Raskaaksi 2019

Jännä ku vuosi sitten ollessani hetken raskaana, mulla oli naama ja hiukset tosi tukkoisen olosia ja rasvaisia, joutui pesemään hiukset joka päivä, yleensä pesen 2-3 viikossa, eikä rasvoitu siinä ajassa. Nyt täs raskaudessa oli just samanlaista kuin normaalisti, eli tukka pysy puhtaana eikä muutenkaan ollu sellanen olo että koko ajan hikoilee ja naama kiiltää. Kuinka voi saman ihmisen hormonit olla nii erilaisia, eri raskauksissa. Esikoisen aikaan en muista, että olis ollu muutosta hiusten tai naaman rasvottumisessa, muistaakseni oli finnitön iho koko ajan. Ainakaan kuvissa ei epäpuhtauksia.

Nää on erikoisia. Mulla hiukset rasvottui kyllä hurjana. Siis vaikka pesin joka päivä, niin tuntui, ettei riittänyt :bag:

Millonhan testiä osaa tehdä, kun en tiedä varmaksi edes menkkojen alkamista. Jos on kp 27 niin 27.1 alkaisi vai oisko hyvä vaan odottaa kuun loppuun tai testata 28.1 :bored:

Mulla pitäisi alkaa menkat 30.1. ja teen kyllä kaikkeni, että testaan aikaisintaan vasta 1.2. eli jos menkat on myöhässä. Surettaa aina niin paljon nähdä ne negat. :sad001

Tiarella, riippuu varmaan siitä, tuleeko negasta huonompi fiilis kun menkoista vai alkaako menkat helpommin negatestin jälkeen :confused005

Minä en sitten testannut negaa tänäänkään... Eilen illalla alkoi nippailu oikealla ja testasin oviksen. Ei tikun mukaan sitä. Äsken raskaustestissä taas hailura, samaa luokkaa edelleen. Ehkä sen kuivettua pystyy vertaamaan toiseen kuivaan. Mutta nyt aamusta alkoi kovempi kipuilu, koko kohtu tuntuu aralta ja "kovalta". Kipu ei ole massiivista, mutta haittaa normaalia elämää. Lantionpohjaan heijastelee, kun peräsuolikin kipuilee :bored:

Tiarella, riippuu varmaan siitä, tuleeko negasta huonompi fiilis kun menkoista vai alkaako menkat helpommin negatestin jälkeen :confused005

Minä en sitten testannut negaa tänäänkään... Eilen illalla alkoi nippailu oikealla ja testasin oviksen. Ei tikun mukaan sitä. Äsken raskaustestissä taas hailura, samaa luokkaa edelleen. Ehkä sen kuivettua pystyy vertaamaan toiseen kuivaan. Mutta nyt aamusta alkoi kovempi kipuilu, koko kohtu tuntuu aralta ja "kovalta". Kipu ei ole massiivista, mutta haittaa normaalia elämää. Lantionpohjaan heijastelee, kun peräsuolikin kipuilee :bored:

Voiskohan menkat tulla ja mahd loput raskausaineet ulos?

Testasin varmuuden pc:llä, nega. Ei näköjään kandeis muita käyttää :hilarious: ovistestikin oli aikas blanco. Menkkoja odottelemaan. Flunssaakin pukkaa :/

Voiskohan menkat tulla ja mahd loput raskausaineet ulos?

Testasin varmuuden pc:llä, nega. Ei näköjään kandeis muita käyttää :hilarious: ovistestikin oli aikas blanco. Menkkoja odottelemaan. Flunssaakin pukkaa :/

Äh, ikävä uutinen.

Jos on menkat, niin kivut siihen nähden hurjat! Kasvaneet vain nyt. En päässyt vessasta äsken itse pois. Oksettaa ja sattuu, en pysty liikkumaan. Varmaan pakko kohta soittaa päivystykseen, jos ei ala helpottaa.

Äh, ikävä uutinen.

Jos on menkat, niin kivut siihen nähden hurjat! Kasvaneet vain nyt. En päässyt vessasta äsken itse pois. Oksettaa ja sattuu, en pysty liikkumaan. Varmaan pakko kohta soittaa päivystykseen, jos ei ala helpottaa.

Voi ei :/ onpa kurjaa kun edelleen vaikeudet jatkuu. Toivottavasti ei oo kohtu tulehtunut tai mitään muuta pahaa :/
Tosin jostain lukenut että ekat menkat keskenmenon jälkeen voi olla todella kivuliaat.

