Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun ainoo huoli tällä hetkellä on tuo mies, joka ei pysty puuhailemaan kuin 4-5 päivän välein. Parhaimmillaan edellisten raskauksien yrityksessä 2-3 päivän välein. Mut nyt tuntuu kuormittuneelta ja väsyneeltä ja kokee, että mä ahdistelen, kun haluaisin vähän useammin. Viimeksi sanoi, että ahdistaa tää liika suunnitelmallisuus koko raskausasiassa. Mä vähä ihmettelen, miten oon ikinä raskautunu, kun hän on aina ollut samanlainen
Mut mun arvion mukaan paras hetki olisi tänään tai huomenna ja edellisestä kerrasta 3 pv, joten nyt vois osua kohdilleen Muilla samanlaisia puolisoita?
Kuulemma terolut estänyt oviksen ja vuoto on kuukautiset sanoi hoitaja puhelimessa. Sanoin että meen tämän kierron ilman clomeja et 15 päivän päästä terolut jos en ole raskaana. Päätös minulta et luomuna tämä kierto koska noi ei ole menkat mitkä mulla oli. Ja jos on niin limakalvo on kärsinyt clomifenin takia niin en tässä vaiheessa halua niitä ottaa. 15 päivän aikana kyl sit selviää et oonko raskaana vai tulisko sit ihan luomuovis ..
Kp7 ja eka tikutus jossa haalee viiva mutta selkeä?? Miten se nyt jo voi olla...?
Nuppunen, just ku mun tekstiä olis!
Sen verran tosin täytyy sanoo, että mieshän oli kolmannen jälkeen aivan ehdottomasti ei neljännelle, joten sain kumminki puhuttua ympäri, että on nyt edes mahis raskautua
Mun ainoo huoli tällä hetkellä on tuo mies, joka ei pysty puuhailemaan kuin 4-5 päivän välein. Parhaimmillaan edellisten raskauksien yrityksessä 2-3 päivän välein. Mut nyt tuntuu kuormittuneelta ja väsyneeltä ja kokee, että mä ahdistelen, kun haluaisin vähän useammin. Viimeksi sanoi, että ahdistaa tää liika suunnitelmallisuus koko raskausasiassa. Mä vähä ihmettelen, miten oon ikinä raskautunu, kun hän on aina ollut samanlainen
Mut mun arvion mukaan paras hetki olisi tänään tai huomenna ja edellisestä kerrasta 3 pv, joten nyt vois osua kohdilleen Muilla samanlaisia puolisoita?