Raskaaksi 2019

Koska pakko uittaa jotakin tikkua, varmaa lähtee hammastikut seuraavaks:bored::excited001

Kyllä noi yleensä tummenee menkkoja kohti ja nyt oli jopa testiviiva tummempi kuin kontrolli letrokeskustelussa, vaikka rtesti nega, et enpä noihin luota yhtään.. uitat la aamuna sit rtestiä :grin
 
Ite kans kunnon himotestaaja
mitä testejä nyt sattuu olemaan nii menee kyllä ihan hujauksessa ei niinku mitää tolkkua, ihanku tulokset tulis nopeemmin mitä enemmän vaa uittaa sitä tikkua :hilarious: :shy:
 
Mä palailen tänne jossain vaiheessa ensi viikolla. Tänään 7+0 ja neuvolan varhaisultrassa näkyi viikkoihin liian pieni ruskuaispussi sekä sikiökaiku ilman sykettä. Toinen kkm alle puolessa vuodessa. :smiley-angry017 huomenna saan toivottavasti tietää tyhjennysajan sairaalaan ensi viikolle.
 
Mä palailen tänne jossain vaiheessa ensi viikolla. Tänään 7+0 ja neuvolan varhaisultrassa näkyi viikkoihin liian pieni ruskuaispussi sekä sikiökaiku ilman sykettä. Toinen kkm alle puolessa vuodessa. :smiley-angry017 huomenna saan toivottavasti tietää tyhjennysajan sairaalaan ensi viikolle.

Voi ei, oon pahoillani:sad015:Heartred:Heartred
 
Mä palailen tänne jossain vaiheessa ensi viikolla. Tänään 7+0 ja neuvolan varhaisultrassa näkyi viikkoihin liian pieni ruskuaispussi sekä sikiökaiku ilman sykettä. Toinen kkm alle puolessa vuodessa. :smiley-angry017 huomenna saan toivottavasti tietää tyhjennysajan sairaalaan ensi viikolle.

Eiiii:sad010:Heartbigred voimia Tiina
 
Ymmärrän ihan täysin ton kuristavan tunteen joka kulkee mukana, mitä jos jään lapsettomaksi, been there:Heartred

Mun mieheni sanoo mulle aina (mä aina yli stressaan ja ylitunteilen asiat) että kun ei vielä tiedetä mitä tulee tapahtumaan, niin uskotaan että kakki menee hyvin. Tiedän, munkin tekis aina mieli iskeä nyrkillä naamaan kun kuulen ton lauseen. Mutta se on silti niin totta.

Mulla on kyllä ollut niin outo viikko. Siis hyvällä tavalla outo, mutta myös aika raskas:Heartred kävin äsken siis niin absurdin keskustelun vauvojen yrityksestä, että oikeesti mietin vaan, että tää ei voi tapahtua kun mun elämässä. Siis ei mitenkään vastenmielisellä tavalla, mut kuitenkin tosi oudolla. Harmi ettei voi oikein tunnistamattomasti selittää.

Wusti, siellähän on taas jännät

Ja zarar_ Apua, wtf? Aika toksisen kuuloinen tyyppi tuo sun äiti....
 
Mä palailen tänne jossain vaiheessa ensi viikolla. Tänään 7+0 ja neuvolan varhaisultrassa näkyi viikkoihin liian pieni ruskuaispussi sekä sikiökaiku ilman sykettä. Toinen kkm alle puolessa vuodessa. :smiley-angry017 huomenna saan toivottavasti tietää tyhjennysajan sairaalaan ensi viikolle.
Eikä :sad001 Voimia :Heartred
 
Ymmärrän ihan täysin ton kuristavan tunteen joka kulkee mukana, mitä jos jään lapsettomaksi, been there:Heartred

Mun mieheni sanoo mulle aina (mä aina yli stressaan ja ylitunteilen asiat) että kun ei vielä tiedetä mitä tulee tapahtumaan, niin uskotaan että kakki menee hyvin. Tiedän, munkin tekis aina mieli iskeä nyrkillä naamaan kun kuulen ton lauseen. Mutta se on silti niin totta.

Mulla on kyllä ollut niin outo viikko. Siis hyvällä tavalla outo, mutta myös aika raskas:Heartred kävin äsken siis niin absurdin keskustelun vauvojen yrityksestä, että oikeesti mietin vaan, että tää ei voi tapahtua kun mun elämässä. Siis ei mitenkään vastenmielisellä tavalla, mut kuitenkin tosi oudolla. Harmi ettei voi oikein tunnistamattomasti selittää.

Wusti, siellähän on taas jännät

Ja zarar_ Apua, wtf? Aika toksisen kuuloinen tyyppi tuo sun äiti....

