Raskaaksi 2019

No nyt se kp1 tuli tänne. :sorry: Kyllä mää taidan vielä yhteen kiertoon miehen suostutella. Katotaan miten käy.

Jesbellä oli kyllä ihan selkeä haamu!!! Toivottavasti vahvistuu!

Ja onnea Uutukainen!
Juu se on livenä ihan selvä juttu haamu on eli plussaa odotellaan nyt mutta kyllä mie muutan nyt elintapoja sen mukaan et jokin haluaa kiinnittyä .. Kiitos
 
Tää nänni kipu on uutta, aiemmissa kierroissa ei ole ollut. Vähän toiveita nostattelee.. Saas nähdä. Tänään siis dpo5

Pahoittelut Iines-19 ja NewMoon<3

Jesbe musta tuntuu että oot raskaana, kaikki nuo sun oireet.. Toivotaan :) <3
 
Tää nänni kipu on uutta, aiemmissa kierroissa ei ole ollut. Vähän toiveita nostattelee.. Saas nähdä. Tänään siis dpo5

Pahoittelut Iines-19 ja NewMoon:Heartred

Jesbe musta tuntuu että oot raskaana, kaikki nuo sun oireet.. Toivotaan :) :Heartred
Jep, jotenki omaan mieleen ei mahdu etten olis. Oireet tuli ja sit ilmeisesti kiinnittymiskivut ja vuoto ja sitte rupesi se etominen ja oudot olot. Kyllä mulla on raskaana oleva olo... Täällä on ihan kesä tänään ja maistuu vain hedelmät ja sellaset.. Suolaista ei juuri tee mieli.

Etova olo aaltoilee ja rinnat ovat turvonnut ja verisuonet pinnassa.. Vatsassa nippailee ja valkkari holskuu. Jotenkin itkettää ja on ihmeen autuas olo. Jos toi on viallinen niin teen reklamaation . Viikon päästä digi ja pidetään peukkuja..
 
Harmitus jo vähän haihtui, kun mies lupasi, että vielä yks kuukausi katsotaan. :happy: Tosin pahalta näyttää, kun miehen työreissu sattuu oletetun oviksen seudulle. Toivottavasti kaikesta huolimatta onnistuisi. Joulukuinen oiski aika kiva. :wink

NewMoon, mikäs tilanne sulla? Alkoiko se vuoto sitten kunnolla?
 
Onnea plussanneille!:happy:

Täällä testi aamulla nega ja tänään vihlonu alamahaan ja kauhee turvotus mahassa, mitään muuta oireita ei ole mihinkään suuntaan.:rolleyes:
 
Harmitus jo vähän haihtui, kun mies lupasi, että vielä yks kuukausi katsotaan. :happy: Tosin pahalta näyttää, kun miehen työreissu sattuu oletetun oviksen seudulle. Toivottavasti kaikesta huolimatta onnistuisi. Joulukuinen oiski aika kiva. :wink

NewMoon, mikäs tilanne sulla? Alkoiko se vuoto sitten kunnolla?

Kiva kuulla että mies suostui vielä kokeilemaan! Toivotaan teille joulukuista<3
 
Onnea plussanneille!:happy:

Täällä testi aamulla nega ja tänään vihlonu alamahaan ja kauhee turvotus mahassa, mitään muuta oireita ei ole mihinkään suuntaan.:rolleyes:


Anteeks en muista mutta mikä sun tilanne olikaan, mikä kp/dpo? :)
 
Mulla ei ole mitään hajua enää mun dposta mut laskin et olis nyt dpo8 eli aikaista mut voi hyvin olla dpo12 who knows.. Mut katselin juuri tuossa kuvia aiemmin ku oon tehnyt haamuja niin ei ne oo yhtään tuollaisia. Ihan on joutunut tihrustamaan et näkee juuri ja juuri jonkun hailuran..
 
Apua miten paljo tekstiä tullut tänne. Oon yrittäny aina käydä lukemassa ja reagoinut viesteihin, mutta en oo kerennyt vastailemaan.

Onnea plussanneille!

Tsemppiä piinailijoille ja testailijoille!

Toivotaan todellakin plussatuulen leviävän! :happy:

Mulla tänään ovisplussa ja nyt sitten alkaa täälläkin piinailu vaihe. Nyt tässä vähän lomaa pätkissä ja muutosta elämään tulossa niin saa ajatuksia vähän muuallekin onneksi niin jospa aika kuluisi nopeammin.
 
Pahoittelut minun kauheasta tarpeesta selittää jokainen pieninkin olomuutos Ei ole muita kelle puhua enkä vielä tahdo kertoa et yritän ja ilmeisesti toivon mukaan jo odotan...
 
Se helpottaa ku saa kertoa niitä oireita kuviteltuja ja aitoja. Nyt on niin jännittävä tilanne niin pakko saada puhua jollekin
 
Takaisin
Top