Raskaaksi 2019

Mulla oli kans tässä kierrossa mega ovis, testit näytti 3 päivää + ja maha oli tosi kipee. Yleensä pystyn sanomaan tarkalleen milloin on ovis mut nyt en :D
Mulla taisi olla ainakin 2 päivän ovis, koska molempina päivinä oli pakko kellistää miestä heti ku ehti :D Toivotaan että sama tulos tulisi mulle siitä! mutta kyl tässä menkkajomotus tuntuu jo. Mun lokakuun plussakierrossa oli sellainen olo että ei todellakaan plussaa, siis ei oireenoiretta ennen kuin dpo 14 tuli ja meni. Sen jälkeen vatsa turposi ja ei ollut nälkä enää. Näitä oireita minä koitan löytää mutta tämä voi taas olla ihan erilainen? En osaa sanoa... Mutta nyt vain odotellaan. Tarkoitus olisi pitäytyä testaamasta perjantaihin asti, mutta jos tulee oireita niin tuskin pystyn olla testaamatta :D Olen kuitenkin iloinen että kierto pysyy about samanpituisena eikä ole pidempi, koska greippimehu jäi pois tässä kierrossa.
 
Miten Jesbe kävi? Alkoiko menkat? Toivottavasti ei ja tulisi se plussa.

Tsemppiä myös muille!

Nyt ois se dpo 8 ja viimeksi tuli muutama tippa jo verta (niinku jo aiemmin sanoinkin). Dpo 2-6 lämpö 36,6. Eilen en mitannut kun en ollut kotona yötä. Tänä aamuna 36,2. Että lämpöjen tiputuksesta voisi kyllä päätellä vuodon alkavan.

Mulla ei oo alkanu menkat eikä ees tunnu vielä siltä rintoja ei arista ja al 37
 
Niin ja eilistä viel sen verran että ku mulla on nuo ilmastoinnit kotona niin käänsin ne ihan täysille ja hytisin ku oli niin kylmä. Sit ihan totta itkin mun miehelle kuinka meen suihkuun ku palelee et mähän en voi tulla pois sieltä
Se totesi että onhan täällä ilmastointi pistä puhaltaan lämmintä ja lopeta toi itkeminen. Ja jos et nyt oo raskaana niin sun hormonit on ihan sekasin ja aiko tulla mun mukaan gynelle ens kerralla Ja nyt ku luin mun papereita niin siellä on merkintä et on matalahormoninen (normi kokeita ottaneet Suomessa ) eli en oo keksinyt tota vaan päästäni ja ku luin siitä niin joku päässä huus et turhaa niitä testejä teet ku ne mitään vielä näyttäisi.
Nyt aamusta ellotusolo, ei oo menkat tullu eikä tissikipuu. Mun kaveri on sitte pidemmällä raskaana ei tiedetä vielä kuinka pitkällä mut 3+ heti testissä eikä mikään aamupissa ja just pari viikkoa takaperin sil alko oudot oireet ja sanoin ett se on ihan varmasti raskaana.
Äitini tuumasi minulle et ootkohan tyttö raskaana nyt ku ne oireet on niin poikkeavat mut en tiiä toiveajattelua voi olla paljonkin.. Isä lupasi suomesta huomenna mukanaan tuoda 2 pakettia RFSU testejä 8kpl laatikot. Eipä mene sit liikaa rahaa jos pitää rupee tätiä oottaa.

Millaiset kuukautiskivut muilla on? Jostakin syystä musta tuntuu et mul on menkkakipuja mut nippailee vaan molemmin puolin ja eilen ku nukuin kyljellä heräsin ku puutu koko jalka.

Nyt megaoviksia kaikille ja plussaa testiin
 
Mulla taisi olla ainakin 2 päivän ovis, koska molempina päivinä oli pakko kellistää miestä heti ku ehti :D Toivotaan että sama tulos tulisi mulle siitä! mutta kyl tässä menkkajomotus tuntuu jo. Mun lokakuun plussakierrossa oli sellainen olo että ei todellakaan plussaa, siis ei oireenoiretta ennen kuin dpo 14 tuli ja meni. Sen jälkeen vatsa turposi ja ei ollut nälkä enää. Näitä oireita minä koitan löytää mutta tämä voi taas olla ihan erilainen? En osaa sanoa... Mutta nyt vain odotellaan. Tarkoitus olisi pitäytyä testaamasta perjantaihin asti, mutta jos tulee oireita niin tuskin pystyn olla testaamatta :D Olen kuitenkin iloinen että kierto pysyy about samanpituisena eikä ole pidempi, koska greippimehu jäi pois tässä kierrossa.
Moni jotka raskautunu sanonu et jätti greippimehun pois mut sit on niitä jotka oikein vannoo et se autto. Mulla se vaan pidensi kierron enkä bongannut mitään limoja
 
Mun menkkakivut on sellasia, etten pysty oikeen liikkumaan, reisiin asti säteilee ja särkee sekä alavatsaa että alaselkää. Sen lisäksi vuotaa kuin seula.

Sain tiedon koepaloista, ei ole kunnossa vieläkään. Joudun nyt sit 4. Operaatioon. Polille täytyy pistää viesti että joutuuko siirtämään. Koska se alkais maaliskuun lopun kiertoon, tosin vasta kp 20 et menis huhtikuulle. Katotaan.

Inhottavia uutisia, toivottavasti ei sit joudu leikkauksiin enempiä ..

