Raskaaksi 2019

Se on semmonen mustan violetti helposti kipeytyvä hyvin epämääräsen muotonen läiskä tuolla ns klitoriksen poimun sisällä niin sitä ei nää ellei sitä kato. Tiiän ettei se ollu siellä 1.5v sitten, mutta vuos sit oli jo. Nooh, ehkä kohta on vähän ees viisaampi. On kyllä pirullinen paikka jos pitäs jotai koepalaa ottaa :arghh:

Menetkö gynelle vai yleislääkärille? Tulee mielee luomi/melanooma mutta ei kai se tommosessa paikassa.. toivotaan että jotain selviää!
 
Menetkö gynelle vai yleislääkärille? Tulee mielee luomi/melanooma mutta ei kai se tommosessa paikassa.. toivotaan että jotain selviää!

Gynelle otin suoraan. No siis mähän tietty heti katoin vulvan melanoomat ja se tuli ekana mieleen. Harvinaisia on joten todennäköstä ei ole. Mutta toisaalta, muutenki vaa pari prosenttia naisista kokee kolme keskenmenoa peräkkäin nii mun puolella on muutenki aina nää pienet todennäkösyydet :hilarious: Ei vaan, ei pidä mennä asioiden edelle
 
Laitto lähetteen naistentaudeille, pitää ottaa koepala tai poistavat jo heti kokonaa. Saan sinne kutsun lähiaikoina. Epäilee semmosta yleensä vaaratonta verisuonikasvainta, mutta pitää tutkia ja hoitaa
 
Mulla on kahdeltatoista lääkäri. Varasin eilen illalla tälle päivälle kun löysin vähän huolestuttavan näkösen muutoksen mun alapäästä. Se oli jo vuos sitten ja unohin sen, mutta nyt se on vaivannu ja huomasin et sen koko on tuplaantunu. Toivotaan, että ei oo kyse mistään kummallisesta!

Ohhoh, apua, toivottavasti ei oo mitään:Heartred tuuhan sit kertomaan, kiinnostaa:hilarious: pitääkö olla huolissaan kun nää kaikki navanalustaan liittyvät jutut kiinnostaa:hilarious::hilarious:

Kävin salilla rehkimässä pahimman v*tutuksen pois. Liian isoilla painoilla omaan tasoon nähden tietenkin. Huomenna on taas paikat kipeät. Huomenna oonkin hommissa kiinni aamusta iltaan ja sit onkin jo tiistai, ni ei liikaa ehdi tässä märehtiä. Ihan ok fiilis nyt. Tietty salaa toivoi, et olis tullu luomu ennen hoitoja. Mutta ei niin ei:banghead:
 
Laitto lähetteen naistentaudeille, pitää ottaa koepala tai poistavat jo heti kokonaa. Saan sinne kutsun lähiaikoina. Epäilee semmosta yleensä vaaratonta verisuonikasvainta, mutta pitää tutkia ja hoitaa

Vaikuttaako raskausyritykseen? Katsoiko nyt ultralla? Mitä näkyy kohdussa
 
Meillä kyllä harrastellaan k18 puolta aika reippaasti. Vähintään joka toinen päivä, jos vaan suinkin mahdollista :) tosin menkkojen aikaan, oon nii kipeä ja arka sen 4pv mitä mulla normi menkat kestää, nii se on aina tauko. Molemmat tekee alotteita. Ollaan kohta 11 vuotta "pidetty yhtä" ja tää puoli on aina toiminut :)
Tuossa ennen keskenmenoa, mies oli ensin yli viikon kuumeessa eli lepoa vaan ja mulla oli se ku kipuilua, ja sit alkoikin km tiputteluvuoto, joka kesti melkein kuukauden, joten sillo meille tuli pisin tauko seksistä ikinä. Sen n. 5 viikkoa tai olla. Synnytyksen jälkeen se 2vk oli siihen asti ollu maksimi, ja edellisessä keskenmenossa meni ehkä se 11 päivää kun vuoto kesti 10 päivää.

