Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ainakin oon lukenut et alkion siirron jälkeen jotkut suosittelee pitämään kohdun lämpimänä just esim. Lämpöpussilla. En tiedä kuinka tieteellisesti tutkittu mut ei kai siitä haittaakaan voi olla.
Nyt jännittää ku tuntuu aina välillä et tulee vuotoa mut ei sit tuukaan ja pyyhittaessa keltaista valkkaria mitä usein kun keltarauhanen hyrrää...
Aamulla olis sen ns uuden dpo jutun.mukaan dpo9 eli vois näkyäkin. Mutta jos vuoto alkaa niin sit ainaki pääsee ottamaan clomit ku se harmittaa et tämän perusteella ei niitä voi ottaa ku ei periaatteessa oo vielä kp1
Onko vuoto yhtään veristä? Luulisi että jos kyse olisi kuukautisista olisi vuoto jo runsaampaa / verisempää.. Toivotaan siis että olet raskaana, jännittävää
Hieman harmittaa että ovulaation hyödyntäminen ei mennyt ihan nappiin että tarviiko tässä edes piinailla.. Hohhoijaa.. Mietityttää että oliko tosiaan kyse kohdunsuun olevan auki ja näin "imaisi" siemennesteen vaiko kuten arvelen että miehen siemensyöksy olematon.. Yritän tässä googlailla onko sperma siittiöitä sisältävää määrän suuruudesta riippumatta. Turhauttaa että tälläisen takia kierrot menee ns. Hukkaan..
Se on nyt jännät paikat monella. Joku kysy mitä muita testejä, ni marketista saa ainaki pregcheckejä hyvään hintaan, pidän rfsuta parempana. Itella megapakkaus onestepejä tilattu netistä:))
Tervetuloa, mieki aika uus, mulla pcos todettu 2004 jo ja ennen joko oli megaovis tai sit irtoili monta epäkypsää per kierto...Heippa kaikille!
Saiskos liittyä seuraan, täällä kans pikkukakkosesta haaveillaan. :angelic: Oon lueskellu tätä ketjua ja ihana huomata etten oo ainoa ketä seurailee kroppaansa ku haukka ja testiä menee testin perään. Mulla siis pco:n tapaiset munasarjat enkä ovuloi ilman lääkkeitä. Nyt on letrot käytössä, toinen kierros lähtee käyntiin huomenna, tänään siis kp1. Eka kierros ei oikein tahtonu mitään selkeää munarakkulaa kasvatella että mentiin vähän hakuammunnalla. Onko muita kellä ois letroja käytössä?
Mun ystävä raskautui letrojen avulla kolmannessa kierrossaHeippa kaikille!
Saiskos liittyä seuraan, täällä kans pikkukakkosesta haaveillaan. :angelic: Oon lueskellu tätä ketjua ja ihana huomata etten oo ainoa ketä seurailee kroppaansa ku haukka ja testiä menee testin perään. Mulla siis pco:n tapaiset munasarjat enkä ovuloi ilman lääkkeitä. Nyt on letrot käytössä, toinen kierros lähtee käyntiin huomenna, tänään siis kp1. Eka kierros ei oikein tahtonu mitään selkeää munarakkulaa kasvatella että mentiin vähän hakuammunnalla. Onko muita kellä ois letroja käytössä?
Googlen mukaan siittiötiheys spermassa voi olla monta kymmentä miljoonaa per millilitran. Teelusikka on ilmeisesti 5ml eli jos nyt vaikka 1ml spermaa meni oikeaan paikkaan voi siellä olla miljoonittain siittiöitä (mikäli mieheni on terve, ei ole tutkittu)
Pitäisi kai olla stressaamatta liikaa :)
Tervetuloa Mrs Clinton!
Täällä pc selkeä nega ja näyttäis alkavan tuhruttelu. Huomenna mahtaa olla kp1. Ja nyt vakava keskustelu vieläkö yks kierto katotaan, vai oliko se tässä...