Raskaaksi 2019

Pitkästä aikaa lueskelemassa kuulumisia. @Evelyn8 paljon onnea ja tarrasukkia matkaan mukaan! :Heartred

Oma napa viilettää kp 20. Keskenmenon jälkeen olo tasaantunut ja pakkomielle raskautumisesta alkaa helpottaa. Olen nyt tietoisesti lisännyt läsnäoloa ja hyvinvointia irl, niin huomaa kyllä eron oman jaksamisen suhteen. :happy093

Raskautumiseen en usko tässä kierrossa. Keskenmenovuoto kesti 37 vrk ja sen jälkeen suorilta hyvin niukat ja pitkittyneet menkat. Ovulaatio tuli heti menkkojen jälkeen kp 10-11 limojen ja kipujen perusteella, joten epäilen suuresti raskautumisen mahdollisuutta. Mutta ei se mitään, vedellään henkeä tässä välissä ja syödään (raskaudelta kiellettyjä) herkkuja joulunpyhät. Tip Tap. :santa

Ihanaa joulun alusaikaa kaikille ja paljon plussatuulia! Seurailen nyt enemmän taustalla, kun tuntuu ettei oikein ole omassa navassa tällä hetkellä mitään ihmeteltävää. :greet015
 
Evelynille onnea ja viivan vahvistumisia.

Laihaksi taisi jäädä tämä joulun plussasaldo:sad010mutta se kai oli oletettavissa, kun me onnettomat kamppailijat täällä lähinnä asialla enää. NewMoon, sulla olis kait vielä saumaa räjäyttää potti tälle vuoteen, jos punktio sujuu mallikkaasti ja siirto voidaan suorittaa:smiley-angelic001 peukut pystyssä:thumright

Wattille isot pahoittelut keskenmenosta. Ei tuo 4,4 enää hirveästi ole, joten voisi kai olla mahdollista raskautua heti uudestaan.
 
Meinaan kyl viel testailla mut juu ei tää hyvältä näytä. Tuntuu vaan et mussa jotain vikaa tai oon niin sairas kun en pysty plussaa. Tietäis edes missä vika..ens viikolla soittelen julkiselle.. Ens torstaina mulla reumalääkäri, voiskohan se laittaa jo lähetteen :angelic::hilarious: kun mieskin jo testattu..tai labralähetteitä...tuskin...
 
Evelyn8 raskaana olevalta kuulostitkin, onnea :Heartred

Watti pahoitteluni, voi tolla arvolla raskautua, normi ei raskaana olevalle on alle 5.
Mulla oli nytki ovis melkein heti menkkojen jälkeen jotka ihan oudot mut himoista ei voinu erehtyä eli niin.. Toivon raskautta ja en, sekavaa
 
Ihanaa kun alkaa olo helpottua, alan olla oma itseni. Vaikka alamaha vähän arka on, mut toisaalta onko se ihmekään, kun kohtu supistellut monta päivää,( tai melkein 2vk) nii kai siihen jotain jälki juilintaaki voi kuulua. Painellessa mahaa ei kuitenkaan satu.

Ollaan saatu vihdoin joululahjat ostettua, melkein kaikki. Joulumyyjäisen jutut on hoidettu. Ja nyt myös kuusi on koottu ja odottaa koristelijaa koulusta kotiin :) koska te laitatte kuusen pystyyn?
Lapsuudessa laitettiin aina aaton aattona, mutta sillon on ollut oikea omasta metsästä kaadettu kuusi, meillä nyt on vaan valkoinen iso tekokuusi, sen helppouden takia, vihreillä valoilla siitä saa vihreän :D tai ihan minkä värisen vaan, kun vaihtaa valoja.

