Raskaaksi 2019

Juu, pidempää kiertoa täälläkin on ollu, mitä myöhenpänä ovis on ollu:)

Tsemppiä piinailuun, piiitkiä ne päivät. Ja kp1, niin harmillinen päivä kun se onkin, niin ei auta kun painaa leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Toivotaan, että jokaisen vuoro tulisi vielä.

Ja Iinekselle tsempit, toivotaan plussaa nyt kumminkin<3
 
Ja Hannille jaksamisia. Miten se onkin, että sonta tulee aina ryppäinä niskaan. Itellä kans sillon tuulimunakierrosta haudattiin mummo ja toinen koira kuoli syöpään. Nyt on vähän samanlaiset fibat tässä meneillään, että toiveissa on, että karma antais sitten jotain ilon aiheitakin vastineeksi. Mieleuten tämän vuoden puolella:) mulla on isot toiveet ens kierrolle, kumpa silloin<3 sitä ennen tässä pitäis kuukausi tappaa aikaa
 
DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5

Arri // Toinen haaveissa // ya 6/18

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

Koirankorva // 24// ensimmäinen haaveissa // ya 12/18 km 1/19

Iines-19 // 35 // 4. toiveissa // ya 8/2018, km 10/18 ja kkm 1/19

dadapls // 19 // ensimmäinen // ya 1/19

beibie // 25 // ensimmäinen toiveissa // ya 8/18

Otus87 // 32 // ensimmäinen // ya 3/17, kkm/tuulimuna 10/17, km 12/17 ja 2/18, kkm 5/18

Hanni_ // 25 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/18, kkm 11/18

jannn // 32 // ensimmäinen haaveissa // ya 9/18


Plussanneet:

Jeppis89 / 30v / ya 4/18, LA elokuun lopussa
tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
Arri // 29// ya 6/18 //LA lokakuussa
Mimosa-18 // 33 // ya 2/19 // LA 11/19
 
Kuulemma terolut estänyt oviksen ja vuoto on kuukautiset sanoi hoitaja puhelimessa. Sanoin että meen tämän kierron ilman clomeja et 15 päivän päästä terolut jos en ole raskaana. Päätös minulta et luomuna tämä kierto koska noi ei ole menkat mitkä mulla oli. Ja jos on niin limakalvo on kärsinyt clomifenin takia niin en tässä vaiheessa halua niitä ottaa. 15 päivän aikana kyl sit selviää et oonko raskaana vai tulisko sit ihan luomuovis ..
 
Mun ainoo huoli tällä hetkellä on tuo mies, joka ei pysty puuhailemaan kuin 4-5 päivän välein. Parhaimmillaan edellisten raskauksien yrityksessä 2-3 päivän välein. Mut nyt tuntuu kuormittuneelta ja väsyneeltä ja kokee, että mä ahdistelen, kun haluaisin vähän useammin. Viimeksi sanoi, että ahdistaa tää liika suunnitelmallisuus koko raskausasiassa. Mä vähä ihmettelen, miten oon ikinä raskautunu, kun hän on aina ollut samanlainen :grin
Mut mun arvion mukaan paras hetki olisi tänään tai huomenna ja edellisestä kerrasta 3 pv, joten nyt vois osua kohdilleen :woot: Muilla samanlaisia puolisoita?
 
Helena80, meillä on samanlainen. Toki otollisina päivinä on pyritty joka toinen päivä hommailemaan, mutta se vaatii melekosta lämmittelyä. Ja sen jälkeen on tiedossa pitempi kuiva kausi. Tätä ei ole silloin ku ei oo yritystä, eli liittyy täysin tähän yrittämiseen.
 
Newmoon, kyllä ollaan, muttei kestä kuullakaan, kun halut jo lähtee :rolleyes:

Mut yritän olla stressaamatta, kun en häntä voi muuttaa. Päivä kerrallaan.

Iines, meillä myös rennompaa, kun ei ole yritys päällä. Silloin mies on halukkaampi kuin minä :oops:
 
Mun ainoo huoli tällä hetkellä on tuo mies, joka ei pysty puuhailemaan kuin 4-5 päivän välein. Parhaimmillaan edellisten raskauksien yrityksessä 2-3 päivän välein. Mut nyt tuntuu kuormittuneelta ja väsyneeltä ja kokee, että mä ahdistelen, kun haluaisin vähän useammin. Viimeksi sanoi, että ahdistaa tää liika suunnitelmallisuus koko raskausasiassa. Mä vähä ihmettelen, miten oon ikinä raskautunu, kun hän on aina ollut samanlainen :grin
Mut mun arvion mukaan paras hetki olisi tänään tai huomenna ja edellisestä kerrasta 3 pv, joten nyt vois osua kohdilleen :woot: Muilla samanlaisia puolisoita?

No joo ihan sama homma täällä. Vielä ei siis varsinaista yritystä ja ahdistaa jo valmiiks että kun aletaan yrittää niin tiedän että ei olla ihan samalla aaltopituudella tän yrityksen suhteen. Mies ennemmin tjottailee, kun mä taas tarkasti seuraan kiertoani. Sitten itte on niin turhautunut kun toista ei just silloin huvita, kun olis parhaat mahikset ja se taas vissiin ahistuu/tulee paineita, jos tietää milloin olis paras aika.
 
