Meillä kanssa vaihtelevan aktiivinen seksielämä, välillä toki viikkoja kun ei ehdi ja jaksa kun viikonloppuna kerran, mutta yleensä varmaan se 3-5 krt.
Yritän kovasti olla ajattelematta näitä erilaisia tuntemuksia mitenkään raskauteen liittyviksi, ei vielä mitään oireita vois ees olla
Lauantaina oli ne oviskivut ja sillon tein sen ekan ovistesti joka oli plussa, mutta vertailua ei edelliseen päivään ollut. Eli lauantaina tai sunnuntaina ois dpo0, eli nyt dpo 3-4. Oon nyt kahtena yönä nähnyt aivan hulluja unia ja nukkunu huonosti, tätä samaa oli jo ennen plussaa viime raskaudesta (tein plussan dpo10). Lisäks nyt on aivan sänkyyn kaatava väsymys, sitä samaa oli viime raskaudessa. Lisäks alavatsaa vihloo välillä kevyesti, repäsykipuja. Normaalisti mulla ei ole.
Yritän nyt vakuuttaa, että oon stressaantunu ja siks uni kärsii ja siks väsyttää. Ja alavatsaa vihloo vaan siks ku oli ne kaavinnat ja kaikki kolmisen viikkoa sitten. Jos lähtee tissit turpoomaan nii sit en pysty enää itteäni vakuuttelemaan