mahassa. Äskön nippas nivusesta. Finnit jo lähtemäisillään. Ei oikein muuta oiretta. Kai siellä on joku pieru :angelic:

Mulla tulee usein pari finniä muutama päivä ennen menkkojen alkua. Tuli tässäkin kierrossa mut sitten seuraavana päivänä ne olikin kuivuneet pois. Tänään tuli pari uutta. Epäilen, ettei toinen näistä ainakaan ole huomenna kadonnut, kun on kipeä isohko möltti suun yläpuolella.

Taustalta kommentoin et nega testi mut ihme olot jatkuu. Blääh. Nyt keskityn kaikkeen muuhun ja ilmoitan heti kun tilanne muuttuu. Tsemppiä kaikille <3

Meilläkin mies sai asioita aikaseksi, vasta kun toin purkin klinikalta kotiin.

Koirankorva tsemppiä. Itselki tuntuu et tää kierto nyt ainaki iisisti. Rupee ärsyttää tää stressaaminen. Vaik varmaan alotan taas oviksesta stressin, jos saan tikutettua. Meilläkin muuttostressiä uuteen kotiin.

Onnea StellaMom!

Mä nyt keskityn töihin ja sitte suhteeseen, mietin jo että miksi tehdä heti lapsi.. Mun kuume on kova mut haluan et on varmaan oikee ihminen. Tuntuu siltä mut niin, kai haluu varmistua jne. Eli täysin tjot joten todennäköisesti kirjoittelen raskaaksi 2020 ryhmässä enempi sit jos kun semmonen tulee

Onnea StellaMom!

Mä nyt keskityn töihin ja sitte suhteeseen, mietin jo että miksi tehdä heti lapsi.. Mun kuume on kova mut haluan et on varmaan oikee ihminen. Tuntuu siltä mut niin, kai haluu varmistua jne. Eli täysin tjot joten todennäköisesti kirjoittelen raskaaksi 2020 ryhmässä enempi sit jos kun semmonen tulee
Hei, semmoinen ryhmä on jo olemassa :)

Takaisin