Helena80
Keskustelun kolmiottelija
Mikähän juttu tää on? Kaikki härät menee kp28ssa Kuin pitkä kierto sulla on?Mie oon myös härkä. Kp28 toivottavasti meille kaikille tärppäis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikähän juttu tää on? Kaikki härät menee kp28ssa Kuin pitkä kierto sulla on?Mie oon myös härkä. Kp28 toivottavasti meille kaikille tärppäis!
Mikä tilanne sulla siellä? Saatko heti kun kuu vaihtuu olla yhteydessä poliin? Voi olla että oot kirjoittanutkin mutta mennyt ohi multa!
Ja mun viestit näyttää tulevan vähän yksi kerrallaan. Kun ehdin paneutua muuhunkin kuin. Pariin uusimpaan viestiin
No musta on tuntunu, että me ollaan jotenkin tosi paljon samalla aaltopituudella Mitäs vuosimallia sä oot?
Mä kans uskon horoskooppeihin, mut tän päivän on kyllä vähän hämmentäväOon kanssa huomannut miten oot jotenkin hirmu samankaltainen kun minä. Mä vielä uskon noihin horoskooppeihin tosi paljon. :) Mä oon vuosimallia - 95. Eli aika kakara viel näis tikutuksissa ja yrityksissä. Mutta pikkuhiljaa hyvä tulee! Hassua miten meitä on nyt kolme härkää, melkeen sama dpo ja kp Uskomaton sattuma.
Mä oon itkeny joka kerta, kun kp1 on tullu tässä yrityksessä. Se on niin pepusta. Voimia sinneTäällä kp 29 ja dpo 14, testi nega. Itkettää vähän, bongasin oviksenkin ja tallettelut oikeina päivinä, joten olin niin toiveikas. Vielä ei ole mitään menkkatuntemuksia, mutta eiköhän yk 4 ala viimeistään maanantaina. Toivottavasti alkaisi vain nopeasti. Esikoinen tärppäsi yk4.
Mikähän juttu tää on? Kaikki härät menee kp28ssa Kuin pitkä kierto sulla on?
Mäki kävin ekan vuoden aina kattoo et mikä ois la. Sit lopetin kun huomasin et se vaan pahentaa olotilaa kun ei tärppää. Mut oon silti yleensä suunnilleen perillä siitä et minä kuukautena la ois jos meneillään olevasta kierroista tärppäis.
Voih oispa se niin et ihan kaikilla onnistuis viimeistään yk12. Et sitku yk11 ei onnistus nii tietäs et seuraavaks 100% onnistuu tääl dpo10 ja dpo12 teen varmistusnegan kun lähetään sinne reissuun niin saa hyvällä mielellä ottaa ihania drinkkejä palmujen alla
Kaverillani tuli kaksi keskenmenoa, sitten onnistui kun käytti keltarauhastukea rviikolle 10 asti. Ettei olisi "vain" tällaisesta kiinni?
Tai sitten se oli tuurista. Kahden peräkkäisen km saamisen mahdollisuus on iso. Mutta sitten kolmen peräkkäisen saamisen mahdollisuus tilastollisesti on 1%. Mutta toki toivon, että jos jotain mulla on ratkaistavissa, olis se helposti ratkastavissa
Kommentoin taustalta et mulla ne proge tasot on liian alhaiset mutta sen ei pitäisi tiettyjen viikkojen jälkeen vaikuttaa, sillon kun istukka ottaa progen paikan niin progesteroni lisää ei tarvita mun käsityksen mukaan