Tähän liittyen voin vielä paljastaa, et oikeesti välillä kiljun kurkku suorana mun miehelle, et lopeta toi positiivinen p*Aska, etsä tajua että mun maailma on ihan romuna. Mutta sit jälkeen päin joudun aina myöntää, että kyllä sen asenteella selviää tästä elämästä huomattavasti helpommalla:hilarious:
 
Mä palailen tänne jossain vaiheessa ensi viikolla. Tänään 7+0 ja neuvolan varhaisultrassa näkyi viikkoihin liian pieni ruskuaispussi sekä sikiökaiku ilman sykettä. Toinen kkm alle puolessa vuodessa. :smiley-angry017 huomenna saan toivottavasti tietää tyhjennysajan sairaalaan ensi viikolle.

Voimia päiviisi, olen pahoillani :Heartred
Varmasti aivan kauhea olo ja tilanne. Tervetuloa takaisin, kun jaksat :hug013
 
Ymmärrän ihan täysin ton kuristavan tunteen joka kulkee mukana, mitä jos jään lapsettomaksi, been there:Heartred

Mun mieheni sanoo mulle aina (mä aina yli stressaan ja ylitunteilen asiat) että kun ei vielä tiedetä mitä tulee tapahtumaan, niin uskotaan että kakki menee hyvin. Tiedän, munkin tekis aina mieli iskeä nyrkillä naamaan kun kuulen ton lauseen. Mutta se on silti niin totta.

Mulla on kyllä ollut niin outo viikko. Siis hyvällä tavalla outo, mutta myös aika raskas:Heartred kävin äsken siis niin absurdin keskustelun vauvojen yrityksestä, että oikeesti mietin vaan, että tää ei voi tapahtua kun mun elämässä. Siis ei mitenkään vastenmielisellä tavalla, mut kuitenkin tosi oudolla. Harmi ettei voi oikein tunnistamattomasti selittää.

Wusti, siellähän on taas jännät

Ja zarar_ Apua, wtf? Aika toksisen kuuloinen tyyppi tuo sun äiti....


Joo se on ihan mahdoton. Tarvii pitää siihenkin taukoa, aattelin et sit ja jos raskaudun, niin kerron sille ihan viimeiseks asiasta piruuttani :laughing002 loukkaantuu varmasti, mut miettikööt sitte omia touhujaan itekseen.:thumleft
 
Mä palailen tänne jossain vaiheessa ensi viikolla. Tänään 7+0 ja neuvolan varhaisultrassa näkyi viikkoihin liian pieni ruskuaispussi sekä sikiökaiku ilman sykettä. Toinen kkm alle puolessa vuodessa. :smiley-angry017 huomenna saan toivottavasti tietää tyhjennysajan sairaalaan ensi viikolle.
Voimia :Heartred
 
Mäkin oon pohtinut sijaisvanhemmuutta, että vois omalla tavallaan olla tosi palkitsevaa. Mies ei vaikuta erityisen kiinnostuneelta, mutta ei me kyllä olla myöskään tosissaan aiheesta puhuttu. Jos tässä joskus saa työpaikan, loppuelämän talon jne, niin pitää ottaa ihan vakavissaan keskusteluun.

Adoptio on ajatuksena suloinen, mutta tuskin tulee koskaan hommaan oikeasti lähdettyä. Todellisuus saattaa olla aika erilainen kuin mielikuvat....
 
Tähän liittyen voin vielä paljastaa, et oikeesti välillä kiljun kurkku suorana mun miehelle, et lopeta toi positiivinen p*Aska, etsä tajua että mun maailma on ihan romuna. Mutta sit jälkeen päin joudun aina myöntää, että kyllä sen asenteella selviää tästä elämästä huomattavasti helpommalla:hilarious:

Pakko kommentoida kun laitoin hauska - reagoinnin. Ei siis pahalla tai mitään vaan jotenkin toi lopeta positiivinen paska sai hymähtämään :hilarious: ja joo ois kyl paljo helpompaa näillä "miesten asenteilla" tää elämä:pompus:
 
Kiitos kaikille kauniista ajatuksista. Vielä päivällä tuomion saatuani itkin (ja itken edelleen) sitä, etten kestä enää tätä menetyksen tuskaa enkä voi jatkaa yritystä. Mies on kyllä ihan mahtavin tuki ja turva, yhdessä ollaan itketty pitkin päivää ja mies on hoitanut lomalla olevat lapset ihan kokonaan. Nyt fiilis on se, että kertaalleen voidaan vielä yritystä jatkaa, kunhan tästä nyt rauhassa toivutaan. En jaksa enää sitä päivien laskemista ja seksin ajoittamista. Katsotaan siis miten edetään kunhan ollaan saatu tyhjennys tehtyä..
 
Mä palailen tänne jossain vaiheessa ensi viikolla. Tänään 7+0 ja neuvolan varhaisultrassa näkyi viikkoihin liian pieni ruskuaispussi sekä sikiökaiku ilman sykettä. Toinen kkm alle puolessa vuodessa. :smiley-angry017 huomenna saan toivottavasti tietää tyhjennysajan sairaalaan ensi viikolle.

:sad001 :Heartred
 
Takaisin
Top