Raskaaksi 2019

Aamulla en sit kiireessä muistanut koko testiä niin teen myöhemmin ei oo vuotoa ja sitte se dpo olis niin pieni ettei mitään näy vielä ainakaan mun kropalla..

En oikein tiedä miten päin olla. Varmaan soitan lääkäriin
 
Kiitos! Ei tässä mitään, ihan odotettavissa oli. Silti sitä vähän toivoo et jos kuitenkin.
No, ne ihmeet tapahtuvat muille. Kiva kun soitto tuli eilen, että toukokuussa olis yhden viikon projekti 250km päässä polista, täytyy katsoa JOS päästään hoidot aloittamaan et voiko muka mun tuurilla keräys jne osua sille viikolle, toivottavasti ei. Jos osuisi ni joudun ton homman peruuttamaan, koska en kyllä halua hoitoja siirtää jos sinne asti päästää. Tyhmää tällänen etukäteen laskeskeltu ja suunnittelu kun mistään mitään tiedä.

Voi harmi, teille olis kyllä kovasti plussaa toivottu<3 toivottavasti hoidot sitten viimeistään tuottavat tulosta. Eiköhän ne asiat vielä parhain päin järjesty tässä kevään myötä, toivotaan ainakin<3
 
Täällä melko tylsä kierto jälleen mahaa nippailee mutta oottelen tätiä tulevaksi ensi viikolla viimestään :banghead: jotenkin sitä on niin skeptinen ollu keskenmenon jälkeen että ei edes jaksa nostaa toiveita ettei taas tipu korkealta. Alotin pari vk sitten salilla käynnin että sais taas muuta mietittävää itselleen :rolleyes:
 
Täällä melko tylsä kierto jälleen mahaa nippailee mutta oottelen tätiä tulevaksi ensi viikolla viimestään :banghead: jotenkin sitä on niin skeptinen ollu keskenmenon jälkeen että ei edes jaksa nostaa toiveita ettei taas tipu korkealta. Alotin pari vk sitten salilla käynnin että sais taas muuta mietittävää itselleen :rolleyes:


Toivotaan että jos täti ei vaikka tuliskaan! :angelic: Onko teillä kuinka mones yrityskerta menossa? Itekin miettiny että miten sitä sais ajan kulumaan nopeammin kun niin paljon aikaa vietän vaan kotona kouluhommia tehden...:rolleyes: Uimahallissa ajattelin alkaa käymään kun nää menkat sais tästä nyt vaa lusittua.. :banghead:
 
Jesbelle tsemppiä, josko se plussa oliskin ihan aito oikea plussa. Jos on, niin tarrasukkia pikkuiselle.
New Moonille tsemppiä kanssa, pää pystyssä uuteen kiertoon <3

Piinailijoille pitkää pinnaa :angelic:

ON: kp 31/? ja Flo ennustaa kp1 perjantaille. Kahdessa viime kierrossa 2-3 päivää ennen tätiä tuli tiputtelua, mutta ei nyt tässä kierrossa. Nännit on kipeät, eipä oikeastaan muuta huomattavaa voinnissa. Tosin tänään heräsin migreeniin ja sitä ei tapahdu ikinä. Vitsailinkin miehelle, että onkohan tää nyt joku merkki jostain.
Jotenkin ollaan molemmat pessimistisiä tän yrittämisen suhteen, ei tää oikein enää yrittämiseltä tunnu, ehkä enemmänkin tjottailulta. Se on toisaalta ollu ihan mukavaa, en ressaa oviksen tai oireiden kyttäämisestä. Olen vaan. Kaipa se sieltä napsahtaa jos on napsahtaakseen. Olen toisaalta jo osittain hyväksynyt senkin ajatuksen, että jos niin käy etten koskaan tule raskaaksi, niin mua ei sitten varmaan ollut missään vaiheessa tarkoitettu äidiksi, vaikka itsellä se halu ja palo olisi niin kova.
 
Jesbelle tsemppiä, josko se plussa oliskin ihan aito oikea plussa. Jos on, niin tarrasukkia pikkuiselle.
New Moonille tsemppiä kanssa, pää pystyssä uuteen kiertoon :Heartred

Piinailijoille pitkää pinnaa :angelic:

ON: kp 31/? ja Flo ennustaa kp1 perjantaille. Kahdessa viime kierrossa 2-3 päivää ennen tätiä tuli tiputtelua, mutta ei nyt tässä kierrossa. Nännit on kipeät, eipä oikeastaan muuta huomattavaa voinnissa. Tosin tänään heräsin migreeniin ja sitä ei tapahdu ikinä. Vitsailinkin miehelle, että onkohan tää nyt joku merkki jostain.
Jotenkin ollaan molemmat pessimistisiä tän yrittämisen suhteen, ei tää oikein enää yrittämiseltä tunnu, ehkä enemmänkin tjottailulta. Se on toisaalta ollu ihan mukavaa, en ressaa oviksen tai oireiden kyttäämisestä. Olen vaan. Kaipa se sieltä napsahtaa jos on napsahtaakseen. Olen toisaalta jo osittain hyväksynyt senkin ajatuksen, että jos niin käy etten koskaan tule raskaaksi, niin mua ei sitten varmaan ollut missään vaiheessa tarkoitettu äidiksi, vaikka itsellä se halu ja palo olisi niin kova.

