Raskaaksi 2019

Terolut eiyksinään estä ovista, en tiedä jos clomejen kanssa vaikutus on eri. Jos on matalat estrogeeni tasot on rinnat yleensä todella arat, ootko huomannut tälläistä?

Sitä mulla on yleensä ollut, erittäin kipeät rinnat, tässä kierrossa rintojen kipu puuttui täysin... Jota ihmettelin todellakin sillä oon ihan joka kuukaus itkenyt rintojen arkuutta ja sitte normaalistikin vaik ei oo ovis tai menkat tulos niin on arat rinnat... Onpa uus tieto
 
Siis mä ymmärsin, että sulla ois nyt dpo jo jotai lähempänä 15? Miten se onki nyt 7? Vai menikö mulla jotai ohi ja kovaa? :hilarious:
Joo eli tuossa puhuttiin et estääkö terolut oviksen. Kävin gynel ja se löysi 8mm follikkelin mutta epäili minun ovuloineen aiemmin ja määräsi ottamaan terot. Sit otin ne ja ihmettelin et miks mulla taas tulee ovis et eihän se normaalia ole, noh sit sain kuulla et joku muukin on ovuloinut terolutin aikaan, ja jos se mikä mulla jatku limat useamman päivän on ollu ovis niin nyt olis sitte dpo8. Eile 7.
Mun menkkojen outous voi johtua myös siitä että niitä lyhennettiin tajusin itsekin, olis se pitänyt ottaa huomioon, ennen ku mietin et mistä tämä yksi tuhru johtuu. (mulla menkat noudattaa aina samaa kaavaa)
 
Muokattu viimeksi:
Vatsa on sekaisin mutta menkat jäi.siihen kahteen raitaan ja valkkariin. Tänään on maha sekaisin ja isä saapuu niiden testien kanssa jos ei rupea vuoto niin teen testin ja tuloksesta huolimatta soitan lääkäriin..
Ovulaation ajankohta "hitusen" epäselvä olis varmaan pitäny tikuttaa suosiolla
 
Tässä alkaa varmaan uusi kierto kohta. Jomottaa, ehkä vähän kramppaa jo kohdusta. Valmistelee tyhjennystä siis! Mulla on yleensä paha pms muutama päivä ennen menkkoja, se oli sunnuntaina. Joten kaikki viittaa siihen että uusi kierto alkaisi täällä. Huomaan vain että olen stressannut tässä kierrossa vähemmän mutta silti toive nousi loppua kohti! :) kyllä sitä haluaa nyyttiä syliinsä vaikka työelämässä olisikin uusia tuulia tulossa.

Aina se pettymys juu tulee vaik mikä ois... :/
Mul kans suuremmit toiveet seuraaville kierroille ku alkaa lääkitys. Jos sekään ei auta ni sithän vast tippuuki korkeelta :blackeye::banghead:
 
Jospa sulla tosiaan oli ovulaatio ja ne veriviirut esim. Kiinnittymisestä? Tsemppiä!
En tiedä en.. Jos ei tänään tuu vuotoa tai holisee vain valkkaria niin sit testi parin päivän päästä ja sitte lääkäriin anyway koska nyt en voi aloittaa tällaisten "menkkojen" osin mitään clomeja...
 
En tiedä en.. Jos ei tänään tuu vuotoa tai holisee vain valkkaria niin sit testi parin päivän päästä ja sitte lääkäriin anyway koska nyt en voi aloittaa tällaisten "menkkojen" osin mitään clomeja...

Varmaan ihan hyvä toimintasuunnitelma tehdä raskaustesti ja käydä sitten lääkärin puheillä mikäli näin on ettei vuoto muutu kuukautisvuodon kaltaiseksi. Olispa tosiaan hyvä jos olisit raskaana :)
 
Newmoon, usein plussauksen aikaan iskee flunssa kun kroppa alentaa vastustuskykyä, jotta ei tuhoa sitä vierasta solukkoa kohdusta :wink

Täällä nyt dpo 2 oletettavasti, juilintaa alavatsalla ja pelko alkavasta vuodosta, pysty yhtään ennustamaan kun kaikki ollut sekasin muutenkin tyhjennyksen/kaavinnan jälkeen
 
Jesbe tee vaan testi vielä ennen lääkäriä. Minkä hintaisia raskaustestit siellä päin muuten on? Ihan siis mielenkiinnosta.

