Raskaaksi 2019

Mä en mielestäni siis todellakaan yletä sinne millään konstilla :laughing001 Oon kyllä yrittäny kyykkii ja vaikka mitä mut ei onnistu. En tiiä oonko vaa liian lyhytsorminen tai sit mun kohtu alkaa tissien alapuolelta :wacky: Mä ennemmin vaan seurailen just niitä limoja vaan, tuntuu jotenkin helpommalta mulle:hilarious: Mut monet on kertonu että tuntee muutoksia siellä, oletan vaan että vaatii muutaman kierron tarkastelua.. Sormen päillä voi olla vaikeeta tunnistaa mitään mitä siellä on, varsinkin ekalla kerralla jos ei tavallaan edes tiedä mitä tunnustelee. Propsit kaikille ketkä siinä onnistuu

Mäki oon yrittäny mutta ei onnistu. Mulla on kyllä pitkät sormet mutta se on siellä jossain :grin Tampooniki mulla menee ihan hullun syvälle jos laittaa ja sit pelottaa että sinne jää:hilarious:
 
15513483939569181301394350874551.jpg CollageMaker_20190228_110257718.jpg
 
Okei, henkilökohtaisesti en ole ikinä saanut tollasta viivaa testiin. Rfsuun myöskään. Eikä sais kääntää negatiiviksi tiedän. Ihan testi ajalla. Nyt olis sit eilisten laskujen mukaan dpo8... Tai jotain ihan sama.
 
Okei, henkilökohtaisesti en ole ikinä saanut tollasta viivaa testiin. Rfsuun myöskään. Eikä sais kääntää negatiiviksi tiedän. Ihan testi ajalla. Nyt olis sit eilisten laskujen mukaan dpo8... Tai jotain ihan sama.


Kyllä siellä haamu mun silmiin ainakin näkyy ihan tosta normi kuvastakin. Mut jos dpo8 pitää paikkaansa ni sit kannattanee odottaa oikeesti vielä ainakin pari päivää ja tehdä uudestaan jos haluttaa testailla. Dpo8 on kuitenkin aika aikasin. :cat:
 
Kyllä siellä haamu mun silmiin ainakin näkyy ihan tosta normi kuvastakin. Mut jos dpo8 pitää paikkaansa ni sit kannattanee odottaa oikeesti vielä ainakin pari päivää ja tehdä uudestaan jos haluttaa testailla. Dpo8 on kuitenkin aika aikasin. :cat:
En tosiaan tiedä dpota mut toi on niin silmiinnäkyvä et pakkohan tuo on testata myöhemmin. Se on ihan selkeä viiva näin mutta kuvaan en sitä saa tietenkään ku haamu. Mut nyt omasta mielestäni tukee sitä et jokin yrittää minuun tarttua ja toivon niitä tarrasukkia ja vahvistumista viikon päästä
 
Ja joo, siis on tullut useita vääriä hälytyksiä herkillä testeillä näillä en oo koskaan tuollaista saanut. Vain suttua tai jotaki mikä on niinku en osaa selittää mut ihan erilainen Silmään tuo on tietysti tummempi ja näkyvä mut kamera ei oikein halua siitä kuvaa saada.

Syy miksi testasin tänään oli ko koira haisi oudolle ja vessan viemärin hajua valitin eikä isä haistanut mitään

Nyt se sano et en nää halluja ja on siinä haalea viiva mutta ei vielä onnittele
 
Kirjoitin ensin väärään ketjuun..

Kannattaa Jesbe kokeilla jotain muita testejä. Noi on aika petollisia, mut toivotaan et sulla tarkoittaa plussaa.

No ei mul vieläkään alkanut o_O siis rusehtavaa vähän tullut suojaan, mut kumma nyt ettei ala jo kunnolla. Koska mä kärsin ihan kamalista vuodoista ja kivuista, toki ekana päivänä vuotaa vähemmän ja pari tiputtelu päivää max (dpo 8 ja joskus 9 tiputtelee) Menee noi mahdollisen hoitokierron aloitukset sun muut ihan persiilleen jos kp 1 on huomenna o_O
Joo oon kuullut et on petollisia mut luotan tohon ja myöhemmin teen uuden ja jos se vahvistuu niin teen toisen merkkisen mut sit uskallan luottaa ku toi vahvistuu ku mulla ei ole aiemmin tullut mitään tuollaista .. On tullu erilaisia väärii hälytyksiä ei tuollaista niin silmiin selkeää..
Soitin gynelle ja hän sanoi että viikon päästä uusi ja soitto sinne varataan varhaisultra. On kyllä tyhmä olo jos ei ookkaan mitään ku oireet ja kaikki kielii raskautta. Oma pää myös on ihan varma nii jos en oo raskaana niin kyl hävettää
Jätin varuin vuoksi reumalääkkeen pois ja minimoin nyt toisen lääkkeen oton. Eilen oli seksii ja eka kertaa haistan nenään vaik oon käyny pesulla ja sit on mahassa niinku treenikipuja todennäköisesti eilisestä sänkyjumpasta vaikka ihan hellää oliki.
Jos koira ei olis haissu oudolle ja vessa viemärille ni en olis ees tehny testiä tänään vielä
 
Takaisin
Top