Raskaaksi 2019

Ainakin oon lukenut et alkion siirron jälkeen jotkut suosittelee pitämään kohdun lämpimänä just esim. Lämpöpussilla. En tiedä kuinka tieteellisesti tutkittu mut ei kai siitä haittaakaan voi olla.

Voisikohan alkion siirto olla rinnastettavissa luomusti hedelmöittyneen munasolun kiinnittymiseeen? Mutta joo, ei tästä varmaan haittaakaan ole :)
 
Nyt jännittää ku tuntuu aina välillä et tulee vuotoa mut ei sit tuukaan ja pyyhittaessa keltaista valkkaria mitä usein kun keltarauhanen hyrrää...

Aamulla olis sen ns uuden dpo jutun.mukaan dpo9 eli vois näkyäkin. Mutta jos vuoto alkaa niin sit ainaki pääsee ottamaan clomit ku se harmittaa et tämän perusteella ei niitä voi ottaa ku ei periaatteessa oo vielä kp1
 
Nyt jännittää ku tuntuu aina välillä et tulee vuotoa mut ei sit tuukaan ja pyyhittaessa keltaista valkkaria mitä usein kun keltarauhanen hyrrää...

Aamulla olis sen ns uuden dpo jutun.mukaan dpo9 eli vois näkyäkin. Mutta jos vuoto alkaa niin sit ainaki pääsee ottamaan clomit ku se harmittaa et tämän perusteella ei niitä voi ottaa ku ei periaatteessa oo vielä kp1


Onko vuoto yhtään veristä? Luulisi että jos kyse olisi kuukautisista olisi vuoto jo runsaampaa / verisempää.. Toivotaan siis että olet raskaana, jännittävää <3
 
Onko vuoto yhtään veristä? Luulisi että jos kyse olisi kuukautisista olisi vuoto jo runsaampaa / verisempää.. Toivotaan siis että olet raskaana, jännittävää :Heartred

Ei ole runsastunut, ei ole veristä yhtään... se tässä kai oudointa onkin kun verta ei tuu ei sitte ei. Toivon että olisin ja et toi tiputus loppus sitte tai sitte jos en oo et se nyt avaisi ne hanat ja saisi lähteá yk neloseen ihan suosiolla.. koko ajan tuntuu pientä nippailua oikealla tai vasemmalla puolella muttei sellasta kaikenkattavaa niinku tuli aiemmin tänään aamupäivällä sellainen menkkakipukohtaus mut se meni äkkii ohi ja tosiaan pyyhittäessä ei veristä. Rusehtavaa ihan pikkirikkisen tullu suojaan mut muuten ei ainakaan viel mitään ja se testiki minkä isäni nokan eteen paiskasin tunnin pidättelystä niin huomenna aamulla luulis et siihen tulis hitusen vahvempi viiva. Saa nähdä. Jos hanat aukee niin sit tietää et näinkin joskus. Toivotaan nyt ja oikein mietin tuossa et jäis nyt sit tulematta kerran yrittää kovasti olla tulematta. Tämä oli mun ja mieheni päätelmä, jokin yrittää kovasti sinne tarrautua ja jäädä ja se lohduttaa vähän jos täti kurvaakin kylään.... <3

ja kiitos ku jaksatte kuunnella mun valituksia ja ihmetyksiä mut ehkä joku on jossaki vaiheessa samassa arvaustilanteessa niin jospa on sit apua :D
 
Niin ja lämmöt edelleen 37.... että sahannut muutaman pvn 36.5 - 37 väliä. Aamuisin siis on se 36.8-37.2 ja päivälä touhutessa laskee ko huvikseen oon kattellu miten se muuttuu ja iltaisin sit mennään 37 ja ylikin... eli lämmöt on koholla ja olen kuumia aaltoja saanut ja illat saa hytistä ko on niiiiin kylmä ettei mitään järkeä... sitte kananlihalla iho. Noh, ilmottelen tilannetta. Sitte ku saan plussan tai menkat.
 
Hieman harmittaa että ovulaation hyödyntäminen ei mennyt ihan nappiin että tarviiko tässä edes piinailla.. Hohhoijaa.. Mietityttää että oliko tosiaan kyse kohdunsuun olevan auki ja näin "imaisi" siemennesteen vaiko kuten arvelen että miehen siemensyöksy olematon.. Yritän tässä googlailla onko sperma siittiöitä sisältävää määrän suuruudesta riippumatta. Turhauttaa että tälläisen takia kierrot menee ns. Hukkaan..
 
Hieman harmittaa että ovulaation hyödyntäminen ei mennyt ihan nappiin että tarviiko tässä edes piinailla.. Hohhoijaa.. Mietityttää että oliko tosiaan kyse kohdunsuun olevan auki ja näin "imaisi" siemennesteen vaiko kuten arvelen että miehen siemensyöksy olematon.. Yritän tässä googlailla onko sperma siittiöitä sisältävää määrän suuruudesta riippumatta. Turhauttaa että tälläisen takia kierrot menee ns. Hukkaan..

