Joo en suosittele alkoholia jos on raitistunut! Itsellä taustaa, että menetin äitini alkoholille, kuoli kun olin nuori. Suhtautuminen on aika nollatoleranssi alkoholiin. Itse en juo, en ainakaan humaltumista tavoitellen. Nyt ajattelin kokeilla punaviiniä luteaalivaiheen aikana, koska en usko että 1dl haitaksikaan on vaikka virallinen ohje on nollatoleranssi. Ja siis juon nyt 1dl/ilta muutamana iltana (dpo5-8)
Hienoa Jesbe että olet raitistunut myös huippu juttu!
Täällä dpo6 ja ainut oire satunnaiset nipistelyt ja kipeät nännit. Nänni kipu on uutta verrattuna aiempiin kiertoihin...
Onnea plussanneille
Ja tuosta testaamisesta.. Kuinkahan sitä itse malttaisi olla testaamatta ennen dpo14 :D
Täällä Punaviini on tapa, mulla se on luteaalivaiheessa ollu ja muutenkin illallisella joskus ei joka päivä. Minun mummi kuoli alkoholiin ja biologinen isäni ei siis mies joka on oikeasti isä ja joka on luonani kylässä on narkomaani ..
Täällä taas krapulainen olo ja jotenki jännittää noi nippailut ku ei mulla vielä kertaakaan oo ihan näin kipee alavatsa ollu ja selkä. Vihlomista, viilelyä, ei sukkapuikkotyöntöjä vaan sellaista kuin oli kohdun ja munikset pistänyt kunnon treeniin salille ja sit ne palaa ihan puhki takas. Toivottavasti nämä ovat ihan asiaankuuluvat, mun ystävä joka testasi positiivisen vastikään on jo pidemmällä ja ku sillä tuli tuhrumenkat niin se sano et sillä on nyt kans pari viikkoa nipistelly ja välillä ihan kunnolla käynyt alavatsaan kramppeja..
Nyt alkaa pikkuhiljaa rinnat kipeytyy, lähinnä aristaa tietyt kohdat. Lääkäri tänään ei kylläkään gyne vaan ihan reuman ja ton selän takia mut kysyn nyt miten vois päästä noista lääkkeistä fiksusti eroon