Täs just mietin, että kohta mä voisin jo tuntea vauvan liikkeet ku tänää olis startannut rv 16. Eihän se mitään sinällään auta miettiä asiaa, mut mieli silti sitä ajattelee välillä. :rolleyes:

Pitää vaan katsella netistä kesälle lomavaatteita ym. Jo, nii saa jotain muuta ajateltavaa.
Mulla on nyt ollu tarve miettiä koko ajan jotain, tai suunnitella jotain, muuten jään miettimään kaikenlaisia entä jos juttuja :sorry:
Varsinkin kun täs kotosalla oon, tällä hetkellä nii ei oo ees työtä mihin keskittää ajatusta.
Meillä on yks ylimääräinen huone, joka on kesken, lähinnä varastona, mut tarkotus olis tulevalle lapselle se laittaa, mut ei oo siihenkään mieltä, ku ei sitä voi koskaan tietää saako sinne ees asukasta, vai jääkö vaan työhuoneeksi o_O
 
Laitto lähetteen naistentaudeille, pitää ottaa koepala tai poistavat jo heti kokonaa. Saan sinne kutsun lähiaikoina. Epäilee semmosta yleensä vaaratonta verisuonikasvainta, mutta pitää tutkia ja hoitaa

No hyvä että kävit. Kuulostaa aika samalta mitä mun ukolla on jalkapöydässä. Joskus pienenä se oli saksilla tehnyt siihen reijän (kunnon idiootti:hilarious:) oli tullut kuulemma sikana verta ja ei kadonnut mihinkään. Ei se sitä pattia oo koskaan käynyt lääkärissä näyttää, tietenkään, ni ei tiedetä mikä se siis on.
 
Kaveri on nyt pari viikkoa pyydellyt kylään katsomaan vauvaa, ens viikolla lupasin käydä. Ihan senkin takia kun en mä voi loputtomiin kävellä laput silmillä ja "vältellä" kavereita ketkä lisääntyy.. Ja kun nyt tuntuu että lähes kaikki mun ja miehen kaverit ovat joko jo saaneet lapsia/odottavat nyt.

Vähän pelottaa miten reagoin, toivottavasti pystyn pitämään itteni kasassa sen vierailun ajan. En kyllä oikeasti esim vuosi sitten olisi osannut ajatella että olen nyt tälläinen katkeroitunut ja epätoivoinen, joka ei uskalla edes kavereita nähdä kun ovat saaneet lapsia:mad::mad:

Niin joo ja laskeskelin että ensi viikon loppupuolella luultavasti alkaa menkat. Oireita ei oo muuta kun tissikipu, joka on oviksesta asti jatkunut. Eilen nippaili munasarjojen kohdalta taas ja yhtäkkiä lorahti vv reippaasti. Mutta tyyliin kaikissa kierroissa viikkoa ennen menkkoja on lorahdellut ja nippaillut ties mistä mutta ei se mitään mun kohdalla tarkoita.. Tulipas nega-valitus virsi, mutku ärsyttää ja ketuttaaa kaikki vaihteeks
 
Vaikuttaako raskausyritykseen? Katsoiko nyt ultralla? Mitä näkyy kohdussa

Ei katottu ultralla, ei tarvetta. Ja ei vaikuta onneks mihinkään nyt, kun jos kyse on siitä mitä epäili niin poistetaan vaan ja kun se on tossa ulkosynnyttimillä nii ei haittaa. Toki se voi olla pirun kipeä ku on klitoriksessa ja sitä kun aletaan leikkelee :inpain: anto se vielä flagyl compinkin kun totes tulehdusta. Siitä onki myös ollu oiretta jo useemman kuukauden nii mielellää sen kuurin käytän
 
Meillä kyllä harrastellaan k18 puolta aika reippaasti. Vähintään joka toinen päivä, jos vaan suinkin mahdollista :) tosin menkkojen aikaan, oon nii kipeä ja arka sen 4pv mitä mulla normi menkat kestää, nii se on aina tauko. Molemmat tekee alotteita. Ollaan kohta 11 vuotta "pidetty yhtä" ja tää puoli on aina toiminut :)
Tuossa ennen keskenmenoa, mies oli ensin yli viikon kuumeessa eli lepoa vaan ja mulla oli se ku kipuilua, ja sit alkoikin km tiputteluvuoto, joka kesti melkein kuukauden, joten sillo meille tuli pisin tauko seksistä ikinä. Sen n. 5 viikkoa tai olla. Synnytyksen jälkeen se 2vk oli siihen asti ollu maksimi, ja edellisessä keskenmenossa meni ehkä se 11 päivää kun vuoto kesti 10 päivää.

