Raskaaksi 2019

Marraskuisissa on jo keskustelua mutta jos mulla ovis tulee taas kp 30+ niin eipä oo asiaa mulla marraskuisiin vasta joulukuisiin ähh

Ihana, ai oot käyny jo tutkimassa tilanteen marraskuisten osalta<3:) toivotaan tärppiä sulle!

New moon, tilanne on ikävä, inhottavan paljon kapuloita rattaisiin, mutta toivotaan että lopputulos palkitaan vielä<3

Tsempit kp1:n kohdanneille ja jaksamiset uuden kierron suhteen. Toivottavasti tämä kierto toisi hyviä uutisia tullessaan. Ja tsempit piinapäiviin, niillä kenellä jännät paikat edessä.
 
Mulla tuli viime kierrossa ovulaatio kp18 ja olin aloittanut Terolutin kp15 eli ei mulla ainakaan estänyt ovulaatiota. Sitten kun menkat alkoivat, ensin tuli vaan tuhrua 1-2 päivää ja epäilin vaikka mitä kiinnittymisvuotoa yms mutta olikin vaan että terolutin vuoksi alkoi eka tuhrulla kunnes voimistui. Eka kierto oli siis Terolutin kanssa ja siksi epätyypillinen kierto/vuoto.

Jos sua mietityttää, aina voi tehä raskaustestin. Mulla oli ikäväkyllä vaan ihan oikeasti täti tullut kylään eikä mitään raskauteen liittyvää vaikka kuinka toivoin. Toivotaan toki että sulla olisi eri tilanne kun minulla. Zemppiä!

Nyt ois sitte viikko siitä et se ovis ois ollu, sillon loppu se ovisliman tulo ja seukki päivänä oli jo tahmeaa. Se oli tosi venyvää ja sellaista seittimäistä mitä mulla ei ikäväkseni ikinä oo ollu.. toki tämä voi olla jotenki erilainen kierto ja sitte vaan tulee hitusen eri tavalla menkat mut oon ollu aina kellontarkka näissä kuitenkin sinä päivänä ku ne on alkanu ne tuhruilut. Toki toivo nostaa päätä et jos oiski jokin kiinnittyminen mut vatsan seudun kipuilu viittaa ihan kuukautisiin jotka tulevat sitte ihmeen lyhyen ajan jälkeen jos mulla se ovis oliki vasta viikko sitte.

Eikä mulla nyt kovin haittais jos se olis kiinnittymisvuotoa mut jos on menkat niin alkaspa nopeaa kunnon vuoto niin pääsee sit uuteen yritykseen ponnistelemaan ettei olis kaikkea turhaa spekulaatiota. Aattelin testata parin päivän päästä jos ne menkat ei tuukaan... nyt on kp27 ja huomenna kp28 et ehkä vain enteilee niitä kuukautisia.
 
Mulla tuli viime kierrossa ovulaatio kp18 ja olin aloittanut Terolutin kp15 eli ei mulla ainakaan estänyt ovulaatiota. Sitten kun menkat alkoivat, ensin tuli vaan tuhrua 1-2 päivää ja epäilin vaikka mitä kiinnittymisvuotoa yms mutta olikin vaan että terolutin vuoksi alkoi eka tuhrulla kunnes voimistui. Eka kierto oli siis Terolutin kanssa ja siksi epätyypillinen kierto/vuoto.

Jos sua mietityttää, aina voi tehä raskaustestin. Mulla oli ikäväkyllä vaan ihan oikeasti täti tullut kylään eikä mitään raskauteen liittyvää vaikka kuinka toivoin. Toivotaan toki että sulla olisi eri tilanne kun minulla. Zemppiä!

