Raskaaksi 2019

Niin jatkan et voiko olla mulla endo jos mahdollisia endon oireita jää pois tai harvenee olemattomiin, toisaalta tuli tiputtelu? Kun luulis et oireet pahenis iän myötä kun endo yleensä etenevä sairaus:scratch
 
Jo on mun kroppa sekaisin. Mulla on ihan ovisoireet ollu tänää, nippailua munasarjoissa ja nyt tuli ovislimaa missä oli vähän vanhaa verta!? Ei hele. Vielä kuitenkin on välillä km vuotoakin ollut ja täs ei oo ees viikkoa siitä varsinaisesta keskenmenosta!? Illalla tuli joku paksu kova kudos pala vielä pyyhkiessäkin. Ei kai mun kroppa voi oikeesti olla sitä mieltä, että uutta putkeen vaan o_O
sen ymmärtäis jos viikon päästä olis tällee, mut että jo nyt. Pitää tänää tehdä raskaustesti ja katsoa onko se yhtään haalennut.
 
Vausa ja smoothie, minkälaista tiputtelua teillä on? Mulla tulee paperiin punaista seitsemän päivää ennen menkkoja ja kivut alkaa myös tuolloin. Viimeisinä kiertopäivinä tarvii yleensä jo siteen. Pitää tuosta vielä puhua maanantaina kun on kontrolliultra.

Alkoiko sulla joku keltarauhastukilääke loppu kiertoon nyt?
 
No ei se kyllä ovis voi olla. :wideyed:
Testi edelleen nuon vahva positiivinen :sorry:
Tosin se vissiin voi ottaa jopa 6 viikkoa että saa negan, kun on päässyt rv 8..
 

Liitteet

  • IMG_20191212_143342.jpg
    IMG_20191212_143342.jpg
    24.3 KB · Katsottu: 149
Muokattu viimeksi:
Plussaa piinailijoille, täällä eletään hengessä mukana! :)

Mulla tänään kp 16 ovisplussa heti aamusta. Nyt kun saisi vielä peitonheilutuksen ajoitettua illalle muiden kiireiden lisäksi, niin pääsisin minäkin taas piinailemaan. Testaaminen ajoittuu sopivasti jouluksi, saa jännätä mitä sitä paketista/testitikusta sitten kuoriutuukaan. :woot:
 
Jo on mun kroppa sekaisin. Mulla on ihan ovisoireet ollu tänää, nippailua munasarjoissa ja nyt tuli ovislimaa missä oli vähän vanhaa verta!? Ei hele. Vielä kuitenkin on välillä km vuotoakin ollut ja täs ei oo ees viikkoa siitä varsinaisesta keskenmenosta!? Illalla tuli joku paksu kova kudos pala vielä pyyhkiessäkin. Ei kai mun kroppa voi oikeesti olla sitä mieltä, että uutta putkeen vaan o_O
sen ymmärtäis jos viikon päästä olis tällee, mut että jo nyt. Pitää tänää tehdä raskaustesti ja katsoa onko se yhtään haalennut.
Mulla tuli ovis heti kyl mikä oli outoo
 
Mulla tuli ovis heti kyl mikä oli outoo

Mulla raskaustestissä edelleen testiviiva kontrollia vahvempi,joten ei voi ovis olla mulla, vaikka oireet sopis. Ja sylkiovistesti on selvä nega. Ehkä mun kroppa vaan harjoittelee o_O

Mä vaan haluaisin nyt sen yhden viivan tuohon testiin, muuten joudun vielä johkin kaavintaan :hungover:
 
Siis Vausa ja Hillis, onhan täällä foorumilla tällekin vuoteen ollut muutamat ketä on kokeillut loppukierron tiputteluun tyyliin teroja ja plussanneetkin pian niiden aloituksen jälkeen. Sattumaa tai ei, mutta varmasti yrittämisen arvoista kuitenkin.
 
Dpo10 nyt ja huome testaan.. Nega se kuiteki on. Eilen oli se päivänega. Millo viivi testaa? Evelyn huomenna? Tilasin raskauskeijulta testejä 2.12. toiv tulevat tänään:mad: kotona viel 2 testiä

Testaan jos menkat myöhässä :woot:
 
Mul on vissiin dpo3/4 jos laskee 2 pv hymystä ja vv on tahmeaa outoa semmoista ei oo tullu kyl vielä. Kaikki mahdollinen ja mahdoton joo mut nyt on väsy ja jomottaa alakerrassa ihan vihloo (?) eikä oo tulehdusmainen vaan jotenki tahmea vitivalkoinen ikään kuin voidemainen mut ei. Ota näistä nyt selvää ku kuivaa eka ja taas tommosta mitä ei oo ollu. Eipä tästä kierrosta lasta saa ku en ota progea enkä ku vitamiinit mut ihmettelen kyl kovin tätä. Nippailee oikeella, testit ollu negaa ku testaan nyt et hymyileekö miten huvittaa, tosin nyt oli räikeän tumma testiviiva ku hymyili eikä sen jälkeen oo hymyillyt. On vaan oikealla kova jomotus liekö oma keltis. Muuta en keksi.
 
Hups, mä en tosiaan kattonutkaan testiä sen 10min päästä vaan katoin sillon että jaa nega taas kun ei ilmestynyt mitään. Nyt vasta menin kattoo niin viivahan sinne alkanu tulla. Eli varmaan toi nippailu sitten meinaa että ovis tulossa. :woot:
 

Liitteet

  • IMG_20191212_174116.jpg
    IMG_20191212_174116.jpg
    20.8 KB · Katsottu: 139
Hups, mä en tosiaan kattonutkaan testiä sen 10min päästä vaan katoin sillon että jaa nega taas kun ei ilmestynyt mitään. Nyt vasta menin kattoo niin viivahan sinne alkanu tulla. Eli varmaan toi nippailu sitten meinaa että ovis tulossa. :woot:
Kasvukipuja varmaan. Mul sattuu ja sit vihlasee jotenkin koko kohtua ku irtoo. En osaa selittää. Mut viel pari päivää menee et tummuu, toivottavasti superovis tulossa :)
 
Just eilen kun surkuttelin tänne miten spontaani seksi on hiipunut ja menty vain ovis päivät mielessä, niin eilen kesken unien yöllä saatiin joku ihme kohtaus ja päästeltiin menemään:grin

Voi jösses että on ollut ikävä tollasta, oon ollut kireä kuin viulun kieli ja kalenteri kädessä tyyliin vaan paasannut miehelle. Vaikka nytkin tiedän että ovis luultavasti viikonloppuna, niin en ota paineita tai stressiä osuuko tallettelut. Ihmeen vapatunut olo, en nyt tiedä miksi tän tänne kirjoitin mutta meni jo
 
Hui ku en tiedä ottaako se proge vai ei.. Mul kyl välillä tulee menkat ilman sitä ja nyt taas pari kk ottanut et eiköhän ne tuu kerta oviskin oli.. Toivon mukaan tulee.

Kauhea juuppajaappaus ku en yhtään tiedä mikä olo on. Haluunko antaa plus testin? Kyllä. En. Haluanko olla tästä kierrosta raskaana? Totta kai. No en. Oivoi tätä päätä
 
Takaisin
Top