Täs just mietin, että kohta mä voisin jo tuntea vauvan liikkeet ku tänää olis startannut rv 16. Eihän se mitään sinällään auta miettiä asiaa, mut mieli silti sitä ajattelee välillä. :rolleyes:

Pitää vaan katsella netistä kesälle lomavaatteita ym. Jo, nii saa jotain muuta ajateltavaa.
Mulla on nyt ollu tarve miettiä koko ajan jotain, tai suunnitella jotain, muuten jään miettimään kaikenlaisia entä jos juttuja :sorry:
Varsinkin kun täs kotosalla oon, tällä hetkellä nii ei oo ees työtä mihin keskittää ajatusta.
Meillä on yks ylimääräinen huone, joka on kesken, lähinnä varastona, mut tarkotus olis tulevalle lapselle se laittaa, mut ei oo siihenkään mieltä, ku ei sitä voi koskaan tietää saako sinne ees asukasta, vai jääkö vaan työhuoneeksi o_O

Samaa olen mietiskellyt. Viime viikolla olisi ollut neuvola. Tänään olen ollut tosi surullinen kkm vuoksi. Vielä kun se raskaustestikin oli edelleen plussa... :banghead:

Itse kanssa tarviin tällaisessa tilanteessa "projektin", että pystyn katsomaan eteenpäin... Nyt se on kuntoilu ja painonpudotus fiksusti. Taloa on etsitty, mutta kysymys on, että montako huonetta :sorry:
 
no nyt kyllä luulis jo olevan uus raskaus kyseessä kun hcg oli niin pieni silloin ku mitattiin ni pitäis olla jo nolla-5 jolloin olis nega. millos se mitattiinkaan?

Puolitoista viikkoa sitten torstaina. Mulla ei käynyt tänään edes mielessä uusi raskaus :bag:
 
Puolitoista viikkoa sitten torstaina. Mulla ei käynyt tänään edes mielessä uusi raskaus :bag:
mulla meni viikossa hcg nollaan kun oli 18.
kannattaa varmaan juurikin nyt yrittää keskittyä muuhun että saa ajatukset hetkeks pois tästä.
sori kun täällä innostutan mut onko viiva haalea vai vahva plus? kannattaa varmaan testailla tasaisesti tai vaatia pääsyä uusinta hcg ni selviää jos on siitä lähtenytkin nousuun.
 
Kävin äsken kaverin kanssa kävelyllä (olipa hitokseen raskasta pitkittyneen flunssan ja edelleen jatkuvan yskän päälle). Päädyttiin auttamaan kylän keskustassa joku humalainen vanha nainen kotiinsa, ja voi jösses mulle tuli paha olo siitä naisen viinan hajusta ja sen kotoa tulleesta tupakan hajusta. Kaveri (joka tietää yrityksestä) myhäili vieressä, että taidat olla raskaana. Hän ei siis haistanut mitään erityistä. Nojoo, nauroin että niinhän mä olen kuvitellut jo kahdessa edellisessä kierrossa oireiden perusteella olevani raskaana. Mene ja tiedä taas näitä. :hilarious:
 
Koirankorva, NewMoon ja Turvonnut, viiva oli todella hailakka, ei todellakaan näy kuvassa täällä. Ei mulla oo yhtään jotenkin oikeaa toivoa uudesta raskaudesta... Vaikka se olisi niiiiiiiiin ihanaa! :sad015 Mutta huomenna gynekäynti ongelmiin liittyen sopivasti.
 
Meillä aiemmin k18 toimia ollut keskimäärin 2krt viikossa. Oon ite aina ollut ns pienihaluinen, mulle riittää hyvin 1-2krt viikkoon ja siitä on lähes kaikissa mun suhteissa tullu ajoittain riitaa, et liian vähän. Tyhmää kun sen takiakin tuntenu itsensä jotenkin virheelliseksi kun ei haluta enemmän mut minkäs sille mahtaa kukaan, haluttaa sit vähemmän tai enemmän! Ja mielelläni haluaisin haluta enemmän jos voisin sen suoraan itse päättää. Nyt tässä lapsettomuushommassa seksit ajoittuu aikalailla oviksen ympärille ja oviksen jälkeen ei sit haluta tippaakaan, enemmänkin miettii et huh kuka semmoista hommaa jaksaa harrastaa :hilarious: eli voi olla se kahdenkin viikon tauko sitten, tai kerran siinä kahen viikon aikana ja välillä myös hoitelen hommat muilla tavoin miehen mieliksi kuin itse yhdynnällä. Mietityttää kyl et mitähän mun pienille haluille käy sitten raskaudessa, saati kun lapsi on syntynyt :bag: oispa ihanaa kyl jos raskaana haluttais paljon, näinhän joillekin käy. Noh aina voi haaveilla :rolleyes:
 
Takaisin
Top