Raskaaksi 2019

Mut kato niin kauan on toivoa ilmassa kun ei testaa negaa :grin
Ei mun kierrot onneks pitkiä oo, luteaali oli viimeks 11pvää et perjantaille flo ennustais uuden kierron alkua. Saa jumankekka olla alkamatta!
Ei kai ennen dpo10 ainakaan ois mitään järkeä ees koittaa, saako siitä muuta ko pahan mielen..

Minä sain plussan dpo9 :bag::hilarious:
 
Lueskelin pitkästä aikaa teijän juttuja ja aattelin itekkin tänne jotain laittaa :happy: nyt on kaks sekavaa (pitkä ja lyhyt) kiertoo km jälkee ollu ja nyt ois kolmas ja tosi lyhyt ilmeisesti menossa. Nyt siis kp 12 ja dpo 4 tai 5 ja ovis tuntu vasemmalla. Tänään äsken tuntu karmea alavatsakipu vasemmalla. Nyt jännittää kamalasti että oisko tää nyt joku kiinnittyminen vaikkapa :rolleyes: valkovuotoa tulee niinkun ois tulva.
 
Tuntuu että tissit ei enään kovin kipeät ja maha meni sekasin yks kaks. Eli eiköhän ne menkat sieltä kohta ala. Jännä kun nyt kp 26, yleensä kierrot ollu lähes aina 28/29 pitusia. :banghead:
 
Voihan :) päivä lukematta ja viestejä vaikka kuinka. Koska en perillä pysy niin tyydyn omanapailemaan:)
Housujen vyötärö puristaa. Mitä ihmettä. Mistä näitä oireita tulee joka kierto.
No ei auta kun muutama päivä vielä odotella niin voi testata.dpo 6
.
Jään jännäilemään tuleeko lähi päivinä plussia! Tsempit kaikille!
 
Pari sovellusta sanoo että huomenna alkaa menkat, viimeksi ne alkoi yöllä niin kiva aamulla veressä pikkarit sillon. Pelkään, että ne alkaa yöllä taas.

Menee vaan niin oudosti tälle kuulle tää kun huomenna vasta dpo8 :bored: mä en tiedä yhtään mikä mun kierto on? Viimeksi oli kp27.

Pitää varmaan kattoo koko ensiviikko näkyykö menkkoja?
 
Heissan pitkästä aikaa täältäkin. Olen käynyt lueskelemassa juttuja, mutta arki vienyt mehut enkä ole kovasti ehtinyt kirjoittaa, vaikka aikeissa onkin ollut.

Tsemppiä Nipanderille ensikäyntiin! Toivottavasti pääsette hetipian tositoimiin. Ja eikö täällä ollut muillakin hoitoja pian alkamassa?? Dimou ainakin ja muitakin.

Vaikka kuinka raskaalta tämä lapsen kaipuu välillä tuntuukin, onneksi on paikkoja, josta saa vertaistukea ja tietysti nuo hoidot. En olisi viisi vuotta sitten ikinä voinut uskoa, että tuosta vaan piikittelen itseeni hormoneja. Mutta mitä sitä ei tekisi oman ihmeensä eteen.

Täällä onkin monia jännässä kierron vaiheessa. Nyt ekat plussat tälle vuodelle pian! Täällä dpo 10. Ei erityisempiä oireita, mutta lämmöt on koholla. Siis enemmän kuin yleensä oviksen jälkeen. Voinee johtua kyllä lugesteronistakin. Torstaihin asti jatkuu vielä kuuri. Lauantaina testaan, jos ei menkkoja näy sitä ennen.

Mitä raskaustestejä muuten suositte? Mä oon ihan vierailla vesillä näiden kanssa, kun yleensä vaan lämmöistä tiedän ja seuraan milloin kierto vaihtuu. Sofit olen kuitenkin todennut aikaisemmin huonoiksi. Yksi rfsu löytyy kaapin perukoilta:)
 
Heissan pitkästä aikaa täältäkin. Olen käynyt lueskelemassa juttuja, mutta arki vienyt mehut enkä ole kovasti ehtinyt kirjoittaa, vaikka aikeissa onkin ollut.

Tsemppiä Nipanderille ensikäyntiin! Toivottavasti pääsette hetipian tositoimiin. Ja eikö täällä ollut muillakin hoitoja pian alkamassa?? Dimou ainakin ja muitakin.

