Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niinpä, kiitos No en oo ihan varma. Veikkaan oviksen olleen kp16, joten dpo12 maybe Negatestin tekeminen ottais nyt niin pannuun, et odottelen Aivan järkky närästys iski taasToivotaan että jää tulematta! Oliko sulla mikä dpo?
Mulla se dpo 6 nyt, oisko kp 28 mullakin menossa.
Hei, tulin vaan kertomaan, että hiljenen palstalla. Kolmas km oli kova isku. Myös tietynlaista kriisiä koen ajatuksesta, että alkaa lapsettomuustutkimukset. Päätettiinkin, että pidetään pieni tauko. En jaksa neljättä keskenmenoa vuoden sisään. Puolen vuoden päästä on ehkä tutkimuksia saatu tehtyä ja samalla nyt voi vaan keskittyä taloprojektiin. Eli puoli vuotta ois tarkotus pitää taukoa.
Päivitän tänne että työpaikkahan sieltä napsahti! Pääsen vihdoin taas keskittyy muuhun kuin tikuttamiseen :)
Tsemppiä vkl testailuihin!
Voi hyvää päivää tota mun horoskooppia taas tänään Niin, toki raskautuminen on ihan omasta asenteesta kii Mitähän riskejä tänään ottaisin
Attached Files:
Onnea stellalle työstä ja kk:lle Tsemppiä ja sympatiaa tilanteeseen tosi persuuksesta kyllä. Saako udella miten tätä tutkitaan? Otetaanko jotain Munasolu ym. näytteitä? Alkiodiagnostiikkaa? Vai miten.
Plussaa Helena ja kumppanit
Alkaa peruslabroilla, sitten tutkitaan rakennetta ja lopulta molempien geeneihin liittyviä tekijöitä. Tarkemmin en tiedä.
Mulla ihan sama. Kp28/28-34. Menkkajomoja ja alaselkäkipu x1000. Dpo 9-10 kai... Saas nähdä mitä tuleva viikko tuo tullessaan.Heti aamusta menkkajomoja, joten en testaa tänään vaan asennoidun, että menkat tulee. Kp28/28-32.
Mulla ekat menkat tyhjennyksen jälkeen tuli kp30 paikkeilla ja ne oli aika lailla normaalit. Koko ekan kierron tuli tiputtelua. Aina kun luulin, että loppui, niin muutaman päivän päästä taas vatsakramppi ja verta. Eka kierto tyhjennyksestä oli ovuloimaton. Seuraavaan kiertoonkin tuli vielä välivuotoa. Sitten ne jäi pois, mutta ennen menkkoja tiputtelu jatkui ja siihen nyt ekaa kiertoa terot testissä. Eli ainakin mulla se km pisti kropan aika sekaisin kahden kierron ajaksi. Tiputtelu ennen menkkoja ei kuulemma johdu keskenmenosta, mutta mistäpä sen tietää...Mäkin olen miettinyt tuota keltarauhasta, olisiko se jotenkin heikko tällaiseen... Eiks se tuota progea joka pitäisi auttaa siihen alkuvaiheeseen? Korjatkaa jos muistan väärin.
Mulla virallisesti kai dpo 11 tänään, dpo 13 alkaa menkat yleensä mutta nyt on ollut about 2-3 pvä sellasta että hulahtaa limaverta ja sitten on taas ihan ilman mitään sen kummempaa vuotoa. Kostea olo alhaalla mutta ei mitään oireita menkoista. Onko menkat km jälkeen kivuttomia? Vähän pakka sekaisin kun melkein 1,5vko oli ilman mitään vuotoja. Ei sit tiiä mistä tällainen johtuu. Ajattelin ensin että tänään tekisi raskaustesti ihan vain muuten mutta katsotaan... Dpo 12 olin ekan haamun saanut joten emmä odota mitään. Ja jos siellä haamuttelisi niin mistä en tiedä onko se vielä keskenmenonjälkeistä (mun mielestä toki sain jo aika blankko testin kyl)...
Kokemuksia menkkavuodosta km jälkeen?
No musta on tuntunu, että me ollaan jotenkin tosi paljon samalla aaltopituudella Mitäs vuosimallia sä oot?Mulla ihan sama. Kp28/28-34. Menkkajomoja ja alaselkäkipu x1000. Dpo 9-10 kai... Saas nähdä mitä tuleva viikko tuo tullessaan.
Hauska miten ollaan sun kanssa sama horoskooppiki
Mä muuten laskin aiemmin dponi väärin..Nyt kait dpo12, mut päättelin sen vaan limojen perusteella, jotenMulla ihan sama. Kp28/28-34. Menkkajomoja ja alaselkäkipu x1000. Dpo 9-10 kai... Saas nähdä mitä tuleva viikko tuo tullessaan.
Mulla ihan sama. Kp28/28-34. Menkkajomoja ja alaselkäkipu x1000. Dpo 9-10 kai... Saas nähdä mitä tuleva viikko tuo tullessaan.