Jesbe puhu vaan jos helpottaa
Täällä nautittu 1,2dl punaviiniä, kokeillaan nyt josko siitä olisi apua. Luteaalivaihe siis menossa dpo5...
Punaviini on hyvää, nyt tässä kierrossa join sitä useinkin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jesbe puhu vaan jos helpottaa
Täällä nautittu 1,2dl punaviiniä, kokeillaan nyt josko siitä olisi apua. Luteaalivaihe siis menossa dpo5...
Kiitos!
Täytyy tosiaan viesti laittaa, et mikä aikataulu hoidolla on, mikäli nyt saavat kaikki pois.
Mites toi punkku jos on raitistunut alkkis? :banghead:
Earl raittius on hyvä itse oon raitistunut huumeista ja on elämä ihanampaa. Jos joku sanoisi minulle että huumeiden käyttö parantaa mahiksia raskautua niin en kylläkään tekisi sitä... Punkussa on jokin aine joka tekee et limis paksuuntuu mut löytyy ihan muitakin kuten ihan e vitamiini eli periaatteessa vehnänalkioöljy ja e vitamiinia saa tippoina, sitä itse joskus käytin kunnes sain ton seidivid + yhdistelmän
Hatunnosto raitistumisesta. Upea juttu!Tai absolutisti Auttaiskohan muumimehu
Hyvä kun olet raitistunut Parhaillaan seurataan appiukon elämän ja kropan tuhoutumista alkoholin takia, ei kivaa kenellekkään.
Aa ite vedän gelee royalee, ehkä se ajaa saman asian sit :) jos nyt raskaudun ni toi gelee saatto olla ratkaseva!
Mulla se seidivid plus ollut nyt useamman kuukauden aikana ja jos nyt tosiaan tärppi kävi niin uskon et sillä oli iso rooli asiassa...
Toivottavasti sulla tulee plus