Vaikka kuinka raskaalta tämä lapsen kaipuu välillä tuntuukin, onneksi on paikkoja, josta saa vertaistukea ja tietysti nuo hoidot. En olisi viisi vuotta sitten ikinä voinut uskoa, että tuosta vaan piikittelen itseeni hormoneja. Mutta mitä sitä ei tekisi oman ihmeensä eteen.

Täällä onkin monia jännässä kierron vaiheessa. Nyt ekat plussat tälle vuodelle pian! Täällä dpo 10. Ei erityisempiä oireita, mutta lämmöt on koholla. Siis enemmän kuin yleensä oviksen jälkeen. Voinee johtua kyllä lugesteronistakin. Torstaihin asti jatkuu vielä kuuri. Lauantaina testaan, jos ei menkkoja näy sitä ennen.

Mitä raskaustestejä muuten suositte? Mä oon ihan vierailla vesillä näiden kanssa, kun yleensä vaan lämmöistä tiedän ja seuraan milloin kierto vaihtuu. Sofit olen kuitenkin todennut aikaisemmin huonoiksi. Yksi rfsu löytyy kaapin perukoilta:)

Kiitos:Heartred digin lisäksi ihan marketin pc vois toimia. Tuntuu kyllä että oli sitten kyseessä mikä testi hyvänsä, niin joku niihin on aina jonkun turhan hailura saanut. Omakohtaista kokemusta ei ole, kun ei näiden vuotojen kanssa tarvii juuri testailla. Jos huvikseni oonkin kokeillut, niin huutavan valkoisia ovat olleet kaikki:bag: olikos sulla minkälaiset hoidot nyt meneillään? Taas ei tää laho muista:banghead:
 
Samaa mieltä testeistä kuin Nipa. Tsori lyhennys/lempinimi :grin

Joo siis kirkasta verta tiputtaa kiva. Onhan tätä ihme tiputtelua ollut nyt muutaman kierron vielä näin myöhään vielä mutta mistä johtuu? :arghh:Hormonit sekaisin? Eikä näin paljoa ole ennen tullut. Tänään tosin jyystetty pari kertaa.. mä en ala jos tää kroppa ei toimi yhtään..vaikka sehän on jo ollut selvillä pitkään..keskenmenosta nyt 10kk.. miksei plussaa ole tullut sen jälkeen :sorry:
 
Nyytti anna sen plussan jo näkyä :smiley-bounce013

dpo ~10 täällä ja ei oo oireita mitään. jos tämä oliskin se the kierto, kun ei tunnu missään.
nojoo, onjan noita vatsatuntemuksia.
vilu poissa näin saunan jälkeen. niin ja siivousinto.
aamulla armoton vitutus, joten eiköhän ne menkat sieltä ilmaannu. päivitinköhän tuon jo aamulla, ei muista

hei kertokaa, miten sitruunavesi vaikuttaa näissä puuhissa? onko sillä vaikutusta :eek:

Eiköhän sitruunaveden funktio ole sama kuin greippimehun ja happamoittaa elimistöä :think005 Osittain kai siihen voi ketogeenisen ruokavalionkin "hedelmällisyysdieetti" titteli liittyä.
 
Ohhoh täällähän on siis hyvinkin monella jännät päivät lähellä! Ehkä nyt tulee useempikin plussa :smiley-angelic003

Samaa mieltä testeistä kuin Nipa. Tsori lyhennys/lempinimi :grin

Joo siis kirkasta verta tiputtaa kiva. Onhan tätä ihme tiputtelua ollut nyt muutaman kierron vielä näin myöhään vielä mutta mistä johtuu? :arghh:Hormonit sekaisin? Eikä näin paljoa ole ennen tullut. Tänään tosin jyystetty pari kertaa.. mä en ala jos tää kroppa ei toimi yhtään..vaikka sehän on jo ollut selvillä pitkään..keskenmenosta nyt 10kk.. miksei plussaa ole tullut sen jälkeen :sorry:

Joko on ihan normaalia tiputtelua (mikä voi hyvin olla) tai sit estrogeenin vähyydestä johtuvaa? Estrogeenihän osallistuu ainakin limiksen kasvatukseen alkukierrossa.
 
Ohhoh täällähän on siis hyvinkin monella jännät päivät lähellä! Ehkä nyt tulee useempikin plussa :smiley-angelic003



Joko on ihan normaalia tiputtelua (mikä voi hyvin olla) tai sit estrogeenin vähyydestä johtuvaa? Estrogeenihän osallistuu ainakin limiksen kasvatukseen alkukierrossa.

Niin hmm..Ja mullahan menee vielä ainakin 10päivää ovikseen..
 
