Raskaaksi 2019

Joo tervetuloa uudet joukon jatkoksi! Mahtava, zemppaava porukka meillä :Heartred

Jesbe: luulen että sun laskettuaika on ennen tota mun mahdollista laskettua aikaa eli 16.11.2019 koska mulla on tänään vasta dpo7 eikä mitään makuja haamuun mikä sulla jo on :) eli veikkaan että oot mun MAHDOLLISTA raskautta 1-3 viikkoa edellä :)
Juu tuossa laskuri anto pari aikaa 3.11 ja 6.11... Ku heitin sinne noita päiviä millon oli ne otolliset limat..
 
Se kuulostaisi loogiselta! Ja selvä haamu oli se testi mikä myös tukee tätä teoriaa :) :Heartred

Jep, laskin että nyt se pitäisi näyttää mut maltan vielä ku ei oo nyt mikään hullu pakko testata, yritän vaan rentoutua ja kuunnella mitä kroppa tahtoo. Ja se tahtoo mangoa ja kaikkea raikasta. Jännä et ne oireet tulee niinkin nopeeta, oon seurannut mun appia ja viimeks ku oli samanlaiset oireet oli tuulimuna raskaus siltä ajalta kun asuin Suomessa mut sillon oli ihan kauhea migreeni koko ajan ja huimasi koko ajan. Ties et jokin oli vialla...
Sillon se ei näkynyt niissä rfsu testeissä tuli ihan blancoja.
Nyt oon vaan kyllästynyt ku on kylmä iltasin ja sit välillä heittää hullut kuumat aallot ja oon ko joku 50 ver täti julkisilla paikoilla voi ei noloa... Nooh, sit mä oon silleen ettei se haittaa jos se on se Beebe, kyl sen sit kestää
 
Newmoon, teilläkin historiaa jo takana, niin ihan ymmärrettävää, että tulee olo, et ei tästä vaan tuu mitään, aina välillä. Mut oliks kumminki niin, et ette oo aikaisemmin ollut hoidoissa? Niissä kai kumminkin onnistumisprosentti on ihan hyvä:)
 
Ymmärrän, on tää naisen elämä tällaista vuoristorataa, fiilikset muuttuu aina täs kierron eri vaiheiden mukana, varsinkin kun tälleen oikeen kyttäilee koko ajan että mitä kummaa omassa kehossa tapahtuu
 
Täällä on aika kullannut muistot ja pystyy jopa kattomaan taas vauvoja ilman henkistä romahdusta keskenmenosta :shy: 3kk meni tähän pisteeseen mutta ehkä sieltä joskus joku ottaa tarrasukat mennessään matkaan :grin muuten pelkkää nippailua ja pahaa oloa
 
Missä kohtaa clear blue digi ovismittarin kuuluis napsahtaa. Ei pelitä tää laite. Ei siis napsahda eikä näyttöön tuu mitään.
 
Olipa tullut paljon viestejä.

Eihän sitä voi koskaan tietää millon tärppää että meneekö kuukausi vai vuosia niin ei työpaikkoja tai opiskelupaikkoja kannata jättää hakematta.
 
Omat hommat; ovis oli flo’n mukaan perjantaina ja limoista päättelin, että näin olikin. Peittoa heilutettiin maanantaina ja keskiviikkona, eli ei ihan parhaalla tavalla tullu hyödynnettyä, mutta piinailen nyt tavan vuoks ihan tosissani. :hilarious: Hommailut loppui siihen, koska mies sairastui flunssaan (taas).
Varasin gynelle ajan 25.3 (jo viikko sitten, eka vapaa aika), että ihan hyvät fiilikset kun pääsee kuitenkin juttelemaan, jos ei tärppää.

Kiitos ja anteeksi.
 
Takaisin
Top