Raskaaksi 2019

Ja jos mulla olis kiinnittyminen ollu nii siitä olis just jotain 3 päivää. Dpo0 laskettuna viikkoja olisi vasta tasan 4+1 et en ihan heitä pyyhettä kehiin mut argh et menee niin toivo ja mietin et pikku tauko kaikesta tekee hyvää ku kahta työtä teen nyt ja kotihommat ja sun muut koiran hoito yks vie ihan kaiken ajan..

Ja jos mulla olis kiinnittyminen ollu nii siitä olis just jotain 3 päivää. Dpo0 laskettuna viikkoja olisi vasta tasan 4+1 et en ihan heitä pyyhettä kehiin mut argh et menee niin toivo ja mietin et pikku tauko kaikesta tekee hyvää ku kahta työtä teen nyt ja kotihommat ja sun muut koiran hoito yks vie ihan kaiken ajan..

Minne laitoit kuvan? Sekooko mun puhelin. Ja äläs nyt :) helpommin sanottu kun tehty että unohtaa tämän prosessin.. Tekis varmaan itellekkin hyvää olla ajattelematta mutta ei tälläi yövuorossa pysty :wtf:

Minne laitoit kuvan? Sekooko mun puhelin. Ja äläs nyt :) helpommin sanottu kun tehty että unohtaa tämän prosessin.. Tekis varmaan itellekkin hyvää olla ajattelematta mutta ei tälläi yövuorossa pysty :wtf:
Otin sen siis pois ku ei siin näkyny täällä ku joku hailu niin turha se oli postata Kirjoitin väärin anteeksi. Mutta huonontaa laatua ja mun kamera on muutenkin kökkö ku ei se kunnollisesti näy puhelimen kautta. Livenä kyllä. Jos antaa vahvempaa viivaa niin voin uskoa pikku hiljaa et jotain olis meneillään. Oon tippunut kärryilt vähän niin luen taustalla ja kommentoin mut omat jutut nyt jätän kaikki pois ku ukon kanssa sovittiin että ei nyt mitään vippasjuttui ja tjot. Ite en millään malta oottaa niin ennemmin sit yritän jäädä foorumilta tauolle

Tervetuloa mukaan BarbaMama! Pahoittelut keskenmenosta. :sad001

Onnea työpaikasta StellaMom. Ehkä se oli tarkoitus, vaikka ennemmin ottaisin vauvan kuin työpaikan.

Tsemppiä vuotohäiriöisille! Nipanderilla ja sharmanderilla ainakin taisi olla ikäviä vuotoja. Toivottavasti plussaisitte niistä huolimatta tai pääsisitte eroon ylimääräisestä vuodosta.

Kiitos, paukut on ajatuksissa jo siirretty tuleviin hoitoihin, mutta yritetään nyt uskoa ihmeisiin ennen sitä:happy:

Kp27/28-32, dpo11(?). Testi nega. Olin testannutkin viimeksi herkällä, kuten eilen ja tänäänkin. Luulin testien olevan 25, mut olivat 10.

Kierto on ihan sekaisin, ja en tosiaan ihmettele. Eilen tuli liman ja verensekaista vuotoa ja illalla ihan kirkasta verta, ei paljon mutta laitoinpa siteen silti tänään koulupäivän kunniaksi. Pari päivää on ollut sellaista outoa etovaa oloa, en usko että on jonkun raskauden takia mutta kyllä se on erilaista. Oloni on kyllä ihan hyvä, eli ei ole menkkakipuja. Sekin on outoa. Flunssakin väistyy jo. Työpaikka asiat saan tänään kuulla, liian innoissaan olen jo eli mut lyödään varmaan ihan maahan taas ja löydetään joku syy olla palkkaamatta. Pessimisti ei pety tuulella ollaan tänään. Kerroin nyt eilen miehelle että kuulosti siltä että paikka ois mun kyllä. Siksi tiedän että joku ongelma tulee vielä. Tänään koulussa ollaan sitten koko päivän. Tällaista päivitystä täältä :)

Keskusteluun kommentit: dpo 12 taisin ekat selkeät plussahaamut saanut. Dpo 17 melkein leffaviivat. Mutta olen myös dpo21 saanut haamuu kun oli kemiallinen. Eli kai se riippuu.. jos hcg nousee hitaasti vain.. tällä hetkellä on dpo 10 ja en ole testannut. Tai maanantaina testasinettä hcg on laskenut tyhjennyksestä joten olen iloinen että on blankko testi. Ensi viikolla testailen jos ei tule kuukautiset kunnolla.

