Raskaaksi 2019

Voi eikä Aida :sad001

Mulla paineentunne jatkuu, sellainen suht voimakas vähän epämukava tunne kohdunseudulla/alamahalla että sen tiedostaa koko ajan.
Yö oli huono ja katkonainen, heräsin 4 kertaa.. Nenä oli tukossa, pissatti, ummettaa ja ja ja.
Lupaan tehdä parhaani että tällä viikolla saatais plussa näkyviin! Vitsit oon kyllä pettyny jos tää nyt ei ookkaa mitään. Pakko olla. Nih.
Omat oireet samassa sarjassa, dpo 7 tänään. Ärsyttää vaan jos nää taas valeraskausoireita. Siitä asti kun toivottu on kroppa johdattanut joka kk harhaan.
Toivon sulle plussaa!
 
Seksistä johtuvaa? Onpas tämä nyt aikamoinen verenvuodatus-ryhmä

Mä en edes viitsi kertoa mun tästä aamusta, olis liian ällöttävä, mutta vereltä ei ole vältytty:hilarious: ps. Nipa on hyvä, yks mun lempinimistä myös irl:Heartred tsempit maanantaihin. Ja Aida:Heartred
 
Eipä tullu menkkoja yöllä, yöllä tosin oli menkkamaista tunnetta. Vessassa kävin kerran yöllä. Näin myös unta että tein positiivisen raskaustestin :rolleyes: repäisy kipu tuntui kun nousin seisomaan.
nää taitaa olla yleisiä nää unet et tekee positiivisen testin?
pitäiskö sulla menkat jo tulla?
täällä kans tätiä odotellaan viimestään loppuviikolla.
mies lähtee huomenna reissuun, et toisaalta tekis mieli tehdä testi mut kyl mä varmaan yritän malttaa odottaa loppuviikolle enkä lähde turhaan tuottamaan paskaa fiilistä itselle. ei mulla kuitenkaan näy kun vasta menkkojen oletettuna ajankohtana viiva jos viiva on tullakseen (silti mieli tekis kun toi on se sairaalalta saatu testi ni voihan niissä näkyä aiemminkin :shy:)
 
nää taitaa olla yleisiä nää unet et tekee positiivisen testin?
pitäiskö sulla menkat jo tulla?
täällä kans tätiä odotellaan viimestään loppuviikolla.
mies lähtee huomenna reissuun, et toisaalta tekis mieli tehdä testi mut kyl mä varmaan yritän malttaa odottaa loppuviikolle enkä lähde turhaan tuottamaan paskaa fiilistä itselle. ei mulla kuitenkaan näy kun vasta menkkojen oletettuna ajankohtana viiva jos viiva on tullakseen (silti mieli tekis kun toi on se sairaalalta saatu testi ni voihan niissä näkyä aiemminkin :shy:)
Mun normaalikierto ennen lapsia ollut 28, viimeksi oli 27 joten siksi 2 sovellusta sanoo että tänään pitäs alkaa. Flo sanoo että vasta 31.1 alkaisi mutta sillon kierto ois 31pv. Tosin flossa mun ovis ei ole oikeassa kohtaa jos laitan kierron 27 mukaan. Joten en tiedä mikä kierto mulla ois. En tiiä pitääkö tässä oottaa koko viikko ja katsoa tuleeko menkkoja:smiley-ashamed005 miten tekisitte?
 
Omat oireet samassa sarjassa, dpo 7 tänään. Ärsyttää vaan jos nää taas valeraskausoireita. Siitä asti kun toivottu on kroppa johdattanut joka kk harhaan.
Toivon sulle plussaa!
Aika samoissa mennään, mulla dpo8 :)
Toivotaan että siellä oireet tarkottais just sitä mitä toivotaan :Heartred
Mulla ei oo yhdessäkään kierrossa ollu mitään oiretta tänä ennen. Ja jotenkin nyt on vaan se tunne, sellainen hyvä ja kevyt mieli :Heartred
 
Mä näen unta kuolleista vauvoista. Vilkkaat unet viime yönä ja nukuin huonosti mutta heräsin taas yöllä käymään veskis ja olihan jos sun mitä jomoiluu kohdun seutuvilla ja nyt kävi se plurina eli mun kohdalla tullut oviksen aikana ja ennen menkkoja pari kertaa semmonen ns supistusmainen kipu.. tai sitten se oli jumiin jäänyt pieru mut nyt kipu kolottaa samassa kohtaa eli kyl ne tulee menkat ja jos ei niin huomenna testaan.

Tulisi nyt paljon plussaa :Heartred
 
Noniin elikkäs nyt kp30 onkin kp1. Pieni vaihtuma, mut kunnon vuodolla alkoikin heti tässä viestin jälkeen joten hyvä että en tuhlannut apteekkiin rahoja.
 
