Raskaaksi 2019

Täällä kanssa hajuaistit herkillä. Mulla oli auto huollossa, hyppäsin kyytiin ja tässä mun autossa on selvästi pidetty lounastuntia. Sanoisin lihapiirakka kaikilla mausteilla. Ai että, tässähän tulee ihan nälkä:))

Mie kävelin niin kaikki puut ja kukat tuoksu hyvälle sitte koirien pissat hais nokkaan ja suolalihat yms. No joka tapauksessa on oireita hitusen, ei niin kauheasti kuin aiemmissa kierroissa ollut vaikka mitä .
 
Närästystä on ilmestynyt tänne ja aivan karua ko ei pysty kunnolla nielemään kun jo pukkaa röyhtäisyä. Vasen puoli tuikkii taas. Oikea kävellessä...

Saa sit nähdä oliko aitoja vai kuviteltuja oireita
 
Teitkö Jesbe uutta testiä tänään?

Kiitos tsempeistä kaikille!
Tajusin ettei meillä ole mahdollisuutta saada vauvaa enää tän vuoden puolelle, et seuraavaksi toivotaan 2020 vuoden vauvaa.

En tehnyt vaikka mieli teki mut päätin oottaa ensi viikkoon niin ootan sit ens viikkoon
 
Ootteko tehnyt hedelmällisyystestiä?
Entä onko miehillänne käytössä jotkut vauvavitamiinit? Tai vauvaliukkaria?

Mies tehny spermatestin mut ei siitäkään mitään selvää saanu. Vetää se välil noit samoi pillereit ku mä. Vauvaliukkaria ollaan käytetty tässä kierrossa Yes baby SF
 
Ootteko tehnyt hedelmällisyystestiä?
Entä onko miehillänne käytössä jotkut vauvavitamiinit? Tai vauvaliukkaria?

En oo tehnyt testiä mutta jos tässä kauemmin kestää niin sitten aattelin :) Miehelle sanoin että söis jotain mutta se on niin aikaansaamaton että ei :angelic: Satunnaisesti se vie multa d-vitskuja tai folaattia. Meillä on nyt käytössä Conceive Plus liukkari (halvempaa kun pre-seed). Ekaa kiertoa mennään sillä eli saas nähä miten käy. En usko että ainakaan huonoa tekee kun normit liukkarit ilmeisesti estää/hidastaa uimareita ja saattaa aiheuttaa jotain muutoksia niihin. (Meillä pakko olla jotain kun ei ikinä jakseta esileikkiä tarpeeks:hilarious: )
 
Ei olla tehty testiä ja viimeksi raskauduin kierrosta, kun heivattiin kaikki liukkarit pois. Jäävät kauppaan tälläkin kertaa, vaikka varmasti sattumaa:)
 
Sama juttu ton testailun kanssa!! Ja pettymys yhdestä viivasta.. Nyt ehkä dpo7, ajattelin kyllä sunnuntaina testata :angelic::wacky: ja vainoharha-oireet on tullu mukaan, mietin onko tää oire ja tää :pompus:o_O:rolleyes::oops::dead:


Se pettymys on kyllä syy minkä takia oon päättäny et en oikeesti tee testin testiä ennen kun menkat on tyyli 7pvä myöhässä :hilarious: Ite kans kyl teen kaikista pikku jutuista itelleni oireita, mikä tietty vaikeuttaa sitä testaamatta olemista :grin
 
Onkohan niistä apua... tai no, ei varmaan haittaakaan :happy:


Jotenkin sellanen kutina että jos on elämäntavat vähän huononlaiset, esim siis ruokavalio yksipuolinen yms yms niin siinä tapauksessa niiden apu voi olla merkittävämpää. Mut jos on kaikki kunnossa ja suht normaalisti syö ja liikkuu niin luulis ettei oo niin väliä mitä pillereitä varsinkaan mies popsii. Ite pistin varmuudeks sinkkiä syömään kun kuulemma siitä on siittiöille hyötyä tai jotain, mut muuten ei mitään ihmeellistä. Ite syön Fitlinen vitamiineja jossa on kaikki mahdolliset mitä voi tarvita, donafertyä vielä tämän kuun kun sen tuotanto katkaistiin kesäkuuhun asti joten siihen asti jotain muuta missä on myo-inositolia ja foolihappoa, sekä sitä vehnänalkioöljyä. :angelic: Mulla kaikki tämä just lähinnä ylipainon ja painon pudottamisen vuoksi, eli jos nyt on normaalipainoinen ihminen ja syö tasapainoisesti niin sitte tuskin tarvii muuta erityisesti kun sitä foolihappoa ja mahdollisesti vehnänalkioöljyä jos siihen uskoo.:happy:
 
Hmm, täällä kp21, dpo4-5, jotain rusehtavaa juttua tullut alushousuihin. Kiinnittymisvuodoksi en kyllä usko, liian kaukaa haettua, kun viis päivää ennen ovista oli vikat pupuilut. Viime kierrossa oli 8 päivän tiputtelu, alkoi kp25, että olisko jotain saman tapaista tämäkin. Ei taida kertoa hyvää raskausrintamalle jos dpo5 jo alkaa tiputtelut....
 
Takaisin
Top