Raskaaksi 2019

Sama täällä rupee usko menemään.. Enkä oo koskaan ollu raskaana. Tuskin nytkään oon. JOS sillon to oli ovis mulla ni nyt ehkä dpo 5..? Pientä repäsyy on lähinnä oikeella puolella välillä tuntunu mut yritän ajatella et joku suolitukos vaan :D

Stressiä taas hirveesti asuntojutuista ja lisäks kondylooman häätämistä ollu koko alkuvuos :confused::dead::sad015
Hävettää, nolottaa enkä oo miehellekää kertonu..siis vanha juttu kyl eli on tarttunu jo jos on.. Mut se ei nyt lähde edes liuoksella eli ehkäpä joutunee menemään gynelle laseriin tai kylmähoitoon.. Ahdistaa :sad001 ja toi lääke sellast ettei sais raskaana käyttää ja tän vkon käyttäny kolmatta krt tänä vuonna..:schoked025 ja siitä voi tulla syöpää ja ääh tosi kiva tauti tää..

Tsemppejä kaikille :Heartpink
Anteeks että kysyn mut miks et oo kertonu miehelle? Ois reilua tietää jos ootte yhessä ja hänelle tarttunu?
 
Sama täällä rupee usko menemään.. Enkä oo koskaan ollu raskaana. Tuskin nytkään oon. JOS sillon to oli ovis mulla ni nyt ehkä dpo 5..? Pientä repäsyy on lähinnä oikeella puolella välillä tuntunu mut yritän ajatella et joku suolitukos vaan :D

Stressiä taas hirveesti asuntojutuista ja lisäks kondylooman häätämistä ollu koko alkuvuos :confused::dead::sad015
Hävettää, nolottaa enkä oo miehellekää kertonu..siis vanha juttu kyl eli on tarttunu jo jos on.. Mut se ei nyt lähde edes liuoksella eli ehkäpä joutunee menemään gynelle laseriin tai kylmähoitoon.. Ahdistaa :sad001 ja toi lääke sellast ettei sais raskaana käyttää ja tän vkon käyttäny kolmatta krt tänä vuonna..:schoked025 ja siitä voi

Miksi et ole kertonut? Mulla on itsellä c hepatiitti kapseloutunut eli ei tartu mut kyl heti kerroin miehelle et hän tietää et pieni riski on se saada
 
Anteeks että kysyn mut miks et oo kertonu miehelle? Ois reilua tietää jos ootte yhessä ja hänelle tarttunu?

Koska se on about kaikilla maailman ihmisistä, suurimmalla osalla ei vaan oireita.. Eli syyliä. Ja jos tulee niin lähinnä esteettinen haitta. Oli lähellä et kerroin tänään mut jotenki nolottaa niin. Jos pitää mua sit oksettavana. Mut enköhän tässä viel kerro keväällä. Katon meniskö nyt tällä kolmannella hoidolla pois..
 
Koska se on about kaikilla maailman ihmisistä, suurimmalla osalla ei vaan oireita.. Eli syyliä. Ja jos tulee niin lähinnä esteettinen haitta. Oli lähellä et kerroin tänään mut jotenki nolottaa niin. Jos pitää mua sit oksettavana. Mut enköhän tässä viel kerro keväällä. Katon meniskö nyt tällä kolmannella hoidolla pois..
Kannattaa kertoa, kyllä hän sen ymmärtää ja tuskin pitää inhottavana. Mulla mies ymmärtää riskin mikä onneksi on minimaalinen eikä halveksu mua siitä et mulla on hepatiitti c
 
Koska se on about kaikilla maailman ihmisistä, suurimmalla osalla ei vaan oireita.. Eli syyliä. Ja jos tulee niin lähinnä esteettinen haitta. Oli lähellä et kerroin tänään mut jotenki nolottaa niin. Jos pitää mua sit oksettavana. Mut enköhän tässä viel kerro keväällä. Katon meniskö nyt tällä kolmannella hoidolla pois..
Helpottaa sun oloa jos kerrot :)
 
Koska se on about kaikilla maailman ihmisistä, suurimmalla osalla ei vaan oireita.. Eli syyliä. Ja jos tulee niin lähinnä esteettinen haitta. Oli lähellä et kerroin tänään mut jotenki nolottaa niin. Jos pitää mua sit oksettavana. Mut enköhän tässä viel kerro keväällä. Katon meniskö nyt tällä kolmannella hoidolla pois..