Vielä jouluverhot pitäs vaihtaa ja tehdä kunnon joulusiivous. Joulukinkku ollut mun mielessä ihan hirveesti. Epäilen että se oli yks raskaus mieliteko, koska yks aamu heräsin, joskus 3vk sitten ja mietin kuinka hyvältä sellanen maistuiskaan itsetehdyn perunsalaatin kanssa :wacky: ja se himo on siitä jäänyt. Takaraivossa oon haaveillut kinkusta joka päivä, monta kertaa päivässä. Ja nyt lisäksi on tullut ajatuksiin myös graavilohi, jota nyt saankin syödä jouluna. Mieli selvästi kaipaa uutta ajateltavaa, kun ruoka vaan mielessä :p tammikuussa alkaakin sitten terveys- kuntokuuri, koska siitä on puoli vuotta meidän ulkomaan reissuun. Josko sielä reissussa sitten ajattelis niitä lapsenteko hommia, että pitäs täs puolen vuoden tauon. Nyt se ei tunnu yhtään pahalta. Ennen plussaa tuntui. Opettavaisia asioita nää tälläset.
Outoa kyllä, sitä surua ei oo tullu vieläkään.
 
Mulla dpo6 tai 7. Kramppeja ja vv runsas outo. Ihan ku menkkajomoja nyt jo. Viikkoa ennen ku menkkojen pitäisi edes alkaa. Vihloo ja vihloo ja kiristää ja puikkomaista pistelyy molemmin puolin ja joku kolmion muotoinen kohta tos alamasul vihloo samaan aikaan eli se ns kolmio vihloo yhtäaikaisesti ja se on outoo. Murinaa tuntuu mikä ny on suolistoperäinen ja sitte vaan outoo. Lämmöt on kyl niin korkeat ettei oo ovis. Ja ovistestit tyystin hailuja verrattuna hymyyn. Eli haalennu ja sit epäilen et olisko ajoitus ollu oikea ja antibiootit ku oli niin epäilen. Sillon oli niin kuivaa ettei mikään tuolla voi elää sitä 5 päivää. Kyl just hymyn aikaan ja pari päivää sen jälkeen ja sillon oli himot ja muut kohdillaan mut niin. Eipä tässä enää tiedä mikä on. Mut toi vihlominen on outoa ja ihan nipistelee välillä.. Ei kai ny kiinnittyminen kumminkaan
 
Jahas, yks kaks huomasin töissä että limat on saapuneet. Kuulostipas oksettavalle, sori siitä.

Onnea hirmuisesti evelyn! Tuli kuin tulikin vielä plussa tälle vuodelle ryhmään :Heartred
 
Kiitos! Nyt oli 16 follia, ens viikolla tosiaan punktio ja pe kai siirto.. Lapussa oli et testipäivä olis 3.1 et periaatteessa ei oo mahdollista plussasta mut ehkä olis.
Vielä pistän 3 iltana ja ma irrotuspiikki.

Minkälaista kokoa follit oli nyt? Kuuluuko sulle veritesti vai ihan kotona testaat?
 
Mulla ei oo kyl oireita mihinkään. O testit negaa kuten pitää, silti outo olo et ovis tuntuu olevan tulossa vaikka se kaiken järjen mukaan oli jo. Suolisto osana kipusi ku niin ummetusta mut muuten on kyl ollu vihlontaa mitä en nyt äkkiseltään tunnista. En samaksi mitä aiemmin ja tuo vv joka venyi ei oo ovis limaa, sen kaltaista mut ei ovislimaa.. Kiva aihe. Rinnat on taas kivan täyteläiset verisuonet ihan pinnassa. Noh, kaipa hyväksyn mun kohtalon et en plussaa tänä vuonna enää
 
Terveisiä auringosta ja onnea Evelyn!

Täällä ovistesti näyttää tältä, yk 5 menossa. Kai nuo kp 15 ja 16 voi positiiviseksi laskea? Testinä on nyt Pregcheck. Yhdyntöjä on nyt ollut kp 15, 13 ja 11. Tänään vielä kerran kp 16, huomisen istummekin lentokoneessa, joten huomenna ei ole aikaa talletteluille. Veikkaan, että ovis on huomenna. Lapsi on viihtynyt hyvin hotellin lastenkerhossa ja me ollaan hyödynnetty kaksinkeskeinen aika makuuhuoneessa.
 