Pitää sen verran kertoa mun terolut taustaa, eli söin aikoinaan terolutia useita vuosia jotta sain kuukautiset aikaan, ovis saatiin aikaan mutta en raskautunut. Nyt oli apuna clomit kolmatta kiertoa ja eka kerta ku mulla on ne ovulaatiolimat tulleet. Ja mulla nyt alko vasta temppuilu terojen kanssa eli aina on alkanut sen 2-4 pvn sisään kellontarkasti vielä nuo kaksi edellistä kuukautta. En tiennyt ettei se keskeytä ovulaatiota. Ja nyt ois sitte vasta dpo7 jos ois ovis ollutkin terolutin aikana. Jännä et lääkäri niin kuulutti et se keskeyttää ovulaation. Halusi lyhentää 35 päivän kierron 28 päivään nyt et sais oviski tulla aiemmin kun se muutoin on venynyt kp24 se oviksenkin tulo ja sillonkaan oo tarpeeksi ollu pontta. Ei oo mitään limoja tullu siis KOSKAAN minulla. Siksi ihmettelinkin kun viikko sitte ja sitä ennen 4 päivän ajan limailua
 
Nyt ois sitte viikko siitä et se ovis ois ollu, sillon loppu se ovisliman tulo ja seukki päivänä oli jo tahmeaa. Se oli tosi venyvää ja sellaista seittimäistä mitä mulla ei ikäväkseni ikinä oo ollu.. toki tämä voi olla jotenki erilainen kierto ja sitte vaan tulee hitusen eri tavalla menkat mut oon ollu aina kellontarkka näissä kuitenkin sinä päivänä ku ne on alkanu ne tuhruilut. Toki toivo nostaa päätä et jos oiski jokin kiinnittyminen mut vatsan seudun kipuilu viittaa ihan kuukautisiin jotka tulevat sitte ihmeen lyhyen ajan jälkeen jos mulla se ovis oliki vasta viikko sitte.

Eikä mulla nyt kovin haittais jos se olis kiinnittymisvuotoa mut jos on menkat niin alkaspa nopeaa kunnon vuoto niin pääsee sit uuteen yritykseen ponnistelemaan ettei olis kaikkea turhaa spekulaatiota. Aattelin testata parin päivän päästä jos ne menkat ei tuukaan... nyt on kp27 ja huomenna kp28 et ehkä vain enteilee niitä kuukautisia.


Meillä on samat päivät, söin tänään viimeisen terolun mulla oli kp 10 folli 15mm niin se oli iso, sama viime kierossa :-) ovis + kp 14.


Viime kierrot ollu 23 & 24 niin ainakin terolut pidensi kiertoa jos ei muuta✊
 
Meillä on samat päivät, söin tänään viimeisen terolun mulla oli kp 10 folli 15mm niin se oli iso, sama viime kierossa :) ovis + kp 14.


Viime kierrot ollu 23 & 24 niin ainakin terolut pidensi kiertoa jos ei muuta✊

Ihmettelen kovasti jos on ovis ollu 7 pv sitte ja nyt alkaa menkat ajallaan. Otan kyllä puheeksi lekurin kanssa Näkyi sillon 8mm folli ja se olis just viikko sit ku limat loppu ollut sen 20mm. Aina saa spekuloida tosin nyt jo omituinen valkkarin seassa tuleva enemmänkin oranssi vuoto hitusen vaivaa Epäilen heti et mun estrogeenitasot on liian matalat ku mul on ruskeaa melkein mustaa eka ja sit muuttuu viininpunaiseksi. Nyt tämä kierto poikkeaa aiemmista ja paljon. Olen 28,kohta 29 ja menkat ollu 11 vuotiaasta enkä muista tällaisia menskuja ikinä olleen. Ehdottomasti kysyn asiasta ja ehkä sit se voi jeesata jotakuta muuta jos asiaan saa vastauksen.
 
Pitää sen verran kertoa mun terolut taustaa, eli söin aikoinaan terolutia useita vuosia jotta sain kuukautiset aikaan, ovis saatiin aikaan mutta en raskautunut. Nyt oli apuna clomit kolmatta kiertoa ja eka kerta ku mulla on ne ovulaatiolimat tulleet. Ja mulla nyt alko vasta temppuilu terojen kanssa eli aina on alkanut sen 2-4 pvn sisään kellontarkasti vielä nuo kaksi edellistä kuukautta. En tiennyt ettei se keskeytä ovulaatiota. Ja nyt ois sitte vasta dpo7 jos ois ovis ollutkin terolutin aikana. Jännä et lääkäri niin kuulutti et se keskeyttää ovulaation. Halusi lyhentää 35 päivän kierron 28 päivään nyt et sais oviski tulla aiemmin kun se muutoin on venynyt kp24 se oviksenkin tulo ja sillonkaan oo tarpeeksi ollu pontta. Ei oo mitään limoja tullu siis KOSKAAN minulla. Siksi ihmettelinkin kun viikko sitte ja sitä ennen 4 päivän ajan limailua