Suosittelen silti kertomaan, itse olisin enemmän loukkaantunut mitä pidemmälle kertomisen kumppanini olisi jättänyt, jos siis tälläinen tilanne olisi omalla kohdalla. Zemppiä!
 
Suosittelen silti kertomaan, itse olisin enemmän loukkaantunut mitä pidemmälle kertomisen kumppanini olisi jättänyt, jos siis tälläinen tilanne olisi omalla kohdalla. Zemppiä!
nii ja lapsikin toiveissa niin hyvä ois olla suhteen kannalta
Ei tässä sinällään mitään kieltoa ole, sais luomusti raskautua mut se nyt on aika mahdotonta selkeästi. Tietenkin jälkivuodon aikana ei saa seksiä harrastaa. Ja sit hoidot aloitetaan kun rauhoittuu tuo kohdunsuun ronkkiminen.
Toivottavasti tärppää pian! Ihmeisiin uskotaan :)
 
Itsekin sain vasta joulukuussa tietää.. Sit vaan yritin hoitaa pois ja luulin et onnistuis heti.. Vaik näkyvät syylät ois poissa ni tarttuu silti. Ja mul ollu se joku 10v ni olin jo unohtanu ja se tosiaan on about kaikilla ihmisillä...koitan ehkä jo tänään kertoa apua..
 
Itsekin sain vasta joulukuussa tietää.. Sit vaan yritin hoitaa pois ja luulin et onnistuis heti.. Vaik näkyvät syylät ois poissa ni tarttuu silti. Ja mul ollu se joku 10v ni olin jo unohtanu ja se tosiaan on about kaikilla ihmisillä...koitan ehkä jo tänään kertoa apua..
Tsemppiä <3
 
Huh, olipas aktiivista keskustelua.

Jannn, ymmärrän pointin, ei oo kivoja asioita kertoa, kun itseä tietty nolottaa, vaikka todennäköisesti kumppani ei pidä sua yhtään ällöttävänä sen takia. Tai jos pitää, niin sano multa terveisiä, että mulukku!:)) tsemppiä, toivottavasti rauhoittuisi ne rakkulat!

New moonille toivotaan nyt kahta viivaa oikein kovasti ja Jesbelle samoin.

Azilta ihailtavaa kärsivällisyyttä, itellä polttelis testit jo, jos olis mitään syytä poltella.

Joku kysy niitä kelrarauhasjuttuja. Tää on täyttä mutua, mut luulisin että voi vaihdella. Ei siis joka kierrossa, mut joidenkin asioiden vaikutuksesta, just varmaan hormonaalisen ehkäisyn lopetus, raskaus/synnytys/imetys yms. Muu hormonaalinen toiminta ja elimistön jotkut muut poikkeustilat ja väittäisin että varmaan ikä tekee myös jotain, että teini-ikä tai vaikka sit menopaussi nyt ainakin. Mut ei mitään faktajuttuja, en ole lääkäri:) oon itekin syönyt keltarauhasta tukevaa lääkitystä teini-iässä, syitä mm. Aivan sairaat kuukautiskivut ja hikoilu, oli siinä varmaan muutakin, mutta tosta teini-iästä on sen verran tuota aikaa jo:)

Deedeellekin oli jotain, mutta unohdin jo:) sama pää kesät talvet. Kerro ainakin vaikuttaako se inofolic jotain, kanssa polttelis hankkia sitä:)
 
Takaisin
Top