Raskaaksi 2019

Anteeks jos kyselen tyhmiä. Eihän tää mikään lääkäri palsta oo. Aattelin vaa et jos jollain vastaavaa.

Noista luteaali vaiheen oireista ei voi kyllä päätellä onko raskautunut vai ei. Tai ainakin mulla vaihtelee, kun on niitäkin tullut seurattua. Viime kierto oli juurikin todella oireeton, ei sitten mitään tuntemuksia/oireita missään ja taas sitä edellisessä kaikki mahdolliset nipistykset, vihlasut, aivastelut ja levottomat unet..mitä niitä nyt on..:hilarious:
 
Anteeks jos kyselen tyhmiä. Eihän tää mikään lääkäri palsta oo. Aattelin vaa et jos jollain vastaavaa.

Noista luteaali vaiheen oireista ei voi kyllä päätellä onko raskautunut vai ei. Tai ainakin mulla vaihtelee, kun on niitäkin tullut seurattua. Viime kierto oli juurikin todella oireeton, ei sitten mitään tuntemuksia/oireita missään ja taas sitä edellisessä kaikki mahdolliset nipistykset, vihlasut, aivastelut ja levottomat unet..mitä niitä nyt on..:hilarious:

Et kysele tyhmiä <3 samassa veneessä ollaan tavallaan kaikki :)
 
Täältä löytyy.. Sitten kun sanon asiasta niin tulee paha mieli kaikille. Ovisplussa on elämäni onnellista aikaa koska sillon mies tietää että ei auta mutinat :hilarious: Aina sanon kaikkea että ”vielä aamulla varmuuden vuoksi” tai ”kohta se ovis kuitenkin tulee” että saan :grin Kyllähän se jaksaa kun nuori mies on mutta hänelle ei tuu sellasta tarvetta erikseen. Eli jos mä en ”ahdistelisi” niin varmaan olisi kerran viikossa jos sitäkään. Tai sitte ei oo raukka vaan päässy kokemaan tarvetta kun vaimo on valmiina 24/7 (sanoin kerran että saa vaikka yöllä herättää niin mulle käy) :hilarious:



Mä olisin ite voinu vaikka kirjottaa tämän, aivan sama meininki meillä :laughing001 Kyllä välillä vähän sääliks kävi kun oli pakko talletella myöhään illalla kun hänellä työpäivä sekä jalkapallotreenit takana ja taas työpäivä edessä :angelic: Mut onneks hän ite haluaa myös tosi kovin vauvaa ni sen voimalla varmaan jaksaakin sitte :hilarious:

En usko mitä he ei voi todistaa eli kun he ei tutkinut mua niin päätin että ootan tämän kierron luomuna et mitä tapahtuu ja tikutan oviksen ja jos oon raskaana niin oon raskaana

Ilmoitan tilannetta miten etenee ja tsemppaan kaikkia teitä! :Heartred


Kuulostaa oikein järkevältä, eihän ne nyt oikeesti voi mitään tarkalleen siellä tietää ilman että sua tutkitaan. Eli hyvä asenne sulla tuohon mun mielestä :happy:
 
Mä juon punkkua joka päivä ku olis luteaali. Toissailtana ajattelin juoda mutta teki pahaa niin jätin väliin. Täällä on ihan normaalia juoda se lasillinen punaviiniä ruuan kanssa et jotenkin sitä vain ottaa aina sen lasillisen...
 
Mä olisin ite voinu vaikka kirjottaa tämän, aivan sama meininki meillä :laughing001 Kyllä välillä vähän sääliks kävi kun oli pakko talletella myöhään illalla kun hänellä työpäivä sekä jalkapallotreenit takana ja taas työpäivä edessä :angelic: Mut onneks hän ite haluaa myös tosi kovin vauvaa ni sen voimalla varmaan jaksaakin sitte :hilarious:




Kuulostaa oikein järkevältä, eihän ne nyt oikeesti voi mitään tarkalleen siellä tietää ilman että sua tutkitaan. Eli hyvä asenne sulla tuohon mun mielestä :happy:

No joo ko tiettävästi nyt 2 ihmistä kertonut et terolut EI estä aina ovista, mulla oli selkeät ovislimat joita ihmettelin täälläkin viikko sitte neljän päivän ajan. Ja sitte tuli lämpödippi tosi alas ja huono olo jonka jälkeen sit oonki värissyt peiton alla ja ollu tooosi väsynyt. Nyt on väsymys hitusen hellittänyt, mut jos oman kroppani tunnen niin olen hyvinkin sitä mieltä et mulla on jokin kiinnittymisyritys meneilläán. Tekisi mieli laittaa kuvakin testistä jonka tein mut ei siin oikein mitään vielä näy... yrittää selkeästi tehdä viivaa ja onhan tassä ehkä liian aikaista testiä tehdäkään. Olen nyt löysin rantein niin sanotusti viel viikon.
 
Juurikin näin että yhdellä ihmisellä on yleensä aina saman pituinen luteaali. Kuulemma raskauden/synnytyksen/keskenmenon jälkeen voi muuttua. Mutta jos aiemmin toiminut keltarauhanen hyvin, miten se yhtäkkiä lopettaisi sen..? En tiedä :D

En oo ennen yrityksiä ottanu kiertoja ylös joten en tiiä miten oli ennen mutta kierukassahan on keltarauhashormonia, joten mietin voisko se vaikuttaa. Kun jos mulla on toiminu kaikki hyvin mutta sitte siitä kierukasta tuli lisää ja sitte kroppa vähentäny sitä omaa hormoonia ettei oo liikaa tmv? Ja nytkun kierukka on pois niin jääny toi vähempi määrä ns. päälle. Onko ihan kaukaa haettua??
 
