Raskaaksi 2019

Sori mun kysymys, mut oon vissiin ihmeellinen ku ton miehen kanssa liukkaus ei oo ongelma, vaikka monesti esileikit jää välistä ku se laatu on niin... Juu..

Mulla tänään pisti nukkumaan yks lääke jonka lääkäri määräsi ja se piti olla ihan sellanen normi jota raskaana voi käyttää Hän oli kuvan perusteella sitä mieltä että nyt rukataan mun reseptejä jos sattuisi tulemaan plussa
 
Hmm, täällä kp21, dpo4-5, jotain rusehtavaa juttua tullut alushousuihin. Kiinnittymisvuodoksi en kyllä usko, liian kaukaa haettua, kun viis päivää ennen ovista oli vikat pupuilut. Viime kierrossa oli 8 päivän tiputtelu, alkoi kp25, että olisko jotain saman tapaista tämäkin. Ei taida kertoa hyvää raskausrintamalle jos dpo5 jo alkaa tiputtelut....

Ookko ton kans käyny lekurissa?
 
En oo käynyt, oon nyt ajatellut että nää kaikki liittyis tohon raskaus/synnytys/imetys juttuun. Tää on nyt toinen kierto siitä kun lopetin imetyksen, et kattelen nyt muutaman ja jos ei lopu ni sit tietty lekurille. Ei me nyt jonon kärkipäätä ainakaan olla, kun tiettävästi ollaan yksi lapsi saatu tähän maailmaan pykättyä, vaikka ikä tietenkin alkaa kolkuttamaan.
 
Sori mun kysymys, mut oon vissiin ihmeellinen ku ton miehen kanssa liukkaus ei oo ongelma, vaikka monesti esileikit jää välistä ku se laatu on niin... Juu..

Mä en tiedä mulla vaan jotenki se liukkaus on siellä syvällä ja aina se eka laitto on niin hankalaa :hilarious: Tuskasta hommaa sen takia ja siks vaan liukkaria kehiin ni ei tarvii odotella kun sitä mu*** mä haluan en pussailla :hilarious::hilarious: Oon aina aatellu että oon liukas (kuulostaapa tyhmältä) mutta kai mulla sitte vaa tulee paljon valkkaria eikä se vaikuta siihen :confused005
 
Nipanderi, tuo tiputteli vois johtua keltarauhasen huonosta toiminnasta, jos nyt monta kiertoa jatkuu, ni hyvä olis käydä lääkärissä ainakin tarkistuttamassa tilanne.

Mulla on tiputtelua ollu nyt pari kiertoa.
Alkaen dpo5 ja dpo11sta tullut kp1. Tuskimpa kukaa lääkäri mitään apuja määrää mulle vielä moneen vuoteen :(
 
Liukkaria joo tai sylkeä, harvoin kostun tarpeeks..en tiiä vaikuttaaks alhanen progesteroni siihen vai mikä :D
Ton Yes baby SF liukkarin mukana tuli jotain ovulaation JÄLKEEN käytettäviä kertakäyttösiä (3kpl) liukkari tmv nesteitä. En oo uskaltanu käyttää ku en ees satavarma millon ovis. Jotenki palauttaa alapään ph:n normiks oviksen jälkeen tmv. Outoa. Sitä ei sais käyttää oviksen aikana..
 
Kuinka moni testailee jo aiemmin eikä malta odottaa siihen että täti tulisi kylään? :anyoneMulle on ollut nyt ihan äärettömän hankalaa olla testaamatta ja syy ei ole testien hinta vaan se pettymys mikä tulee kun katselee sitä yksinäistä viivaa ja tuntee itsensä samalla jotenkin epäonnistuneeksi yksilöksi ja joo varmaan mun mielikuvitus on vilkasta ja sit kerkeää jo kaiken miettiä o_O
Mä tässä kierrossa koitin greippimehua joka aamu juoda lasillisen samalla kun vitamiinit ottanut ja ensi kiertoon varauduin jo että kävin ostamassa kuukupin :hilarious: kaikki keinot käyttöön kun syli on tyhjä

Minä testailen liian aikasin:hilarious: tänään kp29/32-38 ja tänään illalls tällänen tuli tehtyä:facepalm:
 

Liitteet

  • IMG_20190301_223231.jpg
    IMG_20190301_223231.jpg
    10.1 KB · Katsottu: 266
Täällä dpo6 ja mahaan vähän jomottelee menkkamaisesti. Ei vuotoa, nännit arat.

