Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huh, olipas aktiivista keskustelua.
Jannn, ymmärrän pointin, ei oo kivoja asioita kertoa, kun itseä tietty nolottaa, vaikka todennäköisesti kumppani ei pidä sua yhtään ällöttävänä sen takia. Tai jos pitää, niin sano multa terveisiä, että mulukku!:)) tsemppiä, toivottavasti rauhoittuisi ne rakkulat!
New moonille toivotaan nyt kahta viivaa oikein kovasti ja Jesbelle samoin.
Azilta ihailtavaa kärsivällisyyttä, itellä polttelis testit jo, jos olis mitään syytä poltella.
Joku kysy niitä kelrarauhasjuttuja. Tää on täyttä mutua, mut luulisin että voi vaihdella. Ei siis joka kierrossa, mut joidenkin asioiden vaikutuksesta, just varmaan hormonaalisen ehkäisyn lopetus, raskaus/synnytys/imetys yms. Muu hormonaalinen toiminta ja elimistön jotkut muut poikkeustilat ja väittäisin että varmaan ikä tekee myös jotain, että teini-ikä tai vaikka sit menopaussi nyt ainakin. Mut ei mitään faktajuttuja, en ole lääkäri:) oon itekin syönyt keltarauhasta tukevaa lääkitystä teini-iässä, syitä mm. Aivan sairaat kuukautiskivut ja hikoilu, oli siinä varmaan muutakin, mutta tosta teini-iästä on sen verran tuota aikaa jo:)
Deedeellekin oli jotain, mutta unohdin jo:) sama pää kesät talvet. Kerro ainakin vaikuttaako se inofolic jotain, kanssa polttelis hankkia sitä:)
Huomenna onkin jo dpo5 joten sitä kohti, hyviä öitä :)
Jesbe: onpas kummallisia noi limat. Ite en hirveesti seuraile limoja, koska omalla kohdalla vaihtelee tosi paljon enkä oo ikinä erottanut ovislimaa tavallisesta limasta vaikka ovulaatio tapahtuu.. Ehkä vaan oon ajatellu että en stressaa limoista kun stressaan jo tarpeeksi lämmöistä yms. Ja kumminkin tikuttamalla tiedän oviksen ajankohdan :D toivotaan että sulla enteilee raskautta ja pian plussaat:)
Onko kukaan kokeillut kohdunnapukan kokeilemista? Siitä pitäisi tuntea ovulaatiokin. Itse en oo kokeillu ainakaan vielä
Muistatteko tän kirjoitukseni?Jesbelle tsemppiä, josko se plussa oliskin ihan aito oikea plussa. Jos on, niin tarrasukkia pikkuiselle.
New Moonille tsemppiä kanssa, pää pystyssä uuteen kiertoon
Piinailijoille pitkää pinnaa :angelic:
ON: kp 31/? ja Flo ennustaa kp1 perjantaille. Kahdessa viime kierrossa 2-3 päivää ennen tätiä tuli tiputtelua, mutta ei nyt tässä kierrossa. Nännit on kipeät, eipä oikeastaan muuta huomattavaa voinnissa. Tosin tänään heräsin migreeniin ja sitä ei tapahdu ikinä. Vitsailinkin miehelle, että onkohan tää nyt joku merkki jostain.
Jotenkin ollaan molemmat pessimistisiä tän yrittämisen suhteen, ei tää oikein enää yrittämiseltä tunnu, ehkä enemmänkin tjottailulta. Se on toisaalta ollu ihan mukavaa, en ressaa oviksen tai oireiden kyttäämisestä. Olen vaan. Kaipa se sieltä napsahtaa jos on napsahtaakseen. Olen toisaalta jo osittain hyväksynyt senkin ajatuksen, että jos niin käy etten koskaan tule raskaaksi, niin mua ei sitten varmaan ollut missään vaiheessa tarkoitettu äidiksi, vaikka itsellä se halu ja palo olisi niin kova.
Muistatteko tän kirjoitukseni?
No tota... mää taisin plussata äsken...
Vaikka mun niin piti testata vasta kun menkat on myöhässä. Flo ennustaa kp1 siis huomiselle..
Kiitos. Oon jotenki ihan shokissa.Onnittelut
Kiitos. Oon jotenki ihan shokissa.
Tein CB:n perustestin ja ku siihen piirty heti selkeä plussa, niin oli pakko tehdä siit pakkauksest se toinenki, ku ostin vahingossa kahden testin pakkauksen ja digin vielä varmistukseksi, jos jää epäselväksi. Ja ku niihi molempiin piirtyi se ihan selkeä plussa ni oli pakko tehdä digi, johon ”raskaana 2-3”
Mitähän vittua täällä tapahtuu nyt, ihmiset?
Mä lähetän tätä mun plussatuulta sullekin.Ihanaa
Kumpa itsekin plussaisin ensi viikolla..
Miehelle soitin heti töihin Facetime-puhelun ja näytin testit kamerassa niin mieski oli vähän et miiitäää. Iloinen ja onnellinen tietysti mut ehkä vähä shokissa hänkin. Tää tuli nyt nimittäin ihan puskista tämä!Kiitos. Oon jotenki ihan shokissa.
Tein CB:n perustestin ja ku siihen piirty heti selkeä plussa, niin oli pakko tehdä siit pakkauksest se toinenki, ku ostin vahingossa kahden testin pakkauksen ja digin vielä varmistukseksi, jos jää epäselväksi. Ja ku niihi molempiin piirtyi se ihan selkeä plussa ni oli pakko tehdä digi, johon ”raskaana 2-3”
Kiitos. Oon jotenki ihan shokissa.
Täällä dpo 5 ja ainut oire kipeet nännit. Vielä pitää malttaa oottaa ja piinailla tovi :)
Zemppiä kaikille !