Liitteet

  • IMG_20191213_141929.jpg
    IMG_20191213_141929.jpg
    16.4 KB · Katsottu: 118
Mä kuulin tänään että kaveri on raskaana olin hetkessä onnellinen mutta jouduin hetken päästä pidättelee töissä itkua, tuli jotenki tosi epäonnistunu olo kun viikonloppuna on tosiaan se vuosi sitä yritystä takana hän vaan sikiää nopeesti :sad010 mies ei ymmärrä ollenkaan laitoin sille viestiä vastaus oli tyyliin minkäs teet :violent001 no vittu niinpä
 
Mä niin haluisin olla raskaana. Mun alkuperäinen la niin suru puseroon tuli ku mul pitäs nyt olla vauva. No, ei menny nallekarkit tasan. Nyt jotenkin aattelin että ehkä alkuperäisen lasketun ajan taika kävisi ja sitte hedelmöittyisin.. Toki siihen vaaditaan siittiöt mut jos ny on tosiaan se dpo5/6 niin voihan kiinnittyminen tapahtua. Epätodennäköistä mutta silti mahdollista mut ton mun limiksen suhteen ei oo sit toivoo ku se tuskin on kovin paksu ja vastaanottava.. Ja sit toivon et mä en plussaa. Ja toivon et plussaan. Piinapäivät Juu.

Semmonen hassu pisto tuntu about 10 min tos niinku selän puolella, oudon korkealla mut silti alhaalla jotenkin vasemmalle enemmän... Ei munikseen kohdalle vaan keskemmällä oli, sut ihmettelin ja sen jälkeen tuli kova kipu, no, ummetus. Mut tommonen outo tunne ja kova kipu on vähän huolestuttavia.
 
Mä kuulin tänään että kaveri on raskaana olin hetkessä onnellinen mutta jouduin hetken päästä pidättelee töissä itkua, tuli jotenki tosi epäonnistunu olo kun viikonloppuna on tosiaan se vuosi sitä yritystä takana hän vaan sikiää nopeesti :sad010 mies ei ymmärrä ollenkaan laitoin sille viestiä vastaus oli tyyliin minkäs teet :violent001 no vittu niinpä
Ymmärrän tunteen.. Itse samassa. Ja sit ku plussasi uudestaan kertalaakista Huooh sillo tuli itku
 
Evelyn, paljon onnea ja tarrasukkia matkaan :Heartred

Watti, pahoittelut keskenmenosta ja paljon voimia :sad010

Tepsu19, tiedän niin tunteen. Pari kk sit ystävä plussas, ekasta kierrosta.. Ite kerroin hänelle meidän yrityksestä jo keväällä. Samaan aikaan tuntuu todella pahalta, mut sit taas tottakai on ja yrittää olla onnellinen toisen puolesta. On todella ristiriitainen olo toisinaan.
 
Jep, itsellä olo on että vaik plussaan niin mitään tuu kestään. Ja sit kaverit vaan sikiää joka puolella ja vahingossa ja puolivahingossa ja yk1 ja just ennen varsinaista yritystä...
 
Ymmärrän tunteen.. Itse samassa. Ja sit ku plussasi uudestaan kertalaakista Huooh sillo tuli itku
Tää meni jotenkin niin että vuosi sitte puhuttiin ja hehkutin kuinka viimeinkin on päätetty että nää pillerit ja sitte loppuu ja silloin hää sit kertoin ekasta raskaudesta... ja sit tää toinen perään, mä tiedän hänen haaveet suuresta perheestä ja mä toivon vaan yhtä!! Ei oo tainnu olla puhetta tästä vuosipäivästä, mutta mä haluun olla ystävä jolle voi puhua myös lapsiasioista mä en halua tuntea näin mä en halua nyt olla yksin kotona ja itkeä sitä kuinka mussa tai meissä on jotain vikaa...
 
Takaisin
Top