Raskaaksi 2019

En ookaan hetkeen kertonut tästä km jälkeisestä maidon tulosta, eilen pitkästä aikaa kokeilin, nii vieläkin molemmista tuli edelleen vähän, mutta ei onneks enää tyyliin suihkuamalla. Mutta nännit on jostain syystä tummentunut uudestaan. Toki neki elää ihan omaa elämäänsä, alkais nyt vaan ne menkat. Pääsis laskemaan kiertoa. Ovista ym.
 
Tsemppiä kovasti Sammie :Heartred

Täälläkin dpo11 ja ihan on olot pois. Ei oo mitään PMS oireita eikä raskausoireita. Pikku flunssa ja hiukset ja naama ihmeen rasvaiset ku mä pesen hiukset 2-3 kertaa viikossa niin nyt ne on jo likaiset. Muuta ei oo. Ei nippailuu missään eikä oo mitään oloja ei suuntaan eikä toiseen. Testi ylihuomenna aamul ja nega varmasti niin sut loppuu progesteroni
 
Onko Sammie tilanne selvinnyt jo? Toivottavasti ei mitää vakavaa.

Oon tän jo kertonut, en tiedä kuinka monesti, sori et tylsistytän aina näillä samoilla ( mut ei oo uusiakaan:hilarious:). Mun kystan puhkeaminen kuulosti melko samalta. Sattui oikeasti niin paljon, että istuin pytyllä ja oksensin samalla ämpäriin ja just taju meinasi mennä. Soitin itelleni silloin ambulanssin, ku olin varma että tyyliin lähtee henki:hilarious: nykyään asialle voi jo nauraa, mut sillon ei kyllä paljon naurattanut
 
Voiskohan menkat tulla ja mahd loput raskausaineet ulos?

Testasin varmuuden pc:llä, nega. Ei näköjään kandeis muita käyttää :hilarious: ovistestikin oli aikas blanco. Menkkoja odottelemaan. Flunssaakin pukkaa :/

Voi pöh tätä negailua. Tää kaikessa kamaluudessaan jopa vähän huvittaa, että vois oikeesti pistää jo jonkun petsin sille kuka meistä surkimuksista onnistuu ekana:hilarious::bag: sori, ei saa tehdä tästä pilaa, kun tää on oikeesti tosi perseestä, mutta miten hitossa tämä maailman luonnollisin asia voikin olla näin vaikeaa?

Kp11, ei lähellekään ovisplussaa, onneksi. Oli tuolla ukon ketaleella niin kosteat varpajaiset että saa kattoa millon se on taas elävien kirjoissa:hilarious: onneks tulin vasta hetki sitten kotiin, niin ei oo tarvinnut kuunnella sitä valituksen määrää koko päivää:hilarious:
 
Oot nipander ihan oikeessa ei sais tehä pilaa mutta en tiedä kenen puolesta pelaisin jos pitäs panosta pistää :happy6

Kovaati oottelen täällä josko sammie ilmottais että sillä on kaikki hyvin??

Viikko sitte olin ihan sitä mieltä että :cool05 the kierto, no se tunne meni yhtä nopeesti ohi kun tulikin... mutta viimeviikolla tiistainako se oli oli jotain jomotusta vasemmalla puolella tikkuun sain plussan to aamulla ja illalla sit vähän jo silleen kiikunkaakun. Eilen ja tänään ainakin oon tuntenu pientä vihlontaa oletettavasti munasarjoissa vasemmalla puolella, välillä mietin että säteileekö se jalkaankin... siellä on varmasti joku syöpä okei kysta (mulla ei tiettävästi oo koskaan ollu niitäkään) :confused004:confused004
 
Voi pöh tätä negailua. Tää kaikessa kamaluudessaan jopa vähän huvittaa, että vois oikeesti pistää jo jonkun petsin sille kuka meistä surkimuksista onnistuu ekana:hilarious::bag: sori, ei saa tehdä tästä pilaa, kun tää on oikeesti tosi perseestä, mutta miten hitossa tämä maailman luonnollisin asia voikin olla näin vaikeaa?

Kp11, ei lähellekään ovisplussaa, onneksi. Oli tuolla ukon ketaleella niin kosteat varpajaiset että saa kattoa millon se on taas elävien kirjoissa:hilarious: onneks tulin vasta hetki sitten kotiin, niin ei oo tarvinnut kuunnella sitä valituksen määrää koko päivää:hilarious:

Joo vois todellaki. Onneks täs keskustelussa on lähinnä meitä jotka ei oo yk1 raskaana anteeks vaan :hilarious: ei tänne varmaan uudet uskalla tai viitsi tullakaan :hilarious: veikkaan et smoothie eka raskaana kun hoidot lähimpänä tai sit joku yllättää luomuna, luultavammin joku joka alle 1v yrittänyt :)
 
Voi pöh tätä negailua. Tää kaikessa kamaluudessaan jopa vähän huvittaa, että vois oikeesti pistää jo jonkun petsin sille kuka meistä surkimuksista onnistuu ekana:hilarious::bag: sori, ei saa tehdä tästä pilaa, kun tää on oikeesti tosi perseestä, mutta miten hitossa tämä maailman luonnollisin asia voikin olla näin vaikeaa?