Mulla sattuu kans, mutta ei nyt mitenkään hirveen kovaa, molempiin munasarjoihin tasaisesti molemmin puolin aina välillä, nivusissa vihloo. Menkkamigreeniä oli eilen taas, sen tunnistaa ku siihen ei auta särkylääkkeet. Kauan odotuttaa vuoto.

Mulla kipeyty tissit, niinkun lähes aina ovulaation jälkeen. Nyt kp20 ehkä, eli luultavasti tässä kierrossa ollu vähä myöhemmin ovis mitä yleensä. Kivaa olla aina puolet kuukaudesta tissikipusena, aamutakkikin sattuu kun osuu:bored:

Sammie, kuulostaa ikävälle kivut:sad001 mene ihmeessä lääkäriin jos yhtään alkaa tuntumaan siltä:Heartred

Tsemppiä Sammie :Heartred mulla oli ekat kuukautiset keskenmenon jälkeen todella kivuliaat, en ole synnytysten jälkeen ottanut menkkoihin särkylääkettä mutta silloin piti ottaa (vaikka itse menkkavuoto oli hyvin niukkaa).

Jukkapalmu, täällä kans yks tissikipuinen. Hohhoijaa..

Kiitos TiinuLiinu ja Jukkapalmu23 :Heartred Lääkäriin jo lähdössä, kun aloin oksentaa ja taju meinasi lähteä. Itku pääsi, kun joudun taas samaan sairaalaan, missä kaavinnat ym. tehtiin :sad001

Tsemppiä Sammie :Heartred mulla oli ekat kuukautiset keskenmenon jälkeen todella kivuliaat, en ole synnytysten jälkeen ottanut menkkoihin särkylääkettä mutta silloin piti ottaa (vaikka itse menkkavuoto oli hyvin niukkaa).

Jukkapalmu, täällä kans yks tissikipuinen. Hohhoijaa..

Kiitos :Heartred Oispa vain siitä kyse! Taju oli lähteä vaikka särkylääkkeet jo otettu. Pelkään umpparia tai jotakin gynekologista.

Edit. Siis gynekologista ja epätyypillistä, toimenpidettä vaativaa.

Mulla joskus kysta oli niin kivulias että itkin vaan kylppärin lattialla kun en voinut kävellä tai istua. Toivotaan että ei ole vakavaa :smiley-angelic001

Voi Sammie, kyllä nyt koetellaan. Tsemppiä ja tuuhan pian päivittämään tilöannetta <3

Täällä kp16 ja selkeästi ovispäivä. Heräsin seiskan aikaan ekaa kertaa vessaan ja mahaa särki jo siihen malliin et on se tosiaan tänään, niinkuin eilisen testin perusteella arvaskin.
Talleteltu on hyvin (viime yö, toissayö ja pari päivää sitä ennen.) Katsotaan jaksaako ensi yönä vielä vai onko miesraukan kassit jo ihan kierteellä :oops::grin
Tää kierron vaihe on aina niin ihanan hyväntuulista ja toiveikasta aikaa <3

Nyytti, samaa mieltä. On toiveikas olo ja muutenkin hyvä fiilis. Mekin ollaan nyt ahkerasti joka/joka toinen pv talleteltu, eikai tässä ite muuta oikein voi tehdä. Sen taas vaan tietää et itellä palaa ahdistus ja vitutus viim. viikon päästä ja heitän hanskat tiskiin :shifty:

Kiitos TiinuLiinu ja Jukkapalmu23 :Heartred Lääkäriin jo lähdössä, kun aloin oksentaa ja taju meinasi lähteä. Itku pääsi, kun joudun taas samaan sairaalaan, missä kaavinnat ym. tehtiin :sad001
Tsemppiä, toivottavasti ei mitään vakavampaa :Heartred

Kiitos :Heartred Oispa vain siitä kyse! Taju oli lähteä vaikka särkylääkkeet jo otettu. Pelkään umpparia tai jotakin gynekologista.

Mulla aiheutti aivan jäätävät, siis aivan helvetilliset kivut kun ISO hyytymä jäi jumiin kohdunkaulalle. Otti naps vaan päivytyksessä pihdeillä pois ja kipu loppu heti.

hui, voi ei. toivottavasti vain kuulautisista kyse, mut kuulostaa hurjilta. suuri tsemppi sinne :Heartred

Haleja Sammie :Heartred toivottavasti nyt tulis loput raskausmateriaalit ulos, jos siitä on kyse ja pääsette eteenpäin tuosta painajaisesta.

Takaisin