Mä en muista kerroinko mä lopun tästä tarinasta, mutta kerron sen nytte. tästä meni aikaa se oli varmaan loppukesää kun sain viestin työnantajalta (ollaan siis myös jonkun verran tekemisissä vapaa ajalla nykyään entistä vähemmän koska) riedän ettet halua kerroa mutta oletko jäämässä äitiyslomalla ensi vuonna kun hänen täyttyy ettiä toinen töihin kun ei pärjää yksin. Purjasin sitä muutamalle kaverille kuinka hän voi olla tommonen, kunnes laskin 1+1 mä kysyin suuhygienistiltä saanko viisaudenhampaan poistoon esilääkkeen jos oon raskaana? Hän kävi sitä päivänä samalla suuhygienistillä kun sain rän uteluviestin (me kolme tunnetaan siis toisemme) ja koska fiilikset tehdä töitä tai olla osa sitä työyhteisöä on aivan peeseestä ja jokaiset menkat on helvettiä kun ei oo poispääsyä niin tein tänään siitä ihmisestä ilmotuksen vaitiolovelvollisuuden rikkomisesta.
En mä tiiä paransiko se mun mieltä tai saako se työilmapiiria mieluisemmaksi, tuskin... toivottavasti joltain kaverilta löytyy joku e-pilleri liuska pikkujouluristeilylle niin pääsen sekottaa pakkaa :banghead: haluun antaa siis kuvan että käyttäsin edelleen ehkäsyä, taidan olla hyvin tyypillinen skorppioni ....
Onko sun suuhygienistikaveri sun oma suuhygienisti? Jos et olen hänen asiakas ja kysyt vaan kaverina et saako niin ei siinä ole vaitiolovelvollisuutta.

Jos olet myös hänen asiakas, niin siinä tapauksessa hän ei saa kertoa sinun uteluistaan muille.

Toki on tosi perseestä että hän juoruaa kaverillenne tollaiset, itse näkisin asian niin että se on vain moraalisesti väärin. :( tsemppiä! Tossa tilanteessa on varmasti hankalaa kun on kahden ihmisen työpaikka ja tunnelma kiristyy..

Mä sain haamun PC:n testiin dpo 10. Itseasiassa tein dpo 9 RFSU:n herkän puikkotestin ja siihen tuli kanssa haalea viiva, mutta en uskaltanut siitä innostua, kun antavat ilmeisesti paljon viivanpaikkoja / epämääräisiä haamuja. Dpo 10 jälkeen testasin seuraavan kerran dpo 13 ja silloin PC jo selvä plus.

Mä innoistuin testaamisesta plussauksen jälkeen vähän liikaakin, kun pelkäsin kemiallista ja oli "pakko" seurata viivojen vahvistumista. Voisin laittaa noista mun testailuista tänne kuvan, jos se on vielä tallessa. :)

Mutta tosiaan näähän on hirveän yksilöllisiä. Tässä mielenkiintoinen linkki, josta pääsee katselemaan, moniko keskimäärin saa plussan / negan eri dpo:na https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php :happy:

Ei saanu kierukkaa pois, oon lääkärin jonossa ja soittaa kun saan ajan. Ei osannut sanoa minne asti menee.
Näinpä kävi viimeksikin tosin lääkäri otti sillon pois, nykyään hoitaja voi myös ottaa mutta ei riitä ne välineet tähän

kp27, dpo13, testi nega... Tiputtelukin jatkunut/vahvistunut. Tiedän tasan tarkkaan et en oo raskaana, mutta silti epäiröin alkoholin juomista tänään. En tiedä miks sitä pitää olla näin paksupää, että en osaa vaan nauttia kivasta illasta kavereiden kanssa ilman huolta. Ärsyttää.

Eilen illalla menin clearbluen sivuille ja siel on joku juttu mikä laskee millon voit tehdä sen super herkän testin. Mulle tuli et vasta tiistaina :grin Mut sillon luulis jo näkyvän ihan normaalissa testissä jos on näkyäkseen.

Seuraavaan kiertoon en ota ovulaatio tikkuja ollenkaan. Ne tuo oman stressinsä tähän yrittämiseen.