Zemppiä, olisipa ihana jos tuolla rennolla asenteelle plussa tulisi <3
 
Toivotaan että jos täti ei vaikka tuliskaan! :angelic: Onko teillä kuinka mones yrityskerta menossa? Itekin miettiny että miten sitä sais ajan kulumaan nopeammin kun niin paljon aikaa vietän vaan kotona kouluhommia tehden...:rolleyes: Uimahallissa ajattelin alkaa käymään kun nää menkat sais tästä nyt vaa lusittua.. :banghead:

Alunperin alotettiin kesällä 2018 ja eka raskaus ilmoitti tulosta syksyllä mikä meni kesken ja nyt sitten 3 kierto keskenmenon jälkeen. Oli melko kova paikka kun raskaus meni kesken kun juuri olin haudannut oman äitini.. liikaa vastoinkäymisiä ja suosittelen kyllä keksimään jotain hulluksihan kotona tulee jos joka ikisen oireen ottaa ylös ja miettii :wacky:
 
Jesbelle tsemppiä, josko se plussa oliskin ihan aito oikea plussa. Jos on, niin tarrasukkia pikkuiselle.
New Moonille tsemppiä kanssa, pää pystyssä uuteen kiertoon :Heartred

Piinailijoille pitkää pinnaa :angelic:

ON: kp 31/? ja Flo ennustaa kp1 perjantaille. Kahdessa viime kierrossa 2-3 päivää ennen tätiä tuli tiputtelua, mutta ei nyt tässä kierrossa. Nännit on kipeät, eipä oikeastaan muuta huomattavaa voinnissa. Tosin tänään heräsin migreeniin ja sitä ei tapahdu ikinä. Vitsailinkin miehelle, että onkohan tää nyt joku merkki jostain.
Jotenkin ollaan molemmat pessimistisiä tän yrittämisen suhteen, ei tää oikein enää yrittämiseltä tunnu, ehkä enemmänkin tjottailulta. Se on toisaalta ollu ihan mukavaa, en ressaa oviksen tai oireiden kyttäämisestä. Olen vaan. Kaipa se sieltä napsahtaa jos on napsahtaakseen. Olen toisaalta jo osittain hyväksynyt senkin ajatuksen, että jos niin käy etten koskaan tule raskaaksi, niin mua ei sitten varmaan ollut missään vaiheessa tarkoitettu äidiksi, vaikka itsellä se halu ja palo olisi niin kova.

Kiitos, rupesin itkemään tosta viestistä. Tunteet kauhean pinnassa.... tulispa se tai sais ees selvyyden mitä on meneillään....

Sulleki plussatullia! <3
 
No ei ne menkat sitte alkaneetkaan. :wideyed: Eikä tuhruakaan näy. Ja paha olo jatkuu. Seurataan. Saapa ainakin pitkittää päätöksen tekoa. Ja kiitos jälleen viesteistä. :Heartpink

Jesbelläki edelleen jännä tilanne, plussatuulia edelleen!

Pahoittelut NewMoonille tädistä! :Heartpink Kurja tuo teidän tilanne. Niin oisin minäkin suonut jo teille sen pienen.

Uutukaiselle ja muille piinailijoille plussapuhuria toivon!
 
Iines-19 jospa ne menkat jäisivätkin tulematta :)


Tuntuu pitkiltä nämä piinapäivät... Onneksi viikonlopulle on mukavia suunnitelmia. Samaan aikaan kun odottaa piinapäivien loppua pelottaa kp1. Miten sitä sitten taas kasaa itsensä... No, päivä kerrallaan ja vielä on toivoa :)
 
Iines-19 jospa ne menkat jäisivätkin tulematta :)


Tuntuu pitkiltä nämä piinapäivät... Onneksi viikonlopulle on mukavia suunnitelmia. Samaan aikaan kun odottaa piinapäivien loppua pelottaa kp1. Miten sitä sitten taas kasaa itsensä... No, päivä kerrallaan ja vielä on toivoa :)

Liityn piinailijoihin nyt, tänään tuli ovisplussa :nailbiting: Ihan pakottamalla pakotin miehen vielä ennen töitä hommiin ettei tarvii huomisesta stressata :hilarious:
 
Mulla FF siirsi menkat alkavaksi kp28 (aiemmin kp25) :bored: Eli jos ovis tulee myöhässä niin tuleeko pidempi kierto? Jotenki ajattelin ennen että sitten vaan luteaalivaihe lyhenee hmm. Hauska kun mulla viime kierrossakin alko dpo1 ensimmäisestä päivästä ni ei tarvii laskeskella kun kattoo vaan mones päivä on :grin
 
Takaisin
Top