Niin mäkin oon lukenut ristiriitaista tietoa tosta terolut & ovis mutta omaan kokemukseen luotan luonnollisesti eniten eli mulla se ei estänyt ovulaatiota :)
 
Niin mäkin oon lukenut ristiriitaista tietoa tosta terolut & ovis mutta omaan kokemukseen luotan luonnollisesti eniten eli mulla se ei estänyt ovulaatiota :)
Uskon sua tuossa, mulla oli ihan selvät ovis oireet viikko sitten. Ja tää mitä aattelin et on menkat niin ei, mulla loppu ku seinään ja tullu lähinnä jotain enemmän oranssin sävyistä valkkarii. Mulla on aina ollu se mun omanlainen vuoto mut tämä ei ole minulle normaalia lainkaan joten soitan lääkäriin ja teen myös varalta testin, tosin nyt oliski vasta dpo7 eli eihän testis oo vielä järkeä. No, mennään päivä kerrallaan mut kunhan vaan saa selvyyden. Todettiinko sulla se ovis vai tikutitko? Anteeks mut mielenkiinto heräsi ku nyt mun informaatio on ihan uus. Sanoin sillon ku mulla tuli usean päivän ne ovis limat ja kivut miehelle et nyt ei toimi toi hormoni et mulla tuntuisi olevan ovulaatio ... Hyvin kyllä on hyödynnetty eli pieni mahdollisuus pupuilun osalta on.. Saa nähdä aukeeko hanat 4 pvn kuluessa sit
 
Uskon sua tuossa, mulla oli ihan selvät ovis oireet viikko sitten. Ja tää mitä aattelin et on menkat niin ei, mulla loppu ku seinään ja tullu lähinnä jotain enemmän oranssin sävyistä valkkarii. Mulla on aina ollu se mun omanlainen vuoto mut tämä ei ole minulle normaalia lainkaan joten soitan lääkäriin ja teen myös varalta testin, tosin nyt oliski vasta dpo7 eli eihän testis oo vielä järkeä. No, mennään päivä kerrallaan mut kunhan vaan saa selvyyden. Todettiinko sulla se ovis vai tikutitko? Anteeks mut mielenkiinto heräsi ku nyt mun informaatio on ihan uus. Sanoin sillon ku mulla tuli usean päivän ne ovis limat ja kivut miehelle et nyt ei toimi toi hormoni et mulla tuntuisi olevan ovulaatio ... Hyvin kyllä on hyödynnetty eli pieni mahdollisuus pupuilun osalta on.. Saa nähdä aukeeko hanat 4 pvn kuluessa sit



Terolut eiyksinään estä ovista, en tiedä jos clomejen kanssa vaikutus on eri. Jos on matalat estrogeeni tasot on rinnat yleensä todella arat, ootko huomannut tälläistä?
 
Uskon sua tuossa, mulla oli ihan selvät ovis oireet viikko sitten. Ja tää mitä aattelin et on menkat niin ei, mulla loppu ku seinään ja tullu lähinnä jotain enemmän oranssin sävyistä valkkarii. Mulla on aina ollu se mun omanlainen vuoto mut tämä ei ole minulle normaalia lainkaan joten soitan lääkäriin ja teen myös varalta testin, tosin nyt oliski vasta dpo7 eli eihän testis oo vielä järkeä. No, mennään päivä kerrallaan mut kunhan vaan saa selvyyden. Todettiinko sulla se ovis vai tikutitko? Anteeks mut mielenkiinto heräsi ku nyt mun informaatio on ihan uus. Sanoin sillon ku mulla tuli usean päivän ne ovis limat ja kivut miehelle et nyt ei toimi toi hormoni et mulla tuntuisi olevan ovulaatio ... Hyvin kyllä on hyödynnetty eli pieni mahdollisuus pupuilun osalta on.. Saa nähdä aukeeko hanat 4 pvn kuluessa sit

Käytin glearblue digitaalista kaksoishormoni testiä ja sain siihen plussan. Myös lämmöt kohosi joten oletin että ovulaatio tapahtui.

