Raskaaksi 2019

Noniin isä tuli 16 kpl RFSU liuskatestejä mukanaan ja tämä tyttö teki testin tunnin pidätyksestä ja tuli joko se kuuluisa viivanpaikka tai haamu. Isä tuumasi kakkulat päässä että aamulla uus mutta onhan tuossa kaks viivaa.

Kuvaa en ees kehtaa yrittää ottaa ko RFSU. Mutta, huomenna aamulla ja myöskin sitte ylihuomenna jos vuoto ei ala.
 
Noniin isä tuli 16 kpl RFSU liuskatestejä mukanaan ja tämä tyttö teki testin tunnin pidätyksestä ja tuli joko se kuuluisa viivanpaikka tai haamu. Isä tuumasi kakkulat päässä että aamulla uus mutta onhan tuossa kaks viivaa.

Kuvaa en ees kehtaa yrittää ottaa ko RFSU. Mutta, huomenna aamulla ja myöskin sitte ylihuomenna jos vuoto ei ala.

Huomenna tai mielummin ylihuomenna uutta :thumright nuo rfsu on rasittavia kun niitä joutuu arpomaan :angryfire
 
Huomenna tai mielummin ylihuomenna uutta :thumright nuo rfsu on rasittavia kun niitä joutuu arpomaan :angryfire

Periaatteessa epäilen mutta ku isä katto ja tuumasi niin heräsi toivo ei kai sille mitään mahda. Livenä se näkyy joka puolelta kääntäen ja ihan silmiin mut en tiedä. Aamulla kummiski teen uuden ja jos taas tulee viiva ja jossa olis väriä niin sit voin ehkä uskoa.
 
NewMoon, StellaMom ja oliko joku muukin vielä... Pahoittelut tädistä! :Heartpink Tsemppiä uuteen kiertoon ja kovasti plussatuulia!

Jesbe, toivottavasti viiva siitä vahvistuu. On sulla kyllä ollukki kunnon oirevalikoima plussan suuntaan!

Beibielle ja Koirankorvalle tsemppiä piinaviikkoihin!

Täällä myös edelleen piinaillaan. Nyt kp29/30(?), mutta tosiaan keskenmenon jälkeinen kierto, eli voi olla mitä vaan. Sunnuntaina tein herkän testin ja siihen jonkun näköisen haamun esi-isä sain. Nyt valkovuoto taas lisääntynyt, jatkuvasti saa juosta pissalla ja eilisestä asti ollut huonoa oloa. Toki noroa liikkeellä, että voihan se olla mahatautikin tulossa. Mutta kai se on pakko taas tänään testata kun niin jänskättää. :nailbiting:
 
Rfsu on kyllä huono testi kun voi antaa selkeää punaista viivaa oli raskaana tai ei. Toivottavasti sulla olis kyse raskaudesta!

Mulla käynnistynee huomenna kp1, rusehtava tippa jo havaittu.

Täällä moni on puhu rfsu sta samaa, ite oon ymmärtäny että raskaustestiin ei voi tulla plussaa jos ei ole raskaana? :wideyed: Vai onko tää nyt ihan susi merkki.. Terveisin rfsu ta kaapissa useampi, uskallanko sillä edes kokeilla.. (Kaks selkeetä negaa saanu sillä aiemmin.)
 
NewMoon, StellaMom ja oliko joku muukin vielä... Pahoittelut tädistä! :Heartpink Tsemppiä uuteen kiertoon ja kovasti plussatuulia!

Jesbe, toivottavasti viiva siitä vahvistuu. On sulla kyllä ollukki kunnon oirevalikoima plussan suuntaan!

Beibielle ja Koirankorvalle tsemppiä piinaviikkoihin!

Täällä myös edelleen piinaillaan. Nyt kp29/30(?), mutta tosiaan keskenmenon jälkeinen kierto, eli voi olla mitä vaan. Sunnuntaina tein herkän testin ja siihen jonkun näköisen haamun esi-isä sain. Nyt valkovuoto taas lisääntynyt, jatkuvasti saa juosta pissalla ja eilisestä asti ollut huonoa oloa. Toki noroa liikkeellä, että voihan se olla mahatautikin tulossa. Mutta kai se on pakko taas tänään testata kun niin jänskättää. :nailbiting:
Aa mä toivon että oot raskaana... Peukkuja! Juu mun oireet on ollu melkoiset vaan siksi niitä kirjasin ku oli niiiiin poikkeavat muista kierroissa. Nyt jotenki tuntuu et vuotaa ja sitte huomaa että se on valkkaria hitusen kellertävää kautta sellasta et on joku pikku veriviiru seassa.

Mulla rfsu ei oo antanut tollasii aiemmin, on joskus kyllä mut se on tullu testi ajan jälkeen nyt se tuli heti niin siks oon kahden vaiheilla. Muuten olisin heti et nega ja jos se ovis nyt oliki 8 pv sit ni voi on kierto ollu ihan sekasin ja minä myös... Ihan hävettää ku ei tunne enää omaa kehoa
 
NewMoon, StellaMom ja oliko joku muukin vielä... Pahoittelut tädistä! :Heartpink Tsemppiä uuteen kiertoon ja kovasti plussatuulia!

Jesbe, toivottavasti viiva siitä vahvistuu. On sulla kyllä ollukki kunnon oirevalikoima plussan suuntaan!