Plussanneiden flunssa? :)



Mihin sulla muuten terolutit määrättiin?
Toivottavasti tulee tässä kierrossa plussa!

Mulla määrättiin epäsäännölliseen kiertoon ja liian lyhyeen luteaalivaiheeseen (luomuna 12pvä). Viime kierrossa otin terolutin kp15-24 vaikka ovuloin vasta kp18. Tarkoitus oli lyhentää pitkiä kiertoja, ja näin myös kävi sillä viime kierto oli vain 26 päivää. Nyt kun kroppaa on "herätelty" tässä kierrossa ovisplussa tulikin jo kp10 ja nyt 4 päivää siitä aloitin Terot jotta luteaalivaihe pitenisi 12 päivästä ainakin 14 päivään. Pitää toivoa että tärppää, viime kierto oli vähän turha kun jouduin aloittamaan Terot ennen ovista ja näin luteaalivaihe oli vain 9 päivää. No ainakin kroppa heräsi ja nyt tosi toimissa :)
 
NewMoon :

Kävin tammikuussa gynekologin juttusilla. Taustaa siis että loppuvuonna 2018 ultrattii kohtu & munasarjat, kaikki oli kunnossa mutta kierrot pitkiä eikä raskaus ollut alkanut (08/2018 jätetty ehkäisy pois). Silloinen gyne kehotti jatkamaan vaan raskauden yrittämistä mutta tosiaan tammikuussa hermostuin ja menin eri gynekologille. Tämä gyne oli sitä mieltä että luteaalivaiheen tulisi olla 14-16 vrk ja näinpä minulle määräsi terolutin pitkiin kiertoihin & pidentämään luteaalivaihetta.
 
Jesbe tee vaan testi vielä ennen lääkäriä. Minkä hintaisia raskaustestit siellä päin muuten on? Ihan siis mielenkiinnosta.

Plussanneiden flunssa? :)



Mihin sulla muuten terolutit määrättiin?
Toivottavasti tulee tässä kierrossa plussa!

Maksaa edullisin 6 euroa. . Isä toi nyt RFSU testejä onneksi. Teen testin ku ei oo vuotoa lainkaan enää enkä eilisen tuhrun perusteella voi aloittaa clomeja huomenna.....
 
NewMoon: itselläkin vähän skeptinen olo auttaako toi terolut mutta ei siitä haittaakaan ole, saas nähdä..

Jesbe: milloin meinasit testata?
 
Tänään alkoi vuoto eli kp 1 taas :) onhan se mälsää mutta ensi viikolla pystyn paremmin keskittyä työasioihin sitten! Tsemppiä muille piinailijoille! <3
 
Normaali luteaali on tosiaan 12-16 ja ihanne varmaan juuri se 14.

Tänään alkoi vuoto eli kp 1 taas :) onhan se mälsää mutta ensi viikolla pystyn paremmin keskittyä työasioihin sitten! Tsemppiä muille piinailijoille! :Heartred

Voi pöh!! Ihanaa, että heti pohdit positiivisia puolia, mutta harmi...

Voisko joku nyt takoa mulle tiukasti, että on todella epätodennökistä, että tulisin heti raskaaksi. Sitä sitten liikaa v*tuttaa menkkojen alkaessa. Mä.tässä juuri ravistelin itteni pois ajatuksesta, kun pohdit että mikähän päivä tulee raskaus olot, kun viimeksi aika lailla dpo 6-7 tuli fiilis vaikka en sitä osannut etsiä ja plussa tulikin dpo 10. Masokististä puuhaa tämä haaveilu. Näin viime yönä todella eläväisiä ja hulluja unia, näin raskausaikana joka yö aivan sekopäisiä unia plussasta alkaen. Ainut vaan, että mulla ei pysty olemaan vielä ainuttakaan raskausoiretta ja mä vaan kiusaan itteäni
 
Takaisin
Top