Kp11, ei lähellekään ovisplussaa, onneksi. Oli tuolla ukon ketaleella niin kosteat varpajaiset että saa kattoa millon se on taas elävien kirjoissa:hilarious: onneks tulin vasta hetki sitten kotiin, niin ei oo tarvinnut kuunnella sitä valituksen määrää koko päivää:hilarious:

Kiitos, Nipanderi! Repesin tuolle "meille surkimuksille".:hilarious::hilarious: Tekee hyvää nauraa asialle.
Kieltämättä voi plussat olla vähän harvemmassa nyt kun täällä taitaa enimmäkseen kirjoitella nyt meitä pitkään yrittäneitä.

Sammielle :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred Toivottavasti kaikki on jo parempaan päin!

Minulla Dpo3. Tuntuu kauhean hitaasti kulkevan nämä päivät.:meh:
 
Voi pöh tätä negailua. Tää kaikessa kamaluudessaan jopa vähän huvittaa, että vois oikeesti pistää jo jonkun petsin sille kuka meistä surkimuksista onnistuu ekana:hilarious::bag: sori, ei saa tehdä tästä pilaa, kun tää on oikeesti tosi perseestä, mutta miten hitossa tämä maailman luonnollisin asia voikin olla näin vaikeaa?

Kp11, ei lähellekään ovisplussaa, onneksi. Oli tuolla ukon ketaleella niin kosteat varpajaiset että saa kattoa millon se on taas elävien kirjoissa:hilarious: onneks tulin vasta hetki sitten kotiin, niin ei oo tarvinnut kuunnella sitä valituksen määrää koko päivää:hilarious:

Mulla alko kahen viikon piina. Ei mulla yleensä montaa kuukautta oo plussaan menny, mutta perkele kun mulla on tapana tulla aina takas :hilarious:

Eli, mä voisin kohta jo olla ihan pätevä ehdokas panoksille :hilarious:
 
Kiitos kaikille ajatuksista :Heartred:Heartred

Kystahan se oli, kooltaan 4 cm ja vuotanut vatsaonteloon. Tieto kyllä helpotti. Kohtu näytti puhtaalta ja pientä viitettä oli kierron käynnistymisestä. Tuo kystakin johtui ehkä ovulaatioyrityksestä.

Ultrassa selvisi myös, että kohdussa on anomaliaa, kuten kaavinnan yhteydessä oli epäiltykin :sorry:
 
Se kipu kystasta on ihan järkyttävää, Huhhuh. Onneksi selvisi sammie!

Ja joo en usko että ite oon hetkeen täältä mihinkään poistumassa/plussaamassao_O tuntuu jo nyt ihan absurdille että en muka joskus teille tänne kirjoittelis:p oon ite kans yrittänyt ottaa tätä asiaa huumorilla, ei tässä muu auta.
 
Se kipu kystasta on ihan järkyttävää, Huhhuh. Onneksi selvisi sammie!

Ja joo en usko että ite oon hetkeen täältä mihinkään poistumassa/plussaamassao_O tuntuu jo nyt ihan absurdille että en muka joskus teille tänne kirjoittelis:p oon ite kans yrittänyt ottaa tätä asiaa huumorilla, ei tässä muu auta.

Kyllä itse tuli raskaanakin täällä pyörittyä :) Ja tosiaan, hyvä että selvisi! Tuon anomalian suhteen on kyllä vielä pureskeltavaa :sad001
 
Mä hengästyn joka asiasta ja sit semmonen PMS loistaa poissaolollaan ja oon tosi seesteinen joskin hieman enemmän väsynyt. Pulssi on noussut (fitness ranneke) ja Jano. Heräsin yöllä ku oli niin kauhee jano että oli pakko kostuttaa suu.. rinnat ei yhtään arat ku vois vaan niitä puristella ja hyppii ja yleensä ne on aina vähän arat. Ei oo viilyokipuja ei mitään kipuja selän tai mahan puolella. Olis edes PMS
 
Kyllä itse tuli raskaanakin täällä pyörittyä :) Ja tosiaan, hyvä että selvisi! Tuon anomalian suhteen on kyllä vielä pureskeltavaa :sad001

Minkätyyppistä anomaliaa? Kaavinnasta johtuvaa vai ollut jo aiemmin? Sanoivatko että voi vaikuttaa raskautumiseen/raskauksiin?
 
Huomenta ja mukavaa viikkoa kaikille ja plussaa paljon sitte sekä ovista että raskautta!

Täällä lämmöt on noussut ihan tosi paljon verrattuna siihen että ei oo enää flunssaa jolloin lämmöt oli kuitenkin korkeat muuten sit muutenkin normaaliolo. Ainut et vasen käsi on vähän turvonnut mut reuma. Ei mitään kipuja missään, se poltekipu oli yhtenä päivänä, sit eilen sitä juili ehkä pari sekuntia ja loppui eikä alaselkä oo kipee niinku yleensä. Onpa kumma kierto. Eniten oudoksuttaa etten oo yhtään surullinen tai kiukkuinen tai mitää tollasta. Yleensä nyt itkuherkkä oon kuitenkin jos en raivoa
 
Takaisin
Top