Raskaaksi 2019

Eilen sen 19.
Toivottavasti lähtee nousuun. mutta että senhän näkis jo parin päivän päästäkin labroissa et viittaako raskauteen.. mitähän ne tolla ajaa takaa. kotitestein onneks saat myös asian selville.
 
Muokattu viimeksi:
Toivottavasti lähtee nousuun. mutta että senhän näkis jo parin päivän päästäkin labroissa et viittaako raskauteen.. mitähän ne tolla ajaa takaa. kotitestein onneks saat myös asian selville.

Fiilis on vaihdellut paljon, mutta tuntuma just nyt on, että ei ole lähdössä nousuun ... Toki sitä toivon, mutta ei ole sellainen olo :confused005

Tää painonpudotus ja treenin lisääminen toimii edelleen hyvin ja tuntuu helpolta :) Yritän nyt keskittyä edelleen siihen, vaikka samanaikaisesti ärsyttää, kun mies on keksinyt nyt useampana iltana parempaa puuhaa kuin seksi ja joka toinen päivä rytmi on jäänyt :meh: Mutta JOS joskus joutuisimme turvautumaan hoitoihin, niin en halua, että bmi siinä vaiheessa sen estää.
 
Viimein, meni kyllä pitkälle kp19. Kuitenkin sama päivä kun viime kuussa 18. :laughing002
 

Liitteet

  • IMG_20200118_094906.jpg
    IMG_20200118_094906.jpg
    22.5 KB · Katsottu: 119
Tiarella ei muuta kuin tallettelemaan! Tää vois olla teidän kierto!

Mun ei pitänyt ees tehdä testiä mut teinpä kuitenkin ja annoin Sofin taas huijata :finger: helvetti näitä viivanpaikkoja :mad: mahtaako ees täällä näkyä. Ois vaan blanco mielummin. Kuivuttua ei näy pahemmin mitään
 

Liitteet

  • 20200118_095137.jpg
    20200118_095137.jpg
    9.2 KB · Katsottu: 186
Mikä dpo sulla nyt?
Mä en ainakaan saanu millään niitä viivoja teille näkyviin silloin alussa.. Olikohan dpo 11 kun pc:ssä näkyi.
Miks noi sofit on nyt noin huonoja jos antaa turhia viivoja! Joillakin ihan selkeitä punaisia!

Hyvä että vuoto loppunut :Heartred mulla nyt dpo13 ovistestin mukaan. Eihän sitä tiedä onko joku kysta joka tekee noita viivoja. Nyt ei oo rinnatkaa kipeet jota ollut muutamassa kierrossa, ehkä se oli letroista sit o_O tai oli ne pari päivää joku viikko sit. Katsotaan teenkö huomenna Sofin vai tuhlaisko PC:n...vai teenkö mitään
 
Nonni, tänään kp15 tuli selkeä plussa. Eli varmaan se ovis on nyt sit päivän myöhemmin kun tavallisesti. Viime yönä talleteltiin ja pari päivää sit, illalla tai siis ens yönä sit taas. On kyllä sellaset limat ja halut et oksat pois :grin
 
Fiilis on vaihdellut paljon, mutta tuntuma just nyt on, että ei ole lähdössä nousuun ... Toki sitä toivon, mutta ei ole sellainen olo :confused005

Tää painonpudotus ja treenin lisääminen toimii edelleen hyvin ja tuntuu helpolta :) Yritän nyt keskittyä edelleen siihen, vaikka samanaikaisesti ärsyttää, kun mies on keksinyt nyt useampana iltana parempaa puuhaa kuin seksi ja joka toinen päivä rytmi on jäänyt :meh: Mutta JOS joskus joutuisimme turvautumaan hoitoihin, niin en halua, että bmi siinä vaiheessa sen estää.
kannattaa varmaan asennoituakin noin ni pettymys sitten ei ole niin suuri jos ei lähde nousuun. toi voi kyllä varmaan olla vielä siitä km:stä. on aika alhainen. en toki tiedä mikä sullaoli hcg kun todettiin km ja yksilöllisiähän noi laskemiset on niinkuin nousutkin (hcg).
meillä myös miestä saa välillä ihan houkutella puuhiin. tänään olis taas se jokatoinen pv ja töiden jälkeen se ei ihan hirveästi kiinnosta kun on aamuviideltä tullu herättyä (eikä yöllä tullu nukuttua) ja nukutuspuuhiin menee vähintään tunti ja minähän ne hoidan, kun iskä ei kelpaa.
nyt vaan painostusta kehiin jos ei muuten anna, hah.

tsemppiä reenikuvioihin.
 