Ja Aida ootan sun testikuvaa huomisaamulle :angelic:

Mulla ovis näköjään myöhässä. Kp13 eikä ollu plussa tänäänkään eikä tunnu et tikun viivat olis yhtään tummuneetkaan vielä. Vuoden sisään ollu kerran vai kaks ovisplus kp14 et huomenna ehkä.. tai sit vaan venyy siitäkin pidemmälle.. o_O sinänsä se on kyllä ihan sama millon..
 
Enpäs oo pitkään aikaan jaksanut kirjoitella mitään, kun en tahdo jaksaa mitään muutakaan. Työstressiä ja lääkkeetkin varmaan väsyttää. Onneks nyt on loma. Dpo9 nyt menossa ja teroja lisättiin 2 x 10 mg kun yksi pilleri ei pitänyt tiputtelua pois. Miehelle tuli näistä lääkkeistä suorituspaineita, joita ei ennen oo ollut. Viime kierto (eka OI) meni ihan harakoille ja tässäkään kierrossa ei kahtena peräkkäisenä päivänä päässyt loppuun asti, kun testi näytti plussaa. Onneks oli kuitenkin onnistunutta seksiä päivää ennen ovisplussaa. Pitää yrittää pitää testit piilossa ensi kierrossa.

Nyt plussia tälle vuodelle! :love7
 
Ja Aida ootan sun testikuvaa huomisaamulle :angelic:

Eipä kannata kuvaa laittaa kun oli niin mallikelpoinen nega. Minä en niihin OneStepin testeihin saa edes sitä kuuluisaa viivan paikkaa.:hilarious: En edes osaa olla pettynyt, kun kaikki vähäisetkin raskausfiilikset oli ihan kadonneet ennen aamua. Ajattelin silti testata niin pääsen ajoissa kyselemään apteekista lääkkeiden perään. Yritetään nyt niillä sitten kun ei näköjään muuten onnistu.

Eli tässä vaiheessa toivon, että minä en ole se joka saa vuoden ekan plussan. Muuten tulee pitkä plussaton kausi tällä foorumilla.o_O
 
Eipä kannata kuvaa laittaa kun oli niin mallikelpoinen nega. Minä en niihin OneStepin testeihin saa edes sitä kuuluisaa viivan paikkaa.:hilarious: En edes osaa olla pettynyt, kun kaikki vähäisetkin raskausfiilikset oli ihan kadonneet ennen aamua. Ajattelin silti testata niin pääsen ajoissa kyselemään apteekista lääkkeiden perään. Yritetään nyt niillä sitten kun ei näköjään muuten onnistu.

Eli tässä vaiheessa toivon, että minä en ole se joka saa vuoden ekan plussan. Muuten tulee pitkä plussaton kausi tällä foorumilla.o_O
harmi ettei tullu plussaa.

minä näin sentään unta selkeästä plussasta.

eiköhän niitä plussia rupea täälläkin tulemaankun aika on kypsä.
 
Voi eikä Aida :sad001

Mulla paineentunne jatkuu, sellainen suht voimakas vähän epämukava tunne kohdunseudulla/alamahalla että sen tiedostaa koko ajan.
Yö oli huono ja katkonainen, heräsin 4 kertaa.. Nenä oli tukossa, pissatti, ummettaa ja ja ja.
Lupaan tehdä parhaani että tällä viikolla saatais plussa näkyviin! Vitsit oon kyllä pettyny jos tää nyt ei ookkaa mitään. Pakko olla. Nih.
 
Pahoittelut, Aida!

Me vihdoin eilen sitä seksiä harrastettiin, mutta tuntui kurjalta syvemmät työnnöt. Tänään tullut verta, eikä välttämättä vaikuta menkoilta. Vieläkö jotain ongelmaa lisää?! :banghead:
 
Pahoittelut, Aida!

Me vihdoin eilen sitä seksiä harrastettiin, mutta tuntui kurjalta syvemmät työnnöt. Tänään tullut verta, eikä välttämättä vaikuta menkoilta. Vieläkö jotain ongelmaa lisää?! :banghead:

Seksistä johtuvaa? Onpas tämä nyt aikamoinen verenvuodatus-ryhmä
 
Eipä tullu menkkoja yöllä, yöllä tosin oli menkkamaista tunnetta. Vessassa kävin kerran yöllä. Näin myös unta että tein positiivisen raskaustestin :rolleyes: repäisy kipu tuntui kun nousin seisomaan.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top