Mullahan on ultrattu syksyllä kohtu & munasarjat ja silloin gyne sanoi että kaikki näyttää hyvältä ja normaalilta ja ovis oli tapahtunut siinä kierrossa.

Eli kaiken tämän perusteella epäilen vahvasti että ovuloin kuten testit myös näyttää :)
 
Zemppiä Jesbe, toivotaan että kyse olisi kiinnittymisvuodosta ja olisit raskaana!

NewMoon: näänkö mä väärin että lämmöt ois kohonnut vaikka vuodon pitäisi alkaa? Jaksuja!

Täällä dpo3 ja lämmöt edelleen noususuunnassa. Aloitan tänään terolut-kuurin. Aika pessimistinen olo...
 
Tässä alkaa varmaan uusi kierto kohta. Jomottaa, ehkä vähän kramppaa jo kohdusta. Valmistelee tyhjennystä siis! Mulla on yleensä paha pms muutama päivä ennen menkkoja, se oli sunnuntaina. Joten kaikki viittaa siihen että uusi kierto alkaisi täällä. Huomaan vain että olen stressannut tässä kierrossa vähemmän mutta silti toive nousi loppua kohti! :) kyllä sitä haluaa nyyttiä syliinsä vaikka työelämässä olisikin uusia tuulia tulossa.
 
Selasin vuoden taaksepäin, parissa kierrossa en oo mitannut ollenkaan, mut niissä missä olen, on ollut kumpaa vaan. Välillä laskee ennen vuodon alkamista, välillä noususuunnassa. Eli ei pysty sanomaan. Näin suurta nousua ei kyllä ole ollut.

Peukut pystyssä et tää tarkoittais jotakin!
 
Täällä kp1, eilen jo ruskeaa tuhrua pyyhittäessä, mutta lasken kierron alkaneeksi ekasta selvästä verisestä vuodosta.
Mitähän mahtaisi tarkottaa, kun luteaali vaihe on lyhentynyt selvästi normaalista ja osaako joku kommentoida tota tuhruvuotoo ennen menkkoja? Mistäköhän nää vois johtua? Mun on siis tarkotus varata papa aika ens kierrolle ja siellä näitä meinaan kysyä, mutta josko joku osais jotain osviittaa näistä kertoa, jos on samoja kokemuksia?

Täällä on niin kova kirjottelutahti, ettei meinaa perässä pysyä, joten pahoittelut etten kommentoi tarkemmin kellekkään erikseen. Tsempit kuitenkin kaikille ja plussapuhuria toivotan ketjuun kaikille! :)
 
Nyt ois sitte viikko siitä et se ovis ois ollu, sillon loppu se ovisliman tulo ja seukki päivänä oli jo tahmeaa. Se oli tosi venyvää ja sellaista seittimäistä mitä mulla ei ikäväkseni ikinä oo ollu.. toki tämä voi olla jotenki erilainen kierto ja sitte vaan tulee hitusen eri tavalla menkat mut oon ollu aina kellontarkka näissä kuitenkin sinä päivänä ku ne on alkanu ne tuhruilut. Toki toivo nostaa päätä et jos oiski jokin kiinnittyminen mut vatsan seudun kipuilu viittaa ihan kuukautisiin jotka tulevat sitte ihmeen lyhyen ajan jälkeen jos mulla se ovis oliki vasta viikko sitte.

Eikä mulla nyt kovin haittais jos se olis kiinnittymisvuotoa mut jos on menkat niin alkaspa nopeaa kunnon vuoto niin pääsee sit uuteen yritykseen ponnistelemaan ettei olis kaikkea turhaa spekulaatiota. Aattelin testata parin päivän päästä jos ne menkat ei tuukaan... nyt on kp27 ja huomenna kp28 et ehkä vain enteilee niitä kuukautisia.

Siis mä ymmärsin, että sulla ois nyt dpo jo jotai lähempänä 15? Miten se onki nyt 7? Vai menikö mulla jotai ohi ja kovaa? :hilarious:
 
Takaisin
Top