Uutta elämässä: oon harkinnut vaihtavani alaa ja hakea kouluun. Jännittää mahdollinen muutos, ja se, miten opinnot järjestyvät jos raskaaksi tulen jossain vaiheessa opintoja(mikäli kouluun tulen valituksi). Mun mielestä koskaan ei ole "oikeaa" aikaa vauvalle ja vanhenen koko ajan... Haluan oikeasti vaihtaa alaa ja eiköhän sen jotenkin voi yhdistää äitiyden kanssa. Fakta on se että en ole 26-vuotias ja hedelmällinen kuin hetken, kolmekymmentä ikävuotta lähenee ja hedelmällisyys sitä myötä heikentyy. Eli kyllä, aion luopua vakituisesta työstä ja vaihtaa aivan toiselle alalle, opiskella unelma ammattiini ja tulla äidiksi joissain siinä välissä jos luoja suo :)

Ihanaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia<3
 
Liukkaria joo tai sylkeä, harvoin kostun tarpeeks..en tiiä vaikuttaaks alhanen progesteroni siihen vai mikä :D
Ton Yes baby SF liukkarin mukana tuli jotain ovulaation JÄLKEEN käytettäviä kertakäyttösiä (3kpl) liukkari tmv nesteitä. En oo uskaltanu käyttää ku en ees satavarma millon ovis. Jotenki palauttaa alapään ph:n normiks oviksen jälkeen tmv. Outoa. Sitä ei sais käyttää oviksen aikana..
Mul on alhainen progesteroni tai niin nuo väittää mut jotenkin ku seksi on siin tarjolla niin liukas heti, joskus ollu vaikeeta muiden kanssa mut ei ton kaa...
 
Täällä dpo6 ja mahaan vähän jomottelee menkkamaisesti. Ei vuotoa, nännit arat.

Uutta elämässä: oon harkinnut vaihtavani alaa ja hakea kouluun. Jännittää mahdollinen muutos, ja se, miten opinnot järjestyvät jos raskaaksi tulen jossain vaiheessa opintoja(mikäli kouluun tulen valituksi). Mun mielestä koskaan ei ole "oikeaa" aikaa vauvalle ja vanhenen koko ajan... Haluan oikeasti vaihtaa alaa ja eiköhän sen jotenkin voi yhdistää äitiyden kanssa. Fakta on se että en ole 26-vuotias ja hedelmällinen kuin hetken, kolmekymmentä ikävuotta lähenee ja hedelmällisyys sitä myötä heikentyy. Eli kyllä, aion luopua vakituisesta työstä ja vaihtaa aivan toiselle alalle, opiskella unelma ammattiini ja tulla äidiksi joissain siinä välissä jos luoja suo :)

Ihanaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia:Heartred
Muutokset on hyvästä, itsekin vaihdoin alaa ku ei musta ollut tohon mitä tein. Hoitaja oon oikeesti mut täällä etelässä tehny puhelin työtä, kiinteistönvälityshommii ja nyt siirryn lainojen käsittelyyn. Uus asunto on kohta ja sen sisustus ja pakkaaminen kaikki ja jos ny viel raskaana oon niin outs ku mul on ihan kauhee tää närästys ei mikään auta. Ummella vatsa ja ei maistunut ravintolassa keitto mitä rakastan vaan se pahensi niin nyt on sit eka oksennus oksennus tullu.
 
Mä niin inhoan kuukautisia.
Sen lisäksi että ne sattuu ihan hirveästi niin vuoto on ihan kamalaa.
Tänään kp 2 ja aamusta jo aloitin caprilonin 2tbl 3x päivässä. Onneksi osui viikonlopulle kun viimekierrossa sain runsaimpana päivänä lähteä töistä kesken kaiken pois.
Rautaa syön edelleen..

Polille sain laitettua viestin, ens viikolla vastaavat niin saa nähdä mitä mieltä ovat et siirretäänkö aloitusta heti vai odotetaanko tulokset ensin. Ne ehtii tulla ennen nenäsumutteen aloitusta.

Mihin toi lääke on? En pysty kuvitteleekaan ihmisiä joilla tosi pahat menkkaoireet :/ symppaan..onks toi ees sana :D mut siis joo. Itel korkeintaan maha kramppaa ja ehkäsyn jälkeen ollu yllättävän (liian) niukat menkat.. Kivutki lieventyny, eli seki kielii hormonihäiriöstä...(?)
 
Takaisin
Top