Kuulemma terolut estänyt oviksen ja vuoto on kuukautiset sanoi hoitaja puhelimessa. Sanoin että meen tämän kierron ilman clomeja et 15 päivän päästä terolut jos en ole raskaana. Päätös minulta et luomuna tämä kierto koska noi ei ole menkat mitkä mulla oli. Ja jos on niin limakalvo on kärsinyt clomifenin takia niin en tässä vaiheessa halua niitä ottaa. 15 päivän aikana kyl sit selviää et oonko raskaana vai tulisko sit ihan luomuovis ..


Onko sun mahdollista tehdä ovulaatio testejä, niin silloin ei tarvitsisi arvuutella limoista yms. milloin ovulaatio on? Saisit ainakin täsmällisen tiedon ovulaatiosta ja tarkat dpo:t :)

Joku viisaampi ehkä tietäisi paremmin, ehkä terolut vaikeuttaa ovista. Mulla kumminkin gyne sanonut ettei estä ovista ja näin myös kävi minulle viime kierrossa ihan testatusti. Voi toki olla yksilöllistä kenellä estää kenellä ei?

Zemppiä:)
 
Nuppunen, just ku mun tekstiä olis!

Sen verran tosin täytyy sanoo, että mieshän oli kolmannen jälkeen aivan ehdottomasti ei neljännelle, joten sain kumminki puhuttua ympäri, että on nyt edes mahis raskautua :grin
 
En usko mitä he ei voi todistaa eli kun he ei tutkinut mua niin päätin että ootan tämän kierron luomuna et mitä tapahtuu ja tikutan oviksen ja jos oon raskaana niin oon raskaana

Ilmoitan tilannetta miten etenee ja tsemppaan kaikkia teitä! <3
 
Nuppunen, just ku mun tekstiä olis!

Sen verran tosin täytyy sanoo, että mieshän oli kolmannen jälkeen aivan ehdottomasti ei neljännelle, joten sain kumminki puhuttua ympäri, että on nyt edes mahis raskautua :grin

Meillä ihan sama homma ja sit mietinki et haluaakohan se oikeasti edes vauvaa, kun kuitenki siinä kohtaa tuntuu jänistävän.. noh mä yritän olla nyt hetken ajattelematta vauvakuumetta ja mietin mitä tässä itekkään haluaa. Kierto kun alko taas alusta eilen, niin mulla oli jopa vähän helpottunu olo. Mitä ihmettelen kyllä suuresti, kun vauvakuume on välillä ihan järjetön. On nää naisen hormoonit kummallisia kun olo on ku tuuliviirillä. :confused005:smiley-angry017
 
Earl, haalee viiva on viel nega, mulla yleensä kierron läpi niissä kaksi viivaa, mutta oviksen aikaan on sitten ihan kirkuva se toinen viivakin. Mut voihan se silti olla lähettyvillä. Tässä kierrossa mulla oli kahdesti ennen ovista ihan toosi lähellä ettei olis ollu luettavissa plussaksi.

Helena, ei meilläkään peitto heilu joka toinen päivä normisti 2 kertaa viikkoon maks ja oviksen aikaan koitan kellistää useemmin. En kerro miehelle koska on ovis, vaikka ihan yhteisellä linjalla ollaan tässä lapsiasiassa, tulee vaan sille suoriutumispaineita:)
 
Nuppunen: Samaa mietin itekki, et haluuko oikeesti vauvaa vai jättikö ehkäisyn pois sen takia, et mä halusin..Mut eipä tässä mitään voi ku toivoa parasta.
 
Mun ainoo huoli tällä hetkellä on tuo mies, joka ei pysty puuhailemaan kuin 4-5 päivän välein. Parhaimmillaan edellisten raskauksien yrityksessä 2-3 päivän välein. Mut nyt tuntuu kuormittuneelta ja väsyneeltä ja kokee, että mä ahdistelen, kun haluaisin vähän useammin. Viimeksi sanoi, että ahdistaa tää liika suunnitelmallisuus koko raskausasiassa. Mä vähä ihmettelen, miten oon ikinä raskautunu, kun hän on aina ollut samanlainen
Mut mun arvion mukaan paras hetki olisi tänään tai huomenna ja edellisestä kerrasta 3 pv, joten nyt vois osua kohdilleen :woot: Muilla samanlaisia puolisoita?

Täältä löytyy.. Sitten kun sanon asiasta niin tulee paha mieli kaikille. Ovisplussa on elämäni onnellista aikaa koska sillon mies tietää että ei auta mutinat :hilarious: Aina sanon kaikkea että ”vielä aamulla varmuuden vuoksi” tai ”kohta se ovis kuitenkin tulee” että saan :grin Kyllähän se jaksaa kun nuori mies on mutta hänelle ei tuu sellasta tarvetta erikseen. Eli jos mä en ”ahdistelisi” niin varmaan olisi kerran viikossa jos sitäkään. Tai sitte ei oo raukka vaan päässy kokemaan tarvetta kun vaimo on valmiina 24/7 (sanoin kerran että saa vaikka yöllä herättää niin mulle käy) :hilarious:
 
Takaisin
Top