Raskaaksi 2019

Nyt leidit.
Eli ei tullu menkat vaan toooosi paljon valkkaria. No nyt vedin pöksyt alas ja TAAS on ovismaista limaa. Wtf?!? Eli sillon kp7 mul tuli hitusen mut ei kunnolla viikko sitte loppu se 4 päivän kunnon hämähäkki seittimäinen vuoto. Miehen juttuja ei oo ku me ei sillon jos mulla tulee ees pikkuisen verta tai on se riski ku mulla on se hepatiitti. Nyt on tytön pää sekasin. Eikä lääkäri ota tosissaan.
 
Huh, olipas aktiivista keskustelua.

Jannn, ymmärrän pointin, ei oo kivoja asioita kertoa, kun itseä tietty nolottaa, vaikka todennäköisesti kumppani ei pidä sua yhtään ällöttävänä sen takia. Tai jos pitää, niin sano multa terveisiä, että mulukku!:)) tsemppiä, toivottavasti rauhoittuisi ne rakkulat!

New moonille toivotaan nyt kahta viivaa oikein kovasti ja Jesbelle samoin.

Azilta ihailtavaa kärsivällisyyttä, itellä polttelis testit jo, jos olis mitään syytä poltella.

Joku kysy niitä kelrarauhasjuttuja. Tää on täyttä mutua, mut luulisin että voi vaihdella. Ei siis joka kierrossa, mut joidenkin asioiden vaikutuksesta, just varmaan hormonaalisen ehkäisyn lopetus, raskaus/synnytys/imetys yms. Muu hormonaalinen toiminta ja elimistön jotkut muut poikkeustilat ja väittäisin että varmaan ikä tekee myös jotain, että teini-ikä tai vaikka sit menopaussi nyt ainakin. Mut ei mitään faktajuttuja, en ole lääkäri:) oon itekin syönyt keltarauhasta tukevaa lääkitystä teini-iässä, syitä mm. Aivan sairaat kuukautiskivut ja hikoilu, oli siinä varmaan muutakin, mutta tosta teini-iästä on sen verran tuota aikaa jo:)

Deedeellekin oli jotain, mutta unohdin jo:) sama pää kesät talvet. Kerro ainakin vaikuttaako se inofolic jotain, kanssa polttelis hankkia sitä:)


En tiiä onko niin ihailtavaa kärsivällisyyttä kun just ajattelin että ehkä sorrun aamulla tekee testin:hilarious:
 
Huomenna onkin jo dpo5 joten sitä kohti, hyviä öitä :)

Jesbe: onpas kummallisia noi limat. Ite en hirveesti seuraile limoja, koska omalla kohdalla vaihtelee tosi paljon enkä oo ikinä erottanut ovislimaa tavallisesta limasta vaikka ovulaatio tapahtuu.. Ehkä vaan oon ajatellu että en stressaa limoista kun stressaan jo tarpeeksi lämmöistä yms. Ja kumminkin tikuttamalla tiedän oviksen ajankohdan :D toivotaan että sulla enteilee raskautta ja pian plussaat:)
 
Huomenna onkin jo dpo5 joten sitä kohti, hyviä öitä :)

Jesbe: onpas kummallisia noi limat. Ite en hirveesti seuraile limoja, koska omalla kohdalla vaihtelee tosi paljon enkä oo ikinä erottanut ovislimaa tavallisesta limasta vaikka ovulaatio tapahtuu.. Ehkä vaan oon ajatellu että en stressaa limoista kun stressaan jo tarpeeksi lämmöistä yms. Ja kumminkin tikuttamalla tiedän oviksen ajankohdan :D toivotaan että sulla enteilee raskautta ja pian plussaat:)

Siis joo, nyt en epäile ovulaation tulleen kolmatta kertaa, vaan tässä mun teoria:
Kp 7-9 oli ovismaista mut ei kuitenkaan ihan
Kp 16-20 oli siis oikeet limat, läpinäkyvä oikein venyvä "kirjaoppimainen" ovis vuoto.
Kp 23 oli vika terolut päivä ja sit tuli tiputtelua tosiaan kp26 ja 28 jota en ole luokitellut kuukautisvuodoksi ja sekin tukee teoriaa et kuukautisten jälkeen se on ihan minimaalista mun valkovuoto, nyt lorisee ja creamya ja aiemmin sinkui huomasin kun vessassa kävin en siis ronki ja mittaile nyt mun limoja täällä. Kp16-20 kokeilin koska se oli silmiinpistävä juttu ku vetäisin pöksyt jalasta (sorry suora puhe mut eiköhän tuttua kaikille meille).nyt lisääntyvä ja lisääntyvä valkkari ja kun varvistelin nostamaan koiranruokaa hyllyn päälle iski kramppi oikealle puolelle johki kohtaan ja ihan keskellä alavatsaa nyt yskiessä sellaista nipistystä ja hitusen taas tänään on ollu kipuilua siellä. Alan jo kääntyä sen puoleen et kiinnittyminen siel yrittää tapahtua ja iloitsen kun vessassa käydessä huomaan ettei enää tiputtele... Usko raskautumisen kohdalle ihmeen vahva, jotenkin rento fiilis ja ei tarvetta vielä testata "koska kyllä se sitte ens viikolla näkyy" ajatus päässä. Jos sit alkaa menkat niin ainakin yritys kiinnittyä tapahtui ja iloitsen jo siitä
 