Beibielle ja Koirankorvalle tsemppiä piinaviikkoihin!

Täällä myös edelleen piinaillaan. Nyt kp29/30(?), mutta tosiaan keskenmenon jälkeinen kierto, eli voi olla mitä vaan. Sunnuntaina tein herkän testin ja siihen jonkun näköisen haamun esi-isä sain. Nyt valkovuoto taas lisääntynyt, jatkuvasti saa juosta pissalla ja eilisestä asti ollut huonoa oloa. Toki noroa liikkeellä, että voihan se olla mahatautikin tulossa. Mutta kai se on pakko taas tänään testata kun niin jänskättää. :nailbiting:

Jänskättää ihan sun puolesta nyt, toivotaan että tulee selkeämpi viiva!
 
Täällä moni on puhu rfsu sta samaa, ite oon ymmärtäny että raskaustestiin ei voi tulla plussaa jos ei ole raskaana? :wideyed: Vai onko tää nyt ihan susi merkki.. Terveisin rfsu ta kaapissa useampi, uskallanko sillä edes kokeilla.. (Kaks selkeetä negaa saanu sillä aiemmin.)

Joillakin on tullut, mulla ei ole aiemmin tullu ku tosiaan roskishaamua joskus. Nyt viimeks ku käytin rfsuta niin ei tullu toista viivaa. Mut on ollut viallisia kuulemma monta...
 
NewMoon, StellaMom ja oliko joku muukin vielä... Pahoittelut tädistä! :Heartpink Tsemppiä uuteen kiertoon ja kovasti plussatuulia!

Jesbe, toivottavasti viiva siitä vahvistuu. On sulla kyllä ollukki kunnon oirevalikoima plussan suuntaan!

Beibielle ja Koirankorvalle tsemppiä piinaviikkoihin!

Täällä myös edelleen piinaillaan. Nyt kp29/30(?), mutta tosiaan keskenmenon jälkeinen kierto, eli voi olla mitä vaan. Sunnuntaina tein herkän testin ja siihen jonkun näköisen haamun esi-isä sain. Nyt valkovuoto taas lisääntynyt, jatkuvasti saa juosta pissalla ja eilisestä asti ollut huonoa oloa. Toki noroa liikkeellä, että voihan se olla mahatautikin tulossa. Mutta kai se on pakko taas tänään testata kun niin jänskättää. :nailbiting:
Kyl sun oireet kuulostaa raskaudelta .. Toivon et viivaa tulee ja vahvistuu ja pääset marraskuisiin <3
 
Joillakin on tullut, mulla ei ole aiemmin tullu ku tosiaan roskishaamua joskus. Nyt viimeks ku käytin rfsuta niin ei tullu toista viivaa. Mut on ollut viallisia kuulemma monta...

:sad001 Mitä noita muita merkkejä sitten on joilla on monipakkauksia? Yksittäiset on aika kalliita jos joutuu vielä kauemmin yrittämään..

Mut jos tulee selkeä plussa niin teet toisen merkin varmistukseksi Näin itse ajattelin toimia

Totta niin se varmaan pitää. Mulla on nyt onesteppejä pari, tosin niiden ovulaatiotestit on mulla ainaki ihan outoja, edes se kontrolliviiva (?) ei vahvistu kunnolla. Yks apteekin oma on kans, ja sitte noi rfsut. Kauheeta säätöä :grin Miettikääs ennen vanhaan kun piti oottaa siihen asti että maha näkyy ja sillonkaan ei voinu olla varma:woot:
 
Toivotaan Iines-19 ja Jesbe että viivat vahvistuu <3

Onko kukaan kuullut ikinä lämpöpussin raskauttavasta vaikutuksesta? Siis että lämpöpussi mahan päällä lämmittäisi kohtua ja parantaisi raskautumisen mahdollisuuksia.. Voi olla humpuukia, mutta ainakin lämpö tekee hyvää kun vähän viluinen olo :)
 
Toivotaan Iines-19 ja Jesbe että viivat vahvistuu :Heartred

Onko kukaan kuullut ikinä lämpöpussin raskauttavasta vaikutuksesta? Siis että lämpöpussi mahan päällä lämmittäisi kohtua ja parantaisi raskautumisen mahdollisuuksia.. Voi olla humpuukia, mutta ainakin lämpö tekee hyvää kun vähän viluinen olo :)

En oo kuullu mutta kuulostaa kivalta, ainakin looginen selitys :joyful: Menkkakipuihin joskus käytin ihan huolella.
 
Toivottavasti plussatuulen mukana tulee vahvoja viivoja! :smiley-bounce012


Mies kyseli, oonko varma, etten oo raskaana. Paha olo, oksettaa, hajut äklöttää... On kyllä kuukautiset päällä, että ehkä en kuitenkaan ole raskaana. :rolleyes: Mitä lie mahatautia...
 
En oo kuullu mutta kuulostaa kivalta, ainakin looginen selitys :joyful: Menkkakipuihin joskus käytin ihan huolella.

Joo tämä on hyvä keino lieventää menkkakipuja mutta ei tästä haittaakaan ole näin luteaalivaiheen aikanakaan. Vaikka ei nyt parantaisi tärppi mahdollisuuksia niin helpottaa viluisuuteen :)
 
Takaisin
Top