Raskaaksi 2019

Mikä tilanne sulla siellä? Saatko heti kun kuu vaihtuu olla yhteydessä poliin? Voi olla että oot kirjoittanutkin mutta mennyt ohi multa!

Ja mun viestit näyttää tulevan vähän yksi kerrallaan. Kun ehdin paneutua muuhunkin kuin. Pariin uusimpaan viestiin :happy8

Tiistaina pitäis lääkärin soitella mulle. En tiedä, kun klinikalla ei ollut varsinaista puhelinkonsultaatioaikaa annettavaksi, että onko se puhelu vaan lähete eteenpäin ja Heippa, kun mä haluaisin vielä vähän ihmetellä tätä tulevaa projektia.

Muuten tilanteessa ei ole muutosta. Tuohon siementäjään on sen muutama tuhat kilsaa väliä edelleen, niin ei mitään tsäänssejä raskauteen. Mies tossa eilen kun puhuin siitä hoitolähetteestä, ni meinas vähän alkaa jarruttelemaan, et odotettais viel ainakin tän loman ohi, jos tärppäsi. Mut sit suostui, kun sanoin et kyllä tässä kuule vielä saadaan odottaa ihan tarpeeksi. Sitä paitsi mulla tuskin on mitään ovulaatiota sillon lomalla. Toki oon ihan pihalla millä kiertopäivillä olen. Kuivaa on kun Saharassa, mutta ei oo vuotoja, jotain positiivista.

No musta on tuntunu, että me ollaan jotenkin tosi paljon samalla aaltopituudella :Heartred Mitäs vuosimallia sä oot?

Oon kanssa huomannut miten oot jotenkin hirmu samankaltainen kun minä. Mä vielä uskon noihin horoskooppeihin tosi paljon. :) Mä oon vuosimallia - 95. Eli aika kakara viel näis tikutuksissa ja yrityksissä. Mutta pikkuhiljaa hyvä tulee! Hassua miten meitä on nyt kolme härkää, melkeen sama dpo ja kp :grin Uskomaton sattuma.

Oon kanssa huomannut miten oot jotenkin hirmu samankaltainen kun minä. Mä vielä uskon noihin horoskooppeihin tosi paljon. :) Mä oon vuosimallia - 95. Eli aika kakara viel näis tikutuksissa ja yrityksissä. Mutta pikkuhiljaa hyvä tulee! Hassua miten meitä on nyt kolme härkää, melkeen sama dpo ja kp :grin Uskomaton sattuma.
Mä kans uskon horoskooppeihin, mut tän päivän on kyllä vähän hämmentävä :hilarious:

Ja hei, mä tikuttelen vasta ekaa kertaa tässä yrityksessä ovista :grin Monesta asiasta oon ihan pihalla, ku nuo lapset on vaan tupsahtanu maailmaan.

Kävin taas huvikseni tutkimassa mikä laskettu aika olis tulossa jos tärppää. Edellisen kierron la oli juhannuksena, tästä kierrosta menee jo elokuun puolelle. Heinäkuu jäi siis ihan kokonaan välistä. Pitkät kierrot :finger:

Täällä kp 29 ja dpo 14, testi nega. Itkettää vähän, bongasin oviksenkin ja tallettelut oikeina päivinä, joten olin niin toiveikas. Vielä ei ole mitään menkkatuntemuksia, mutta eiköhän yk 4 ala viimeistään maanantaina. Toivottavasti alkaisi vain nopeasti. Esikoinen tärppäsi yk4.

Täällä kp 29 ja dpo 14, testi nega. Itkettää vähän, bongasin oviksenkin ja tallettelut oikeina päivinä, joten olin niin toiveikas. Vielä ei ole mitään menkkatuntemuksia, mutta eiköhän yk 4 ala viimeistään maanantaina. Toivottavasti alkaisi vain nopeasti. Esikoinen tärppäsi yk4.
Mä oon itkeny joka kerta, kun kp1 on tullu tässä yrityksessä. Se on niin pepusta. Voimia sinne <3

Multa katos menkkakivut ja närästys. Vain tissit on kipeet. Yritän tänään liikkua ja yöllä puuhasteltiin, kun sekstailu yleensä vauhdittaa menkkojen alkamista. Mut ei viel oo alkanu..

Mäki kävin ekan vuoden aina kattoo et mikä ois la. Sit lopetin kun huomasin et se vaan pahentaa olotilaa kun ei tärppää. Mut oon silti yleensä suunnilleen perillä siitä et minä kuukautena la ois jos meneillään olevasta kierroista tärppäis.