Onko kukaan kokeillut kohdunnapukan kokeilemista? Siitä pitäisi tuntea ovulaatiokin. Itse en oo kokeillu ainakaan vielä :playful:
 
Mulla oli nyt aamusta verikokeet (kilpirauhanen ja hb) sekä se sydänfilmi.
Oli aika kummallinen reissu tk:hon :wideyed: Menin sinne ajoissa istumaan, että
verenkierto tasaantuis. No mua kutsuttiin käytävän toisesta päästä kolme
minuuttia ennen mun aikaa ja lähdin omaan tapaani ripeästi liikkeelle :smug:
No, ykskään ovi ei ollut auki ja vähän hämmennyin. Kysyin sitten lähellä
istuvalta vanhalta rouvalta, että mikäköhän ovi se mahtoi olla ja hän opasti
minut oikealle ovelle. Menin sisään ja sanoin hoitajalle, että en ollut varma,
mihin minun piti tulla, kun kaikki ovet olivat kiinni. Hän nauroi ja sanoi, ettei
arvellut minun olevan vielä paikalla, kun kello vasta niin vähän, joten paineli
takaisin sisään ja veti oven kiinni :woot: Yritin kertoa, että lähdin kyllä reippaasti
liikkeelle, kun kutsuttiin. Mut tämä hoitsu oli minuakin nopeampi sekä puheessaan
että liikkeissään. Ja minä siis olen yleensä nopea :D

Kokeet saatiin otettua ja sitten viereiseen huoneeseen sydänfilmiin. Täti sanoi, että
nilkat ja ylävartalo paljaaksi. Kysyin, että niin liivitkö myös pois. Juu, kyllä. Sanoin,
ettei multa ole ikinä otettu sydänfilmiä, joten siksi tyhmä kysymys. Lisää naurua :grin

Huh, nyt tuntuu, että on päivän hommat tehty :wideyed:

Huomenna sitten lääkäriin. Onneksi veli pääsee lastenvahdiksi, kun mies on töissä.
 
Muokattu viimeksi:
Onko kukaan kokeillut kohdunnapukan kokeilemista? Siitä pitäisi tuntea ovulaatiokin. Itse en oo kokeillu ainakaan vielä :playful:


Mä en mielestäni siis todellakaan yletä sinne millään konstilla :laughing001 Oon kyllä yrittäny kyykkii ja vaikka mitä mut ei onnistu. En tiiä oonko vaa liian lyhytsorminen tai sit mun kohtu alkaa tissien alapuolelta :wacky: Mä ennemmin vaan seurailen just niitä limoja vaan, tuntuu jotenkin helpommalta mulle:hilarious: Mut monet on kertonu että tuntee muutoksia siellä, oletan vaan että vaatii muutaman kierron tarkastelua.. Sormen päillä voi olla vaikeeta tunnistaa mitään mitä siellä on, varsinkin ekalla kerralla jos ei tavallaan edes tiedä mitä tunnustelee. Propsit kaikille ketkä siinä onnistuu :cool:

Mutta osaako joku sanoa että onko se menkkoja enteilevä seikka että se kohdunsuu laskee tai turpoo tai jotain vastaavaa? Kun pupuillessa vaan huomasin tossa pari päivää ennen menkkoja, että tuntus välillä että menee "liian" syvälle vaikka muuten se ei tunnu niin vahvasti? Sori nyt jos on too much information :smiley-ashamed005 Mut kiinnostais vaan tietää että johtuuko se nimenomaan menkkojen lähestymisestä vai mistä..
 
Jesbelle tsemppiä, josko se plussa oliskin ihan aito oikea plussa. Jos on, niin tarrasukkia pikkuiselle.
New Moonille tsemppiä kanssa, pää pystyssä uuteen kiertoon :Heartred

Piinailijoille pitkää pinnaa :angelic:

ON: kp 31/? ja Flo ennustaa kp1 perjantaille. Kahdessa viime kierrossa 2-3 päivää ennen tätiä tuli tiputtelua, mutta ei nyt tässä kierrossa. Nännit on kipeät, eipä oikeastaan muuta huomattavaa voinnissa. Tosin tänään heräsin migreeniin ja sitä ei tapahdu ikinä. Vitsailinkin miehelle, että onkohan tää nyt joku merkki jostain.
Jotenkin ollaan molemmat pessimistisiä tän yrittämisen suhteen, ei tää oikein enää yrittämiseltä tunnu, ehkä enemmänkin tjottailulta. Se on toisaalta ollu ihan mukavaa, en ressaa oviksen tai oireiden kyttäämisestä. Olen vaan. Kaipa se sieltä napsahtaa jos on napsahtaakseen. Olen toisaalta jo osittain hyväksynyt senkin ajatuksen, että jos niin käy etten koskaan tule raskaaksi, niin mua ei sitten varmaan ollut missään vaiheessa tarkoitettu äidiksi, vaikka itsellä se halu ja palo olisi niin kova.
Muistatteko tän kirjoitukseni?