Mä olisin ite voinu vaikka kirjottaa tämän, aivan sama meininki meillä :laughing001 Kyllä välillä vähän sääliks kävi kun oli pakko talletella myöhään illalla kun hänellä työpäivä sekä jalkapallotreenit takana ja taas työpäivä edessä :angelic: Mut onneks hän ite haluaa myös tosi kovin vauvaa ni sen voimalla varmaan jaksaakin sitte :hilarious:




Kuulostaa oikein järkevältä, eihän ne nyt oikeesti voi mitään tarkalleen siellä tietää ilman että sua tutkitaan. Eli hyvä asenne sulla tuohon mun mielestä :happy:

Juuri näin:grin Sanoin että sittenku oon viimesilläni raskaana/ just synnyttäny ni saa pitää taukoa :hilarious:
 
Juuri näin:grin Sanoin että sittenku oon viimesilläni raskaana/ just synnyttäny ni saa pitää taukoa :hilarious:

Sitten kun on viimesillään raskaana ja ihan kypsä raskaana oloon, niin täytyy yrittää häätää vauvaa seksin avulla. :hilarious: eli mies ei saa silloinkaan olla rauhassa. :woot:
 
Kivan aktiivista keskustelua täällä. Mulla on vähän tylsää kun edellisten kiertojen mukaan n.30 päivää ovikseen.. aloitan silti ovistestailut huomenna koska entä jos Inofolic on aikaisemmassa ovista? Ei sitä tiedä. Mulla on one step liuskat ja kun vahvenee on kaapissa myös Clear Bluen kaksoishormonitestit. Mies käski rilata ne että osataan ajoittaa. Ei ole usein täällä seksiä on pakko testata ovista sen takia.
 
Täällä moni on puhu rfsu sta samaa, ite oon ymmärtäny että raskaustestiin ei voi tulla plussaa jos ei ole raskaana? :wideyed: Vai onko tää nyt ihan susi merkki.. Terveisin rfsu ta kaapissa useampi, uskallanko sillä edes kokeilla.. (Kaks selkeetä negaa saanu sillä aiemmin.)
Kyllä ne voi toimiakin mutta itse en ole ostanut niitä just noiden muiden kokemuksien takia ikinä ettei sitten turhaan innosti jos tulee viallinen tesri..
 
Onko kukaan kuullut ikinä lämpöpussin raskauttavasta vaikutuksesta? Siis että lämpöpussi mahan päällä lämmittäisi kohtua ja parantaisi raskautumisen mahdollisuuksia.. Voi olla humpuukia, mutta ainakin lämpö tekee hyvää kun vähän viluinen olo :)
Niinhän ne sanoo että lämpöiset oltavat ois optimaaliset kiinnittymisen aikoihin!
 
Toivotaan DeeDee että ovis tulisi vaikka pikkuisen aiemmin, mutta ennen kaikkea että saatte hyödynnettyä sen!

Plussatuulia kaikille <3

Zemppiä Jesbe ja me muut piinailija :)

Lohtuhalit kp1 kohdanneille <3
 
Meillä ei mies onneksi paineita koe paitsi paineita päästä purkamaan paineita . Eli aina on siimalaisia oottamassa munasolua. Just mietin että mitähän se tekee ku oon viimeisillään raskaana ja sit synnytyksen jälkeen . No, onhan tuolla 2 tervettä kättä Sori mut mulla vaan huvittaa ku välillä tuntuu et me ollaan liian aktiivisia ku lekuri totesi että kokeilkaa joka toinen päivä pitää kädet erossa toisista oviksen aikoihin et olis enemmän siimahäntiä... Mut me jatketaan nykylinjalla... Se on kivempaa
 
Voih toivotaan että oireet kielisivät raskaudesta:)

Täällä dpo4 ja ei oikeestaan mitään oireita lukuunottamatta pientä kivistelyä munasarjoissa. En ole koskaan tiettävästi ollut raskaana, joten en tiedä millaiselle pitäisi tuntua jos tärppi kävisi?
Huh että osaa olla epäileväinen olo että onkohan oma vuoro ikinä..


Sama täällä rupee usko menemään.. Enkä oo koskaan ollu raskaana. Tuskin nytkään oon. JOS sillon to oli ovis mulla ni nyt ehkä dpo 5..? Pientä repäsyy on lähinnä oikeella puolella välillä tuntunu mut yritän ajatella et joku suolitukos vaan :D

Stressiä taas hirveesti asuntojutuista ja lisäks kondylooman häätämistä ollu koko alkuvuos :confused::dead::sad015
Hävettää, nolottaa enkä oo miehellekää kertonu..siis vanha juttu kyl eli on tarttunu jo jos on.. Mut se ei nyt lähde edes liuoksella eli ehkäpä joutunee menemään gynelle laseriin tai kylmähoitoon.. Ahdistaa :( ja toi lääke sellast ettei sais raskaana käyttää ja tän vkon käyttäny kolmatta krt tänä vuonna..:schoked025 ja siitä voi tulla syöpää ja ääh tosi kiva tauti tää..

Tsemppejä kaikille :Heartpink
 
En tiiä onko mitään oireita. Vähän semmonen kostea olo ja tissit kipeät, mut ne on kyl aina muutenki. Ja flunssa.
Mies toi pc:n liuska paketin. Teen aamulla jos ei oo alkanu.

Flunssa täällä myös Mut hassu et vain iltaisin iskee kauhu horkka ja päivisin on ihan normi olo paitti etominen tietyissä tilanteissa
 
Takaisin
Top