Mulla imasee sisään just oviksen aikoihin.. joskus kysynkin et mites se noin vähän tuli mut kyl se ihan kunnolla tulee sitä tavaraa tuolla ukolla joka kerta ko se on tottunut siihen jokapäiväiseen. Jos tulee päivän kahden tauko niin sit ne valuu ulos osa.. mut muutoin tosiaan imee sisään eli älä huoli, kyl ne siittiöt venailee siellä :)
 
Googlen mukaan siittiötiheys spermassa voi olla monta kymmentä miljoonaa per millilitran. Teelusikka on ilmeisesti 5ml eli jos nyt vaikka 1ml spermaa meni oikeaan paikkaan voi siellä olla miljoonittain siittiöitä (mikäli mieheni on terve, ei ole tutkittu)

Pitäisi kai olla stressaamatta liikaa :)
 
Ite piinailen ainoastaan miten mun koiralle käy. Tänäänkin eläinlääkäri on ottanut niin raskaasti päähän, että hyvä kun veri vielä kiertää. Onneksi ei oo raskaana vielä, tarttuis varmaan joku vitutusgeeni sikiöönkin:)) noh, toivottavasti huomenna on parempi päivä:) tsempit muille
 
Heippa kaikille! :cat:
Saiskos liittyä seuraan, täällä kans pikkukakkosesta haaveillaan. :angelic: Oon lueskellu tätä ketjua ja ihana huomata etten oo ainoa ketä seurailee kroppaansa ku haukka ja testiä menee testin perään. :hilarious: Mulla siis pco:n tapaiset munasarjat enkä ovuloi ilman lääkkeitä. Nyt on letrot käytössä, toinen kierros lähtee käyntiin huomenna, tänään siis kp1. Eka kierros ei oikein tahtonu mitään selkeää munarakkulaa kasvatella että mentiin vähän hakuammunnalla. Onko muita kellä ois letroja käytössä? :p
 
Heippa kaikille! :cat:
Saiskos liittyä seuraan, täällä kans pikkukakkosesta haaveillaan. :angelic: Oon lueskellu tätä ketjua ja ihana huomata etten oo ainoa ketä seurailee kroppaansa ku haukka ja testiä menee testin perään. :hilarious: Mulla siis pco:n tapaiset munasarjat enkä ovuloi ilman lääkkeitä. Nyt on letrot käytössä, toinen kierros lähtee käyntiin huomenna, tänään siis kp1. Eka kierros ei oikein tahtonu mitään selkeää munarakkulaa kasvatella että mentiin vähän hakuammunnalla. Onko muita kellä ois letroja käytössä? :p
Tervetuloa, mieki aika uus, mulla pcos todettu 2004 jo ja ennen joko oli megaovis tai sit irtoili monta epäkypsää per kierto...
Nyt mennään clomifen terolut yhdistelmällä. Aiemmin en testaillut mut nyt on tullu tehtyä kun on avustetut kierrot.
 
M
Heippa kaikille! :cat:
Saiskos liittyä seuraan, täällä kans pikkukakkosesta haaveillaan. :angelic: Oon lueskellu tätä ketjua ja ihana huomata etten oo ainoa ketä seurailee kroppaansa ku haukka ja testiä menee testin perään. :hilarious: Mulla siis pco:n tapaiset munasarjat enkä ovuloi ilman lääkkeitä. Nyt on letrot käytössä, toinen kierros lähtee käyntiin huomenna, tänään siis kp1. Eka kierros ei oikein tahtonu mitään selkeää munarakkulaa kasvatella että mentiin vähän hakuammunnalla. Onko muita kellä ois letroja käytössä? :p
Mun ystävä raskautui letrojen avulla kolmannessa kierrossa
 
Tervetuloa Mrs Clinton!

Täällä pc selkeä nega ja näyttäis alkavan tuhruttelu. Huomenna mahtaa olla kp1. Ja nyt vakava keskustelu vieläkö yks kierto katotaan, vai oliko se tässä...
 
Googlen mukaan siittiötiheys spermassa voi olla monta kymmentä miljoonaa per millilitran. Teelusikka on ilmeisesti 5ml eli jos nyt vaikka 1ml spermaa meni oikeaan paikkaan voi siellä olla miljoonittain siittiöitä (mikäli mieheni on terve, ei ole tutkittu)

Pitäisi kai olla stressaamatta liikaa :)

Voi ku vois olla stressaamatta. Mulla iski stressi nyt ja muutenki sitä on tämän kierron lopun stressannut ku rupesi niin erikoiseksi kroppa vetää
 
Tervetuloa Mrs Clinton!

Täällä pc selkeä nega ja näyttäis alkavan tuhruttelu. Huomenna mahtaa olla kp1. Ja nyt vakava keskustelu vieläkö yks kierto katotaan, vai oliko se tässä...

Me päätettiin et ens kierto mennään viel clomeilla jos nyt vain tulee menkat siis ku nyt enää keltaista eikä enää yhtään ruskeaa jään.. Nojoo mut päätettiin et sit tjot meininki ainaki syksyyn asti ja sit taas avustetaan jos ei tuu... Pitää alkaa häitä suunnitteleen ja on kaikkea niin jos nyt tää tai ens kierto ei tuo raskautta niin otetaan iisisti ja häiden jälkeen sitte...
 
Takaisin
Top