En tiedä kiinnostaako ketään nää sylkiovulaatiotesti jutut, mutta tää on vaan nii jännää :D
Linssistä toli vähän vaikea kuvata, mutta nyt on ruudullinen saniaista ja kuurankukkia :D oikealla reunalla olevat näkyy vähän heikommin ku näköjään linssi ollut vinossa :D

Mun ovulaatio on täs kierrossa taas vasta kp 16 tai kp 17 (tai sit kp18) Nyt menossa kp 15. Mihin se mun kiva 28 päivän kierto on mennyt, ja kp 14 ovulaatio :think005
Se oli niin helppo aina suunnitella kaikki sen mukaan.
Mutta nyt onkin niin, että isänpäivänä alkaa joko menkat tai saan plussan :smiley-bounce012

Mut joo, tää on muka meidän tjt kierto :smiley-ashamed008 en vaan osaa :D alku meni iha hyvi. Ja viime kuukaus meni.

Edit. Unohdin että tein myös perus ovulaatiotestin, ja viiva oli sellanen että pitä tulla huomenna plussa jossain vaiheessa päivää, jos ei jo tänää illasta :)

Liitteet

• IMG_20191025_111533.jpg
    IMG_20191025_111533.jpg
    44.8 KB · Katsottu: 186
Muokattu viimeksi:
En tiedä kiinnostaako ketään nää sylkiovulaatiotesti jutut, mutta tää on vaan nii jännää :D
Linssistä toli vähän vaikea kuvata, mutta nyt on ruudullinen saniaista ja kuurankukkia :D oikealla reunalla olevat näkyy vähän heikommin ku näköjään linssi ollut vinossa :D

Mun ovulaatio on täs kierrossa taas vasta kp 16 tai kp 17 (tai sit kp18) Nyt menossa kp 15. Mihin se mun kiva 28 päivän kierto on mennyt, ja kp 14 ovulaatio :think005
Se oli niin helppo aina suunnitella kaikki sen mukaan.
Mutta nyt onkin niin, että isänpäivänä alkaa joko menkat tai saan plussan :smiley-bounce012

Mut joo, tää on muka meidän tjt kierto :smiley-ashamed008 en vaan osaa :D alku meni iha hyvi. Ja viime kuukaus meni.
En ole kuullut tommosesta testistä, mielenkiintoista

Eilen illalla menin clearbluen sivuille ja siel on joku juttu mikä laskee millon voit tehdä sen super herkän testin. Mulle tuli et vasta tiistaina :grin Mut sillon luulis jo näkyvän ihan normaalissa testissä jos on näkyäkseen.

Seuraavaan kiertoon en ota ovulaatio tikkuja ollenkaan. Ne tuo oman stressinsä tähän yrittämiseen.
Voikko laittaa linkin? En löytänyt sitä itse :grin

Linkki tulikin jo toiseen ketjuun ilman että kysyin :grin

Joo ton tekemisen jälkeen en heitä kirvestä kaivoon ennen tiistaita :grin Vaikkakin on aika suonia tykyttävää odottaa vielä muutaman päivän lisää :wacky:
No mulle testi näytti, että eilen olisi jo viiva ilmestynyt. Toki en testannut Clearbluen herkällä ja olen kuullut täällä jossain ketjuissa puhuttavan, että onestep näyttää hailakkaa, jos yhtään mitään verrattuna vaikka pc:hen.
Aattelin tyttären kans kohta lähteä ostoksille ja meinaan poiketa apteekkiin hakeen muutaman testin. Tää mun esikoinen tietää, että me haluttais vauva, joten hänet voi hyvin ottaa mukaan ostoksille :grin

Täältä Terolut-kuurin loppupuolelta terve! :greet025 Siis voiko nää terot aiheuttaa aivan tolkuttoman väsymyksen? Alkuviikolla luulin, että flunssa tulossa, mutta eipä tullu. Eilisen menin töissä ihan puolivaloilla ja viime yönä nukuin kymmenen tuntia. Silti väsyttää vaan. Onneks huomenna viimenen pilleri. Jos sit vaikka heräis taas... :dead:

En nyt löytäny uusinta listaa, se on karannu aika kauas.

Mutta siis. Kävin toisessa varhaisultrassa tänään ja kaikki hyvin. Pieni vastas 8+6 ja nyt alkaa olla toiveet korkealla tämän raskauden jatkumisesta.

Takaisin