Raskaaksi 2019

Voi harmi:( mutta nyt ei sit toivottavasti menny sekaisin ne poliajat ainakaan. Toivottavasti pian tällä saralla tulisi hyviä uutisia<3
 
Mites voiks punkun korvaa siiderillä tai valkoviinillä...:wideyed: Vkloppuna vähän reilummalla määrällä.. En tiennytkään et punkku ois hyväks :pompus:
 
Suosittelen myo-inositolia. Mulla ilmeisesti se autto siihen happamuuteen yms. Mulla siis seidivid plus käytössä en tiedä miten sen jatkuminen raskausaikana ku sehän auttaa kiinnittymises yms
 
Earl raittius on hyvä itse oon raitistunut huumeista ja on elämä ihanampaa. Jos joku sanoisi minulle että huumeiden käyttö parantaa mahiksia raskautua niin en kylläkään tekisi sitä... Punkussa on jokin aine joka tekee et limis paksuuntuu mut löytyy ihan muitakin kuten ihan e vitamiini eli periaatteessa vehnänalkioöljy ja e vitamiinia saa tippoina, sitä itse joskus käytin kunnes sain ton seidivid + yhdistelmän
 
Earl raittius on hyvä itse oon raitistunut huumeista ja on elämä ihanampaa. Jos joku sanoisi minulle että huumeiden käyttö parantaa mahiksia raskautua niin en kylläkään tekisi sitä... Punkussa on jokin aine joka tekee et limis paksuuntuu mut löytyy ihan muitakin kuten ihan e vitamiini eli periaatteessa vehnänalkioöljy ja e vitamiinia saa tippoina, sitä itse joskus käytin kunnes sain ton seidivid + yhdistelmän

Aa ite vedän gelee royalee, ehkä se ajaa saman asian sit :) jos nyt raskaudun ni toi gelee saatto olla ratkaseva!
 
Ei kyllä kannata punkkua alkaa kiinnittymistarkioitukseen juomaan varsinkaan raitistuneena:) muutenkin asiasta kahdenlaista, että jos virallista linjaa mennään, niin kyllä raskaana ollessa olis hyvä pitää ihan nollaraja:) eiköhän se sinne kiinnity ilman viiniäkin, jos niin on tarkoitettu. Ei sillä, pidän punaviinistä:)
 
Tai absolutisti:p Auttaiskohan muumimehu :think005

Hyvä kun olet raitistunut:Heartred Parhaillaan seurataan appiukon elämän ja kropan tuhoutumista alkoholin takia, ei kivaa kenellekkään.
Hatunnosto raitistumisesta. Upea juttu!
Mä työskentelen osastolla, jossa hoidetaan alkoholin aiheuttamia maksa- tai haimasairauksia. Ei ole kaunista katseltavaa... etenkään se viimeinen vaihe...
 
Aa ite vedän gelee royalee, ehkä se ajaa saman asian sit :) jos nyt raskaudun ni toi gelee saatto olla ratkaseva!

Mulla se seidivid plus ollut nyt useamman kuukauden aikana ja jos nyt tosiaan tärppi kävi niin uskon et sillä oli iso rooli asiassa...

Toivottavasti sulla tulee plus
 
Kp 17 ja liki olis ovis :) Mukavaa kun sattui miehellekin vapaa vkonloppu aika hyvään aikaan ;)
ImageUploadedByVau Foorumi1551419867.816856.jpg
 
Kuinka moni testailee jo aiemmin eikä malta odottaa siihen että täti tulisi kylään? :anyoneMulle on ollut nyt ihan äärettömän hankalaa olla testaamatta ja syy ei ole testien hinta vaan se pettymys mikä tulee kun katselee sitä yksinäistä viivaa ja tuntee itsensä samalla jotenkin epäonnistuneeksi yksilöksi ja joo varmaan mun mielikuvitus on vilkasta ja sit kerkeää jo kaiken miettiä o_O
Mä tässä kierrossa koitin greippimehua joka aamu juoda lasillisen samalla kun vitamiinit ottanut ja ensi kiertoon varauduin jo että kävin ostamassa kuukupin :hilarious: kaikki keinot käyttöön kun syli on tyhjä
 
Joo en suosittele alkoholia jos on raitistunut! Itsellä taustaa, että menetin äitini alkoholille, kuoli kun olin nuori. Suhtautuminen on aika nollatoleranssi alkoholiin. Itse en juo, en ainakaan humaltumista tavoitellen. Nyt ajattelin kokeilla punaviiniä luteaalivaiheen aikana, koska en usko että 1dl haitaksikaan on vaikka virallinen ohje on nollatoleranssi. Ja siis juon nyt 1dl/ilta muutamana iltana (dpo5-8)

Hienoa Jesbe että olet raitistunut myös <3 huippu juttu!

Täällä dpo6 ja ainut oire satunnaiset nipistelyt ja kipeät nännit. Nänni kipu on uutta verrattuna aiempiin kiertoihin...

Onnea plussanneille <3

Ja tuosta testaamisesta.. Kuinkahan sitä itse malttaisi olla testaamatta ennen dpo14 :D
 
Takaisin
Top