Mut kato niin kauan on toivoa ilmassa kun ei testaa negaa
Ei mun kierrot onneks pitkiä oo, luteaali oli viimeks 11pvää et perjantaille flo ennustais uuden kierron alkua. Saa jumankekka olla alkamatta!
Ei kai ennen dpo10 ainakaan ois mitään järkeä ees koittaa, saako siitä muuta ko pahan mielen..
Minä sain plussan dpo9 :bag:

nyt on kaks sekavaa (pitkä ja lyhyt) kiertoo km jälkee ollu ja nyt ois kolmas ja tosi lyhyt ilmeisesti menossa. Nyt siis kp 12 ja dpo 4 tai 5 ja ovis tuntu vasemmalla. Tänään äsken tuntu karmea alavatsakipu vasemmalla. Nyt jännittää kamalasti että oisko tää nyt joku kiinnittyminen vaikkapa
mä en tiedä yhtään mikä mun kierto on? Viimeksi oli kp27.
digin lisäksi ihan marketin pc vois toimia. Tuntuu kyllä että oli sitten kyseessä mikä testi hyvänsä, niin joku niihin on aina jonkun turhan hailura saanut. Omakohtaista kokemusta ei ole, kun ei näiden vuotojen kanssa tarvii juuri testailla. Jos huvikseni oonkin kokeillut, niin huutavan valkoisia ovat olleet kaikki:bag: olikos sulla minkälaiset hoidot nyt meneillään? Taas ei tää laho muista:banghead:

Osittain kai siihen voi ketogeenisen ruokavalionkin "hedelmällisyysdieetti" titteli liittyä.