Käväisinpä vaa'alla pitkästä aikaa. Nyt on sama paino mitä ennen raskautta. Vähän toivoin, et olis pari kiloa jäänyt, kun mulla herkästi menee sit jo alipainoksi, ei nyt ihan vielä kuitenkaan. Syön 5 päivässä, nyt vaan lisännyt treeniä. Jospa se painokin lähtisi taas nousuun, jos saa vähän lihasmassaa tässä.

Voi Jannn, mulla on kans kasa noita sofin tikkuja. Harmi että ovatkin sitten ihan paskoja. Ei sillä, mähän en ikinä pääse sinne saakka, että tarvis edes käyttää yhtään testiä. Varmaan vanhojakin jo:hilarious:

Noni, NewMoon, onpa hyvä, koska sulla oli se ar-ultra?

Tiarellalla oikeen kunnon plus, hommiin mars:happy:

Tylsiä aikoja. Kp10. Jotain viiltokipua satunnaisesti oikealla. Mies lähti varpajaisiin. Mä huomenna häämessuille:)
 
Jannn en mä usko että kystat niitä viivoja antaa, en voi olla varma, mut mulla oli Suomessa koko ajan kystia yhteen väliin kun yritettiin eikä yhteenkään testiin tullut ikinä edes viivanpaikkaa. Ainoastaan hailu pc:hen joka ei ikinä lähtenyt vahvistumaan ja sit nyt ku mulla o ollut tyyliin 2 kystaa täällä ja munasarjan kasvu niin oletin että haamut viittasi anovulatoriseen kiertoon tai sitten kävi kemiallinen tai sillee et yritti kiinnittyä mut mun elimistö pukkaa pihalle ku autoimmuunisairaudet sitä kuitenkin tekee. Tai näin nyt ajattelen kun mulla hylkii kaikkea, nyt kyllä itse oon luteaalissa kipee et en ymmärrä ja kivut just reuman fibron tekemii. Nyt on prednison lääkitys kun ei enää kestänyt kun niin kovaa väänsi kipeää. Ja kuulin jostakin et anovulatorinen kierto tekis viivoi mut ehkä sulla oli ovis hitusen myöhemmin, sillon ku sanoit oliko dpo3 kun oli kipee maha tai joku viiltokipu jos en väärin muista niin sit nyt olis dpo10 ja näin ollen voi olla ihan oikeasti raskaus....

NewMoon helpotus ettei enää tuu vuotoa!

Sammie on se hyvä varautua et km vielä mutta arvot voi samalla kyl viitata alkaneeseen et olis menneet alle 5 ja ovis ja siks arvot matalat...

Nyytti vain tallettelemaan..

ON: tylsää kun en olekaan raskaana. Olisin niin halunnut olla. Dpo10, väsyttää et aamulla aikaisin nousin nukahdin ja heräsin vasta klo 12. Hyvä niin sai lepoa ja oon ollut erityisen väsynyt viime aikoina muutenki. Rinnat ei vieläkään arat, kohtaa vois jo olla mut se oire mikä tulee joskus on et nännien rajat tummunut ja tää on ollu jo pari kertaa että enpä innostu. Muutenkin ollut paljon touhua, joku pesänrakennusvietti meneillään ja al oli 36,6 mitä todella ihmettelin kun eilen ja muutoin ollut vaan se 36,2-36,4.. nojaa progea vetelen niin se vissiin ja flunssa. Mut hassu piikki ylös mun käyrään. Ja sit se hiton kouristuskipu ollut käsissä ja suonenvetoja mut heti ku sai prednisonin niin loppu. Enpä ole edes tajunnut kysyä miksi mulla ei ole reumaan mitään mitä Suomessa oli. Tulipa pitkä teksti ...
 
Ootko Sammie testannut nyt?

Mulla vuoto on toistaiseksi loppunut. Eilisen rusehtavavan jälkeen ei ole nyt mitään tullut, eikä ainakaan oireet oo lähteneet et täytyy toivoa parasta vaan.

Hyvä, että loppui!