Oon tosi tyytyväinen kun alkoi kun tiesin itse etten vain oo raskaana ja oman lisänsä toi tässä kierrossa se kun aion mennä yhteen hoitoon jota lykännyt monta vuotta ja sen kesto on 3kk ja nyt pääsen kyseiseen hoitoon eli likaisesta tatuointi paikasta tarttunut hepatiitti lähtee veks kun pääsin uudella lääkkeellä hoidattaa. Mulla todettiin sairaus kapseloituneeksi, ja lääkäri sanoikin ihan suoraan että interferonihoito olis mun kohdalla vain typerää ja se ei todennäköisesti antaisi edes vastetta. Joten jee, nyt pääsee sinne!! Ja jutut rullaa sitä kautta eteenpäin kun on mahdollisuus oikeasti labrassa tekee yms kun ei kerran näin luomusti aikaan saa mitään..
 
Voi hitsiläinen, kun taas olo että tekis mieli alkaa täs kierrossa tikuttaa ovista ja yrittämään :grin
Mut sit taas mietin et jos onnistais ja tärppäis ennen reissua ja sit sielä ulkomailla tuliskin keskenmeno tai ongelmia :sorry: nyt on kun kuitenkin jo 2 peräkkäistä keskenmenoa ja kohdunulkoinen, nii ehkä riskaapeliä o_O tietty jos heti tärppäis nii taitais olla puoliväli jo reissussa, mutta silti. Paniikkihäiriö ja lentäminen ja raskaus vois olla ehkä liikaa o_O lentämisä en pelkää, vaan se ettei sieltä pääse ulos ku haluaa ja paineen vaihtelut päässä ja korvissa auheuttaa ahdistus oloa, tosin raskausaikana hormonit rauhoittaa.
Vaikeeta :grin ei kuitenkaan haluais heittää hukkaan yrityskuukausia. Haluaisin vaan vauvan jo syliin asti :rolleyes:
Näin kyllä viime yönä unta että saatiin kaksostytöt uutena vuotena ja vuoden ekat vauvat :grin
 
Olipahan yö, mahassa velloi ja oli tosi huono olo mutta ainakaan vielä ei menkat alkanut. Luultavasti parin päivän sisään alkaa, en jaksa ees mennä ostaan testiä:sorry: Miks tää on näin vaikeeta:scratch

Voi ei aida:Heartpink
 
Aamun tiloksena tyylipuhdas nega, toisaalta en jaksanu mitään muuta odottaakkaan. Hiekkaa rintaan ja kohti uutta pettymystä... :sad015 just joku päivä mietin teitä jotka on tehny tai yrittäny vaikka 2 vuotta tai melkein 5 vuotta (mä siis harvoin testaan) mut miten menkkojen alkamisesta tai negatiivisesta testistä selvi aina uudestaan ja uudestaa ja uudestaan
 
Aamun tiloksena tyylipuhdas nega, toisaalta en jaksanu mitään muuta odottaakkaan. Hiekkaa rintaan ja kohti uutta pettymystä... :sad015 just joku päivä mietin teitä jotka on tehny tai yrittäny vaikka 2 vuotta tai melkein 5 vuotta (mä siis harvoin testaan) mut miten menkkojen alkamisesta tai negatiivisesta testistä selvi aina uudestaan ja uudestaa ja uudestaan

Sitä mietin välillä iteki miten oon selvinny..hetken vitutus mut sit taas uutta yritystä! Ehkä oon niin koukussa yrittämiseen:hilarious: harmi vaan et niin pitkät kierrot et menee aina melkein 3vkoa ennen uutta ovista
Ps. Nyt tulee enää ruskeeta tuhrua. Loppuispa nopee ja alkais ovislimat :p
 
Kp1. Hyvä näin, olen siis vihdoin edes jotenkin kartalla kierrosta.

Gynekäynti oli yhtä tyhjän kanssa. Ei ultrattu, eikä uskaltanut tehdä mitään päätöksiä. Kerroin samat asiat kuin jo monta kertaa ennenkin. Aina ohjataan jonnekin toisaalle.
 
Aamun tiloksena tyylipuhdas nega, toisaalta en jaksanu mitään muuta odottaakkaan. Hiekkaa rintaan ja kohti uutta pettymystä... :sad015 just joku päivä mietin teitä jotka on tehny tai yrittäny vaikka 2 vuotta tai melkein 5 vuotta (mä siis harvoin testaan) mut miten menkkojen alkamisesta tai negatiivisesta testistä selvi aina uudestaan ja uudestaa ja uudestaan

Pöh negasta :sad001 ja muillekin kp1lle pahottelut:Heartred

Mulla meni niin et pettymykset jotenkin vaan helpottui yhtäkkiä kun inssit oli ohi ja mentiin ivf-jonoon kun jotenkin hyväksyi et ei sitä plussaa nyt omin neuvoin tuu ja odotukset on hyvin pieniä. En ees oota muuta ku negaa niin se ei jotenkin tunnu enää niin pahalta kuin aiemmin, en esim itke sitä enää. Mutta tilanne varmaan muuttuu sit ivf-hoidoissa taas kun panokset tooosi korkealla.
 
Kiva:hilarious: täällä seikkaillaan odotuksen ja pakokauhun välillä. Jotenkin mulla on kokolailla fiilis, että ei tuu kauhean hyviä uutisia....

Iiik miten saan keskityttyä huomenna ku jännään teidän käyntiä:nailbiting: :hilarious: onko sulla monelta aika? Tuu sit asap kertoon miten meni jne :rolleyes:
 
Takaisin
Top