Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla taisi olla ainakin 2 päivän ovis, koska molempina päivinä oli pakko kellistää miestä heti ku ehti :D Toivotaan että sama tulos tulisi mulle siitä! mutta kyl tässä menkkajomotus tuntuu jo. Mun lokakuun plussakierrossa oli sellainen olo että ei todellakaan plussaa, siis ei oireenoiretta ennen kuin dpo 14 tuli ja meni. Sen jälkeen vatsa turposi ja ei ollut nälkä enää. Näitä oireita minä koitan löytää mutta tämä voi taas olla ihan erilainen? En osaa sanoa... Mutta nyt vain odotellaan. Tarkoitus olisi pitäytyä testaamasta perjantaihin asti, mutta jos tulee oireita niin tuskin pystyn olla testaamatta :D Olen kuitenkin iloinen että kierto pysyy about samanpituisena eikä ole pidempi, koska greippimehu jäi pois tässä kierrossa.Mulla oli kans tässä kierrossa mega ovis, testit näytti 3 päivää + ja maha oli tosi kipee. Yleensä pystyn sanomaan tarkalleen milloin on ovis mut nyt en :D
Tekstistä selvisi oikeen hyvin mä vaan sekoilen täälläJuu mimosalle oli tarkoitettu viesti ja olis kyllä mun pitäny kirjottaa tohon ketä tarkoitin kun ei siitä mun tekstistä oikeen selvinnyt, sorry mun moka
Miten Jesbe kävi? Alkoiko menkat? Toivottavasti ei ja tulisi se plussa.
Tsemppiä myös muille!
Nyt ois se dpo 8 ja viimeksi tuli muutama tippa jo verta (niinku jo aiemmin sanoinkin). Dpo 2-6 lämpö 36,6. Eilen en mitannut kun en ollut kotona yötä. Tänä aamuna 36,2. Että lämpöjen tiputuksesta voisi kyllä päätellä vuodon alkavan.
Moni jotka raskautunu sanonu et jätti greippimehun pois mut sit on niitä jotka oikein vannoo et se autto. Mulla se vaan pidensi kierron enkä bongannut mitään limojaMulla taisi olla ainakin 2 päivän ovis, koska molempina päivinä oli pakko kellistää miestä heti ku ehti :D Toivotaan että sama tulos tulisi mulle siitä! mutta kyl tässä menkkajomotus tuntuu jo. Mun lokakuun plussakierrossa oli sellainen olo että ei todellakaan plussaa, siis ei oireenoiretta ennen kuin dpo 14 tuli ja meni. Sen jälkeen vatsa turposi ja ei ollut nälkä enää. Näitä oireita minä koitan löytää mutta tämä voi taas olla ihan erilainen? En osaa sanoa... Mutta nyt vain odotellaan. Tarkoitus olisi pitäytyä testaamasta perjantaihin asti, mutta jos tulee oireita niin tuskin pystyn olla testaamatta :D Olen kuitenkin iloinen että kierto pysyy about samanpituisena eikä ole pidempi, koska greippimehu jäi pois tässä kierrossa.
Mun menkkakivut on sellasia, etten pysty oikeen liikkumaan, reisiin asti säteilee ja särkee sekä alavatsaa että alaselkää. Sen lisäksi vuotaa kuin seula.
Sain tiedon koepaloista, ei ole kunnossa vieläkään. Joudun nyt sit 4. Operaatioon. Polille täytyy pistää viesti että joutuuko siirtämään. Koska se alkais maaliskuun lopun kiertoon, tosin vasta kp 20 et menis huhtikuulle. Katotaan.
Tsemppiä sinne ja nyt sit tulis kuntoon..Mulla oli viime vuoden keväällä papa ja siitä löytyi pahinta muutosta, sen jälkeen otettiin koepalat, joka siis vahvisti tämän että koko kohdunsuu on täynnä sitä pahinta solumuutosta, sitten tehtiin sähkösilmukka mikä siis polttaa/leikkaa sitä pois. Se on tehty nyt kolmesti, kesäkuussa, lokakuussa ja marraskuussa. Ja silloin jo tiesin ettei kaikkea saatu ois ja mut laitettiin lähetteellä isompaan sairaalaan. Jossa siis oli nyt viikko sitten kontrolli ja todettiin et edelleen leikataan..
Siinä siis lyhykäisyydessään.
Paljon onnea!Vihdoin uskalsin laittaa itseni listalle kun digiin tuli 2-3 :)
Paljon tsemppiä kaikille!
Mulla se lyhensi kiertoa, eli kai se jotenkin vaikutti mutta en tiedä vaikuttiko millään muulla tavalla?Moni jotka raskautunu sanonu et jätti greippimehun pois mut sit on niitä jotka oikein vannoo et se autto. Mulla se vaan pidensi kierron enkä bongannut mitään limoja
Ihanaa Mimosa! Käy päivittelemässä täällä tilannettasi välillä! Tullaan kaikki perässä sitVihdoin uskalsin laittaa itseni listalle kun digiin tuli 2-3 :)
Paljon tsemppiä kaikille!
Kiitos! Itkettää kyllä, joudutaan siirtää varmaan vielä pitkään hoitojen aloitusta.
@AZ toivotaan, että megaovis tuottaa tulosta Samoin @StellaMom!
@Jesbe eikös sulla oo jo aika mones dpo? Olikse oviksen ajankohta tarkka? Luulis jo että alkais näkymään
@Mimosa-18 ihanaa, että täällä on toivoakin joukossa, onnea vielä
@NewMoon teillä on kyllä pitkä tie, mutta toivotaan nyt että kaikki saadaan kuntoon ja plussa tulis heti sitten