Voih oispa se niin et ihan kaikilla onnistuis viimeistään yk12. Et sitku yk11 ei onnistus nii tietäs et seuraavaks 100% onnistuu :rolleyes: tääl dpo10 ja dpo12 teen varmistusnegan kun lähetään sinne reissuun niin saa hyvällä mielellä ottaa ihania drinkkejä palmujen alla :cool14

On tää odottaminen kyllä piinaa :arghh: Eka odotetaan menkkoja loppuvaksi sit odotetaan mahdollista ovulaatioo alkavaksi sit odotellaan plussaa raskaustestiin tai kuukautisia. Yhtä odottamista. Tekismieli jo tehdä testi mutta teen sen huomenna. Sillon kaiken järjen mukaan pitäisi näkyä edes jotain. Dpo 10 sillon. Jos ei näy niin teen mun clearbluen seuraavaksi tiistaina. Sit heitän hanskat tiskiin tästä kierrosta.

Mäki kävin ekan vuoden aina kattoo et mikä ois la. Sit lopetin kun huomasin et se vaan pahentaa olotilaa kun ei tärppää. Mut oon silti yleensä suunnilleen perillä siitä et minä kuukautena la ois jos meneillään olevasta kierroista tärppäis.

Voih oispa se niin et ihan kaikilla onnistuis viimeistään yk12. Et sitku yk11 ei onnistus nii tietäs et seuraavaks 100% onnistuu :rolleyes: tääl dpo10 ja dpo12 teen varmistusnegan kun lähetään sinne reissuun niin saa hyvällä mielellä ottaa ihania drinkkejä palmujen alla :cool14

Mä en oo jaksanut käydä katsomassa, tosiaan, ahdistaa tämä asian hankaluus ihan tarpeeksi muutenkin. Ehkä sitä olisi toiveikkaampi ilman tätä vuotoriesaa, se vetää joka kuukausi maton jalkojen alta. Enemmän kun laskettuja aikoja, joka kuukausi toivon, että mun kroppa alkais taas toimia normaalisti. On sit tuplapettymykset kuukauteen, eka noi vuodot ja sit viel negat, pöh. Mutta ehkä joskus sitten.

Ootko testaillut vielä yhtään? Ja mihin päin ootte lähdössä lomalle? Ihanaa lomaa!

Kaverillani tuli kaksi keskenmenoa, sitten onnistui kun käytti keltarauhastukea rviikolle 10 asti. Ettei olisi "vain" tällaisesta kiinni?

Tai sitten se oli tuurista. Kahden peräkkäisen km saamisen mahdollisuus on iso. Mutta sitten kolmen peräkkäisen saamisen mahdollisuus tilastollisesti on 1%. Mutta toki toivon, että jos jotain mulla on ratkaistavissa, olis se helposti ratkastavissa

Tai sitten se oli tuurista. Kahden peräkkäisen km saamisen mahdollisuus on iso. Mutta sitten kolmen peräkkäisen saamisen mahdollisuus tilastollisesti on 1%. Mutta toki toivon, että jos jotain mulla on ratkaistavissa, olis se helposti ratkastavissa

No jos ei muita vikoja löydy, aloita varmuudeksi Terolut tai Lugesteron ensi plussasta :) :Heartred tai en tiedä kandeeko aloittaa jo dpo3 vai voiko aloittaa vasta plussasta.

Oli kyllä niin outo uni taas yöllä

Tein 2 positiivista raskaustestiä mut ne testit oli vähän outoja kun yhdessä raskaustestiliuskassa oli kaks testiä samassa, se vasta stressaavaa oli kun neljä viivaa piti yrittää nähdä kerralla että ois raskaana :hilarious:

Kommentoin taustalta et mulla ne proge tasot on liian alhaiset mutta sen ei pitäisi tiettyjen viikkojen jälkeen vaikuttaa, sillon kun istukka ottaa progen paikan niin progesteroni lisää ei tarvita mun käsityksen mukaan

Kommentoin taustalta et mulla ne proge tasot on liian alhaiset mutta sen ei pitäisi tiettyjen viikkojen jälkeen vaikuttaa, sillon kun istukka ottaa progen paikan niin progesteroni lisää ei tarvita mun käsityksen mukaan

Nii mut ne viikot on vasta joskus myöhemmin. en muista onko 6 vai 7 vai mitä. Mutta rv 10 ihmiset käyttävät progelisää.

Takaisin