No tota... mää taisin plussata äsken...
Vaikka mun niin piti testata vasta kun menkat on myöhässä. Flo ennustaa kp1 siis huomiselle..
 
Onnittelut :Heartred
Kiitos. Oon jotenki ihan shokissa. :nailbiting::hilarious:

Tein CB:n perustestin ja ku siihen piirty heti selkeä plussa, niin oli pakko tehdä siit pakkauksest se toinenki, ku ostin vahingossa kahden testin pakkauksen ja digin vielä varmistukseksi, jos jää epäselväksi. Ja ku niihi molempiin piirtyi se ihan selkeä plussa ni oli pakko tehdä digi, johon ”raskaana 2-3”

Mitähän vittua täällä tapahtuu nyt, ihmiset? :grin
 
Kiitos. Oon jotenki ihan shokissa. :nailbiting::hilarious:

Tein CB:n perustestin ja ku siihen piirty heti selkeä plussa, niin oli pakko tehdä siit pakkauksest se toinenki, ku ostin vahingossa kahden testin pakkauksen ja digin vielä varmistukseksi, jos jää epäselväksi. Ja ku niihi molempiin piirtyi se ihan selkeä plussa ni oli pakko tehdä digi, johon ”raskaana 2-3”

Mitähän vittua täällä tapahtuu nyt, ihmiset? :grin

Ihanaa <3

Kumpa itsekin plussaisin ensi viikolla..
 
Ihanaa :Heartred

Kumpa itsekin plussaisin ensi viikolla..
Mä lähetän tätä mun plussatuulta sullekin. ❤️
Kiitos. Oon jotenki ihan shokissa. :nailbiting::hilarious:

Tein CB:n perustestin ja ku siihen piirty heti selkeä plussa, niin oli pakko tehdä siit pakkauksest se toinenki, ku ostin vahingossa kahden testin pakkauksen ja digin vielä varmistukseksi, jos jää epäselväksi. Ja ku niihi molempiin piirtyi se ihan selkeä plussa ni oli pakko tehdä digi, johon ”raskaana 2-3”

Mitähän vittua täällä tapahtuu nyt, ihmiset? :grin
Miehelle soitin heti töihin Facetime-puhelun ja näytin testit kamerassa niin mieski oli vähän et miiitäää. Iloinen ja onnellinen tietysti mut ehkä vähä shokissa hänkin. Tää tuli nyt nimittäin ihan puskista tämä!
 
Onnea plussista ja nyt on pahat piinapäivät ois 7pv että täti tulee ja jotenki tässä kierrossa tekis kauheesti mieli testata että olisko ja samalla taas miettii että no enhän mä nyt ees oo :dead: alkaa ilmeisesti keskenmenon tuska hitusen hälvetä koska tässä kierrossa jaksanu taas nauraa ja hymyillä :rolleyes: välillä kun käyny mielessä että lopettaa kaikki kun kadottaa oman itsensä kaiken tuskan alle.. :anyone onko muilla koskaan tämmösiä vai oonko vaan erityisen vaikea nainen :grin
Meillä ei taas miestä tarvi erityisemmin ylipuhua petipuuhiin jos sattuu mainitsemaan että nyt olisi hyvää aikaa niin hiillostaa aamusta iltaan :laughing002 ilmeisesti en ole ainoa joka haluaa vauvaa, vaikka tällä onkin jo kaksi lasta
 
Kiitos. Oon jotenki ihan shokissa. :nailbiting::hilarious:

Tein CB:n perustestin ja ku siihen piirty heti selkeä plussa, niin oli pakko tehdä siit pakkauksest se toinenki, ku ostin vahingossa kahden testin pakkauksen ja digin vielä varmistukseksi, jos jää epäselväksi. Ja ku niihi molempiin piirtyi se ihan selkeä plussa ni oli pakko tehdä digi, johon ”raskaana 2-3”

Mitähän vittua täällä tapahtuu nyt, ihmiset? :grin


Onnea! :Heartbigred Toivotaan että tulisi näitä lisää tässä ketjussa :love7
 
Täällä dpo 5 ja ainut oire kipeet nännit. Vielä pitää malttaa oottaa ja piinailla tovi :)

Zemppiä kaikille !

Mul ei ees kipuja viel..outoo. Tai sit ei hajuukaa oliko ees ovista tai onko tulossa. Alavatsas juilii vaan välil ja vv tulee enemmän tai vähemmän.. Tekis mieli vklop tehä testi :hilarious:
 
Takaisin
Top