Mulla on ollut menkat 12 vuotiaasta enkä vieläkään tiedä ihan millaiset kivut vai onko mitää ku ne vaan alkaa. Sellainen polte mulla kai on joka nyt puuttuu tyystin.

Mie muistan ku sanoit et ottavat koepalan ja varmaan löytyy ylempänä syykin mut jos saan kysyä nii miksi?
 
Mulla oli viime vuoden keväällä papa ja siitä löytyi pahinta muutosta, sen jälkeen otettiin koepalat, joka siis vahvisti tämän että koko kohdunsuu on täynnä sitä pahinta solumuutosta, sitten tehtiin sähkösilmukka mikä siis polttaa/leikkaa sitä pois. Se on tehty nyt kolmesti, kesäkuussa, lokakuussa ja marraskuussa. Ja silloin jo tiesin ettei kaikkea saatu ois ja mut laitettiin lähetteellä isompaan sairaalaan. Jossa siis oli nyt viikko sitten kontrolli ja todettiin et edelleen leikataan..

Siinä siis lyhykäisyydessään.
Tsemppiä sinne ja nyt sit tulis kuntoon..
 
DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5

Arri // Toinen haaveissa // ya 6/18

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

Koirankorva // 24// ensimmäinen haaveissa // ya 12/18 km 1/19

Iines-19 // 35 // 4. toiveissa // ya 8/2018, km 10/18 ja kkm 1/19


Nuppunen // 31 // 5. Toiveissa // tjot 2/19

dadapls // 19 // ensimmäinen // ya 1/19

beibie // 25 // ensimmäinen toiveissa // ya 8/18

Otus87 // 32 // ensimmäinen // ya 3/17, kkm/tuulimuna 10/17, km 12/17 ja 2/18, kkm 5/18

Hanni_ // 25 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/18, kkm 11/18

jannn // 32 // ensimmäinen haaveissa // ya 9/18


Plussanneet:

Jeppis89 / 30v / ya 4/18, LA elokuun lopussa
tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
Arri // 29// ya 6/18 //LA lokakuussa
Mimosa-18 // 33 // ya 2/19 // LA 11/19
 
Moni jotka raskautunu sanonu et jätti greippimehun pois mut sit on niitä jotka oikein vannoo et se autto. Mulla se vaan pidensi kierron enkä bongannut mitään limoja
Mulla se lyhensi kiertoa, eli kai se jotenkin vaikutti mutta en tiedä vaikuttiko millään muulla tavalla?
Vihdoin uskalsin laittaa itseni listalle kun digiin tuli 2-3 :)

Paljon tsemppiä kaikille!
Ihanaa Mimosa! Käy päivittelemässä täällä tilannettasi välillä! Tullaan kaikki perässä sit ;)
 
Kiitos! Itkettää kyllä, joudutaan siirtää varmaan vielä pitkään hoitojen aloitusta.

Toivotaan et tulis nyt sitten sillä kuntoon<3 ehkä kumminkin hyvä saada se homma kuntoon ensin, kun ei sitä sitten taideta hoitaa, kun on raskaana ja varmaan ihan hyvä kumminkin saada pois, ettei pahentuisi:)
 
@AZ toivotaan, että megaovis tuottaa tulosta :thumleft Samoin @StellaMom!

@Jesbe eikös sulla oo jo aika mones dpo? Olikse oviksen ajankohta tarkka? Luulis jo että alkais näkymään :scratch

@Mimosa-18 ihanaa, että täällä on toivoakin joukossa, onnea vielä:Heartred

@NewMoon teillä on kyllä pitkä tie, mutta toivotaan nyt että kaikki saadaan kuntoon ja plussa tulis heti sitten :love7
 
Dpo2 ja aika oireeton olo, menkkamaiset juilimiset mitä oli pari päivää on nyt ollut poissa. Koitan pysyä toiveikkaana. Oon aina luteaalivaiheen aikana onnellisempi kuin alkukierrosta. Haaveilen että joko nyt... Sitten tipahtaa. No, toivotaan että tämä yk5 on tärppi kierto. Piinailu jatkuu

Zemppiä kaikille:)
 
Mulla on tänään ollut menkkaoireita, ja vähän rusehtavaa tuli pyyhkiessä joten en usko onnistumisiin :) Eikä ole ollut oireitakaan. Mutta tsemppaan tässä muita tässä kierrossa :)
 
@AZ toivotaan, että megaovis tuottaa tulosta :thumleft Samoin @StellaMom!

@Jesbe eikös sulla oo jo aika mones dpo? Olikse oviksen ajankohta tarkka? Luulis jo että alkais näkymään :scratch

@Mimosa-18 ihanaa, että täällä on toivoakin joukossa, onnea vielä:Heartred

@NewMoon teillä on kyllä pitkä tie, mutta toivotaan nyt että kaikki saadaan kuntoon ja plussa tulis heti sitten :love7

On dpo jo aika mones ja joo pitäisi jo näkyä, tänään ajattelinkin että menkat tuli mut ei ku tuhrua vain. Kuitenkin terolut kuurin söin ja sitte odotellut menkkoja. Mulla tänään tuli tosiaan tuhrua ja huomenna alkaa sit kunnolla että huomenna kp1 toivon mukaan. Kuitenkin hyvin erilainen kierto muihin verrattuna mutta ainakin ovuloin.. Ei ilmeisesti ollut tarpeeksi iso
 
Takaisin
Top