En oo testannut. Ehkä huomenna testaan viimein sen negan...
 
kannattaa varmaan asennoituakin noin ni pettymys sitten ei ole niin suuri jos ei lähde nousuun. toi voi kyllä varmaan olla vielä siitä km:stä. on aika alhainen. en toki tiedä mikä sullaoli hcg kun todettiin km ja yksilöllisiähän noi laskemiset on niinkuin nousutkin (hcg).
meillä myös miestä saa välillä ihan houkutella puuhiin. tänään olis taas se jokatoinen pv ja töiden jälkeen se ei ihan hirveästi kiinnosta kun on aamuviideltä tullu herättyä (eikä yöllä tullu nukuttua) ja nukutuspuuhiin menee vähintään tunti ja minähän ne hoidan, kun iskä ei kelpaa.
nyt vaan painostusta kehiin jos ei muuten anna, hah.

tsemppiä reenikuvioihin.

Kiitos :) En tiiä minäkään, mitä hcg oli. Jospa sen vielä ennen kesää nousuun saisi :shy: Joo, tänään on mies lojunut sohvalla koko päivän, ei oo tekosyitä o_O
 
Vieläkään ei menkkoja, eilen puski pari finnejä naamaan pitkästä aikaa, raskausajan niitä oli vaan ihan alussa, samaan aikaan ku ois menkat sillo pitänyt olla. Eli sain olla 2 kuukautta ilman yhtäkään finniä, vaikka söin suklaata ym herkkua melkein joka päivä :D
Tänää iski kuumia aaltoja, että eiköhän ne menkat kohta ala. Luulisin.

Meillä mies innostui jättää sokerin pois ruokavaliostansa. Pitäs varmaa kans seurata peräsi, mutta itsekuri on just nyt vähä huono :wtf:
 
Muokattu viimeksi:
Mun itsekuri oli ihan olematon marras-joulukuussa kkm:n, uupumuksen ja joulun takia. Sovittiin miehen kanssa, ettei osteta tammikuussa kotiin herkkuja, mutta mies toi eilen tummasuklaahasselpähkinälevyn kauppareissulta :grin oon kyllä ylpeä miehestäni, tehnyt fiksuja valintoja ruokavalion suhteen ja huomaa jo nyt miten pahin turvotus on lähtenyt! Just äsken iltapalalla puhuttiin, miten hidas painonpudotus on paras. Ja syön kyllä herkkuja, jos kotona on tarjolla. Siksi on hyvä, ettei niitä olla hetkeen ostettu :woot:

Kp taitaa olla 17. Oviksesta muutama päivä ja koko sen ajan tuntunut jo nyt menkkamaista vihlontaa välillä alavatsassa. Mieli synkkeni heti oviksen jälkeen ja mietin, että olisin varmaan pyytänyt saikkua jos lääkäriaika olis ollut päivän myöhemmin. En ymmärrä, miten hormonit vaikuttaa mun masennus- ja ahdistustuntemuksiin näin paljon :sorry:
 
Vieläkään ei menkkoja, eilen puski pari finnejä naamaan pitkästä aikaa, raskausajan niitä oli vaan ihan alussa, samaan aikaan ku ois menkat sillo pitänyt olla. Eli sain olla 2 kuukautta ilman yhtäkään finniä, vaikka söin suklaata ym herkkua melkein joka päivä :D
Tänää iski kuumia aaltoja, että eiköhän ne menkat kohta ala. Luulisin.

Meillä mies innostui jättää sokerin pois ruokavaliostansa. Pitäs varmaa kans seurata peräsi, mutta itse kuri on just nyt vähä huono :wtf:

Mulla oli sama. Iho oli raskausaikana parempi kuin koskaan!
 
Mulla oli sama. Iho oli raskausaikana parempi kuin koskaan!

Jännä ku vuosi sitten ollessani hetken raskaana, mulla oli naama ja hiukset tosi tukkoisen olosia ja rasvaisia, joutui pesemään hiukset joka päivä, yleensä pesen 2-3 viikossa, eikä rasvoitu siinä ajassa. Nyt täs raskaudessa oli just samanlaista kuin normaalisti, eli tukka pysy puhtaana eikä muutenkaan ollu sellanen olo että koko ajan hikoilee ja naama kiiltää. Kuinka voi saman ihmisen hormonit olla nii erilaisia, eri raskauksissa. Esikoisen aikaan en muista, että olis ollu muutosta hiusten tai naaman rasvottumisessa, muistaakseni oli finnitön iho koko ajan. Ainakaan kuvissa ei epäpuhtauksia.
 
Takaisin
Top